391
Yleinen keskustelu / Vs: Mitä teit tänään rc- autoosi?
« : 10.07.13 - klo: 19.24 »
Väsäsin kunnollisen penkin.
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
uus bashing auto hakusessa..scorpion oli pitkän aikaa mielessä mutta sillä ei pysty niihin voltteihin mihin savage/mad force kykenee.. eli kumpi noista ois sitte parempi,mad force vai savage? käyttötarkoitus olis ihan monttu/piha-ajo.Itse suosin kyllä jäykkäakseli miehenä Mad Forcea henkeen ja vereen! Kestävä kuin mikä, ja näyttääkin oikealta monsterilta verrattuna noihin muihin erillisjousitettuihin katiskoihin!
(pidetään ne herneet siellä pakastimessa sitten:)Pyh, herneitä ja jäykkiä akseleita kärsään kaikille halukkaille oikein kunnolla!
Pikku testiä Mad Force sähkökonversiolla. Hyvin kulki pehmeessä hiekassa ja vahingossa kiipesi jopa tuon ison mäen päälle..Mukavaa nähdä Mad Force videoitakin näiden kaikkien buggyjen sun muitten SC reppanoiden seassa!
no lähinnä Muijan kiusaksNo, voit lohduttaa muijaas, että sillä menee vielä hyvin verrattuna meikäläisen emäntään!
Kaivelin vanhan crossarin varastosta ja täytys kaasari johonki perus säätöihin saada. Ei vaan enään muista ollenkaan. Voisko joku valaista tota alaneulan säätöä, mistä toi yks kierros sisään? Cenin sivuilta löytyi tälläset ohjeet:1 turn in from flush tarkoittaa, että yksi kierros sisään siitä kun säätöruuvi on tasan päädyn kanssa.
Top end: 3 – 3 ½ turns out
Bottom end: Flush – 1 turn in from flush
Idle gap: 1mm
Jep, ja nitroautoissa taas jarru pohjaan, ja sitten napin painallus. :)Modailin tuon oman FlySkyn nyt sitten aluksi 3S-LiPolle. En onnistunut aukaisemaan sitä niin, että olisi saanut sieltä sen summerin mökistetyksi, eikä viitsinyt uutta laitetta alkaa ihan totaalisesti hajoittaan, niin menkööt nyt 3 kennoisella ainakin jonku aikaa.
Mutta viitsisikö joku kertoa ihan Suomeksi, miten tuossa pistetään vastarista FailSafe-toiminto päälle? itsellä kun ei ihan niin hyvin toi lonttonmurre taivu, että olisin mukana tulleesta ohjeesta käsittänyt ihan kaikkea. Vastarissa on nappi, jota pitää painaa. OK. Ja kaasua pitää säätää ja jotain (Adjust Transmitter's Throttle, make the car/ boat stop or flameout, than keep still???)? Kun ei vaan oikeen käsitä tuosta miten sitä kaasua piti säätää ja mitä tarkkaan ottaen sen jälkeen? Pysähdyttää ja pitää paikallaan? Ja mitä sitten sen jälkeen?
Yksinkertaisesti niin että kun auto pysyy paikallaan kaasuliipasimen ollessa neutraaliasennossa niin painat sitä nappia. Tämä sen takia kun jokaisella radiolla on hieman eri se kaasuliipasimen keskiasento ja noparikin kalibroidaan sen mukaan.
Leikitään leikitään, sitä vartenhan ne on hommattu eikä vaan hyllyn koristeeksi. Enkä kyllä henk. koht. edes kelpuuttaisi "monsteria" jossa on alkeellinen ja erittäin huonosti toimiva jousitus, että sikäli mikäli ajan enemmän ku mielelläni SavagellaNo niin no, onko 1:1 monsteritkin vain "monstereita", kun niissäkin on huonosti toimiva nelilinkkialusta jäykillä akseleilla ja typpi-iskareilla, vai onkohan nuo erillisjousituksella varustetut vehkeet sittenkin niitä "monstereita"?
Ja tosiaan otti se korikin vähän siipeensä
Pientä(kö) kokoeroa :)
Heh.. homemaderc_cars on keksiny uuden lada korinNoh noh, vähän kunnioitusta ladaa kohtaan edes!
mitä on MIG-liima?Samaa kuin Kemppi-liima tai sähkö-liima yms, eli hitsaamalla liimattu.
Pahuksen hieno projekti tämä Grave DiggerKiitos!
Olen lueskellut projektisi vaiheita Offi-palstalla ja on hauska huomata että täällä sellaisiakin jotka tekevät auton itse, eivätkä osta vain valmista kaupasta. Hieno tuo oikea putkirunko, akselien ja ohjauksen toteutus ja vieläpä se että auto on nitro moottorilla. Montakohan valmista tuotetta "Diggeristä" on tehty, eikä yksikään ole lähelläkään alkuperäistä kuten tuo sinun rakentamasi on, puhumattakaan että tuo on paljon hienompi