Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Yippo

Sivuja: 1 ... 18 19 20 [21]
601
Fender mender nimistä ainetta jos löydät jostain, on ainakin saanut Future RC:ltä. Se on nimenomaan tehty tarkoitusta varten ja sillä liimaa kasaan vaikka kahtia haljenneen korin ja kestää.

602
Tulokset / FinTrack talvisarjan säännöt?
« : 29.09.02 - klo: 18.22 »
Lainaus käyttäjältä: "Teppo"
En ole vielä täysin ymmärtänyt miksi luokkia pitää lisätä jotta "vanhemmat stanut" pääsisivät omaan luokkaan? Kaikista järkevimmät unohtavat ne huippuun viritetyt stanumoottorit (joita pitää zäppää joka akun jälkeen  :wink:  ) ja ajaa viritetyssä kuin muutkin. Alkuerissä samantasoiset kuskit ajavat omissa erissää kuitenkin, ja mielestäni sama onko finaalin nimi ts-10 c finaali vai tspappa-10 a finaali...


Niinpä. Ei sillä 12-lankasella ole pakko ajaa TS:ssä vaan sinne voi laittaa sen löysemmänkin koneen. Foameista sen verran että millään en haluais alkaa niillä ajaan mutta saatan kokeilla kun täältä pohjosesta lähtee kisoihin jos sitten on toisena päivänä foami-kisa, mutta kumirenkaat on mulla etusijalla.

603
Tulokset / OUA Blue Carpet Cup '02-'03
« : 24.09.02 - klo: 09.03 »
Toki kisaerien välissä ehtivät muutkin ajamaan. Ei kerhokisaa ajeta niiin tiukkapipoisesti...  Kisaerien väli on riittävän pitkä että ehtii jopa ajaa treeniakkuja kisa-akkujen välissä, jos on oikein nopea... :-)

604
Tulokset / AVOIN LUOKKA
« : 20.09.02 - klo: 14.54 »
Niin, meinasin kirjoittaa tuosta foamista mutten sitten jaksanut. Ajetaankos TSF samana päivänä kuin TS? Mun mielestä ei mitään järkeä...

605
Tulokset / AVOIN LUOKKA
« : 19.09.02 - klo: 18.37 »
Samaa mieltä kuin jokunen tuossa aikaisemminkin. Ei jaeta TS-10 taas. Ennemminkin muutetaan sen stanun sääntöjä ja annetaan sille semmonen nimi että muutkin kuin junnut uskaltaa sinne mennä ajaan.

606
Tulokset / AVOIN LUOKKA
« : 18.09.02 - klo: 00.38 »
Fintrack sarjassa sillä saa osallistua TS-10 luokkaan eli siihen kovimpaan, mutta kun tuut Kiiminkiin kerhokisoihin niin saat ajaa sillä luokassa jossa kaikilla on juuri tuo 17t kone.

607
Tulokset / AVOIN LUOKKA
« : 08.09.02 - klo: 13.36 »
VesaK: Mäntsälässä eka mahdollisuus, kai. Jos vaan on rahaa lähteä niin sinne tullaan kokeileen vauhtia... Nyt kyllä tuntuu taas hyvältä, akkutilanne on vaan vähän arvoitus...

608
Tulokset / AVOIN LUOKKA
« : 08.09.02 - klo: 12.59 »
VesaK: Mikä sitten TS:ssä pelottaa? 17-lankanen ankkuri johonkin kannuun ja sinne sekaan. Jos 17-lankanen pysyy käsissä kuin unelma niin laittaa vähän kireämpää. Ite olen ajanu 5 vuotta viriluokan viimeisistä paikoista, vähän on välillä tuntunu turhauttavalta kun tuntuu että nyt menee paremmin kun koskaan ennen mutta kun muut kehittyy samaa tahtia, niin sijotukset ei oo noussu. Harjoittelu tekee metsureita, kireämpää konetta ja ajamaan, ette te siellä kenenkään jaloissa ole kun erät ajetaan suurinpiirtein porukan tason mukaan ja finaalit myös. Mikä mättää?

609
Tulokset / AVOIN LUOKKA
« : 08.09.02 - klo: 00.29 »
Eikös sääntökirja kiellä sen osallistumisen yli 27-vuotiailta TJ:ssä vain siellä NM-kisoissa. Muutenhan siellä saa ajaa ja niin on useampikin henkilö tehnyt. Eikö se oo vähän "oma vika" jos sinne ei kehtaa mennä ajamaan. Ja jos siellä on muutama pioneeri "pappa" ajamassa stanussa niin uskaltaa sinne sitten muutkin mennä. Mutta kun siellä ei kukaan "vanhempi" aja niin ei muutkaan sinne kehtaa mennä. Sinne vaan VesaK näyttämään mallia muille niin kyllä niitä muitakin tulee.

610
Tulokset / AVOIN LUOKKA
« : 05.09.02 - klo: 18.28 »
Mää ehdottaisin että se välitys kuitenkin kesälläkin rajoitettaisiin. Johonkin 7,0 kieppeille, ehkä hieman alle...

611
Tulokset / Ajoajasta
« : 03.09.02 - klo: 13.58 »
Itekkin olisin kiinnostunut lisäämään ajoaikaa 6 minuuttiin, mutta juuri kuten JesseT sanoi se lisäisi akkujen merkitystä entisestään, mikä ei kyllä kauheesti mitään muuttais. Vauhtia se ei vähentäis nimeksikään eikä kyllä pidon tarvettakaan mutta varsinkin kesällä se lisäisi pehmeiden renkaiden kulutusta, joka voisi hillitä niiden käyttö haluja kun kahdellakaan satsilla ei selviäis kisasta.

612
Tulokset / Kysely koko radioautomaailmalle.....
« : 22.08.02 - klo: 15.38 »
Kuulostaa mahtavalta mutta jos sen verran pystyy tota regassääntöä rukkaamaan että CS-22 kestää kyllä matolla riittävästi, jolloin niillä voitaisiin ajaa matolla, kun pitoero matolla on kuitenkin aika suuri 22 ja 27 välillä. Minun mielipide siis. Asfaltilla 22 kuluu ihan liikaa normaalikisaajan kukkarolle.
---
No mutta eipäs heti valiteta, oikeestaan ihan hyvä että samat renkaat kesät talvet  :mrgreen:

613
Sähköautot / Akku menetetty?
« : 06.08.02 - klo: 23.36 »
Integyn purkulaite on varmaan ihan hyvä. Mulla on semmonen integyn vähän kalliimpi eagle purkulaite joka purkaa 5A virralla. Katkasujännitteen pystyy säätämään 0,1V, 0,6V tai 0,9V joista 0,9v on tasauspurku ja 0,6 on NiMH akuille conditioning-purku ja 0,1 vastaavasti NiCDeille conditioning. Laite on kyllä erittäin hyvä ja se toimii. Parantaa kennojen tasaisuutta jo lyhyelläkin käytöllä eli pidentää kennojen elinikää. Maksaahan se mutta maksaa varmaan itsensä takaisin.

Ite muuten onnistuin varmaan pilaamaan sikakalliin akun. Ei oikeestaan ollu oma vika. Jostain pienestä kohdasta pääsi alle 10 kertaa ajetun Panasonicin SMH akun kenno oikosulkemaan rungon kautta, mikä sulatti kutistesukkaa kennon ympäriltä ja oikosulku virta kasvoi. Onneksi olin juuri lopettanut ajon ja kerkesin nopeasti hätiin, mutta kyseinen kenno kyllä kärsi, sen olen purkulaitteella huomannut. Se huono puoli noin hyvässä purkulaitteessa on että sitä käyttäessä huomaa helposti miten huonossa mätsäyksessä kallitkin akut on ja sekös ottaa päähän :-)

614
Tulokset / Re: AJOTAITO vs. KALUSTO
« : 24.07.02 - klo: 16.40 »
>Turolta muuten hieno suoritus tulla lähes kylmiltään radalle ja saada 3. sija!

Niin no Turohan ajoi launataina A-finaalissa...

615
Tulokset / Touring SM tuloksia
« : 23.07.02 - klo: 19.26 »
Mää ajoin päivän ekan akullisen just nimenomaan toisessa alkuerässä. Olin ite nostamassa sitä ensimmäistä joka ajettiin kaatosateen ja ukkosen jyrähdyksen jälkeen. Akku oli ladattu edellisenä päivänä ja piikkasin sen hätäisesti ennen lähtöä. Ja sillä päästiin A-finaalin seiskaruutuun. Mun onni oli se että sadetta ei enää tullu ennen kolmatta alkueräkierrosta ja rata kuivattiin ennen kolmatta eräkierrosta. :D Mut olen silti samaa mieltä että aikataulusta tulis pitää kiinni, just tommosen sotkun mahdollisuuden takia. Ite olin vaan valmis menemän ajaan jonkunlaisen akun koska tahansa ja se sattui minun onnekseni toimimaan.

616
Tulokset / Ajatuksia
« : 22.07.02 - klo: 10.42 »
Meni kisat ihan yli odotusten mutta siinä toki keli auttoi hieman mutta ei se ajamatta tullu. Kyllä se a-finaaliin oikeuttava tulos piti kuitenkin itse ajaa. Kuitenkin jäi tavallaan hieman kaiveleen että mihin rahkeet olis riittäny kuivassa kisassa koska oli sellanen fiilis että olis kulkenu kuivallakin, ei tosin a:han asti mut kutenkin paremmin kuin normaalisti...  :D

617
Tulokset / EVO2
« : 09.07.02 - klo: 11.26 »
Sehän pelitti todella hyvin. Torstaina kun sain auton kasaan ja lähdin treenaamaan, niin se oli viiden akullisen jälkeen nopeampi kuin vanha. Iskarit on aivan uskomaton parannus, vaikka ne onkin samanlaiset :-)

618
Tulokset / Finaalit
« : 09.07.02 - klo: 00.13 »
Jees, ekassa finaalissa ero Markkuun oli maksimissaan sekunnin :-) Kerran pääsi ohi pariksi kierrokseksi. Christer meni kyllä lujempaa suorilla paitsi viimeisessä finaalissa joka olikin sitten todella tiukka, sen olisi voinut voittaa kuka tahansa kärkinelikosta. Itellä vauhtia tais verottaa paljon ajetut akut. Kolmelle HV:lle on tullut viikossa yht yli 50 latausta... :-)

619
Tulokset / Syndicate
« : 08.07.02 - klo: 22.21 »
Tarkistappa nyt nuo Syndicaten tulokset. Muistan saaneeni eri palkinnon mitä sija näyttää :-)

Sivuja: 1 ... 18 19 20 [21]