Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Mölli

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 ... 28
61
TeknoRC / Vs: TeknoRC EB410
« : 14.11.17 - klo: 11.53 »
Tekno julkaisi eilen EB410:lle alumiiniset iskarin korkit.
Kieltämättä muovisten kanssa meinasi muutaman kerran mennä hermot. Muovisilla kuitenkin pärjää kun on vaan huolellinen niitä paikalleen kiertäessä

Samalla tuli blankot iskarin männät tilattavaksi

https://blog.teknorc.com/2017/11/13/tekno-rc-eb410-aluminum-shock-caps-and-blank-pistons-now-available/

Mikä siinä korkissa mätti?


62
Traxxas / Vs: Traxxas E-Maxx
« : 06.11.17 - klo: 14.14 »
Onkos jotain konsensusta, mikä olisi hyvä ohjausservo e-maxxiin? Yhdellä servolla pitäisi toteuttaa ja vakiota isommat renkaat. Tarkempaa speksiä äkkiä en muista, projekti seisonut muutaman vuoden kaiken muun mennessä edelle.
Nykyiset servot on traxxasin ja tuntuvat olevan "rikki", eli toiseen suntaan kääntää jotenkin, mutta mielestäni toiseen suuntaan ei lainkaan.

Vakio servosaver antaa periksi todella helposti, eikä ole kiristettävissä. Voi johtua kääntymättömyys siitäkin.

63
Kuumia ja uusia on esillä runsaasti, edullisuus on suhteellista.

64
Pystyiskös joku noheva ottaan videopätkän radasta ja lataileen sen vaikka youtubeen niin näkis vähän millainen rata on kyseessä :)

https://youtu.be/2i1xbjs3MMo

66
Myöhäinen startti houkuttelisi ilman yöpymistä kisaavia myös tulemaan kisoihin.

67
Team Durango / Vs: Durangon varaosat saatavuus
« : 27.10.17 - klo: 20.21 »
TD330687 Muta skraappoja ei perhana saa enää mistään.

Varmaan askarreltavissa aika helposti.

68
Onko Lavangossa ainoat ulkoradat 1:8 tahi isommalle vehkeelle pk-seudulla?

Jep

70
Tulen todennäköisesti joku sunnuntai Raisioon kokeilemaan ja ihmettelemään :smiley: Sijainnin puolesta onroad on hyvä vaihtoehto. Kuluista ja luokasta paha sanoa, minit ovat tietääkseni melko halpoja (*suhteellista). Stanuluokan kalustosta en tiedä, peruskamppeiden ja auton lisäksi kaikenlaiset säätötyökalut ovat kai tarpeen.
M210 olisi hyvä luokka koska takaveto ja maastoradat ovat tuttuja. Pystyisin keskittymään kilpailemiseen alusta alkaen. Oma kotipaikkakunta kilpailuihin nähden vaikuttaa hankalalta, tuskin tulisi lähdettyä kilpailemaan Vaasaan tai Joensuuhun asti, joten pitäisikö tämä luokka rajata pois? :undecided:
Nelkkucorrikuskit hox! Muutamia teistä kiusasin kysymyksilläni kesällä, kertoisitteko näkemyksenne? Muuten tuttuun touhuun lisäyksenä pari vetävää pyörää, olisi varmaan looginen jatko?
-Eemil

Jos meinaat Turun suunnalla pärjätä yhdellä autolla, niin nelkkucorri on ainoa järkevä vaihtoehto. Kahdella autolla nelkkucorri/kasikrossi+kymppikrossi talvella..

71
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 09.10.17 - klo: 17.45 »
Ei taida nelivedoissa olla eri versioita savelle/matolle. Ota se mikä eniten miellyttää silmää eniten koska kaikki autot on nykyään kilpailukykyisiä.

Ja vakio-ohjeena: sama millä on muitakin kuskeja kotiradalla ja osia löytyy lähikaupasta.

72
Mihinkäs aikaan huomenna (sunnuntaina) on menossa väkeä ajamaan?
Onko jotain hyviä rengas suosituksia corriin?
Ja ei kellään sattuisi olemaan jo kohtalaista setuppia tehtynä mistä vois lähteä liikkeelle?

Lähetetty minun GT-I9195I laitteesta Tapatalkilla

Minipin toimii varmasti ja staggerilla menee myös neliveto hyvin. Mihin autoon olet setuppia vaille?
Olisi tulossa 4x4 slashiin mutta ei sillä kauheasti väliä minkä nelkku corrin set up kyseessä.

Lähetetty minun GT-I9195I laitteesta Tapatalkilla

Muistutuksena sitten myös muille, että sisäradalle tullaan puhdistetulla autolla ja renkailla. Suoraan ulkoajon jäljiltä kaikki autoon tarttunut möhnä ropisee radalle ja siitä tulee liukas.

73
Mihinkäs aikaan huomenna (sunnuntaina) on menossa väkeä ajamaan?
Onko jotain hyviä rengas suosituksia corriin?
Ja ei kellään sattuisi olemaan jo kohtalaista setuppia tehtynä mistä vois lähteä liikkeelle?

Lähetetty minun GT-I9195I laitteesta Tapatalkilla

Minipin toimii varmasti ja staggerilla menee myös neliveto hyvin. Mihin autoon olet setuppia vaille?
Olisi tulossa 4x4 slashiin mutta ei sillä kauheasti väliä minkä nelkku corrin set up kyseessä.

Lähetetty minun GT-I9195I laitteesta Tapatalkilla

Setupit ovat erittäinkin auto- ja kuljettajakohtaisia.

74
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 03.10.17 - klo: 21.40 »
Ei Corri ole ainoa mahdollisuus ehtonahan oli lähinnä vain 1/10 koko ja vesitiiveys. Mites on pysyykö auton käyttäjällä/ ostajalla meisseli kädessä ja onko tieto taitoa niin paljon että onnistuisi kasaamaan uuden auton?

Minkälainen budjetti mahtaa olla?

Lähetetty minun GT-I9195I laitteesta Tapatalkilla

Lähdin lähinnä siitä likkeelle, että jos pitäisi ajaa (myös mahdollisesti kilpaa) radalla sisällä ja ulkona ja lisäksi paiskoa ulkona niin, että vesitiiviitä sähköjä tarvitaan, niin aika vähissä on vaihtoehdot ja 1/10 buggyt jää vääjäämättä pois laskuista.

75
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 03.10.17 - klo: 18.30 »
Voisitteko auttaa? Ostin kesällä Stampede 4x4 vxl auton ja olen ollut siihen tosi tyytyväinen. Nyt kuin talviaon tulossa niin olisi haussa auto joka soveltuisi sekä sisä että ulkoratoihin. Tähän minun mielestä stampede ei sovellu koska heiluu ja heittelee liikaa sekä on melko vaikeasti hallittavissa
Tässä toiveet auton suhteen:
 
-          Vesitiivis
-          Sähkökäyttöinen
-          1/10 koko
-          Helposti korjattava ja runsaasti varaosia
-          Lipo 2/3s ajomahdollisuus
 
Itse olin ajatellut joko traxxas bandit vxl tai rustler vxl:ää. Nämä vaan siksi että traxxas tullut jotenkuten tutuksi ja löytyy reippaasti varaosia.
Onko rustler kuitenkin liian samankaltainen omaan stampedeen verrattuna. Ehdotuksia otetaan mielellään vastaan eikä tarvitse olla traxxas autoja
Traxxas slash 4x4 on teknisesti melkein sama auto kuin stampede ja soveltuu kohtalaisesti radalle mutta ei ole paras siihen käyttöön... Eroa lähinnä vain runko, eri kori ja eri mittaiset tukivarret.

Juuri tämän takia tuntuisi "turhalta" ostaa slashi koska niin paljoon samaa stampeden kanssa... Kuten sanottu niin rohkeasti saa ehdottaa muitkakin malleja/merkkiä :)

Tämä asia on tuossa juuri pyöritelty pakettiin.

Corri on käytännössä ainoa vaihtoehto.

Vesitiiveyden saat suoraan paketista  Arrma Sentonilla, noparia ja moottoria vaihtamalla saat sen soveltumaan sisälle (2s akulle). Vakiosähköillä voit ajaa kesällä vaikka täysii 6s-akuilla.

Uudehkoja kittejä on käytännössä Losilla ja Teknolla. Niiden vesitiiveys riippuu siitä millaiset sähköt niihin laitat.

76
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 03.10.17 - klo: 14.31 »
Voisitteko auttaa? Ostin kesällä Stampede 4x4 vxl auton ja olen ollut siihen tosi tyytyväinen. Nyt kuin talviaon tulossa niin olisi haussa auto joka soveltuisi sekä sisä että ulkoratoihin. Tähän minun mielestä stampede ei sovellu koska heiluu ja heittelee liikaa sekä on melko vaikeasti hallittavissa
Tässä toiveet auton suhteen:
 
-          Vesitiivis
-          Sähkökäyttöinen
-          1/10 koko
-          Helposti korjattava ja runsaasti varaosia
-          Lipo 2/3s ajomahdollisuus
 
Itse olin ajatellut joko traxxas bandit vxl tai rustler vxl:ää. Nämä vaan siksi että traxxas tullut jotenkuten tutuksi ja löytyy reippaasti varaosia.
Onko rustler kuitenkin liian samankaltainen omaan stampedeen verrattuna. Ehdotuksia otetaan mielellään vastaan eikä tarvitse olla traxxas autoja

Tuolta runko:

https://www.toemen.nl/chassis-slash-4x4-excl-banden-trx6808-p-8426.html?osCsid=sookf2h9mi5f4lk6nf00vltur5

Sähköt Stampedesta, kori ja renkaat kaupasta.

77
Hobbyfactory / Vs: Arrma Kraton erikoistarjous
« : 29.09.17 - klo: 15.07 »
Komeeta katsottavaa, hyvä!
Kiitos! Videon tekeminen on vielä opettelussa mutta pyrimme tulevaisuudessakin panostamaan parempaan videomateriaaliin  :smiley:

Esim kesävideot kun on valoa :azn:

78
Team Associated / Vs: Team Associated SC10
« : 27.09.17 - klo: 19.33 »
Tattis näistä!  Unohtui mainita se RPM:n puskuri autossa. Poika ajoi laitteen poikki (rikkoi isin auton) heti kohta sen saavuttua viime talvena. Kesän jälkeen innostuin hankkimaan osat ja niputin sen uudelleen. Radio on tosi outo käteen. Yksi mahdollisuus olisi laittaa Sanwan vastari, joista löytyy pakista ja käyttää Minin Sanwa MX-V radiota, joka on tuttu käteen. Kokeilemalla selviää ottaisiko Asson orkkis nopari ohjelmoisti käskyt vastaan Sanwan radiolta. Käsittääkseni ottaisi, kun ohjelmointikomento annetaan kaasun vedolla. Sama se kai on mikä vastari sen kaasukomennon noparille antaa.

Nopari pitää sitten kalibroida uudelle vastarille.

79
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
« : 27.09.17 - klo: 19.02 »
Moi.
Kokeilin tänään crawlerin 2.4Ghz radioita  E Revon kanssa nyt toimii moitteettomasti pidemmänkin matkan päästä.
Mikä näitä traxxas 27.45Mhz radioita vaivaa...
Kimi

Ne on liian kevyitä verkonpainoiksi ja niitä ei saa edes siihen käyttää.

80
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 25.09.17 - klo: 07.51 »
Seuraa läjä nöösikysymyksiä, mutta kaikki tähtää hankittavan ajopelin selvitykseen. Sori jos menee offtopikiksi.

Eli nyt on tullut aika, että sekä poikaa (3,5v) että tätä isompaa poikaa (31v) kiinnostaa radio-ohjattavat. Harrastus on osittain saatu jo aluille kiinaveneen Feilun FT012 hankinnalla, mutta nyt pitäisi saada jotain renkailla kulkevaa ja vähän laadukkaampaa. Tähtäimessä olisi siis jokin järkevän hintainen mahdollisimman monipuolinen ja myös ehkä jonkin tasoiseen kilpailuun kykenevä auto. Vaihtoehtoja on niin paljon, että mahdollisuuksien kartoittaminen ilman kunnon taustatietoa on hieman hankalaa. En kuitenkaan haluaisi tehdä hankintaa hätäisesti, joten kysellään täältä apuja. Alla on lista jo periaatteessa selkeitä ominaisuuksia sekä lisäksi kysymyksiä, joihin kaipaisin mielipiteitä tai vastauksia kokeneemmilta.

Auton toivotut ominaisuudet:
  • sähkäri (polttis pitää liikaa meteliä pihalle ja vaatii tähän hetkeen liikaa harrastamista jne, jos kipinä iskee, niin polttista voi harkita kaveriksi)
  • tehon säätö/treenimode oltava (poikaa ajatellen)
  • ympärivuotiseen sekalaiseen piha-ajeluun sopiva
  • mahdollisimman laajat ratamahdollisuudet Helsingin lähistöllä
  • kelpaa sisäradoille (esim. Hakkila)
  • hyvä varaosien saatavuus
  • tarpeeksi tehoa tietenkin
  • hyvät ajo-ominaisuudet radalla

Avoimia kysymyksiä:
  • Krossi vs Short Course, hyvät ja huonot puolet? Miksi?
  • Neliveto vs takaveto, hyvät ja huonot puolet? Miksi?
  • 1/8 vai 1/10 vai joku muu?
  • Onko jotain sivustoa, josta löytyy tietoa esim akuista ja muusta tekniikasta?
  • Mikä autoluokka on yleisesti suosituin ja tarjoaa monipuolisimmat kilpailumahdollisuudet vai onko väliä?

Tähän mennessä olen pohdiskellut muun muassa Traxxasin Slashia sekä Kyoshon Ultimaa ja DBX VE 2.0:aa. DBX:stä sellainen kysymys, että kun se on 1:9 kokoa, saako sillä ajaa 1:10 sisäradoilla? Saako 1:8 krosseilla yleensä ajaa missään sisäradalla? Budjettia en ole vielä lukkoon lyönyt. Jos perusteita on, niin voi maksaa ehkä enemmänkin, mutta lähdetään mielellään suht edullisesta päästä.

Kiitos jo etukäteen!

Auton toivotut ominaisuudet:
sähkäri (polttis pitää liikaa meteliä pihalle ja vaatii tähän hetkeen liikaa harrastamista jne, jos kipinä iskee, niin polttista voi harkita kaveriksi)
Juuri näin

tehon säätö/treenimode oltava (poikaa ajatellen)
Tehonsäädön pystyy tekemään käytännössä lähes kaikilla radioilla

ympärivuotiseen sekalaiseen piha-ajeluun sopiva
Sulkee käytännössä pois 1/10 krossarit.
Käytännössä kannattaa olla 4WD-auto 

mahdollisimman laajat ratamahdollisuudet Helsingin lähistöllä
Vaihtoehdot ulkoradoilla : 1/10 krossarit (2WD,4WD), 1/8 krossarit (sähkö/polttis), Short Course (2WD/4WD)

kelpaa sisäradoille (esim. Hakkila)
Vaihtoehdot sisäradoilla : 1/10 krossarit (2WD,4WD), Short Course (2WD/4WD)


hyvä varaosien saatavuus
PK-seudulla on muutama kauppias, joiden merkit kannattaa pitää ykkösprioriteettina

tarpeeksi tehoa tietenkin
Ei ongelma harjattomilla moottoreilla ja lipoakuilla

hyvät ajo-ominaisuudet radalla
Sotii osittain piharälläysvaatimuksen kanssa

Avoimia kysymyksiä:
Krossi vs Short Course, hyvät ja huonot puolet? Miksi?
SC sopii piharälläykseen, krossit ei, SC:t kestää paremmin harjoittelun rasituksia

Neliveto vs takaveto, hyvät ja huonot puolet? Miksi?
Neliveto on helpompi jos pitoa on niukasti (pihat), enemmän huollettavaa

1/8 vai 1/10 vai joku muu?
1/8 on vain ulos

Onko jotain sivustoa, josta löytyy tietoa esim akuista ja muusta tekniikasta?
Hakkilassa alkaa aloittelijaillat lokakuussa, tule paikan päälle juttelemaan asiasta lisää

Mikä autoluokka on yleisesti suosituin ja tarjoaa monipuolisimmat kilpailumahdollisuudet vai onko väliä?
Talvella ajetaan kilpaa 1/10 krossareilla ja 1/10 SC-autoilla. Osallistujia on eniten krossarikisoissa.

Tähän mennessä olen pohdiskellut muun muassa Traxxasin Slashia sekä Kyoshon Ultimaa ja DBX VE 2.0:aa. DBX:stä sellainen kysymys, että kun se on 1:9 kokoa, saako sillä ajaa 1:10 sisäradoilla?
Slash ja Ultima sopii sisäradoille, DBX ei.

Saako 1:8 krosseilla yleensä ajaa missään sisäradalla?
Yleensä ei.

Budjettia en ole vielä lukkoon lyönyt. Jos perusteita on, niin voi maksaa ehkä enemmänkin, mutta lähdetään mielellään suht edullisesta päästä.

Tule Hakkilaan juttelemaan, niin sinut ohjataan pahimpien sudenkuoppien ohi ja saat enemmän rahoille vastinetta. Alkuvaiheessa ei kannata pois sulkea laadukkaista käytettyjä vaihtoehtoja. Samalla rahalla kun joutuu käyttämään keskinkertaiseen tai huonoon uuteen autoon on mahdollista päästä kiinni todella hyviin autoihin.

81
Yleinen keskustelu / Vs: Iskarit 1:8 bashaukseen.
« : 20.09.17 - klo: 19.44 »
Kaksijousisista osaa sanoa mittää mut täytyy koklata tota letkukikkaa, kiitti!
Vaihdoin öljyt Losin 70wt laatuun, reikiä on 3 x 1.xx.

Eikös näiden(kin) kuuluisi toimia niin että mitä isompi tälli sitä jäykempi jousto? Vakioiskarit eivät oo sinnepäinkään vaan painuvat tasasen tappavan löysästi.

Lainaus
Oikeilla iskariöljyllä, mäntien reikien koolla ja lukumäärällä tehtävissä. Erään kotimaisen autotehtailijan yleissuoritus uusimpaan malliin on 7 x 1,25 mm eteen ja 7 x 1,35 mm taakse. Öljyt haettava kokeilemalla esim. haarukasta 300-500 cst.

Reikiä pitäs olla enemmän ja löysempää litkuakö?

Mikä on mäntien halkaisija?

12mm. Ostin pätkän silikoniletkua ja hyväuskoisena kuvittelin varren pallopään kiertyvän auki mutta v****. Se vaan pyörii tyhjää eikä tuu veke. Pitääkö se repimällä ottaa (ja hajottaa)?

Kun laitat letkua iskarinvarsiin ja jos auto ei pääse pohjaamaan sen takia, niin koko se pontentiaalienergia mikä autolla on ohjautuu ländissä iskareiden kautta iskaritorneihin ja ne antavat pahimmassa tapauksessa periksi ja/tai iskarin yläpäät. Auton pohjan pitää osua maahan ennen kuin iskareista loppuu sisäänjoustovara.

82
Yleinen keskustelu / Vs: Iskarit 1:8 bashaukseen.
« : 17.09.17 - klo: 23.13 »
Kaksijousisista osaa sanoa mittää mut täytyy koklata tota letkukikkaa, kiitti!
Vaihdoin öljyt Losin 70wt laatuun, reikiä on 3 x 1.xx.

Eikös näiden(kin) kuuluisi toimia niin että mitä isompi tälli sitä jäykempi jousto? Vakioiskarit eivät oo sinnepäinkään vaan painuvat tasasen tappavan löysästi.

Lainaus
Oikeilla iskariöljyllä, mäntien reikien koolla ja lukumäärällä tehtävissä. Erään kotimaisen autotehtailijan yleissuoritus uusimpaan malliin on 7 x 1,25 mm eteen ja 7 x 1,35 mm taakse. Öljyt haettava kokeilemalla esim. haarukasta 300-500 cst.

Reikiä pitäs olla enemmän ja löysempää litkuakö?

Mikä on mäntien halkaisija?

83
Yleinen keskustelu / Vs: Iskarit 1:8 bashaukseen.
« : 17.09.17 - klo: 12.10 »
Näin uutena harrastelijana utelisin onko semmoisia progressiivia iskareita jotka ovat alkupäästään herkät mutta ottavat vastaan vaikkapa metrisen pudotuksen pohjaamatta? Autolla on massaa vajaa 4 kiloa.

Oikeilla iskariöljyllä, mäntien reikien koolla ja lukumäärällä tehtävissä. Erään kotimaisen autotehtailijan yleissuoritus uusimpaan malliin on 7 x 1,25 mm eteen ja 7 x 1,35 mm taakse. Öljyt haettava kokeilemalla esim. haarukasta 300-500 cst.

84
Onko touring-radalla mitään mieltä ajaa 1/12 autolla?

joo, samalla radalla niillä ajetaan

85
Arpomisen, mussutuksen ja ihmettelyn vähentämiseksi ehdotan seuraavan kohdan päivittämistä:

Renkaat:
Vapaa* SC-rengas, 2,2"/3,0" vanteella. Renkaan minkäänlainen kemiallinen käsittely ei ole sallittua. Kiellettyihin asioihin lasketaan myös renkaan kulutus pinnan liimaaminen tai muu vastaava kemiallinen käsittely, jolla halutaan muuttaa renkaan ominaisuuksia.


Renkaat:
Vapaa* SC-rengas, 2,2"/3,0" vanteella. Renkaan minkäänlainen kemiallinen käsittely (mukaan lukien renkaiden peseminen kilpailun aikana) ei ole sallittua. Kiellettyihin asioihin lasketaan myös renkaan kulutuspinnan liimaaminen tai muu vastaava kemiallinen tai mekaaninen käsittely, jolla halutaan muuttaa renkaan ominaisuuksia.

T:Olli P

tämä kohta jäi vielä korjaamatta.  Tosin renkaan peseminen on pakko sallia, jos sattuu öljyt tms. tulemaan radalle. Ei sitä kannata loputtomiin levittää radalle.

Pesut kilpailunjohdon luvalla em. tilanteissa?

86
Arpomisen, mussutuksen ja ihmettelyn vähentämiseksi ehdotan seuraavan kohdan päivittämistä:

Renkaat:
Vapaa* SC-rengas, 2,2"/3,0" vanteella. Renkaan minkäänlainen kemiallinen käsittely ei ole sallittua. Kiellettyihin asioihin lasketaan myös renkaan kulutus pinnan liimaaminen tai muu vastaava kemiallinen käsittely, jolla halutaan muuttaa renkaan ominaisuuksia.


Renkaat:
Vapaa* SC-rengas, 2,2"/3,0" vanteella. Renkaan minkäänlainen kemiallinen käsittely (mukaan lukien renkaiden peseminen kilpailun aikana) ei ole sallittua. Kiellettyihin asioihin lasketaan myös renkaan kulutuspinnan liimaaminen tai muu vastaava kemiallinen tai mekaaninen käsittely, jolla halutaan muuttaa renkaan ominaisuuksia.

T:Olli P

87
Team Losi / Vs: FULL CARBON 22 2.0
« : 10.09.17 - klo: 15.42 »
Ja teille jotka ihmettelee että missä kuvia on niin tänne niitä ei tule.
Jerzi

Miksi?

88
Team Losi / Vs: FULL CARBON 22 2.0
« : 09.09.17 - klo: 13.20 »
Hienon näköinen.

89
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 05.09.17 - klo: 15.24 »
Jossei Arrmaan halua panostaa niin onhan näitä suosituimpia 4wd harjattomia 1/8 & 10 kiinanpelejä:

DHK Zombie/Maximus
JLB
Vkar Bison

(200-300 euroa ennen mahd. veroja)

Noissa kahessa DHK:n basherissa on n. 5 cm maavara, muissa taitaa olla vähemmän.

Kiinanpelin kun hankkii, niin omistajalla on kaksi huippuhetkeä, kun sen hankiin ja se jos/kun siitä pääsee eroon.

Sekalaiseen suttaukseen Traxxasin tuotteet ovat ehdottomasti järkivalinta. Osia on kotimaan kaupat ja maailma pullollaan. Jos siitä haluaa joskus eroon, niin sen arvostus on  aivan toista luokkaa kun jokujostain-auton.

Arrman valikoiman huipputuotteet monsteripuolella ovat 1/8-kokoluokan rtr-truggyt Kraton, Talion ja Outcast.

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 ... 28