Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Aiheet - RadDaddy

Sivuja: [1]
1
EMANON Racing / mattoluokkien "Stanu kisaaminen"
« : 19.08.19 - klo: 13.31 »
laitan tuohon alas kuvan HMR: kerhon ajoillasta. HMR sijaitsi Töölöön kisahallin tiloissa, aivan poliisin nykyisen "selviämisaseman" vieressä. Pari kertaa viikossa kerhon tiloihin levitettiin neulahuopa matot ja kisaa ajettiin niin paljon jannuja yhdessä erässä kuin kiteet sallivat (6kpl 27 mhz ja 4-8 40mhz  alueella mukaan lukien nuo jenkkien "radio City jaksoluvut)
Autot olivat lähes kaikki ASSO RC 12E ja RC12i tyyppiä, nopeudensäätimet olivat vasta tulossa ja akkuina NiCadit.
Niitä ladattiin siksi kunnes kennot alkoi kuumottamaan kädessä. Laturina oli auton 12V akkulaturi ja vastuslangalla tiputettiin jännite lataamiseen soveltuvaksi

Kuvassa näkyy noin 40 jamppaa autoineen. Kansallisissa kisoissa oli kevyesti100- 130 kisaajaa.

Autosarjan pysty ostamaan "kokonaispakettina" radiot mukana. Kun uusi harrastaja isänsä kanssa kerhossa tuli kyselemään harrastuksesta, lähtivät he yleensä autopaketin kanssa kotiin ja seuraavalla viikolla olivat kisoissa.

Näis siis silloin.. Tavoitteena EI OLLUT mydä mahdolisimman kallista aloitus settiä, vaan sellaisen jolla pääsi hyvään alkuun ja sen saattoi sitten vaihtaa kehittyneempään ja maksaa tietyn välirahan Asiakas oli varma että saa hyvän vaihtohinnan sillä kauppias vaihtoi kikki kuluneet osat uusiin ja tarjosi taas käytettynä, mutta edullisempana aloituspakettina uudelle harrastajalle.
Tuntuu että nykyiset kauppiaat eivät näe tarpeeksi vaivaa harrastuksen tukemiseen ja laajentamiseen. Myöskin mallien vaihtuvuus on niin suri että osien tarjonta tuottaa vaikeuksia. Toivoa sopii että ajettaisiin vain niitä luokkia joihin voi tarjota myös luotettavaa supporttia...

2
nyt jo täällä testattavaksi    kovuudet (Shore)  38-40-45- Slicks pinta -Carbon vanteet  Hinta 38,- setti  (4kpl)

3
EMANON Racing / EMANON/Racing Hobby Finlandin autosarjat
« : 17.08.19 - klo: 16.42 »
Nitroautot ovat  VELOX V10  juniorikisaajille
                        VELOX V8.2 Pro ja expert kisaajille
                        GIMAR GTz 8  Seniori ja Sport kisaajille

                       Sähkörata-autot ovat  VELOX F1  1/10
                                                        VELOX V8E
                 
                        Lisätietoa ja tiimi diilejä:  VATANENJ@Gmail.com

5
EMANON Racing / GT8 osia TeamC autoon...
« : 16.08.19 - klo: 18.48 »
Minulla on (Racing Hobby) aika lailla osaa TeamC autoon jotka sopivat GT8 alustaan. Diffejä, rattaita, kytkin osia, Ripustusosia, Iskareita ja iskarin korjaus sarjoja, Tuning jarrulevyjä, Veto akseli osia ja ripustuslinkkejä.
Kaikkea sellaista mitä jäi Micsan Ja Harrin Buggy projektista käyttämättä
Hinnat on 50% pois Euro RC:n hinnoista. "Pakettisatseista" vielä enemmän pois...
Emailikyselyllä voin laitta kuvia takaisin kysyjälle
VATANENJ@gmail.com

6
aaika tasaista on...

ensimmäinen kommentti...Infinityä ajaa lähinnä palkkakuskit, Serpentillä ja shepherdillä on kisassa
vain yksi tiimikuljettaja, jopa Kurtzbuch puuttuu joukosta. toivottavasti pian alkaa porukka nuorentua
kymppituristissa. se olisi harrastukselle tervehdyttävä kehitys.

toinen kommentti.. greiner serpentillä aika ylivoimainen  tq

Ja Greiner voitti....

Patrick Shäferin terveiset tiimille:
(Vähän kolmannen kotimaisen harjoitusta.)


Team Shepherd at the European Championship 1/10 IC 200mm in Türkheim / Germany

"On the first day of practice on Monday the participants were expecting heavy rainfall, so there was time for detailed nitro talks. We were pleased that 24% of all drivers put their trust in the Shepherd Velox V10. Thus, Shepherd was the best-represented brand at this year's European Championship.

The expected delay due to the bad weather was used to provide all Shepherd drivers with a solid baseline setup that was already developed at the EFRA GP and other races.

Two free practice days followed at which intensive work was done on improving the cars setup. Changing track conditions and overnight rain did not make it an easy task.

After the timed practice Team Shepherd was able to place five cars in the top 13 and also the drivers who found themselves a bit lower in the ranking were satisfied with the handling of their cars - ready for the qualification.

The qualification was an up and down. In the end, Shepherd boss Patrick Schäfer came out worst. Plagued by electronics and engine problems, he had to make his way from the 1/16 final.

For Shepherd team driver Patrick Nähr the day went very well. In the end, he could enjoy his first participation in the Super Pole which he lost only with hundredths of a second distance. No problem for the charming bavarian.

The final day starts with the 1/32 final on Saturday morning. The two new Shepherd drivers Jörg Kappauf and Matthias Bareuther prevailed and bumped up. Well done!

Next was the 1/16 final B. It was already Patrick Schaefer's turn. He left behind the problems of the previous day and rose after 20 minutes of incident free drive.

From the 1/16 final A Jörg Kappauf bumped up another time. Some engine adjustment gave him the speed he needed. Alex Dill who was leading for some time went out of fuel meters away from the pitlane. Setting the fastest laptime of the final it wasnt enough to make the bump-up. Dominik Mucnjak and Matthias Bareuther both were stuck in the mid-field and lost some time.

Next came the 1/8 final B. Again it was time for Patrick to start. There was not much time to prepare, but Patrick bumped up again. A good feeling.

In the 1/4 Final B, things really got down to business. Again there was little time to prepare. Clean the car, charge the battery and a change to harder shock oil should defy the warmer conditions.

Nevertheless, Patrick had to face strong competition. A three-way battle of the Shepherd driver Basile Concialdi, Gerhard Kandelhart and Patrick who again had to made it through traffic, merged after a few laps. Patrick and Kandi were on a 5minute strategy while the Frenchman was on a 4minute strategy. In the end, the bump-up places went to Patrick and Basile after a 20-minute hunt. after all the anger and frustration of the previous day satisfaction came up and the certainty that there is enough of speed to challenge the best.

From the 1/4 finale B Toni Gruber was able to secure the bump-up spot. For a long time it looked as though there was hope for the young Austrian talent Niclas Scherer. He would have earned the bump-up, but a jump start followed by a penalty as well as the loss of the second gear denied him a top3 finish.

In semifinals B things really got serious. It was about strategy to save tires, fuel and who would make a mistake first. It came down to the last pitstop. Thilo Tödtmann secured his ticket for the main-event even stopping for fuel one more time than his main rivals.

From the semifinal A Patrick Nähr and Edu Escandón made his way though after they had to face some very very tough battles on the track.

The final started a bit late. Team Shepherd was well represented with three drivers. Patrick Nähr was able to claim third place for a long time but unfortunately retired after 173 laps due to an engine failure. Eduardo Escandon already had engine problems right after the start and also dropped out. Thilo Tödtmann drove a race without incident and had a quite lonely 45 minute drive due to different strategies. In the end, he finished fifth and was very happy about it.

Congratulations Dominic Greiner for the deserved victory, you worked so hard for.

We would like to thank all Shepherd drivers for their participation and trust. We hope you all had a good time and look forward to seeing you again."

7
RC-kerhot ja -radat / rc auto rata hyötykäytössä ?
« : 03.08.19 - klo: 18.42 »
On se hyvä että kelpaa...

8
Vuodesta 2014 asti on Racing Hobby keskittynyt  Nitro rata-autoihin, merkkinä SHEPHERD ja malleina
VELOX V8 (pro-WC ja nyt V8.2) kasiluokan Nitro "kiila"
VELOX V 10 (Pro- Wc ja "ninteen") nitroturisti
VELOX F1 sähköformula
VELOX X8 buggy, joka on poistunut ohjelmasta (Team C klooni paljon varaosia jäljellä-50% alennuksella !! )
Näitten kaikkien autojen varaosavarasto on kattava, ja saatavana kisoissa, jolssa on tiimimme jäseniä

uusia brändejä tulossa ohjelmaan    GI*MAR GT8 auto ja moottori,  ILEASI TUNED  GT ja Buggy moottori.
Mattoradoille 1/12 ROCE RAPID mattokiila ja siihen sopivia Modified jaStock moottoreita/akkuja, Matrix ja JFT renkaita, bodeja, pitoaineita ja mekkauselektroniikkaa

matto touring renkaita(eri brändejä) HobbyWing Motti/Säädin comboja matolle, joku hyvä touring alusta, jonka
brändiä ei vielä päätetty

___________________________________________________________ ________________________

Shepherd tarjoaa ja me myymme myös:
Nitro moottoreita: NovaRossi- Gimar-IELASI,  OS-Picco ja niihin osia
Hipex pillejä- MATRIX renkaita- EXTREME koreja-Protoform koreja   VP-MAXIMA-ENERGY - RUNNER TIME fuileja

Tuomme myös TRAXXAS nitroautoja ja Novarossi tuning motteja Traxxas kiinnikkeellä  ja niihin sekä varaosia- tilauksesta

GT8 projektimme etenee, gt8 gimar auto on testattavana . Seuraamme , miten luokan tilanne kehittyy ja ensi keväänä, jos on kisoja niin silloin on  renkaita on testaukseen ja odotamme mielenkiinnolla miten rengas sääntö tulee olemaan ensi sesongilla.  testattavat brändit tällä hetkellä: SWEEP, SP Racing, MATRIX, (Kumi ja foumi seokset), GRP, HRT, PMT, GQ, Taher.    ( Tiedotamme tuloksista tällä foorumilla , kun on aihetta)

Meillä on uusi blogi jossa näet kuvia tuotteistamme https://racinghobbyfi.blogspot.com/

Voit kaikesta mikä liittyy Racing Hobbyn tuotteisiin ja hintoihin tiedustella sähköpostilla: VATANENJ@Gmail.com


10
Ostetaan / TRAXXAS Nitropeli
« : 25.05.19 - klo: 20.48 »
poistettu

Sivuja: [1]