Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - fsp

Sivuja: 1 [2] 3
31
Team Associated / Vs: Team Associated B5 / B5M
« : 13.08.14 - klo: 14.54 »
Juttelin juuri tästä asiasta tehtaan kavereiden kanssa ja he kertoivat, että Asso on lähes aina tuonut uudesta autosta "perusmallin" markkinoille, koska FT:ssä on sitten mahdolliset muutokset tehtynä. FT tulee markkinoille puolen vuoden - vuoden kuluttua, kun autoa on ehditty testata riittävästi ja saada kokemusta siitä. B5:ssa on siis kaikki tiedossa oleva tarpeellinen tavara laitettu pakettiin (esim. VTS-slipperi, Big Bore -iskarit, uudet pallokupit jne.).

Oletettavaa on siis, että koska auto perustuu kohtuu vahvasti B4-sarjan kokemuksiin, tulevassa FT-mallissa ei ole kovin paljoa muutoksia luvassa.
Dodii, olisko mitään infoa koska B5.1 Factory Team olis tarjolla?  :police:

32
Tulokset / Vs: EFRA Euros in 1:10 EP Buggy 2014, Ruotsi
« : 17.07.14 - klo: 22.52 »
reseedin rankingin toteutus oli taas kuuma puheenaihe tänään. välillä oli tieto että 5 parasta peräkkäistä läppiä, loppupäivää kohti huhu muuttui niin että 10 peräkkäisen (?) kierroksen tulos.
lopulta reseed tehdään treenirundeista 4-6 yhdistämällä kaksi parasta peräkkäistä 5läpin settiä yhteen... loogista eikös ? :D
Ihan oikeasti hei. Eikö siä kukaan pysty vetään hihasta jotain AKK lappua ja sanoon että v...n amatöörit, asiat sovitaan ennen ekoja reenejä yhteisessä kokouksessa ja sitten mennään sen mukaan?

På svenska er de noon så däär:"Du jävla amatörer, varför kan vi inte görä så, som det står på regler. Fy fan också."

33
Sähköautot / Vs: VINTAGE RC CARS
« : 01.05.14 - klo: 14.22 »
Ajelin akullisen Pro:lla, kyllähän se hauskasti menee. .jpg[/img]
Ohajusservo vaatii vielä syynäystä, ei käänny kuin oikealle kunnolla.
Joskus pikkuveli omisti Turbo Raiderin ja itsekin sitä joutui jonkun verran mekkaamaan. Otetaan nyt kuitenkin se järki käteen ja todetaan, että se on ihan sheisse-vehje.  :grin: Se oli jo uutena silloin 20 vuotta sitten melkonen räpellys. :evil:

34
Team Associated / Vs: Team Associated B5 / B5M
« : 13.04.14 - klo: 17.35 »
Jos jättää hexit pois taka-akselista, niin käykö B4 vanteet (#9689) suoraan ja sääntöjen puitteissa?

35
Kilpailijoiden kanava / Vs: Kisaopas
« : 23.02.14 - klo: 11.38 »
Maastosarjan säännöissä sanotaan sarjataulukon muodostamisesta näin:
Lainaus
2.3. Sarjan pisteytys
Loppupisteisiin lasketaan järjestetyt kilpailut -1, paitsi mikäli kilpailuja on 3 tai vähemmän, jolloin lasketaan kaikki kilpailut.

Tasapisteiden sattuessa katsotaan paremmaksi se, jolla on enemmän voittoja.

Jos tämä ei tuo ratkaisua on tasapisteisiin päättyneistä parempi se , joka oli parempi viimeisessä osakilpailussa.

Onko tosiaan näin, että viimeisimmän kilpailun loppusijoitus merkitsee aina, vaikka se viimeisin kilpailu ei olisi näiden "merkitsevien tulosten" joukossa?
En itsekkään ymmärrä mikä järki siinä on, mutta on yleisesti käytössä mm. moottoripyräilyssä eri lajien MM-sarjoissa. Kai sillä koitetaan saada kuskit tekeen parhaansa kauden loppuun...

36
Team Associated / Vs: Team Associated B5 / B5M
« : 10.02.14 - klo: 18.56 »
Mikäli näin on, niin insinöörien 20 vuotinen työ area 51:llä lienee ollut lähinnä kahvinjuontia :grin:  :azn: :grin:
No on se kuitenkin kai pakko ostaa ( se b5)!
No kyllähän siinä mainittiin, että toi kyseinen rata ei mikään vauhtibaana ole... Ja kun ajoa katseli niin aika mukavasti se alupohja kaiku joka kerta kun hypystä maahan tuli. Sitä Worlds Caria on joskus NIIN paljon tullut ruuvattua, että sellaisen voisi ostaa. Olkoon nyt kuitenkin, kun muukin kalusto kerää taas vaan pölyä.

Ihan hyvä juttu ja kuvat: http://events.redrc.net/2014/02/chassis-focus-kinwald-rc10-classic-b5/

37
Team Associated / Vs: Team Associated B5 / B5M
« : 09.02.14 - klo: 23.07 »
Samassa kisassa Brian Kinwald on ajanut yhtä hyvät kierrosajat Worlds-mallilla kuin Bvitosella...

38
1-2.3. ei käy ... :police:  :grin:

39
Tulokset / Vs: EOS Berlin 17-19.1.2014
« : 19.01.14 - klo: 13.09 »
Mitä tuolla on palkintoina? Rahaa..? Sarjan perussäännöissä ei ollut mainintaa.

40
Team Associated / Vs: Team Associated RC10 rerelease
« : 17.01.14 - klo: 14.42 »
Kuinka pahasti harhaanjohtava tämän ketjun otsikko itseasiassa on???  :wink: Katsoin jotain videota ja siinä selitettiin että tämä kyseinen auto on itseasiassa joltain osin paranneltu replica, eikä suinkaan varaston vanhoista osista kasattu kitti...

Ja nyt kun toin RCPS korikin tuli markkinoille, niin alko kiinnostaan ihan hulluna auton hankkiminen...  :grin:

41
Team Associated / Vs: Team Associated B4 / B4.1 / B4.2
« : 03.01.14 - klo: 21.46 »
Onko kukaan hypänny 4.1 mallista suoraan 4.2 centroon (optiokitti). Onnistuuko?? Mielestäni ei ole mitään muuta kun bigboret ja vts slipperi puuttuu..? Vai hyppääkö sieltä joku välimallin kustannus esiin mallia 119 euroa...  :shocked:

42
Team Associated / Vs: Team Associated B5 / B5M
« : 29.12.13 - klo: 12.46 »
Sinänsä hyvä että ainakin itseltä jäi pari välimallia hankkimatta... Mutta huomasin että ainakin voimansiirron toi iso alumiinilevy on koneistamatta tuossa takamallissa. B5.1 tulossa jo syksyllä..?

43
Renkaista ja nokian radasta sen verran, että tuupissa kun laittoi eteen ja taakse uudet nakit molempiin, niin 40 kierroksen jälkeen auto oli renkaiden puolesta Afinaali vauhdissa. Piti vaan osata ajaa ja säätää autoa. Ei tarvinnu leikata eikä hioo mitään...  Katsoin tämän vierestä ja laskin kierrokset järjestelmästä perjantaina.

Jos kisamaksu nousis tuupissa kympillä ja siihen kuuluis takarenkaat kisa aamuna, niin ei se kai huono juttu olis?

44
Tulokset / Vs: KILPAILUKUTSU: WJ III Nokia PRCA
« : 08.12.13 - klo: 12.06 »
Mites täällä pääsee treenaamaan?
ja jos tarkoitat kisaperjantaita, niin puffetti on muistaakseni luvattu avata kello 17.00. Uskallan luvata että varmaan puolilta päivin perjantaina ainakin. Tulen vaikka itse avaan oven.
Perjantaina ovet aukeaa 12.00.

45
Tulokset / Vs: KILPAILUKUTSU: WJ III Nokia PRCA
« : 29.11.13 - klo: 13.13 »
Lauantaina 30.11. ei kannata tulla treenaan ainakaan kauempaa. Paitsi haukkaria ja reisiä, voi kantaa vaikka rappusia pitkin kyproosilevyjä roskiin...

46
Www.helpostilasku.com
Toi vaikuttaa ihan fiksulta ja monta kauppiasta tässä lähellä. Käyn räpläämässä... Kiitos!

47
Passelilla laskutin itse ekat vuodet, nyt ecom käytössä joka on minulle hyvä (sähköhommia)
Passeli oli kyllä helppo käyttää, sopivan yksinkertainen tälläiselle jota tietokonehommat ei kiinnosta.
Tajusin sitten samantien käydä yrittajat.fi foorumilla katsoon, siellä Passeli haukuttiin ihan pystyyn, ei voi korjata virheitä, huonot ohjeet, kallis helpdesk ja whatever...

Olen nyt kymmenen vuotta tehny kaiken manuaalisesti Excelillä, jotain automaatio tässä alkaa kaipaileen!  :grin:

48
Ilmaisiakin laskutusohjelmia on olemassa, esim. Arkhimedes

http://www.isolta.fi
Vitosen kuussa että pitää asiakkaista kirjaa ja seuraa reskontraa... Kiitos kumminkin, oli uusi tuttavuus.

49
Vapaa keskustelu / Yhdistyksen pk-yrityksen laskutus / CRM
« : 27.11.13 - klo: 21.57 »
Täällä kun on paljon erilaista porukkaa eri aloilta jne... Saisko vähän vinkkiä laskutusohjelmista pk-yritykselle/yhdistykselle. En ole juuri nyt hakemassa mitään nettiratkaisua josta maksetaan kk-korvaus, vaan lähinnä jotain sen tapaista mikä maksaa alle satasen hankkia ja on asennettuna sitten valmis käyttöön ja maksettu...

50
Tulokset / Vs: KILPAILUKUTSU: WJ III Nokia PRCA
« : 23.11.13 - klo: 16.28 »
Mites täällä pääsee treenaamaan?
ja jos tarkoitat kisaperjantaita, niin puffetti on muistaakseni luvattu avata kello 17.00. Uskallan luvata että varmaan puolilta päivin perjantaina ainakin. Tulen vaikka itse avaan oven.

51
Team Associated / Vs: Team Associated RC10 rerelease
« : 28.10.13 - klo: 20.25 »
Andys assosta vaan palikkaa, siinähän tais olla pitkittäiset ja vaikka mitä hauskaa :afro:
Mulla oli sellainen...  :grin:

52
Team Associated / Vs: Team Associated RC10 rerelease
« : 28.10.13 - klo: 20.08 »
Näytti joku tehneen hiilikuituset iskarituetkin viriosana. Kohta Allec&Lane laittaa pitkittäiset tukivarret ja RCPS uuden korimallin. Ei kun hei nyt on vuosi 1992... eiku 2013?? Eiku....  :afro: :shocked:

Joka tapauksessa, tää on nähty jo.  :laugh:

EDIT: oli typo

53
Jousen alavaste meni ihan atomeiks, ei löytynyt mistään sen jälkeen kun iskarin männänvarsi katkes.

54
Sähköautot / Vs: Uuden tyyppiset 1:10-krossarin renkaat
« : 26.09.13 - klo: 12.26 »
Mikä tämä mahdollinen sääntöepäselvyys on vanteen halkaisihan kanssa? Pavidis selittää jollain videolla, että koko homma on kyseenalaistettu.

55
Jossain luki, että kisaviikko oli valittu menneen 10 vuoden sademäärien perusteella, ei pitänyt sataa. Onko Cavalieri ny tuupin mestari kun erävertailussa kolmas pistemäärä oli pienempi? EDIT: Ei kun Tebolla kaks nollaa...

JOS kisat nyt loppuu tuupissa tohon, niin hyvä. Jää joku pieni yleinen mielipide (ainakin mun päähän) että nää kisat oli tynkäkisat eikä keskimoottoriauto kuulu vieläkään tuuppiin.  :grin:

Katoin just pätkää eiliseltä... Viemäri tai kaks rata-alueella olis ollu kova sana.

EDIT2: Kuusi kuskia ja neljä automerkkiä parin sekunnin sisällä neloskierroksella. Olis ollu hienot finaalit.

56
Kilpailijoiden kanava / Vs: Stanu luokka sähkökrossiin
« : 12.09.13 - klo: 13.26 »
Onko esim LRP SXX nollaennakko säädin? En tiä sitten yhtään, mutta tuolla oli joku "stanucombo" alle satasen joten hyvin voisin ajatella ajavani WJ-kotikisassa kahta luokkaa...

57
Team Associated / Vs: Re: Team Associated B4 / B4.1
« : 17.08.13 - klo: 23.01 »
Uskotko ton esc mountin toimivan myös sisäradalla ja normi akulla?
Tuo jonku verran painoa taakse kummiskin?
Mää ainakin ostan noi kaikki osat ja oon varmasti A:ssa ens kerralla...  :grin: :laugh:

58
Eikös se ole pitoaineen käyttöä jos AJAA pidotetuilla renkailla?
Niin mutta sitä ei ole tossa säännössä kielletty. Olisko tässä säännössä joku syy historiasta miksi se on noin hölmösti kirjattu? Ja tosta radasta niin ei kyllä itseä hokittais yhtään olla bambina jäällä pitkää viikonloppua!

59
Lisäksi renkaat saa kuuleman mukaan ranskalaisten, italialaisten, saksalaisten toimesta päälleen "mämmit" varikkoalueen ulkopuolella. On nähtävästi parempi käydä "liimaamassa" renkaat parkkipaikalla niin saa paremmin pitoa kumeihin. Ihme touhua vaikka sääntökirja sanoo näin:

5.4. TYRES: All tyres must be black with the exception of side wall lettering. The application of any additives within the event perimeter is strictly forbidden. The penalty for that is immediate disqualification. No spikes, tubes or additional items intented to increase traction may be either glued to the outside of tyres or passed through tyres from the inside.
Eikö toi nyt ole ihan selvä asia. Jos ne käsittelee alueen ulkopuolella niin sallittua. Vai häh? Ja jos siellä on nyt yks tai kaks päivää toimittu näin, niin on kaksi vaihtoehtoa: a) joko sallia se kaikille (ja ehkä joka paikassa) b) kieltää se uudestaan/erikseen/laajemmin ja hylätä kaikki tähän astiset tulokset.

60
Vapaa keskustelu / Vs: Mitä Juot Nyt
« : 31.03.13 - klo: 22.21 »
Caol ila 12yo ja glenfarglas 21yo.
4kk sitten vanhaks mennyttä Newcastle Brown Alea.

Sivuja: 1 [2] 3