Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - pasimysiini

Sivuja: 1 2 3 [4] 5
91
Kyosho / Vs: Scorpion 2014
« : 02.08.14 - klo: 15.49 »
Jos tuossa on 1,7" vanne niin menee varmaan. Voisin kuvitella että koko on toi kun tais olla kaikissa tuon ajan autoissa sama.

92
Asiasta aidanseipääseen, onko Porin suunnalla mitään sisärataa talveksi?

93

ei kai se virhe oo jos sähköt vaan kestää vettä :grin:

Sähkövehkeet toimii savulla. Niin kauan ku savu pysyy sisällä, ei ole hätää...

No tais ne vähä kostua.

94
Lätäköitä on vielä ja aika liejuista. On siellä joku rohkea käyny kierroksen silti ajamassa  :tongue:


Käsi ylös virheen merkiksi. :)

95
Team Associated / Vs: Team Associated RC10 Classic story
« : 01.08.14 - klo: 21.10 »
Totta. Muuutta mutta, toi ei mun kippailulla kauaa ehjä ole niin ehkä sitten seuraava vois olla samaa väriä ku auto.

96
Team Associated / Vs: Team Associated RC10 Classic story
« : 01.08.14 - klo: 13.15 »
Ohjaus korjattu ja samalla tuli sutattua tuo uus siipi.

On se vähän hyvän maun rajoilla... :D


97
Ei tarvinnu tänään ainakaan mennä, sen verran tuli saavista vettä tällä tienoolla että hyvä jos kuivuu jouluks... :P

98
Koitan tänään ehtiä raralle jahka saan takarenkaat liimattua ja sillai.

Anyone else?

risla, voisin kyl palauttaa ton sun säätimen ja motin ettei jää unholaan... :D

99
Kyosho / Vs: Scorpion 2014
« : 28.07.14 - klo: 21.24 »
Ai stna että on hieno!

mitäs virkaa noi tuommoiset capasitors:sit ajaa, niitä on tuossa tinattuna 3kpl.jos vaihan joskus toisen koneen niin onko nuokin tinattava uuteen.vai voiko ne jättää pois en oo ennen nähny moisia moottorissa.

Eiköhän ne ole aikanaan olleet radiohäiriöitä estämässä, tai siis estäneet moottoria synnyttämästä niitä. Tai vähentäneet ainakin. Että enpä tiedä onko niillä enää virkaa jos gigaisilla ajaa. Onhan se retrompaa kun ne sieltä löytyy. :D

100
Team Associated / Vs: Team Associated RC10 Classic story
« : 28.07.14 - klo: 20.52 »
Tänään hajos sitten hypyn alastulossa steering assy. Jotenkin melko heppoinen palikka. No tosin silloin kun auto on suunniteltu, niin ehkäpä servot eivät kestäneet ihan sitä mitä tätä nykyä joten kaipa tuo jonkinmoinen sulake sitten on.

Tilasin uuden ja nyt sitten samalla ne JConceptsin takagummit. Josko loppuis luistelu, tai ainakin vähenis. Otin samalla 7" siiven niin jos sais silläkin pitoa. Tai ainakin plaseboefektin pidosta... ;)

Säädin kummastuttaa kyllä vieläkin, pitäis saada se usb bridge jostain niin sais ajettuu tohon sisään krossisoftan. Jos tulis jarrutkin samalla.


101
Oma teksti ei näy, miiiiitä.....?

102
Team Associated / Vs: Team Associated RC10 Classic story
« : 24.07.14 - klo: 20.38 »
Joop, päätin sittenkin mennä wanhalla 1,7" renkulalla. Eli Hazardia ja JConceptsia pukkaa.

103
Kyosho / Vs: Scorpion 2014
« : 24.07.14 - klo: 18.41 »
On se hieno. Menit sitten vintagesähköillä?

Mitäs kaikkea kyösti päivitti tähän uuteen? En jaksa lukea itse....:)

104
Team Associated / Vs: Team Associated RC10 Classic story
« : 24.07.14 - klo: 12.42 »
Niinpäs olikin B2:ssa muuten sama systeemi. Joskus sellaisenkin omistin, vuonna 1995. Nevö foget... :P

Metsästän siis semset niin ei tarvii heksien kanssa pelleillä.

EDIT: Jaa mutta prkl, taitaa olla eri akselipaksuus noissa... :/

105
Sähköautot / Vs: LRP Flow Competition
« : 24.07.14 - klo: 12.35 »
Juu, ohje ei vaan riitä päivittämiseen, pitäis olla se piuha myös... ;)

Toi voi olla on-road softalla koska käsittääkseni on-road käytöstä tää on tullut.

106
Sähköautot / LRP Flow Competition
« : 24.07.14 - klo: 11.02 »
Olen tässä kummastellut Flowin jarruja, tai oikeastaan niiden puuttumista. Ei sillä, että tuupissa moisia kovin tarvitsisi, mutta siis kun niitä ei ole lainkaan enkä keksi mistä sellaisen saisi edes aktivoitua.

Tuleeko jotain mieleen?

107
Team Associated / Vs: Team Associated RC10 Classic story
« : 24.07.14 - klo: 07.25 »
Hiukan kyl aattelin, että josko adaptereilla suurempaa vannetta...

Olisko tohon tiedossa sopivaa adapteria jollain?

108
Team Associated / RC10 World's Car
« : 23.07.14 - klo: 18.44 »

109
Team Associated / Vs: Team Associated RC10 Classic story
« : 23.07.14 - klo: 18.36 »
Tänään kävin ulkoiluttamassa Assåa ekan kerran radalla.

Oli ku olis jäällä ajanu. :)

Vintage nappulakumit ja kivikova savirata eivät ole hyvä yhdistelmä. Tais olla auto kylki edellä enemmän ku suoraan. No, tuli siinä kuutisen akullista ajeltua ja todettua että Ulvilan rata ei ole ehkä ihan 1:10 sopivin. Ehkä nelikolla ok, mutta varsinkin pidottomalla tuupilla oli kyl tuskaa. Nelkkucorria tekis mieli....

110
Team Associated / Vs: Team Associated RC10 Classic story
« : 21.07.14 - klo: 21.01 »
Kaveri pelleili siinä vieressä. Kaljatölkki pyörii, vermouth rosso pullo pyörii, vodkapullo pyörii, paahtoleivän reunus luikertelee, sakset saksii... :D

Timelapset on ihan hauskoja. Tossa on käytetty 1303 kuvaa 12fps tahdilla. Intervalometri otti kuvan joka 12 sekunti.

No se siitä off-topicista. ;)

111
Team Associated / Vs: Team Associated RC10 Classic story
« : 21.07.14 - klo: 18.55 »
Ai niin, tossa on tomne timelapsen tynkä.

http://youtu.be/AHFOhFZk6kM

112
Team Associated / Vs: Team Associated RC10 Classic story
« : 21.07.14 - klo: 18.46 »
Ropleemi selvis.

Tuo mun HV-kytkentä, josta tuolla toisessa säikeessä kyselinkin, on yhtä maapiuhaa vajaa.

Noparin kun maadoitti vastariin niin avot, nou moor proplems!

Eli nyt auto pelittää ok. :D

Iiiiiiiso kiitos muuten Rislalle joka lainaili kamojaan jotta saatiin testailtua.

113
Team Associated / Vs: Team Associated RC10 Classic story
« : 20.07.14 - klo: 17.05 »
Nyt olis sitte testattu speed passionin motilla. Sama peli jatkuu.

Eli syyttävä sormi alkaa osoittamaan noparia. Olenpa myyjään yhteydessä.

114
Vatun vattu. Ei onnistu tänäänkään. Tuli vähän ekstempporee reissu. Huomenna ip palaan reissusta niin sitten.


115
Juu ei tuu tänään mitään ajamisista. Eukko on järjestänyt asiat niin ettei tarvii tehdä mitään mielekästä.

Ehkä sitten huomenna.

116
Team Associated / Vs: Team Associated RC10 Classic story
« : 18.07.14 - klo: 17.23 »
Juu ei pyöri. Eli on kiinni ku p*ska Junttilan tuvan seinässä.

Vai pitääkö tota vääntää tosissaan?

117
Team Associated / Vs: Team Associated RC10 Classic story
« : 18.07.14 - klo: 16.01 »
Ymmärsinkö oikein, että sen roottorin pitäis siis olla irti akselista, eli liikkua johonkin suuntaan? En ainakaan kohtalaista voimaa käyttämällä saanut inahtamaankaan.

118
Ookkonää miten Ulvilassa tänään? Tai jossain muualla?

119
Onko jollain Porin suunnalla lainata hetkeks esim. 13.5t mottia jotta sais testattua toimiiko Asso toisella moottorilla ok?

120
Team Associated / Vs: Team Associated RC10 Classic story
« : 18.07.14 - klo: 13.18 »
Sen verran muuten piti mainitsemani, että toi motti pitää sellasta sirisevää ääntä osakaasulla kun on irti autosta ja ilman pinionia.

Laakeritko ne helisee, vai mikä lie.

Sivuja: 1 2 3 [4] 5