Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - topemu

Sivuja: 1 2 [3] 4
61
Sähköautot / Kiinitys
« : 28.04.04 - klo: 11.32 »
Käytän kaikissa tarranauhaa ( Biltemasta ).  Saa aina helposti pois sekä noparin että vastarin ennen puhdistusta. Sitten on myös helppo vaihtaa nopari(t) laitteesta toiseen.

Itselläni on vain kaksi noparia, mutta laitteita on viisi autoa ja yksi vene, joten tolla tarranauhalla kiinnitettynä noparin saa helposti irti ja paiskattua toiseen laitteeseen. Ei ainakaan vielä ole milloinkaan irronnut ajon aikana. Tarranauha täytyy vaan vaihtaa uusiin kun ne kuluu tarpeeksi.

62
Sähköautot / Nopari
« : 28.04.04 - klo: 11.09 »
Voisin suositella joko GM:n tai sitten LRP:n nopareita.

Itselläni on kisanoparina LRP:n V7.0, joka on hoitanut tehtävänsä kiitettävästi.  Siinä ei ole moottori rajoitusta.

Toisena noparina on GM 4r pakillinen nopari monsteriin. Moottorirajoitus on 14T. GM:n automaatiinen setuppi on helpottava tekiä. Noparissa on muutan tosi hyvä väärän puolisen jännitteen suojaus. Laitoin eilen yöllä, kun sain monsterin putsattua, vahinkossa noparin piuhat väärinpäin akkuihin. Samalla kun sain toisenkin piuhan kiinni, liitin poltti sormeni. Onneksi mulla oli sivuleikkurit vieressä niin niillä vain piuhat poikki. Meni muuten johtojen eristyksen aika huonoon kuntoon. Ne suli kaikki pois. Mutta TADAA nopari toimii silti.

63
Vapaa keskustelu / Metanooli..
« : 29.03.04 - klo: 10.58 »
Lainaus käyttäjältä: "Jartsa"
"WARNING: This product CONTAINS CHEMICALS which are known to the State of California cause cancer, birth defects, or other reproductive harm.
 :lol:


Olenkin ihmetellyt miksi RC-harrastajamäärä ei lisäänny...  :mrgreen:

64
Vapaa keskustelu / WAP Foorumi
« : 18.03.04 - klo: 14.14 »
Tällä hetkellä ei ainakaan mulla toiminut. Onko hetkittäinen käyttökatko vai onko mulle käytäjätasoinen esto, tiedä häntä. Täytyy kokeilla myöhemmin uudestaan.

Voisiko joku Mode vastata wap-forumin tilasta?

65
Vapaa keskustelu / vitsipalsta!!!
« : 16.03.04 - klo: 11.21 »
Lainaus käyttäjältä: "hannu_s"
Sori motukan käyttäjät  :mrgreen:

ohmimakkara

Toi oli aivan tolkuttoman hauska :lol:  Pientä savua ja valokaarta. Hallitusti rakennemuutettu. :mrgreen:

Meinasin tippua tuolilta kun kuuntelin noita juttuja. On hiukan paha koittaa olla nauramatta meidän avokonttorissa.

66
Vapaa keskustelu / RC-autoilun kustannukset
« : 16.03.04 - klo: 08.22 »
No ei muuta kuin kaikki harrastamaan 1:1 Rallia. Sinne saa rahaa palamaan niin paljon kuin sitä vain löytyy.  Esim pelkät varusteet:
    Istuin ~1500e
    Puku ~700e
    Hanskat ~50e
    Kengät ~150e
    Vyöt ~400e
    Yht: ~2800e
Sitten vielä kaikki kilpailujen osallistumismaksut 100 - 500e ja viimeisenä AUTO. Jonkun n-ryhmäläisen Astran saanee alle 20 ke, mutta kunnon peleistä joutuu maksamaan aivan eri hinta luokkaa esim vanhan WRC:n voisi saada 1 Me.

Itse olen laittanut rallin hiukan jäähylle ja touhunut taas enemmän näiden RC-laitteiden kanssa. Kaikkea ei ehdi ja pysty harrastamaan. Vaikka onhan mulla vielä ensimmäinen Ralliautoni vuoden -72 1600 Ford Escort Mexico noin 175 hp, jos kipinä vielä iskee.

No nyt kun aloin laskemaan kuinka paljon mulla on mennyt viimeisen puolen vuoden aikana RC-laitteisiin niin pääsin noin 1500e, mikä ei nyt hirveän paljoa ole, mutta en ole ostanut yhtään uutta, paitsi laturin, pari akkua, servoja ja moottoreita.

67
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Subarussa on tylsät vakiovanteet.

Mielestäni nuo Subarun alkuperäiset vanteet sopii hyvin siihen. Sehän on se aito ja oikea rallivanne  :wink:  No onhan tuo Toyotan vanne vieläkin hienompi, mutta Subaru on noilla vanteilla aidon Ralliauton näköinen.

68
Sähköautot / Akkujen soveltuvuus RC-autohin
« : 11.03.04 - klo: 15.30 »
Lainaus käyttäjältä: "Jukka"

Siis nuo kennot oli C ei Sub-C joita käytetään rc-autoissa. Näkeehäv se jo mitoistakin että ei oo samoja kennoja: C kennot 49,4mm x 25,3mm ja Sub-C 43mm x 22,7mm (omistani nopeasti mittattuna)
Sen verta on koko eroa, että esim. touring-autojen akkusatulat on liian ahtaita.


Kappas keppanaa. Mulla ei ollut vertailu kohtana c-paristo. No ainakin ite olen käyttänyt RC-kennoja esim otsalampussa.

No eihän tuosta koko erosta ole haitta, jos niitä käytetään E-Maxxissa. Kyllähän noistakin voi paketin tehdä, tai sitten harkita D-kokoisia 9000mAh akkuja.

Suurin ongelma voi tulla siitä, ettei noi tavalliset akut pysty luovuttamaan niin paljoa virtaa kuin vastaavat RC-kennot. Noista kun laskin niin C-kokoisen 4300mAh akun maksimivirta olisi luokkaa 127A (1,4V ja 11mOhmia) ja tuolle D-kokoiselle 9000mAh akulle 186A. Nuo ovat aika pieniä virtoja jollekin viritysmoottorille.

Itse olen ajatellut noita isompia veneeseeni. Saisi vähän reilummin ajoaikaa.

Onko kellään kokemuksia tavallisten paristoakkujen käytöstä RC-laitteissa.

69
Sähköautot / Akkujen soveltuvuus RC-autohin
« : 11.03.04 - klo: 13.24 »
Lainaus käyttäjältä: "Jukka"
Nuo on C-kokoluokan kennoja eli mahduttaminen autoon ilman muokkaamista on hankalaa. Lisäksi et voi kilpailla moisilla kennoilla. Muuten saattaisivatkin sopia.

Samaa kokohan nuo RC-kennotkin on! Kyllähän noista paketin pystyy väsäämään, mutta kilpailuihin niillä ei ole asiaa, kun kilpailuissa tarvitaan hyväksytyt kennot.  

Toiseksi saattaa olla, ettei noiden kennojen sisäinen jännite ole tarpeeksi pieni, että niistä saisi tarpeeksi virtaa virimoottirille. Nykyiset RC-kennot on optimoitu juuri suuriin virtoihin. Tuollaiset paristoakut voivat olla suuniteltu hiukan pienemmille virroille. Pihacruisailuun lievästi viritetyllä koneella noilla voisi saada mukavasti ajoaikaa lisää. Mutta mihin hintaan?

70
Vapaa keskustelu / Millä 1:1 autolla ajelette ?
« : 11.03.04 - klo: 12.53 »
Lainaus käyttäjältä: "mustavihannes"

Elikkä kesällä Opel Kadett B '70 ja talvella Volvo 144 DL '72 , Volvo on tosin aika pahasti "vaiheessa"... :mrgreen:   Lisää kuvia & stooria http://www.hut.fi/~mmuhonen

Noi vanhat 70-luvun alun Obelixit on kyllä hienoja. Itse olen aloittanut autoilun vanhalla B-korisella peltoautolla, jonka sitten kunnostin ensimmäiseksi autokseni kun sain ajokortin. Kyllähän niillä silloin ajeli, vaikka talvella tarvittiinkin hiekkasäkkejä takakonttiin tuomaan hiukan pitoa kevyeen perään.

Yksi mitä olen jo pitkään harkinnut hankkia on A-korinen Manta 70-luvun alusta. Siinä olisi sitä jotain.

Mulle joskus tarjottiin vuoden 70 alkuperäiskuntoista Kadett GTE Coupe 1,9i. Se oli tumman vihreä ja siinä oli Shelby -tyyppisen valkoiset raidat katon yli. Se oli todella hieno, mutta kun itse jäin miettimään asiaa, niin seuraava ei.

Nykyisin ajelen Hondilla :wink:, kun nykyiset Opet ovat hiukan niin ja näin.

71
Polttisautot / Millaisen ostan
« : 09.03.04 - klo: 10.24 »
Lainaus käyttäjältä: "kukkalapio"
No onhan ne toki ainakin kestävämpiä ja varmaan toisinaan myös hauskempia ajaakkin, mutta mun mielestä ainakin sitä on liian mahdoton hallita ja sutii koko ajan, ei yhtään rauhaa.
Ja sitten tietenkin se, että jää paljon paljon helpommin jumiin, esim. pieneen lumikinokseen. :roll:
Mutta onhan ne sitten myös halvempiakin. :D

Tuo hallintahan on vain etusormesta kiinni. Hiukan vähemmän kaasua kiihdytyksissä, niin pysyy auto hanskassa vaikka hanskat olisikin hukassa. Onhan se totta, että 2wd jää paljon helpommin kiinni huonossa maastossa, mutta onhan siinä sitten vähemmän hajoavia osia ja on ne yleensä halvempiakin.

Itelläni on 4wd crossareita ja tuurinkeja, mutta ne on parhaimmillaan radoilla kun haetaan parhaita mahdollisia aikoja tms. Silloin kun lähden rälläilemään niin valitsen joko 2wd crossarin tai monsterin (mulla ei ole truckia). Silloin on etua, että auton saa tarvittaessa suditettua ympäri.

No toisaalta olin viikonloppuna yhdessä isossa puutavaravarastossa ajelemassa. Siellä sileällä betonilla takavetoinen oli lähes mahdoton hallittava. Sitten vaihdoin 4wd ralliautoon niin johan tuli hauskaa. Kurvit meni hienosti, kun heittää auton sladiin ennen kurvia ja sitten kun kurvi aukenee niin lisää kaasua, niin nelikko lähtee hienosti eteenpäin.

72
Sähköautot / Re: Micro RS4 kaupat?
« : 08.03.04 - klo: 11.06 »
Lainaus käyttäjältä: "Speeder"
Eli mistä saa kohtuullisen halvalla RS4:sia readysetteinä.
Mieluiten suomi, saksa tai ruotsi eli ei siitä pidemmälle kaupoissa.
Pitäis saada ton ep ultimaten seuraksi. :wink:

Ps. Kokemuksia RS4:sista parempia kuin Mini-Z?


Microja myy ainakin HobbyLinnasta, mutta valmiina/koottuna (readyset) sitä ei saa.

73
Vapaa keskustelu / Suomalaiset Roope Ankkoja??
« : 12.02.04 - klo: 15.31 »
Lainaus käyttäjältä: "l150040"

Otetaan esimerkki. Myin juuri 100 Eurolla Losin Street Weponin parhaan mallin, joka oli mielestäni erittäin hyvä kuntoinen. Mukana meni ERITTÄIN runsaasti varaosia (mm. melkein kokonainen toinen auto) ja PALJON renkaita. Saman ikäisestä jo hieman raihnaisesta Asson TC3:sta ilman mitään kylkiäisiä saa helpostikin saman hinnan, jos ei jopa enemmänkin. Suorituskyvyssä yms. seikoissa ei pitäisi olla juurikaan eroa. Yritä siinä sitten asetella hintoja kohdalleen.

Latureiden, ohjainten yms. osien myynti/osto on puolestaan huomattavasti helpompaa, koska ne karrikoidusti joko toimivat tai sitten ne ei toimi.


Ari-Pekan auton ostajana täytyy myöntää, että tavaraa oli kyllä paljon. Olin kyllä valmis maksamaan enemmänkin, mutta huudot nyt meni noin. Raha tilanne kun oli aikaisemmin vähän tiukanlainen kun vaimo innostui ostamaan toiselle, silloin tulevalle vauvalle kaiken näköistä krääsää. Nyt kun alkaa toisen kanssa vaupparalli, niin täytyy harkita tarkemmin mitä RC-tavaroita ostaa.

Itsekin olen hiukan ihmetellyt noita Asson hintoja. Ei sinänsä, että autossa mitään vikaa ole, mutta käytettyjen hinnat ovat kyllä melko huipussaan. Kun taas noilla Loseilla ei tunnu olevan oikein vetoa. Myönnettäköön, että Losien varaosien saanti on hiukan huonompaa kuin Asson, mutta ainakin tähän asti olen aina saanut mitä tarvitsen. Nyt kun HobbyLinna saa tilattua Saksasta Losin osia niin mulle asia toimii tarpeeksi hyvin, itse kun käyn töissä Turussa niin voin samalla poiketa HL:ään.

Mitä tulee noihin hintoihin niin olen muutaman kerran ostanut vajaa kuntoisen auton. Sitten kun olen lähtenyt hakemaan tarvittavia varaosia, niin niiden yhteishinnalla olisi ostanut jo kokonaan uuden vastaavan. Siksi en halua maksaa paljoakaan vanhasta varsinkin jos ostan näkemättä / kokeilematta.

74
Polttisautot / Polttis Monsterit!
« : 09.02.04 - klo: 10.35 »
Lainaus käyttäjältä: "blenheim"
Lainaus käyttäjältä: "topemu"

Carsonin varaosien myynti takkuaa johtuen maahantuojan  Nypa Ky toiminnasta, joka on myös Tamiyan maahantuoja.  Kyllähän noita varaosia saa, mutta hinnat ovat aika korkealla kun vertaa Saksan hintoja ja niiden saanti voi olla hidasta. Tietenkin voihan sitä aina tilata varaosat suoraan Saksasta. Taitaisi saada jopa halvemmalla.

Ihan hinta vertailuksi: Forcen sylinteriputki ja mäntä maksaa Nypan kautta noin 300e ja Hollantilainen RC-firma myy samaa osaa hintaan 74,90e.


Mikä tuo hollantilainen rc-firma on? Oisko URLia antaa?


Löytyy tuolta: RC Car International

75
Sähköautot / GM V4 nopari
« : 09.02.04 - klo: 10.23 »
Mulla on GM V4R -pakillinen nopari monsteri käytössä. Mielestäni toimii varsin hyvin 17 kiekkasen moottorin kanssa. Eihän tuo mikään kilpanopari ole, mutta varsin laadukas ja edullinen perusnopari. Säätää itsensä käytön alussa. Eipä ole paljoa tarvinnut miettiä säätämisiä. Hyvä juttu piharällästelyihin tai muutenkin.

76
Polttisautot / Polttis Monsterit!
« : 06.02.04 - klo: 09.07 »
Lainaus käyttäjältä: "Jonttu"

Mitenköhän on saanti Suomesta?

Tux10:llähän oli ainakin yksi Carsonin crossari,mistähän ostit osat tai auton?


Carsonin varaosien myynti takkuaa johtuen maahantuojan  Nypa Ky toiminnasta, joka on myös Tamiyan maahantuoja.  Kyllähän noita varaosia saa, mutta hinnat ovat aika korkealla kun vertaa Saksan hintoja ja niiden saanti voi olla hidasta. Tietenkin voihan sitä aina tilata varaosat suoraan Saksasta. Taitaisi saada jopa halvemmalla.

Ihan hinta vertailuksi: Forcen sylinteriputki ja mäntä maksaa Nypan kautta noin 300e ja Hollantilainen RC-firma myy samaa osaa hintaan 74,90e.

Sinänsä Carsonit ovat ihan hyviä autoja. Itse ostin Tux10:n crossarin rungon. Ei mikään kaikkein kilpailukykyisin auto, mutta ei mikään ihan huonokaan, kun ei ole tarkoitus kilpailla kovinkaan vakavasti.

77
Sähköautot / liekki sapöuunat?
« : 06.02.04 - klo: 08.24 »
Lainaus käyttäjältä: "OzmO"
Mistä tämmöstä "valkoista kontaktimuovia" löytäis? Suomalaisessa kirjakaupassa ei ollut, eikä tiimarissakaan? Pitääkö jostain tarrafirmasta mennä kyselemään? Onko kellään kokemusta tämmöisestä?


Turussa HobbyCenter myy jonkinlaista sisustukseen sopivaa muovia. Niistä voisi löytyä sopivia värejä. Jotain kuviollisia niitä ainakin on.

Toinen on että maalaat kirkkaan kontaktimuovin! Maali pysyy muovissa niin kauan kuin "tarrat" korissa.

78
Sähköautot / Laturit
« : 02.02.04 - klo: 08.17 »
En nyt muista mistä asiasta luin, mutta sellaisen ohjeen jostain löysin, että latausvirta ei saisi ylittää akkujen kapasiteettia kerrottuna kahdella. Voi olla, että monet nykyiset akut kestäisivät enemmänkin, mutta tuolla ohjeella lataus kestää maksimissaan vähän yli puoli tuntia. Itse käytän 3000 mAh akuille 5A, 2100 mAh akuille 4A ja 1500 mAh akuilla 3A. Eli esim. 3000m*2=6, niin noita kolmetonnisia voisi ladata jopa 6A virroilla, mutta olen pitänyt 5A maksimina.

79
Sähköautot / Vanha Futaban vastari vikaa
« : 30.01.04 - klo: 15.11 »
Lainaus käyttäjältä: "Lassi"
Ok kiitos vinkeistä täytyy kokeilla vaihtaa en tiennytkään että johtoa ei saisi pidentää :o outoa


Tuon antennin pituuden tulee olla aallonpituuden verran tai sen osia (½ tai 1/4 yleisimmät), jotta se toimisi hyvin. Jos sen pituutta muuttaa mielinmäärin niin haluttu signaali heikkenee ja mahdolliset häiriösignaalit voimistuvat. Toihan on antennien peruskaavoista.

80
Keskustelua kaupankäynnistä / Hintakeskustelut tänne!
« : 29.01.04 - klo: 16.55 »
Lainaus käyttäjältä: "mara"
Paljonko maksaa Sanwa M8 ja minkä valmistajan se on?
Voitko laittaa linkin jos on?


Sanwan valmistaja on Sanwa. Niitä myy ainakin JR-hobby ja hinta näytti olevan 419,-

Saben hinnastossakin oli maininta tuollaisesta hintaan 405,90e

81
Polttisautot / Uusi auto.
« : 28.01.04 - klo: 11.13 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Joo, näin on. Siitä (tr-15) saa hyvän touring auton. Mutta katsokaapas tätä Super Nitro Rallya:
http://mypage.bluewin.ch/www.snviper.ch.vu/hp_snron.html


No jo oli väsäys. Kyllä tuossa hommassa on ollut kukkaron nyörit löysällä ja vapaa-aikaa ruhtinaalisesti. Olisihan helpommalla ja halvemmalla päässyt jos olisi heti ostanut OnRoaderin, mutta eipä taida heti tulla vastaan samanlaista.

Hups, tais mennä hiukan OT :shock:

82
Vapaa keskustelu / Kengän koko?
« : 28.01.04 - klo: 11.07 »
Varsin isokenkäistä porukkaa täällä. Itse tässä elämän vaiheessa (29 vuodessa) olen kasvanut maata pitkin vasta kokoon 41 8)

83
Sähköautot / King Blackfoot reistailee
« : 27.01.04 - klo: 09.39 »
Vaikuttaisi vähän siltä, että sulla antenni ottaa kiinni johonkin metalliin. Tarkista, ettei servon ja noparin johdot menee ihan antennin vierestä. Tai sitten antenni voi ottaa kiinni johonkin rungon metalliosaan. Noista kosketuksista tulee kyllä mitä ihmeellisempiä häiriöitä.

Lueskelin uudestaan tuota sun selostusta ja jäin hiukan ihmettelemään. Siis mekaanisessa noparissa on virran syöttö vastarille? Vanhemmissa mek. nopareissa usein vastarin virta otettiin suoraan akulta kytkimen kautta vastariin. Vähän korkeat jännitteet (7,4V vs. 6V) tuostahan tulee, mutta ei mulla ainakaan vanhemmista ole vastarit tai servot sen takia kärventyneet.  (Tai sitten niissä johdoissa on vastus alentamassa jännitettä)

Tuo sun vika voi olla kumpaakin, mutta yleensä antennin kiinni ottaminen aiheuttaa nykimistä, kun taas jos virrat katkeaa tai alenee tarpeeksi vastarilta niin silloin servot voi jäädä johonkin asentoon jumiin.  Tarkista johdotukset, että ovat kunnossa ja sen jälkeen alkaisin epäillä tuon noparin "BEC-piirin" toimivuutta. Voihan siinä olla joku valmistusvirhekin. Kannattaa tarkistaa, että noparin johdotus on ohjekirjan mukainen ja sitten roudata myyjälle, jollei vieläkään toimi.

84
Polttisautot / www.rc-racing.info
« : 26.01.04 - klo: 15.52 »
Jep, nyt toimivat. Ainakin ne mun huomaamat. :wink:

85
Polttisautot / www.rc-racing.info
« : 26.01.04 - klo: 13.53 »
Lueskelin noita ohjeita ja vinkkejä, jotka oli hyviä. Eipä ole millään sivulla näkynyt edes suurpiirteittäisiä ohjeitä eli tällainen tiivis paketti on tosi hyvä.

Vinkkien sivuilla 2 ja 3 oli pari toimimatonta kuvaa. Niiden osoite näytti olevan johonkin c: ... Kiva virhe, jota ei huomaa omalla koneella, vaan vasta netissä.

86
Polttisautot / HPI Savage 21 / 25 / SS
« : 23.01.04 - klo: 13.19 »
Kiitti hyvistä vastauksista. Toi nitromäärän vaikutus käyntiin oli mulle uutta, jota kannattaa varmaan koittaa jos ja kun tulee huono käyntisyyttä. Ei muutakuin pyörittämään koneita käymään...

87
Polttisautot / HPI Savage 21 / 25 / SS
« : 23.01.04 - klo: 09.24 »
Lainaus käyttäjältä: "!marco!"
Mitä eroa on 15 ja 20 prossasessa bensassa, savagen käyttäytymistä ajatellen?


Kiinnostaisi tietää onko tuleeko tuosta 15 => 20 siirtymisestä suurta eroa tehoissa eli siis kannattaako alkaa käyttä piristetympää nitroa, vai ennemminkin ajaa miedommalla myrkyllä? Onko paljon eroa koneen kestävyyteen tai johonkin muuhun?

Mielestäni ihan asiallinen kysymys joka kaipaa asiallista vastausta, vaikka vaatikin ehkä pientä tarkennusta.

88
Sähköautot / Mitä mieltä hiilettömistä moteista?
« : 22.01.04 - klo: 09.40 »
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"

Yksi asia tässä mietityttää että mitenkäs saan mitattua huippuvirrat?
Lennokeissa kun se on yksinkertaista, pidetään kone paikallaan sopivaksi valitulla potkurilla ja laitetaan "hanat auki".
Eli ainoa konsti mikä tulee mieleen että auto "seinää vasten" ja kaasu pohjaan, siitä sitten virtamittarilla katsomaan mitä ampeerit näyttää?
Parempia ehdotuksia?


Onhan tuokin mahdollista, mutta sellaisen mittarin löytäminen millä pystyisi mittaamaan noita virtoja on aika vaikeaa.

Paremmin homma onnistuu, jos otat jostain muuntajasta pienempää jännitettä (vaikka 4,5V),  jollain luokkaa 1 A virralla suoraan koneeseen ja pidät koneen akselista kiinni, ettei pääse pyörimään. Sitten vaan mittaat virran ja jännitteen. Näistä saat laskettua moottorin sisäisen vastuksen (R=U/I). Sitten tuolla vastuksen arvolla lasket 7,4V:lla virran kulutuksen (I=7,4/R). Tuolla tavalla saat suuntaa antavan maksimivirran. Ainoa huono puoli on, että suuremmilla jännitteillä tuolla sisäisellä impedanssilla on taipumusta pienentyä ja näin ollen maksimivirta myös kasvaa. Yksinkertaista, eikö?

Tietenkin mitä suuremmalla jännitteellä ja virralla pystyt pitämään moottorin paikallaan ja mittaamaan jännitteen ja virran niin silloin pääsee lähemmäs todellista maxVirtaa.

89
Vapaa keskustelu / Missä rc superstore on
« : 22.01.04 - klo: 07.54 »
Voinkin samalla vastata omaan kysymykseen Losin varaosista. HobbyLinnasta saa myös ainakin Losin varaosia, mutta ne tilataan Graupnerilta Saksasta ja se kestää jonkun aikaa. Mutta ainakin niitä varaosia saa.

90
Vapaa keskustelu / Missä rc superstore on
« : 20.01.04 - klo: 09.59 »
Onko kukaan kuullut RC-superstoren kohtalosta?

Tilasin sieltä varaosia Losiin ja sain vastauksen perjantaina, että heidän toiminta loppuu kuuden päivän päästä eli ilmeisesti tällä viikolla.  :cry:  

Olisiko kellään tietoa keneltä saisi tämän jälkeen Losin varaosia? Dantom Tampereellakin myy lähinnä ei oota.

Sivuja: 1 2 [3] 4