Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Ghostman_132

Sivuja: 1 ... 5 6 7 [8] 9
211
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 15.04.05 - klo: 18.25 »
Lainaus käyttäjältä: "Jakke"
Lainaus käyttäjältä: "Ghostman_132"
Lainaus käyttäjältä: "ossi v"
Muistaakseni :roll:  jollain oli joskus käyntiongelmia kun kaasari oli huonosti kiinni.
Varmistappa että kaasari, ilmanputsari pakoputki ja kaikki muut osat ovat hyvin kinni.


Mää en saa sitä koko kaasaria ees liikahtaan siitä :S vaikka otan sen ruuvin irti mikä sitä pitää... jumittunut ilm. siihen... Nooh. täytyy tos illalla alkaa kunnolla repiin jahka kerkee...

Huomasitko, että kaasari on kiinni sillä tapilla, joka menee rungon läpi eikä ruuvilla. Tapissa on sellainen kolo jonka täytyy olla oikeassa asennossa, jotta saat kaasarin irti. Vaikea selittää ja S-25 räjäytyskuvissa tappi on huonosti kuvattu. Linkissä on SS-18 motista räjäytyskuva, jossa vastaava kiristyssysteemi. http://www.hpieurope.com/manuals/1617/1617-4.jpg


Ahaa... joo kiitti ku neuvoit.. kyl mää sen nyt saan irti :P jahka alan sitä aukoon :D vois vetästä sen kaasarin atomeiks ja kattoo sitä... Muutenkin kiinnostaa et miten se 2 neulanen kaasari toimii...

212
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 15.04.05 - klo: 18.07 »
Lainaus käyttäjältä: "Jakke"
Ossi V, nämä välihuomautukset on ihan turhia. Harrasta niitä vaikka chatissa.
Ghostman_132, tarkennetaan kysymystä. Mitä neulaa olet säätänyt vai oletko säätänyt molempia?
Alaneulan säätö on ollut monessa tapauksessa syypää ongelmiin.
Oletko katsonut myös tankissa olevan suodattimen, ettei siellä ole roskia?


Kyllä olen kattonut suodattimet... kumpaakin on joutunu säätään... säädöt ei vaan tunnu vaikuttavan mitään :S vaikka niitä kuinka vääntelis... alakierorksilla kone pitää semmosta ääntä ettei se saa kunnolla polttoainetta (erotan kyllä röpötyksen ja liian laihalla käyvän koneen äänet toisistaan) ja korkeilla kiertää hyvin mutta antaa ilkeesti jälkikaasua... menin tos 2 tuntia sitten käynnistään koneen uudestaan ja asetukset oli eilisen vammauksen jäljiltä... Joten ensinnäkin kone oli todella vaikea saada käyntiin, eikä käynyt tyhjäkäyntiä koska röpötti niin... tukehtu kun paino kaasun pohjaan ja hitaassa kiihdytyksessä ei kiertäny ees sen vertaa että olis pystyny kakkoselle vaihtaan... Eli kone toimi oikein... mutta mitäs sitten kun saan sen taas säätöihin ;)

213
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 15.04.05 - klo: 17.58 »
Lainaus käyttäjältä: "ossi v"
Muistaakseni :roll:  jollain oli joskus käyntiongelmia kun kaasari oli huonosti kiinni.
Varmistappa että kaasari, ilmanputsari pakoputki ja kaikki muut osat ovat hyvin kinni.


Mää en saa sitä koko kaasaria ees liikahtaan siitä :S vaikka otan sen ruuvin irti mikä sitä pitää... jumittunut ilm. siihen... Nooh. täytyy tos illalla alkaa kunnolla repiin jahka kerkee...

214
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 15.04.05 - klo: 16.37 »
katoin äsken tota putsaria mutta ei siellä mitään ollut :(

215
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 15.04.05 - klo: 15.09 »
koneella on ajettu noin 1 gallona. joten en usko että se on väliä. Myös puristuksia tuntuu olevan ihan tarpeeksi... koneen oon purkanut vähän aikaa sitten, joten en usko että koneessa o ilmavuotoja, koska ongelmaa oli jo ennen avausta ja avauksen jälkeen... Oon seuraillu sitä polttoaine letkua mutta kuplia ei näy... Polttoaineen määrän tankissa en huomannut kyllä vaikuttavan mitenkään...

216
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 15.04.05 - klo: 10.42 »
Mulla on yksi ilkee ongelma oman savitsin kanssa... ainakun saan sen säätöihin.. se toimii vähän aikaa tod. hyvin. Mutta sitten se alkaa yhtäkkiä käymään aivan laihalla (jäkikaasua ja semmosta outoo käyntiääntä). ja sit joudun säätään sitä ihan himona rikkaallle. Eli tarkotan tod. himona. Noin 3-4 kierrosta auki kunnon säädöistä... ja yhtäkkiä se lähtee toimiin normaalisti ja sitten röpöttää niin pärkkeleesti ku käy rikkaalla... ja taas koko säätäminen uusiksi. Mikä tässä voi olla vikana :S ite luulisin että menee jotain likaa siihen seosneulaan ja tukkii sen... mutta milläs sen sitten tarkistaa :S ja mullaku ny on vielä 2 suodatinta ni ei kyllä luulis likaa pääsevän polttoaineen mukana koneeseen :D Kone on vakio s-25 ja käytän sidewinter 16% fuilia...

217
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 13.04.05 - klo: 22.53 »
Tuli täs mietittyä että tuleeko semmosesta kunnon ilmansuodattimesta yhtään tehoo lisää?? ku toi vakio pieni voi ahistaa pikkasen tota konetta...

Ja tarviiko tohon savage 25 polttoaine letkuun laittaa ollenkaan suodatinta ku luin jostain että siinä tankissa on jo itsessään  suodatin... onko toi letkussa oleva suodatin mulla sitten vaan haitaksi :S

218
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 06.04.05 - klo: 21.27 »
Auttaako jos liimaa noi hexit tohon vanteeseen kiinni? Ku oon kuullu että noi vakio vanteet menee nätisti sileeks...

219
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 06.04.05 - klo: 20.34 »
Lainaus käyttäjältä: "kukkalapio"
No kyllä kaasu ja jarru vakioservollakin toimii, mutta melkosen huonosti. Jarru ei pidä kunnolla ja kaasu avautuu hitaasti. Jos jonkun siihen kuitenkin joudut ostamaan, niin osta ehdottomasti joku vähän parempi. Vaikka vakiona RTR-malleissa tullut ohjausservokin on jo vähän parempi, kuin ihan vakioservo.


Näinhän se on että jotain parannettavaa löytyy aina  :wink:  Mutta se maksaa :D Kyl mieki ostaisin koko auton alumiinista muttaku ei oo rahaa... Olispa kaikki ilmasta ;).. tällä viestillä ei ollu tarkotus loukata ketään :P kuhan vaan sanoin :)

Onko tossa savagessa semmosta heikkoo osaa joka kannattais hankkia suoraan alumiinista?

220
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 06.04.05 - klo: 18.47 »
Ja tarttet paljon paristoja  :wink:  itellä ainakin loppuu vastarista aina kesken ;)

221
Polttisautot / Cen Genesis Racing!
« : 30.03.05 - klo: 18.15 »
Mulla on joku hitecin 2 kanavainen kehari vastaanotin joka on ollu jo monta kertaa veden peitossa eikä mitään vikaa oo koskaan ilmenny.... aina on ollu yhtä pomminvarma :P Sitä ei kyllä vedellä' saa rikki :D

222
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 29.03.05 - klo: 22.30 »
Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"
Kun ajelee vakio Savage 25:lla seinän vieressä niin minua ainakin oikein pahaa tekee tuo ääni! (Muistuttaa krossipyörää)


Joo no kyllä se sitten pitää samanlaista ääntä kun toi mun :D

Tossa ku kaveri ajo wild dodge ramia sisään vieressä niin ei sen ääntä kuulunu vaikka mun auto oli tyhjäkäynnillä :S

223
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 29.03.05 - klo: 22.29 »
Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"
Kun ajelee vakio Savage 25:lla seinän vieressä niin minua ainakin oikein pahaa tekee tuo ääni! (Muistuttaa krossipyörää)


Joo no kyllä se sitten pitää samanlaista ääntä kun toi mun :D

Tossa ku kaveri ajo wild dodge ramia sisään vieressä niin ei sen ääntä kuulunu vaikka mun auto oli tyhjäkäynnillä :S

224
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 29.03.05 - klo: 21.36 »
Tai no unohdin mainita että mulla on savage ss ja siinä on vakiona alumiini pilli... En sitten tiiä pitääkö se kovempaa ääntä mutta luulisin että hiukan kovempaa :S

225
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 29.03.05 - klo: 20.57 »
Juu kyllä se pärisee niin että korvat menee lukkoon jos vieressä kierrättää :D No ei kyl sais pelotella :P Mutta kyllä se siis ääntä pitää aika paljon... Mutta onneksi tommonen ääni ei kantaudu kauaksi...

226
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 24.03.05 - klo: 23.52 »
Mitäs tulppia kannattais ostaa tohon savagen nitro star 25 koneeseen?

227
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 22.03.05 - klo: 22.15 »
Lainaus käyttäjältä: "jose92"
Mulle sanottiin että mäntä pitäs jattää ajon jälkeen alas mutta miksi?


Koska jos sää jätät sen männän sinne ylös ja annat koneen jäähtyä niin se mäntä laajenee ja jumittuu sinne ylös... ja kun se sylinteri on kartion muotoinen eli se menee pienemmäs ylöspäin mennessä... Ainakin näin minä oon ymmärtänyt asian  :?

228
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 22.03.05 - klo: 21.12 »
Kummaku ne ei paranna noita vetareita  :?  kummiskin tehny noin hyvän auton jo muuten, niin olis voinu tehä ton vetarin viel kunnolla... Eikä noi vetaritkaan oo mitään halpoja.

229
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 22.03.05 - klo: 18.45 »
ostin tän ihan uutena... No hyvä että sain ton pumputtoman. Mutta huonona puolena on se, että sen polttoaineen pumppaus sinne koneeseen on aina vaikeeta, ellei ala puhaltelemaan siitä paine letkusta... mikä on taas vähän riskimpää :(

230
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 22.03.05 - klo: 17.48 »
Niin ja eikös näissä savage ss versioissa pitäisi olla pumpulla varustetut tankit? tässä ei ainakaan oo  :?

231
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 22.03.05 - klo: 14.30 »
No johan on... Pullstartin naru suli kokonaan tosta 25 motista  :shock:  mitään muuta ei kyllä menny ja konekkin kävi ihan tasasesti  :?  Mitä narua toi tommonen on joka sulaa kun kone on käynnissä... Laitoin kyöstin narun siihen niin saas nähä kauanko toimii  :P  ainakin toi kyöstin naru on paksumpaa :P

232
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 18.03.05 - klo: 12.20 »
Lainaus käyttäjältä: "kukkalapio"
No empä tiedä markus.. Uudet diffit ovat TOSI paljon kestävämmät. Paitsi tietysti jos vanhan mallisen savagen ostat, niin ehkä sitten joudut niitä päivittämään. Mutta eikös ainakin hobbylinnan kaikissa myydyissä savageissa ole ne uudet diffit lisänä? Vai olikos ettei ihan kaikissa kuitenkaan? Ja sitten vielä tuplarattaat niin khyllä kestää.
Eikös jotkut myös puhunut, että hobaon diffit käyvät suoraan savageen? Kestäisiköhän ne sitten paremmin?

Siis eikö vanhoihin savageihin voi vaihtaa noita kestävämpiä??

233
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 17.03.05 - klo: 17.26 »
jaa jaa... ajattelin vaan kun on tossa huomenna tulossa savage ss kotiin :P Ja tehoo kun ei oo koskaan liikaa :P

234
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 17.03.05 - klo: 16.19 »
Käykö savagen Nitrto Star 25 koneeseen turbo tulpat?

235
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 15.03.05 - klo: 14.56 »
aika lellitty p*ska, ku tollai menee tekeen... :S Olis voinu antaa senkin auton mulle...

236
Polttisautot / kyosho monsterien korit ei kestä!!!
« : 15.10.03 - klo: 18.14 »
Mulla on kori melkein keskeltä kahtia ja ne lamppujutut on kokonaan irti mutta kaikki pysyy silikoonilla jotenkin kiinni. eilen ku ajoin niin se keulas ympäri kun yritin nousta aika jyrkkää mäkee ylös ja tietenkin siitä korista tuli tukivarret läpi !!!! ku ei kestä mitään....

edit: ei kirosanoja tai niihin viittaavia, kiitos. Tv. Ylläpito

237
Polttisautot / kyosho monsterien korit ei kestä!!!
« : 14.10.03 - klo: 14.51 »
No niitten korien hajottamiseen ei paljoa vaadita:D. Luulis onnistuvan kaikilta;)... Kökkö kun mun kaverin isä on töissä ratastehtaalla ja niille jäi ylimäärästa titaani josta se olis voinu tehä mulle kaikki rattaat mut olin oulus 4viikkoo ja kun tulin sieltä niin sitä titaania ei enään ollu  :cry:

238
Polttisautot / Tyhjäkäynti???
« : 13.10.03 - klo: 23.13 »
en usko että on kun se moottori on ihan uus

239
Polttisautot / kyosho monsterien korit ei kestä!!!
« : 13.10.03 - klo: 22.07 »
Mulla on ollu jo 2 kyoshon mosteria. Wold Dodge Ram ja Tracker eikä kummassakaan ole kori kestäny edes kaatumista saati sitten hypyn epäonnistumista  :cry:. Oon korjaillu niitä silikoonilla mut liitokset halkeee uudestaan tai se silikooni irtoo maalipinnasta... Netissä on tullu kateltuu noita videoita ja niissä korit tuntuu kestävän vaikka mitä :o

btw: löytyykö dodgeen mitään alumiini ripustuksia ja rattaita??

240
Polttisautot / Tyhjäkäynti???
« : 11.10.03 - klo: 22.36 »
No laitan sen seosruuvvin siihen asentoon  missä kone toimii parhaiten paitsi tyhjäkäynniltään...[/quote]

Sivuja: 1 ... 5 6 7 [8] 9