Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Potski

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 ... 9
61
Moi,

Availen ovia jossain 16-16.30 välillä. Saatan osua paikalle jo aiemmin tai vähän myöhemmin, riippuen ruuhkasta ja miten pääsen töistä irtoamaan.

Samppa

62
Moi,

 Menen tänään jo 11 - 18 avaamaan ovia, niin saadaan rata-avattua mahdollisimman pian. Vielä riittää puuhaa varikolla ja siivoamishommissa.

Samppa

63
Kilpailijoiden kanava / Vs: EOS 2016-2017!
« : 04.08.16 - klo: 04.38 »
Moi,

Kauden viimeinen kilpailu Itävallan Welssissä lienee melkovarma (huhtikuun puolivälin tienoilla) isojen lelu/harrastemessujen yhteydessä. Sielläkin on paljon nähtävää ja puitteiltaan hienot kekkerit ainakin toissa vuonna. Viime vuonna tämä kilpailu ei ollut kalenterissa mukana. Jos yhtään on intoa, suosittelen ehdottomasti näitä kilpailuita ihan kenelle vaan.

Puolan kilpailuhan ajetaan jonkin paikallisen ison moottorishown yhteydessä, joten sielläkin on varmasti puitteet kohdillaan.

Ns. Vakio porukasta ensimmäinen osakilpailu jäänee väliin osalta, mutta Puola, Hudy ja siitä eteenpäin on Suomalaisilla taas vankka edustus.

Samppa

64
Moi,

Kasirata on nyt lastattu ja kohta täydessä tulituskunnossa. Sopivan kostea, että sadaan työntää rataennätyksiä koko päivän!

Samppa

65
Polttisautot / Vs: M8 kisa-auto kaudelle 2016
« : 12.04.16 - klo: 15.39 »
Tässä olen kovasti pähkäillyt osallistuisinko sittenkin 1-2 M8-kisaan tulevana kesänä. Nyt tuntuu vaihteeksi siltä, että voisihan M8 –auton hankkia ja nyt mietinnässä on minkähän auton ostaisi.

Pääasiallinen ajopaikka tulee olemaan Lavanko. En usko kuitenkaan ajomäärien olevan hirmuisia ja tarkoitus olisi ajaa samalla autolla vielä kaudella 2017 1-2 kisaa eli jonkinlaista kestävyyttä autolta kuitenkin vaaditaan.

Tällä palstalla on ollut viimeaikoina aika vähän keskustelua ja vertailua näistä eri M8 –autoista. Olenkin seurannut enemmän RCTECH –foorumia ja tätä kautta tutustunut eri automalleihin.

THE Car
Suomalaista haluaisi suosia ja siksi THECar White Edition LV on tällä hetkellä ehkä se ykkösvalinta. Tästähän löytyy myös Factory Edition, mutta kannattaako tuosta maksaa tuo lisähinta ?

Minkälainen supportti JQ Productsilla on tulevana kesänä kotimaan kisoissa ja ketkä ovat ajamassa THE Carilla ? Ilmeisesti JQ itse ei enää kierrä Suomen sarjaa ?

Mielestäni JQ Productsilla on muutenkin maailmalla hyvä draivi päällä. Ongelma on kuitenkin aivan huippukuskin puuttuminen eikä autoa näy isojen kisojen TOP 5:ssä. Vai onko auto vain vähän hitaampi kuin muut ?


Moi,

Minä tulen ainakin ajamaan JQ:lla kesällä ihan yhtä ahkerasti kuin aina ennenkin. Viime vuonna olin myös mukana testailemassa ja kehittämässä tämän LV mallin päivityksiä - ja sama homma jatkuu edelleen. JQ tiimissä on niin sanotusti buugi päällä.

Vaikka LV mallin uudistukset edelliseen malliin ovatkin paperilla pienen näköisiä, radalla muutokset kyllä huomaa. Huippukuskin puuttuminen puolestaan on varmasti selitettävissä ihan rahalla. Voittavat kuskit maksaa. Se ei silti tarkoita, että auto olisi hidas - ainakaan omalla kohdallani auto ei ole ollut rajoittava tekijä.

Huomaathan, että factory-paketilla pääsee käsiksi myös samoihin proto-osiin mitä tehdastiimi käyttää, jotka muuten tulisivat markkinoille vasta myöhemmin. Näillä viimeistään saa kaverista sen niskalenkin radalla ja radan ulkopuolella.

Samppa

66
Moi,

Kiitos vastauksesta.

Voisikohan eräjakoa ja aikataulua tehdessä yrittää vääntää saman kuskin tuuppi ja nelkku erien väliin sen tunnin, mielellään vähän enemmän? Helpottaisi itse kullakin kahden luokan ajamista.

Samppa

67
Moi,

Milläs formaatilla tuolla ajetaan? Kaksi päivää molempia luokkia, mutta miten? Aamupäivä tuuppia ja iltapäivä nelkkua, vai sulavasti sekaisin? Jos ajetaan sekaisin, miten pitkällä erävälillä tuuppi vs. nelkku?


Samppa

68
Totta. Eikös jo EOS kisoissa olla nelkuista tehty aika vajaa vetoisia?

Kyllä niistä taitaa etudiffistä olla monella sisukset pois, Ainakin testanneet ovat.

Kyllä niissä peleissä, millä päästään kovaa on ihan jatkuva neliveto. Yokomo ajoi Slovakiassa etudiffillä, jossa ei ollut kiinteää vetoa. Niillä oli "öljysäätöinen" hydraulidiffi/lavasto, eturenkaat kyllä veti, mutta myös luistivat tarpeen tullen. Lisäksi jotkut yksittäiset kuskit ovat omissa autoissaan ajaneet "hydraulidiffeillä".

Slovakian jälkeen kovasti oli buffia että "pitää" olla hydrauli vetoa jne, mutta hype nopeasti laantui kun autot jotka on "vain" säädetty/toteutettu oikein toimivat myös kiinteällä nelivedolla ja olivat edelleen nopeimpia.

Samppa

69
Rata auki noin 20 asti, jos ei seuraavaa valvojaa tule

70
Moi, rata auki n11.

71
Kilpailijoiden kanava / Vs: Winter Jumps 2015 -2016
« : 08.01.16 - klo: 16.18 »
Moi,

Pisti silmään tällainen uutinen, kun olin renkaita ostamassa.

www.racing-cars.com/products.asp?hideall=Y&partno=news822&templateid=18&pagewidth=550

Miten jatketaan? Siirtymävaiheessa ei varmastikaan voi vaatia, että kaikki ajaa Mini Pinnillä, jos sitä ei ole kaikille riittävää määrää saatavilla? Mitä jos käy niin, että uusi Mini Pin I tai vanha Mini Pin osoittautuu paremmaksi? Miten taataan tasapuolinen kilvan-ajo siten, että ajetaan edelleen yksityyppisäännön hengessä? Entä jos uusi Mini Pin I on sallittu yhtä aikaa vanhan Mini Pinnin kanssa, miten toimitaan Mini Pin 2 renkaan kanssa?

En halua vängätä tai mitään, mutta jotta vältetään suuremmat tappelut ja vääntämiset kisapäivänä, on varmaan hyvä kertoa etukäteen miten tämä vaikuttaa rengas sääntöön. Ilmeisesti tämä Mini Pin I on sama rengas kuin vanha, mutta uusilla muoteilla.

Vanhojen Mini Pin renkaiden saataavuus tällä hetkellä yleisellä tasolla on myös melko heikko. Toisilla kauppiailla on ja toisilla ei. Noita Mini Pin I renkaita on ilmeisesti ensi viikosta alkaen tulossa markkinoille. Saako niillä ajaa Turussa?

Samppa Orhanen

72
RC-kerhot ja -radat / Vs: HPI Areena Turku
« : 05.01.16 - klo: 07.26 »
Moi,

Mitenköhän paikka on auki huomenna keskiviikkona?

Samppa

73
Moi,

Se oli sitten sellainen sunnuntai! Rata oli hankala ja paikalla olijat toivottavasti saivat päivästä irti sen mitä tulivat hakemaan.

Ensi kerralle tiedetään vähän selkeyttää ajovuoroja, tai lähinnä käyttää niitä alusta alkaen, jotta epätietoisuuden tilalta vältytään. Saadaan kaikki oman vauhtisten kanssa radalle ja vältytään turhalta romulta. Soraääniä tuli, mutta vain muutamalta henkilöltä, ja siinä taisi enemmän olla kyse siitä, ettei tieto "vaikeasta" päivästä ollut saavuttanut ihan kaikkia. Noh, otetaan opiksi ja touhutaan ensi kerralla paremmin!

Kiitos kaikille paikallaolijoille, Timolle ja kaikille muille puuhastelu avusta ja kauppiaille paikalle tulosta. Monet rikkoontuneet autot saatiin ehjättyä taas kauppiaiden tuella.

Ensi kertaan,

Samppa

74
Moi,

Alustavien tietojen perusteella sunnuntaina 13.12 on tulossa vähintäänkin kiitettävästi porukkaa. Saadaan hyvät geimit aikaiseksi.

Käytännössä tämä tarkoittanee sitä, että ajetaan 40 min ajovuorojen kierrolla (eli jokainen saa ajaa 10 min/40 min pätkä) - koitetaan vielä reiluuden nimissä touhuta niin, että jokainen, kellä ei ole tulipalo kiire (oma auto ei ole hajalla) jää nostamaan aina oman ajovuoronsa jälkeisen vuoron (ihan kuten kisoissa), jotta kaikki saavat maksimi hyödyn omasta treenistään. Muistetaan, että kun jeesaa muita, niin muutkin oletettavasti jeesaa sua.

Jos jostain syystä väkeä tulee niin paljon, että edes 40 min kierto ei riitä (yli 40 kuskia), otetaan käyttöön 50 min kierto. Jos tiedät, että sun paikkakunnalta on tulossa x määrää kuskeja, viitsisitkö ilmoitella mulle? Kootusti siis sun paikkakunnan tulijoiden arvio. Helpottaisi kummasti ajovuorohommien suunnittelua, eikä tarvitse ajovuoro systeemiä alkaa muuttamaan kesken päivää

Pyritään siihen, että ovet aukeaa 8 aikaan, rata aukeaa heti kun muutokset on valmiit (arvio 10-11) ja tulitusta jatkuu iltaan asti. Joskus 20-21 tienoilla sitten puretaan/muutetaan radan hankalimmat kohdat sinä määrin, että rata toimii myös seuraavassa aloittelijaillassa.

Näillä näkymin paikalla on Suomen huippukuskit ainakin Schumacherilta, Assolta ja Xrayltä. Lisäksi ilmeisesti myös EuroRC:n varaosat ovat paikalla. Tähän saataneen vahvistus viikon mittaa. Edustukset on kunnossa, joten juuri sinun kulkineeseen saa varmasti kuumimmat tipsit paikan päältä

Samppa

75
Moi,

Vähän jo heads-uppina.

Kovasti on ulkopaikkakuntalaisilla kiinnostusta tulla treenaamaan mattorossia ihan tosissaan. Yritetään järjestää tähän kaikinpuolin huikeat puitteet.

Sunnuntaina 13.12 pumpataan hampaat irvessä! Yritetään saada porukkaa ympäri Suomen, jotta into, vauhti ja säätövinkit kohtaa yhdessä paikassa samaan aikaan.

Mitä tämä tarkoittaa käytännössä? Muutetaan rataa aamulla soveltuvin osin kovaa treenaamista tukevaksi ja puretaan vaikeimmat "killerit" päivän päätteeksi pois. Luvassa on kovia tilannenopeuksia, haastava rata Euroopan kekkereiden tyyliin ja lukuisia Suomen kärkikuskeja. Kannattaa tulla kauempaakin.

Jotta kaikki paikalle tulijat saavat touhusta mahdollisimman paljon irti, tehdään päivää varten sopivat ajovuorot - tarvittaessa eri kierrolla kuin vakiovuorot. 13.12 sunnuntaina tulitetaan tosissaan ja hierotaan sadasosia pois tuloksista ja kierrosajoista.

Samppa

P.S Jos tälle on kysyntää, niin kai näitä voi järjestää toistekin.

//Huom!!//

Jotta kellekään ei jää epäselväksi, kaikki ovat tervetulleita paikalle tulittamaan. Edellytetään kuitenkin sen verran paneutumista touhuun, että jokainen paikallaolija pyrkii omalla toiminnallaan mahdollistamaan parhaan mahdollisen treenin niin itselleen kuin muillekin.

Paikalla on Suomen kärkikuskeja usealta eri merkiltä, joten kuumimmat tipsit juuri siihen omaan kikottimeen saa varmastikin paikan päältä.

Ajovuorot tulevat todennäköisesti kiertämään 40 min syklillä normaalin 30 min syklin sijaan. Tarkennetaan tätä kun hahmotetaan paljonko väkeä on todella tulossa paikalle

76
Yleinen keskustelu / Vs: Tähän on tultu...?
« : 27.11.15 - klo: 12.19 »

Perusharrastajan rengas kulut ovat räjähtäneet taivaisiin EOS matolla samoin renkaiden kanssa kikkailu on lisääntynyt aivan mielettömästi. Ennen riitti kun liimasi uudet minipinnit ja ajoi.

Ootko kysynyt muilta kun perus 4wd harrastajilta? Viesti alottelevilta ja huvikseen ajavilta takavetomiehiltä on ihan päinvastainen. Asiat ei ole joko tai, vaikka mustavalkoisen maailman maalaaminen onkin helpompaa.

Samppa

77
Yleinen keskustelu / Vs: Tähän on tultu...?
« : 27.11.15 - klo: 10.52 »
Moi,

Melkein samaa mieltä Hoken kanssa, mutta.

Renkaiden merkitystä lattiaradoilla on turha kiistää. Sitä on myöskään turha kiistää mattoradoilla. Tai edes savella. Väärällä renkaalla nyt vaan on radasta riippumatta ihan turha ajaa. Savella ja matolla homma on siinä mielessä helppoa, että uusi rengas on lähtökohtaisesti nopea. Renkaiden keskinäiset erot on myös pienemmät. Lattiapinnoilla rengaspelin hankaluus tulee kulutuksesta, insertistä ym ym. Kombinaatioita on paljon enemmän. Matolla ja savella renkaan kulutusta ei tarvitse arpoa, riittää kun arpoo inserttiä. Lattialla pitää lisäksi arpoa se renkaan kulutusaste. Siltikin voi olla niin, että jos ostan renkaat vahingossa väärästä piikistä, ei mun renkailla koskaan pääse riittävän lujaa. Mitä tulee kauen ekan WJ-kisan renkaaseen, näyttäkää mulle ne viestit, kertomukset ja toiveet ENNEN kisaa, että tulisi ajaa muulla renkaalla kuin minipin? Jälkiviisas on helppo olla ja siinä kisassa rengas oli väärä.

Esimerkkinä rengassettien isoista eroista lattialla viime vuodelta kun oltiin Hoke Nokialla reenaamassa. Samaan aikaan duunattiin renkaat, mulla oli ensin eri insertti. Sama auto, sama rata, sama päivä jne jne. Aloitettiin samaa kyytiä, kunnes yhtäkkiä en vaan päässyt mihinkään. Sun rengas "heräsi", mun ei. Puukotin renkaat auki ja vaihdoin insertin. Sain puolitettua eron. Ajoin lopuksi sun renkailla ja pääsin jo hyvin lähelle. 13 sekunnin radalla eroa pelkästään insertillä oli 0,3s ja kumilla toinen mokoma (yksityyppi rengas). 0,3 averagella on jo sellanen ero, että saa olla aika keppimies, että ajamalla ottaa kiinni. Jos oltais oltu kisassa, mun kisa olis menny pilalle ensimmäisessä katsastuksessa, kun leimasin renkaat. Äärimmäinen esimerkki, mutta silti melkolailla kiistaton.

Toinen juttu, mikä on kokonaan unohtunut tästä(kin) keskustelusta on radan ylläpidon työmäärä. Lattiaradat nyt vaan vaatii huomattavasti enemmän huoltoa. Myös satunnaista sellaista, kun iskareita yms. radalle leviää. Pienellä kerholla homma vielä voi onnistua, kun kierrosmäärät on pieniä, mutta esimerkiksi pääkaupunkiseudun harrastajamäärillä työmäärä on ihan posketon - jos joku haluaa tarkempia tunteja, niin voin yv:nä kertoa.

Mikään pinta ikinä ei ole hyvä kaikille. Aina niissä on joku vika. Matto ei ole täydellinen, mutta ei ole myöskään lattia. Mun vaakakupissa isoin paino on tasaisella ja tasapuolisella kilvanajolla. Lattiaradoilla on kiva treenata ja ajella, mutta kilpailuissa lattialla on aina ollut vääntöä siitä, kenellä on rengas etu ja kenellä ei. Käyttääkö joku pitoaineita vai ei. Vaikkei mitään rikettä olisi edes tapahtunut, myrkyttää noi spekulaatiot aika tehokkaasti koko kekkerit. Mä olen vähän sitä mieltä, että oli pinta mikä hyvänsä, se tulee KILPAILLESSA olla sellainen, että sama rengas (vaikka minipin yellow) toimii siinä kerta toisensa jälkeen samalla tavalla. Oli se pinta sitten savea tai mattoa tai muovia tai mitä vaan - kunhan yksittäisten rengassettien väliset erot eivät ole niin isot, että kilpailuita pahimmassa tapauksessa ratkotaan ekassa katsastuksessa. Harjoitellessa radan tulee olla sellainen, että sen ylläpito ei vie keneltäkään yksittäiseltä kerhon jäseneltä kohtuutonta aikaa ylläpitää.

Ja jep, mä puppelihyppelen ja tykkään siitä! Tykkään myös ajella krossia kesäisin.

Samppa

78
Kyllä tolla kotiradalla on hirmu etu. Ei tarvitse kun kattoa tuloksia, muutama kaveri ajaa kotikisoissa A-B vauhtia ja kun siirrytään toiselle radalle vauhti on enää C-E finaalin vauhtia. Mutta jostain kumman syystä tuo top5 on aina melkein sama :wink: Ja homma ei tasoitu ainakaan sillä että ajetaan matolla. Hesassa EOS-matto, Jämsässä tulee nyt olemaan messumatto, Turussa ilmeisesti jotain huopaa, Nokialla betoni, Modelissa mikä lie ja Tallinnassa varmaan tanssilattia. Salatreeni näillä kiinteillä radoilla jeesaa jo aivan sikana, tietää 100% varmuudella mikä pito tulee radassa olemaan. Ja tuo on 90% etu. Profiilin muutos opettelu vie  sen 5-15min kuskilta kun kuskilta. Jos joka paikassa olisi sama mattorata niin asia olisi aivan eri. Tyyliin EOS skabat, ei tarvii hirveesti arpoa mikä pito siellä on kun tiedetään että sama matto on joka kisassa. Ja ilmeisesti uusitaan joka kisaan?
Yksi asia minkä voisi edelleen tehdä on tuo rengas sääntö nyt kun ajetaan matolla. Kisapaikalta VALMIIKSI LIIMATUT KUMIT jokaiselle kisaajalle. Tällä tasotetaan edes vähän taas koti etua. Tuohon vielä profiilin muutos ja perjantai treeni kielto. A wot! Homma toimii tai sit ei :tongue:

Muuten ihan samaa mieltä, mutta mä olen vähän sillä kannalla, että mattorata nimenomaan pienentää kotietua. Oli se matto sitten sama tai eri joka radalla. Toisilla pinnoilla tarvii arpoa renkaan kulutus astetta ym. ym. Matolla rengas on lähtökohtaisesti nopeimmillaan toisella ja kolmannella vedolla. Jää tämäkin kotiradan tuntemuksen tuoma etu pois ja pakka tasoittuu.

Toki eri matoilla pitoa on eri tavalla, mutta rengaspeliä ei paljon pelata, etenkin, jos kisa-aamuna ostetaan renkaat kisapaikalta. Olettaen, että käytettävät renkaat on sellaisia, että niistä ei tarvitse tehdä "leikkaa-liimaa" -rakennelmia.

Mitä tulee profiilin muutokseen. Ehdottomasti sitä mieltä, että lauantaiksi uusi profiili ja luokat eri päivinä. Näin ne ketkä haluaa, selviää edelleen yhdellä päivällä ja ne ketkä ja haluaa saa ajaa kahta luokkaa. Etenkin nyt kun trendi on ajaa matolla, niin pitoa ei tarvitse rataan erikseen "päivätolkulla" ajaa, kuten useilla lattiapinnoilla, joten mitään varsinaista estettä uudelle kisaprofiilille ei ole. Ainoastaan tahto.

Samppa

79
Kilpailukutsut / Vs: WINTER JUMPS #2, JÄMSÄ
« : 08.11.15 - klo: 20.29 »
Sunnuntain nollatauluna painoin vähän vikakohdassa entteriä kisailmossa. Ainakin ponderi numero meni väärin.

Saako omaa kisailmoaan muokata jostain vai ihmetelläänkö kisa-aamuna?

Pahoitellen,

Samppa


Muokkaaminen onnistuu, jos on luonut käyttäjätunnuksen MyRcm:ään. Ilman tunnuksia ei mielestäni onnistu, kuin järjestäjän toimesta.

Kiitos avusta! Sain korjattua. Viikonloppuna tulitetaan täysiä!

Samppa

80
Kilpailukutsut / Vs: WINTER JUMPS #2, JÄMSÄ
« : 08.11.15 - klo: 11.36 »
Sunnuntain nollatauluna painoin vähän vikakohdassa entteriä kisailmossa. Ainakin ponderi numero meni väärin.

Saako omaa kisailmoaan muokata jostain vai ihmetelläänkö kisa-aamuna?

Pahoitellen,

Samppa

81
Cut stagger tai stagger, tai vastaava kumi toiselta valmistajalta toimii. Minipinnillä tai muulla vastaavalla piikki renkaalla on melko turha lähteä kokeilemaan. Tuupin etusena siis.

Samppa

82
RC-kerhot ja -radat / Vs: PKSRCA:n Bunkkerin RC-keskus
« : 11.10.15 - klo: 07.53 »
Moi,

Ovet auki tänään noin 9.30. En pääse nimenhuutoon jostain syystä.

Samppa

83
Moi,

Oiskoha ovea mahdollista saada vähän aiemmin auki? Ehtis ekakin erä ladata akun ja hörpätä kahvin. Varttikin riittäis. Kiitos.

Samppa

84
Moi,

Onko noiden hyndien päälle tulossa jotain ennen kisaa? Lähinnä kulmapöytä huolettaa tuupparien puolesta. Kisapäivän aikana kun pöly leviää sopivasti tuohon sileän puun pintaan, voi olle melko liukasta. Tai sitten ei.

Muuten kyllä hauskan näköinen rata.

Samppa

85
Tulokset / Vs: EOS 1 kilpailu NÜRBURING 18-20.9.2015
« : 21.09.15 - klo: 22.21 »
Mä ainakin puppelihyppelen tästä eteenpäin! Voin puppelihypellä sileellä ja nappulaisella, riippuen haluanko millaista luistoa. Täysiä mä silti hyppyytän, puskee eli ei.

Samppa

86
Tulokset / Vs: EOS 1 kilpailu NÜRBURING 18-20.9.2015
« : 21.09.15 - klo: 07.49 »
Erittäin hyvin kyllä Sami kirjoitettu.
Jotenki vain tuntuu että tuo pito on liiallinen että löytyisi joku rengastus joka olis liukkaampi, ja hiukan enemmän noita pomppujakin voisi olla. Miten joku liukas kohta.
Esim se tennismatto joka oli käännetty harkkaradalla, olikos se yhtä huono kuin betoni. Tai betoni oli minun mielestä hyvä mutta ei siitä sen enempää.
Jerzi

Moi,

Loppuu tuolta Euroopastakin resurssit kesken jossain vaiheessa. Pojat pääsee rataa rakentamaan torstaina jossain vaiheessa. Perjantai aamuna pitäisi rata olla redi ilman sen kummempia mahdollisia "katastrofi" kohtia. Tämä näkyy radoissa, mutta tuolla onkin johtoajatuksena se, että kenen tahansa on pelipaikalle helppo tulla ja ajaa tasapuolisissa oloissa kilpaa tasapuolisella radalla, josta kenelläkään ei ole metriäkään ajokokemusta.

Viimevuonna ajettiin osa kisoista eri matolla kuin nyt, jolloin pinta oli kyllä liukkaampi, MUTTA renkaat kului ja ennenkaikkea matot kestivät vain yhden kisan. Tälle vuodelle ottivat tavoitteeksi laskea harrastajan kustannuksia valitsemalla maton, joka kuluttaa renkaita vähemmän, jolloin voivat laskea rengassettien määrää, ja jotka samalla kestävät kisasta toiseen. Sivutuotteena näemmä kova pito. Se on kuitenkin mielestäni pienempi paha kaikkien hyötyjen rinnalla.

Onko se sitten krossia? On. Onko se erilaista kuin savella ajaminen? On. Onko se hauskaa? On! Onko kisoissa spekulointia rengassettien eroista? Ei.

Samppa

87
Tulokset / Vs: EUROPEAN CHAMPIONSHIP 2015 - 1/10 TOURING
« : 29.08.15 - klo: 08.54 »
Hyvä Viljami, näytä niille!

Sergio Perezin opein, aina mahtuu sisäpuolelle.


88
RC-kerhot ja -radat / Vs: PKSRCA:n Bunkkerin RC-keskus
« : 24.08.15 - klo: 21.24 »
Moi,

Käsipari kerrallaan talkoilijat lisääntyy. Liekö ensi torstaina uusi ennätys?

Eli tämän viikon torstaina jatketaan, 17 aloitetaan ja jatketaan jonnekin 8-9 välille.

Vielä on jäljellä pienet painit mattojen kanssa, laitojen kasaus, viimeisten hyppyjen kanto baanalle, letkujen asennus ja radan lopullinen merkkaus.

Samppa

89
RC-kerhot ja -radat / Vs: PKSRCA:n Bunkkerin RC-keskus
« : 24.08.15 - klo: 07.47 »
Moi,

Muistutus:

TÄNÄÄN TALKOILLAAN KROSSIRATAA KUNTOON KLO 17.00 ETEENPÄIN.

Samppa

90
RC-kerhot ja -radat / Vs: PKSRCA:n Bunkkerin RC-keskus
« : 19.08.15 - klo: 07.44 »
Moi,

Bunkkerissa on viikonloppuna Rollertyttöjen bootcamp, jolloin siellä ei saisi aiheuttaa ylimääräistä meteliä. Tästä johtuen pidetään seuraavat talkoot maanantaina 24.8 klo 17 alkaen. Akkukoneet ja hanskat mukaan.

Ohjelma:

 -mattojen paikoilleen "naputtelu" ja teippaus
 -laidat
 -korokkeen viimeistely

Samppa

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 ... 9