91
Sähköautot / Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« : 25.03.14 - klo: 22.04 »
Jaahas, alkaa näemmä markkinoille pukkaamaan jo kopiota..
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Vähän jäi viemäri tukkoon kun tuli Maxxista niin paljon p*skaa
Jäätäskö kaasaria...? Kokeileppa jäänestoo...No perhana siinä se ongelma voiskin olla. Täytyy kokeilla lirauttaa lisäainetta sopan joukkoon.
No jos kolvaaminen riittää niin ei tuota ongelmia!Säädin kestää muutaman tipan roiskevettä. Hyvä konsti on esimerkiksi laittaa säädin pieneen pussiin ja johtojen läpivienteihin vaikka sinitarraa ja nippuside.
Edit: kestääkös toi säädin vettä vai pitääkö se suojata jollain?
Eikös toi nykynen nitromoottori aiheuta aika pahan katkun sisälle? Sikäli höyrykone vois olla hyväki.Joo tuleehan siitä melkoinen katku, mutta sen takia mä tuota käytänkin puuhellan päällä jotta saan pakokaasut tulipesään.
Jos maalaat asuinhuoneessa rakenna imukaappi...silloin pölystä osa aineskii jää siihen...Jos talosta löytyy leivinuuni, niin se on tosi kätevä pieniin maalauksiin.
Olikos näin että Leopardin 1/8 moottoreista ei passaa mennä varsinkaan katkaista johtoja koska ne johdot tulee suoraan käämeiltä sellaisina paksuina strandeina, mutta uskaltaako siihen alkaa juottamaan uudet liittimet niiden neljän millin putkiliittimien tilalle?
Minkämoista kv lukemaa suosittelette 1/8 gt autoon ?2000kv on ihan oikealla hehtaarilla.
ilmeisesti joku 2000 paikkeilla on aika optimi kun ajetaan 4 tai 6s setupilla ?
Asiasta toiseen.. Tekisi mieli hommata Mad force cruicer. sähkö vai polttis.. ehkä nitro madi olis kyllä hauska kesällä mutta talvella taas sähkö olisi pakollinen. Hmm..Voithan sä laittaa madiin kesällä äänimoduulin ja ottaa sen taas talvella pois.
Akut siinä voi mennä pilalle. Nopari ei kyllä ota siitä itseensä.
Akut ei vaan tyhjene tasaisesti eli toi huonompi akku kuluu loppuun nopeammin.
Älä aja niitä tyhjiksi koska suurella todennäköisyydellä toisen akun kennot tyhjenevät liikaa ennekuin lipo cut tulee päälle.
lrp: 3s lipo on jostai syystä hukannut keskimmäisen kennon 1,37V miten tuon saa ladattua kun laturi ilmottaa vaan battery vol err/cell connect.. akut ei ole montaa kertaa ajetut ja lipo cutt-offi on ollut päällä...
Päinvastoin, autoit enemmän kuin riittävästi. Ite en vaan heti kehdannut pyytää suomennos apua.Eilen tosiaan tuli painittua kalibroinnin kanssa iltamyöhään asti kun ei se kalibrointi vaan onnistunut millään, aina vaan meni sinne ohjelmointitilaan.
No sitten yritin oikein ajatuksella lukea mitä se Google kääntäjä yrittää sanoa ja siellähän se luki ihan selvällä suomen kielellä "Työnnä
kaasu kiinni alkuun pisteen sisällä eteenpäin two sekuntia"
Eli siis noparin käynistettyä kahden sekunnin sisällä pitää kaasutikku työntää täysille koska muuten menee ohjelmointitilaan.
Juuri näin, kielihaaste ei tullut aiemmin esille, joten en osannut ehkä auttaa riittävästi.