Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - s.heinonen

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 ... 44
31
Traxxas / Vs: Traxxas E-Maxx
« : 21.03.17 - klo: 20.53 »
Amainilla on yleensä se 1-2 viikkoa toimitus aika. Joskus tulee viikossa vaikka jäisi tulliin mut joskus taas kestää sen kaks viikkoa.
Itellä on Maxxin osia vielä sen verran että sais melkeen yhen auton koottua mut jos nyt kiinnostus taas herää niin vois tolla xl savalla lähtee päästelee... :grin:

Mites olisko sulla sitte mitää servoo tarjota sitte jos nii paljo osia on?
Vai tilaanko suoraa vaa amainista?  :grin:

Kannattaa varmaan tilaa amainista se Savöx :wink: Mulla ei oo ku niitä Futaban harjattomia servoja joista mcly sai rattaat rikki ainakin kahteen kertaan :grin:

32
Traxxas / Vs: Traxxas E-Maxx
« : 21.03.17 - klo: 00.05 »
Amainilla on yleensä se 1-2 viikkoa toimitus aika. Joskus tulee viikossa vaikka jäisi tulliin mut joskus taas kestää sen kaks viikkoa.
Itellä on Maxxin osia vielä sen verran että sais melkeen yhen auton koottua mut jos nyt kiinnostus taas herää niin vois tolla xl savalla lähtee päästelee... :grin:

33
Traxxas / Vs: Traxxas E-Maxx
« : 20.03.17 - klo: 21.01 »
Joo siinä mun eli mclyn vanhassa Maxxissa oli Savöx 1231sg (32kg). Mä sen Maxxin oon myynyt jo aikaa sitten :grin: Oisko peräti ollu 2015 kesällä :roll:

34
No taashan tuli viime viikonloppuna autoa valitessa pikku-summitti otettua ajoon. Märällä kelilläkin on myöskin vähemmän "siivottavaa".  Rälläilyssä vaan lähti toinen alatukivarsi irti pyöränlaakeripesästä. Onneksi meni napsauttamalla takaisin. Mietin vain sellaista, että onko kukaan kokeillut muita rengasvaihtoehtoja alkuperäisten tilalle. Ilmeisesti 12mm:n HEX:it...

Ite ostin isommat Prolinen sling shotit, oliks ne nyt 2.8" mut vaikka on tehokas moottori ja nopari niin sit loppuu akusta antovirrat kesken ja täten moottori ja akku lämpenee ihan helvetisti ja akku ku on lopussa niin koko auto kyykkää kun painaa kaasua :grin: eli parempi vaihtoehto on vakio renkaat tai pikku revoon tarkoitetut Prolinen renkaat :roll:

35
Traxxas / Vs: Traxxas Summit
« : 20.11.16 - klo: 13.04 »
Yleensä jos diffin pikku rattaat on menossa p*skaks niin lukot päällä ajaessa toinen pyörä ei vedä kunnolla koska se lukko perustuu siihen että ne diffin pikku rattaat lukitaan ulkoa päin. Ja jos ne on p*skana niin lukot päällä vain  toinen pyörä vetää..

36
Traxxas / Vs: Traxxas Summit
« : 15.11.16 - klo: 19.12 »
Mulla on joka autossa ne Dustyn pussit ja käytän niitä pääosin talvella koska kesällä tulee sitten se ongelma juurikin että hiekka ja pöly menee sisään mutta ei pääse ulos. Talvella kyllä loistava lumisuoja :cool:

37
Traxxas / Vs: Traxxas Summit
« : 13.11.16 - klo: 19.33 »
Joo siellä on mitä luutavammin ne diffin pikkurattaat menossa p*skaks. Vetääkö molemmat takapyörät kuitenkin hyvin lukot päällä?
Niin tai sitten on menossa p*skaks se joka lukitsee diffin kun se diffi kuppihan on muovia..

38
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo Buggy
« : 29.10.16 - klo: 02.49 »
Itteä ei hirveesti buggyt kiinnosta mutta toi on kyllä harvinaisen hieno  :wink: :grin:

39
Vapaa keskustelu / Vs: Mitä Juot Nyt
« : 29.10.16 - klo: 02.46 »
Valdemar maustettua väkevää hedelmäviiniä ja on kyllä niin hirveeetä kusta et huhhuh :roll:

40
Traxxas / Vs: Traxxas Summit
« : 25.10.16 - klo: 23.02 »
Joo se on spurri kyl samantien sit sileenä jos pääsee yhtään hyppii yli :grin: Mut tosta tuli mieleen että ettei vaan olis kytkin ku luistaa? Vai minkälaista rutinaa se niinku pitää?

41
Traxxas / Vs: Traxxas Summit
« : 24.10.16 - klo: 22.48 »
Aukaisitko koko diffin ihan osiin? Kuulostaa siltä että vika ois siellä diffin sisällä olevissa pikku rattaissa. Kuuluuko lukko päällä kans rutinaa? Ja kuuluuko rutina molemmilla vaihteilla? Harvemmin vaihteistosta hajoo mitään mut kaikki on mahdollista :roll:

42
Traxxas / Vs: Traxxas Summit
« : 16.10.16 - klo: 19.49 »
Mistä sä tilasit ton valoraudan?

Nuo renkaat näyttää kyllä erittäin maasto kelpoisilta ja vielä tosi korkee kuvio niissä :wink:

43
En oo varmaan vuoteen ajanut pikku revolla ja nyt ku kävin ajelee niin muistui mieleen miksi kiinnostus loppui, jotain häikkää jossain ku ajot saattaa loppua ku seinään vaikka akussa on virtaa, nyt kävi niin että ei toiminut enää mikään ja säädin vilkuttaa kaikkia valoja ja vastari punasta ja vihreää sekaisin.
Onnistuin kalibroimaan säätimen uudestaan mutta servo näköjään on ihan kuollut edelleen. Kaasu kuitenkin toimii normaalisti.

Voisko vika olla vastarin katkennessa antennissa? Liian isot renkaat imevät akun nopeasti tyhjäksi ja lämmittävät säätimen, moottorin ja jopa kaapelit mutta tuntuu uskomattomalta että niitten syytä olis noi häiriöt :huh:

No multa katkesi sellainen vajaa 2 cm pätkä vastarin antennista, ja sen jälkeen kantavuus oli pari- kolme metriä, mutta muuten kyllä toimi normaalisti, eli tuskin vika yksin antennissa ?

Vika on ilmeisesti servossa :huh: sen ku otti irti niin kaikki palautui normaaliksi. Vastarissa palaa jatkuva vihreä valo ja säätimessä vilkkuu oranssi valo ja moottori reagoi kaasuun normaalisti

44
En oo varmaan vuoteen ajanut pikku revolla ja nyt ku kävin ajelee niin muistui mieleen miksi kiinnostus loppui, jotain häikkää jossain ku ajot saattaa loppua ku seinään vaikka akussa on virtaa, nyt kävi niin että ei toiminut enää mikään ja säädin vilkuttaa kaikkia valoja ja vastari punasta ja vihreää sekaisin.
Onnistuin kalibroimaan säätimen uudestaan mutta servo näköjään on ihan kuollut edelleen. Kaasu kuitenkin toimii normaalisti.

Voisko vika olla vastarin katkennessa antennissa? Liian isot renkaat imevät akun nopeasti tyhjäksi ja lämmittävät säätimen, moottorin ja jopa kaapelit mutta tuntuu uskomattomalta että niitten syytä olis noi häiriöt :huh:

45
Joo ite huomasin kans saman jutun Kyoshon kanssa, soittelin niille aikoinaan ja kysen jostain autosta speksejä ja veneeseen huolto apua niin eipä niitä tuntunut kiinnostavan. Traxxasia myyvät liikkeet taas puolestaan autoivat ja kertoivat niin paljon kuin vaan osasivat ja tiesivät joten ei tarvinnut kauaa miettiä ostaako Traxxasin vai Kyoshon... Eka auto sitten olikin Traxxas E-maxx :azn:


Mutta tän päivän vi*utuksen aihe on Sonera :angry: silloin pari viikkoa sitten kun niille soitin niin sain odottaa reilu 15 min puhelimessa että edes vastaavat. Ja sitten lopuksi se likka sanoi että kokeile seuraavaks sitä chattia, se on tosi nopea ja avoinna 24/7. Noh siitä nopeudesta voidaan olla montaa mieltä :police: oon nyt 20 min venannu että vastaavat ja oon jonossa JO sijalla 10. ku aluks olin sijalla 25. Nopeeta keskustelua tottavie :cool:

46
Vapaa keskustelu / Vs: Mikä ilahduttaa tänään?
« : 22.08.16 - klo: 09.11 »
Niin hainkin, osat oli 20€ ja pois ohjelmointi ois ollu 200€ ja uusi läppä 250€ :grin: Nyt selvittiin halvalla. Pitäis vaan jossain vaiheessa jaksaa vaihtaa :laugh: sieltä on näköjään se alapuolen pallo väljä ja se on aika p*ska vaihtaa :roll:

47
Traxxas / Vs: Traxxas Summit
« : 14.08.16 - klo: 16.30 »
Summit on kyllä yllättävän hyvä auto ihan vakio osilla, muoviset vetoakselit kestää hyvin myös harjattoman moottorin voimat... johkuu asti :grin:
Jännästi kyl joo innostus lopahtanut kesäksi vaikka kesä ois just sitä parasta aikaa ajella :roll: Ja ku ei noista leluista raaskis luopuakaan vaikka niistä kyl pari tonnia varmaan saiskin :grin:

48
Vapaa keskustelu / Vs: Mikä ilahduttaa tänään?
« : 14.08.16 - klo: 14.37 »
Auton katsastuksessa ainoa vika oli raidetangon pää, tuning juttuja se ei ees huomannut :grin: mut sit samana päivänä katsatuksen jälkeen syttyi valo että jarrupalat on loppu ja viikkoa myöhemmin moottorin vikavalo joka paljastui viaksi: imuläppä tukossa :grin: :grin: No raidetangon pään ku vaihdoin ja vein jälkitarkastukseen niin taas on vuodeksi leimaa :grin: pitää vaan ne palat jossain kohtaa vaihtaa ja toi imuläppä korjata :roll:

49
Autolla ajellaan parhaimmillaa 1000km viikonlopussa niin kai sen vois harrastuksesi laskea :grin: sit leffassa käydään usein ja katon kans himassa paljon leffoja. Juomisesta on tullut nyt semmonen viikonloppu harrastus :grin: :roll: arkena ei tuu oikeen tehtyä mitää, yleensä oon myöhään töissä. Mönkijällä ajelin joskus aika paljon mut nyt se on jäänyt

50
Mulla taas kestänyt vakio servo ihmeen kauan :grin: tohon Revoon mikä mulla on nyt pari kolme vuotta ollu niin en varmaan koskaan oo vaihtanut siihen servon rattaita :roll:

51
Traxxas / Vs: Traxxas Summit
« : 14.08.16 - klo: 14.11 »
Summit on kyllä hyvä ja monipuolinen auto mutta se valitettavasti maksaa. Ite aikoinaan ostin ton mun Summitin rullaavana täältä foorumin kautta, se kaveri myi uusia autojen osia tai halutessa sai ostaa koko auton ja edullisesti. Maksoin jotain 430€ tosta mun Summitista rullaavana ja laitoin siihen sit harjattomat sähköt.

Nyt on kyllä ollut vähän taukoa ajamisella :grin: viimeeks ajanut joskus huhtikuussa ku hajos toi akselikin :roll: mut eiköhän se innostus taas jossain vaiheessa herää...

52
Ei siitä moottorin suojaamisesta oo mitään hyötyä, itellä ainakin moottorit toimineet jopa veden alla ihan hienosti. Muistaa vaan laittaa ajon jälkeen lämpimaan paikkaan kuivumaan :wink:

53
Se on menetetty jo monta vuotta sitten :grin: siksi en tilaa enää juuri yhtään mitään suomesta kun sen saa jenkeistä likimain samassa ajassa plus sit vielä halvemmalla
Tai sitten Kiinasta, esim kun pistin Summittiin valoja niin 30 cm led nauha 12€ plus postit suomessa, kiinassa 0.70€ ja free shipping :grin: hmm.. kummastahan paikasta ostan :roll: :grin:

54
Joo ehdottomasti alumiini iskarit kannattaa laittaa. Joko Traxxasin omat tai itellä on golden Horizonsin valmistamat iskari pöntöt ja on olleet hyvät. Integyn piggyback iskareista oon kuullut jonkuu verran p****a, toki vaa niistä isoista E-Maxxin iskareista...

55
Kyllä kannattaa joka tapauksessa ostaa ne long travel rocker armit, omasta mielestä koko jousitus toimii niillä paremmin plus sitten vielä nostavat maavaraa. Ja semmoset nickel finished jouset on olleet hyvät. Voin niistä pistää tänne linkin kun pääsen kotiin

Noi on itellä toimineet: https://www.amainhobbies.com/traxxas-gtr-nickel-finish-shock-spring-set-2.925-rate-blue-2-tra7245a/p225338

Toki jos haluu kivireen niin tuosta jäykimmät 6.4 rate :grin: http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXHFX9&P=7

56
Vapaa keskustelu / Vs: Millä 1:1 autolla ajelette ?
« : 19.06.16 - klo: 23.10 »
Vähän maalia ja kovaa ajoa vaan :grin:

57
Vapaa keskustelu / Vs: Millä 1:1 autolla ajelette ?
« : 17.06.16 - klo: 00.04 »
Pikkasen on Audi muuttumut nyt vuoden sisällä ja nyt alkaa jo miellyttää omaa silmää, vielä ku käytin sen justii myllytyksessä :grin: :grin:
Ennen:

Jälkeen:


Ja takaalta ennen:

Ja jälkeen:


Vaikka siinä nyt sitä kiiltoa on jo ihan riittävästi niin ei maalipinnan pinnoite pahaa tekis :grin: :roll:


Ja ohjelmointia piti laittaa mut penkistä sitten selvis että siinä onkin jo 260 heppaa ja 570nm :grin: noh ei laiteta sit, säästyi nekin rahat :roll: ja samoin dpf ja egr turhuudet on otettu joskus pois..
Vielä kun sais ton lämmittimen kennon ja tutka anturit joskus vaihdettua niin vois sanoa että auto toimii täydellisesti :roll:

58
Neliveto sitten tarviikin jo toista tuhatta heppaa lyödäkseen tyhjää tosta noin vaa :grin: :grin:
Itellä ku ei rahat riitä kahden auton pitämiseen niin se yks ja ainoa pitää olla neliveto :grin: etu ja takavedot on nähty talvella :roll:

59
Niin on ja A6 sen verran iso auto että vaatii tehoa ja vääntöä liikkuakseen :grin: mut ihan hyvin se nyt noillakin liikkuu :grin:

60
Audi A5 on kanssa kyllä pirun siisti auto ja saa pikku tuningilla erittäin näyttävän.
Olen 3L tdi quatrolla ajanut ja kyllä liikahtaa, vääntöä kuin isossa siassa :laugh:


Audi A5 on kans mun mielestä tosi siisti ku on tommonen coupe. Itellä nytten A6 3.0 tdi ja tehoja penkistä saatiin 260hp/ 570 nm mut kyllä niihin alkaa jo tottua ja ei haittaa vaikka olis enemmän :grin: Haaveena ois RS5 tai sit justii toi A5. Tosin voi olla että seuraava auto kuitenkin on A6 3.0 bi-turbo diesel, siinä ku on jo vakiona se 311hp/ 650nm :roll:

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 ... 44