211
Kilpailijoiden kanava / Vs: TP10 ja Rata8 sarjasäännöt 2018
« : 23.05.18 - klo: 18.51 »
Tuo AKK:n numerolinkki ei ole toiminut ainakaan 4 päivään. Ilmeisesti olen ainoa joka on sitä yrittänyt avata?
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Mitä lipo akulle pitää tehdä ensimmäisenä, kun se tulee uutena kotiin? Voiko sitä heti ruveta lataamaan täyteen vai pitääkö sitä purkaa yms? Ei tullut minkäänlaisia ohjeita mukana..Eikun kovaa ajoa vaan.
Ne taitaa olla joo vähän kiven alla monessa maassa. Eihän niitä EU:hunkaan enää saa tuoda. Niinkuin ei hehkulamppujakaan . Tosin hehkulamput ei ole myrkyllisiä.Ei se Kadmium sieltä akusta itsekseen ulos tule, ei edes kaasumuodossa, että vähemmän myrkyllinen se on kuin bensiini jota tankkaat autoosi ja höyrystyy siinä matkalla.
Tässä tullaan mun mielestä taas siihen kysymykseen että järjestetäänkö kisoja kerhoille vai kuskeille? Ilman kerhoja ei ole kisoja mutta ilman kuskeja ei vastaavasti ole kerhoja.Siinä vaiheessa kun kerhot kokee ettei työstä saada riittävästi rahallista hyöytyä, häviää kilpailunjärjestäjät pikku hiljaa. Tätä ongelmaa on jo ollut ratapuolella.
Jos joku nojailulla aiheuttaa ongelmia niin ei se ole radan vika, vaan sen kuskin.SM-kilapilunjärjestäjän ongelmaksi se tulee silloin kun kilpailunjohtaja ei tee asialle mitään vaikka on ilmoitettu ettei näe rataa kokonaisuudessaan. Ei kanssakilpailija voi muuta kuin pyytää nätisti että voisiko kolleega siirtyä kohteliaasti hieman taakse päin. Tämä ei toiminut joten jotain muuta pitää keksiä. Korostan edelleen että ongelmaa ei ole muilla radoilla ollut.
Meillä kerhokisoissa asia pienessä tilassa on ratkaistu siten, että rataprofiilin ns. etuvasen ja etuoikea kulma eivät tule niin lähelle ajajakoroketta (jää n. 1metrin kauemmaksi maton reunasta rata-alueen päissä kuin taas keskiosassa, jossa ajajakoroke)Näinhän asia on Äänekoskella luonnollisista syistä oikeailla puolella koska siellä seinä tulee vastaa. Ei sitä vasenta etunurkkaa tarttis siirtää kuin 1-1,5m niin ongelmaa ei olisi.
DC:t maksaa jo satasia.Ei maksa.
Tällä hetkellä jännite on 57,8VOnpahan p*ska systeemi tai jotenkin rikki koska tuohan on keskimäärin 3,61V/kenno joka ei ole millään tavalla vaarallisen alhainen. Veikkaanpa että joko laturi on p*skana tai sitten joku yksittäinen kenno on alle 3V jolloin laturi ihan oikeutetusti voi herjata.
Hirmu akkuja!Veikkaanpa että kyseessä ei ole pienoislaite vaan joku ruohonleikkuri tai puutarhajyrsin.
Jos todellakin on 16 S, niin sillähän pienoislaite lähtee jo maata kiertävälle radalle
No tuskin siitä korin korkeammalla olosta hyötyä saaNo ei varmaan stanussa, mutta...
On virallinen eikä sitä tarvi kokoajan nysvätä.Ei tässä nyt oikein ole mun mielestä mitään järkeä kun otetaan huomioon tämä:
Siipi katsastetaan ennen alkueriä ja laitetaan hyväksyntämerkki jos on ok. Sen jälkeen sitä ei tarvitse mittailla jos vaan on silmämääräisesti kunnossa eikä siipeä ole vaihdettu.
Siiven pitää mahtua mittojen mukaiseen laatikkoon. FTT - sarjalla on kyseinen katsastusvälineOnko tämä myös virallien tulkinta?
Autourheilun harrastamisessa ja kilpailemisessa on aina ongelmana että se maksaa. Rahan kulumisessa syynä on se että laji on hyvin paljon kiinni välineistä. Vähän tuntuu joskus muihin urheilulajeihin verrattuna siltä että miksiJa taas tullaan siihen että ratavuokria pitää jonkun muunkin olla maksamassa kuin Jouko ja Iivonen. Ja jotta se toteutuu pitää miellyttää sitä suurta massaa jolle raha jotain merkitsee. Muuten Jouko ja Iivonen on ihan yksin siellä omassa privaatissa ratakeskuskessa maksamassa se 6ke/kk.
pienoisautoilun täytyy olla sosiaalitoimen alainen urheilulaji.
On jo mimh akkujen jutut unohtunut niin kysyn, voiko12v 2700mah akku ladata 2,7a huoletta ?Voi.