Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - mustikka

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 ... 13
31
Tiedotteet & Säännöt / Vs: Ylläpidon tiedotteet
« : 24.05.21 - klo: 11.26 »
Nitropolttoaineen lainsäädäntö ketjusta ei pysty viimeistä kolmatta sivua avaamaan. Itse en valitettavasti pysty tekemään asialle mitään, mutta olen ilmoittanut viasta eteenpäin.

Nyt löytyy myös ohje kuvien liittämiseen foorumille:
http://rc10.fi/index.php?topic=110118.msg840459#msg840459

----
Edit:
Nitrokeskustelua koskenut vika on suurimmaksi osaksi hoidettu kuntoon.

32
Jatkossa terveisiä, kysymyksiä ja parannus ehdotuksia voi esittää täällä:
http://rc10.fi/index.php?topic=109955.0

33
Team Associated / Vs: Asso B6 ja B6D
« : 17.03.21 - klo: 01.36 »
Isoimpina päivityksinä osui silmiin uusi Octalock slipperi ja servoteline.

Servoteline on vaihtunut erilaiseksi. Uusi servoteline vaikuttaa paljon fiksummalta kuin vanha ja telineessä on kiinnityspaikka ponderille.

Ohjauksen päälle tulevaa muovista levyä (bellcrank brace) ja top platea on muokattu niin, että ohjauksen ruuvien ei pitäisi enää katketa yhtä helposti. Veikkaan, että tuo muovinen osa antaa kuitenkin liikaa periksi, jotta siitä olisi höytyä esimerkiksi exotecin kehittämään vastaavaan ratkaisuun verrattuna.

Iskaritornien reikien sijaintia on vähän muutettu ja muutama muukin pikku päivitys on tullut.

34
12% nitroa auto käyttöön tulossa myyntiin / on myynnissä missä ?
Kuulo puheiden mukaan Hobbyfactorylle on tulossa kevään aikana 12% nitroa, jonka ostamiseen ei tarvitse lupaa.

Olen kuullut huhua että verkkoasiointipalvelu ei välttämättä toimi, joten kannattaa tulostaa tuosta Mustikan linkkaamalta sivulta PDF ja lähettää se spostilla poliisiin.
Lisäsin päivemmällä tuohon ensimmäiseen viestiin linkin poliisin sivulle ja vähän selontekoa, että miten nuo prosentit käytännössä menee.

Toivottavasti vielä keksivät jonkin vaihtoehtoisen polttoaineen lisäaineen, jota eivät lainsäädännöt rajoita.
Jostain luin, että uudenlaista fuilia on kehitetty, joka vastaisi ominaisuuksiltaan suunnilleen tuota 25% nitroa. Se vaan ei ollut laillinen kansainvälisissä kisoissa ja taisi olla vasta testi vaiheessa. En kyllä yhtään muista lähdettä, että mistä tällaista lueskelin.

35
Toivottavasti tuolla 12% nitrolla saadaan ratkaistua tämä "ongelma." Se luvan hakeminen voi kuitenkin olla monelle iso kynnys nitro autoilun aloittamiseen. Varsinkin, jos ajoja on vähän.

36
Soitin eilen poliisille :police: ja kysyin lähtöaineluvan kestosta. Sanoivat että ovat myöntäneet vuodeksi kerrallaan lupia yleensä.

Eli sitä ei saakaan kolmeksi vuodeksi? Lupahan tarvitaan kohta myös varastointiin... Eli pitää käyttää kaikki polttoaineet aina yhden kauden aikana tai hankkia joka vuosi uusi lupa...

Tuo vuosittain uusiminen on kyllä aika järjetöntä, kun luvan käytännössä tarvitsee joka vuosi, jos ei vaihda sähköautoihin. Varmaan myös rasittaa poliisia jonkin verran tällainen jatkuva "lupa ralli"

Itsellä luultavasti jää nitroautot hyllyyn/menee myyntiin, kun kulutus on tähän asti ollut vajaa puoli kannua/vuosi. Vähän olisi houkuttanut tämän kesän jälkeen vaihtaa patterikasi polttikseen, mutta taitaa jäädä tekemättä lupien kanssa sähläämisen takia. No täytyy asiaa sitten katsoa lähempänä tarkemmin.

37
Tästäkin voidaan olla montaa mieltä :azn:

Nelkulla on ihan kiva ajaa, mutta itsellä ei oikein riitä kädet tuupin ajamiseen betonilla. Isoin ongelma betonissa on pidon ylläpito, koska se saattaa muuttua nopeastikin. Sen renkaiden kuluttamisen ja lämmittämisen muistan kanssa betonilla ajamisesta...

38
Vapaa keskustelu / Vs: RC10.fi Facebook ryhmä
« : 16.02.21 - klo: 15.24 »
Olikohan koko ryhmä vailla modea ja nyt tilanne parantunut ..Joni? ..Tais olla muutama sata pyyntöä odottamassa hyväksyntää.
Ryhmä oli ilman ylläpitäjää jäsenpyynnöistä päätellen reilun 2v verran. Pyyntöjä oli tosiaan se 477 kpl. odottamassa, niin siinä oli jonkin verran urakointia ja varmasti jokin pyyntö tuli vahingossa hylättyä.

Laittakaa vaan uutta pyyntöä tulemaan, jos haluatte ryhmän jäseneksi. Jäsenyyden vaatimuksena on toistaiseksi aito nimi profiilissa, profiilikuva ja liittyessä kysyttäviin kysymyksiin vastaaminen.
https://www.facebook.com/groups/rc10.fi

Täytyisi sinne saada tehtyä uudet säännöt ja foorumin sääntöjäkin pitäisi uudistaa vähän. Aika on vaan ollut kortilla, niin ihan kaikkea ei ole ehtinyt tekemään.

39
Lainaus
Facebook sivuilla on yleensä ongelmana että ne on ryhmiä eikä "sivuja" joten kaikki hyödyllinen tieto katoaa normaalin keskustelujen ja kuvien sekaan. Tämän takia koen että on tärkeää olla kerholla selkeä ja helposti luettava sivu.


Google algoritmi ehdottaa huonosti näitä sivuja koska kävijämäärät on pieniä
Facebook sivu on enemmänkin tiedotus/mainonta kanava. Se on kuitenkin parempi, kun ei mitään. Fullspeedin nimellä hakiessa Google näyttää face sivun toisena tuloksena heti kerhon sivujen jälkeen, niin omasta mielestä ainakin ehdottaa ihan hyvin. Muilla hakusanoilla se ei sitten tietenkään tule esille.

Squarspace on ainakin osoittautunut erittäin toimivaksi. Muistaakseni hinta oli 10€/kk ja hinta taisi vielä sisältää custom domainin. Muistaakseni siitä sai vielä jotain alennusta, kun ottaa vuosittaisen tilauksen kuukausi tilauksen sijaan. Fullspeedin sivut on tehty Squarspacella, niin sieltä ainakin voi katsoa, mihin sillä pystyy tekemään.

Nuo omat sivuni olen tehnyt Google Sites kanssa. Se ei ole kauhean hyvä hakukoneissa ja vaati vähän säätämistä sinne kunnolla saamiseksi. Se on kuitenkin täysin ilmainen ja erittäin helppo käyttää. Siinä ei myöskään ole rajoituksia liikenteen määrälle ja tallenustila määräytyy driven tallennustilan mukaa, joka on ilmaisessa tilissä 10 vai 15gt. Sivuille ei myöskään tule mainoksia. Sivut voi sitten esimerkiksi linkittä google mapsiin ja Facebook sivuille, niin löytyvät paremmin.

40
Itsellä oli kanssa vaikeuksia löytää tietoja omille sivuilleni (linkki allekirjoituksessa). Se tuntui oudolta, kun on Fullspeedin jäsenenä tottunut "omiin" sivuihin. No voihan niitäkin sanoa omiksi sivuiksi, kun iso osa tekstistä on omaa käsialaa :wink:

Suosittelisin kyllä kerhoja panostamaan kunnollisiin verkkosivuihin tai edes kunnollisiin Facebook sivuihin. Se vaan on fakta, että kerhoa on vaikea löytää ilman kunnon sivuja.

Olen tässä vähän suunnitellut sellaista pysyvää listaa kerhoista tänne foorumille. Samaan listaan varmaankin olisi hyvä kirjoittaa sellaisia joka radalla olevia perusohjeitakin esim. ilmoita/varoita kuuluvasti, kun auto kaatuu jne. Sellainen lista taatusti auttaisi uusia harrastajia. Täytyy sen listan toteutusta katsoa tuossa myöhemmin, kun aikaa on enemmän.

41
Eli lyhennettynä: maksimissaan 16% nitrometanolia saa ostettua ilman lupaa, mutta luvan kanssa saa vaikka 100% nitrometaania ostettua? Onko kukaan tuota lupahakemusta täytellyt?
Muistutuksena vielä, että 25% nitroa saa ostaa tämän kuun loppuun asti ilman lupaa. Sitä saa muistaakseni tämän vuoden ajan säilyttää ilman lupaa laillisesti ja vuoden vaihteen jälkeen ilman lupaa säilyttäminen taitaa olla kiellettyä, tosin kuka sitäkään valvoo.

Tosiaan tavaran vahvuus riippuu siitä, mitä laitat hakemukseen vahvuudeksi. Itseä kanssa vähän houkuttaisi hakea lupaa "raaka tavaralle", mutta sille ei nyt toistaiseksi ole tarvetta.

Itse haen yhden tonkan varastoon vielä ennen kuun vaihtumista, vaikka en luultavasti tänä vuonna aja polttiksella. Haen sen kuitenkin varmuuden vuoksi, niin ei tarvitse sitten lupien kanssa säädellä, jos tekee mieli ajaa.

42
Selvittely on ilmeisesti unohtunut?

Poliisin sivuilta löytyy jonkin verran asiaan liittyen tietoa: https://poliisi.fi/lahtoainelupa
Lainaus käyttäjältä: poliisi.fi, 20.1.2021
Tee hakemus
  • poliisin verkkoasioinnissa
  • tulostettavalla lomakkeella PDF 583kB . Toimita sähköpostilla asehallinto@poliisi.fi tai postitse Poliisihallitus / Asehallinto, PL 50, 11101 Riihimäki.
  • poliisiasemalla.
Ilmoita hakemuksessa haluttu enimmäispainoprosentti. Selvitä käyttötarkoitus hakemuksessa huolellisesti. Lupa voidaan myöntää vain perusteltuun käyttötarkoitukseen.

Ota lisäksi huomioon korvaavien tuotteiden, esimerkiksi raja-arvoa laimeampien seosten käyttömahdollisuus sekä aineiden käyttöön liittyvät mahdolliset suositukset.

43
TeknoRC / Tekno EB/NB48 2.0
« : 15.01.21 - klo: 17.13 »
Teknolta on varmaan jo vuosi sitten tullut uutta 1/8 buggya. Tämä aloitus on pitänyt tehdä jo pitkään, mutta aina on ollut jotain muuta tekemistä.

Sähköversio EB48 2.0
https://www.teknorc.com/shop/tkr9000-eb48-2-0-1-8th-4wd-competition-electric-buggy-kit/

Nitroversio NB48 2.0
https://www.teknorc.com/shop/tkr9300-nb48-2-0-1-8th-4wd-competition-nitro-buggy-kit/

Rc Network esittely video

Päivityksiä edelliseen 48.4 malliin:
  • Uudet, isommat diffit
  • Helposti avattava diffiboksi/bulkki
  • Diffi pinjonilla isommat laakerit
  • Vakaaja laakeroitu
  • Runko on vaihtunut leveämpään
  • Tukivarsia on pidennetty
  • Takahubeissa ja tukivarsissa irrotettavat säätöpalikat
  • Iskarit edessä ja takan saman mittaiset
  • Hingepinneissä muovinippelit, jotka tulevat tukivarren ja pinnin väliin
  • Alumiiniset c-palat
  • Uusi akkuteline
  • Uusi servo/säädin teline
  • Uusi radioboksi
  • Cv-vetarit

Sitten vähän omia mielipiteitä uudistuksista

Minulla ei siis tosiaan ole kyseistä autoa, enkä ole juurikaan muiden kokemuksia uudistetusta versiosta katsonut. Luultavasti menen vielä tuolla EB48.4 mallilla vielä pari kautta, kun se on vasta yhden kauden ajettu. Osa päivityksistä on kuitenkin aika mielenkiintoisia.

Uusi diffiboksi on mielestäni tervetullut päivitys. Samanlainen laatikko on ollut jo monella muulla merkillä pitkään autoissa. Se tekee diffin huoltamisesta paljon helpompaa.

Mitä nyt muihin päivitykseen tulee, niin niillä on estetty vanhempien autojen osien sopivuus autoon :sad:
Ymmärrän kyllä, että yrittävät saada muutettua autoa reilummin. Tuo vanha malli ainakin omaan käteen sopii tosi hyvin ja tykkään sillä ajamisesta.

Itse pidän kyllä näistä Teknon 1/8 autoista, mutta ongelmana on vaan huonot avut ja osien saanti. Voisin kyllä auton päivittää uudempaan malliin, jo Teknon tuki olisi parempi. Sen takia varmaan seuraava 1/8 on jotain muuta merkkiä.

44
Radiolaitteet / Vs: Spektrum DX5 Rugged
« : 11.01.21 - klo: 15.29 »
Kunnon radioon kannattaa kyllä panostaa. Se tekee ajamisesta paljon mukavampaa. Hyvällä radiolla ajamisen jälkeen on sellainen fiilis, että noilla rtr radioilla ei pysty ajamaan millään :grin:

Radio on kuitenkin sellainen, että se pysyy vaikka autot vaihtuisivatkin. Se on lähinnä kertaostos ja päivitys omien tarpeiden mukaisesta sekä malliston uusiutumisen mukaan.

Sen verran sanon noista Sanwan radioista, että mt-44 on paljon kevyempi ja tasapainoisempi. Käyttöjärjestelmä siinä on paljon helpompi ja selkeämpi. Loppujen lopuksi se jää kiinni siitä, että kumpi sopii paremmin omaan käteen. Kannatta kuitenkin harkita ostaessa sitä, että suurimmalla osalla on Sanwana ratit, joten radalla sen säätöihin saa tarvitteassa apua. Sanwoihin saa myös vastareita ihan hyvin käytettynä ja muihin niitä löytyy aika huonosti.

Tuosta Spectrumista vielä sen verran, että en oikein voi ottaa kantaa se hyvyyteen, kun ei ole kokemusta firman radioista juurikaan.

Jos radiolla ei ole kiire, niin kannattaa katsella myös käytettyjä. Sanwan radioita ainakin on välillä hyvään hintaan tarjolla.

45
Radiolaitteet / Vs: Spektrum DX5 Rugged
« : 11.01.21 - klo: 13.27 »
Nuo Arrma autojen mukana tulleet radiot on ainakin toimineet hyvin. Olikohan malli stx20? Ainakin sen kosketusnäyttö mallin kanssa oli alkuvaiheessa outoja juttuja ja kantavuus ongelmia.

Itselle nuo Spektrum radiot ei oikein sovi käteen. Kisa-autoissa Sanwa on niin sanotusti se standardi merkki, eli sen kanssa on ainakin apua hyvin tarjolla. Itsellä ja monella muullakin kuskilla on tuo Sanwan mt-44. Omaan käteen se ainakin sopii hyvin, kun vetää kerroksen grippiä kahvaan.

https://hobbyfactory.fi/p42322/sanwa-mt-44-2-4-ghz-radio-rx-482-vastaanotin-101a32171a

46
Ota tuo lipo mode pois päältä, niin sitten toimii. Jos lipo akkuja käyttää, niin tuo lipo tila pitää laittaa päälle.

Tässä on ohjeet siihen:
https://youtu.be/FCNsmV18PSg

47
Noparissa on päällä Lipo tila ja katkaisee virrat, kun jännite menee liian alas.

Onko käytössä Lipo vai Nimh akut?

48
- Hidasta ajoa ajatellen huomasin heti, että kun autolla ajaa suoraan hyvin hitaalla vauhdilla ja jos samaan aikaan kääntyy niin auto "hyytyy" ja pysähtyy. Onko tälle mitään tehtävissä?
Autossa kun on renkaat poikittain, niin siitä tulee vähän lisää vastusta moottorille. Tuo on ihan normaalia, jos samaa ei tapahdu kovemmassa vauhdissa.

49
Traxxas / Vs: Traxxas E-Maxx
« : 03.01.21 - klo: 01.12 »
Kaivoin vanhan E-Maxx:n (#3905) autotallin perältä ja latasin akut. Ohjaus toimii, mutta mitään muuta se ei enää teekään. Miten saisin selville onko nopari vai moottorit rikki? Toista noparia ei ole. Mitä tuon kanssa kannattaa tänä päivänä tehdä? Kannattaako lähteä korjaamaan vai myydä jollekin varaosiksi? Mitä ja mistä, apua...
Mulle voi tarjota autoa, jos olet myymässä sitä :wink:

Moottorit saa testattua laittamalla niiden johdot suoraan akun napoihin kiinni. Kannattaa sitten ota pinjoni irti tai ainakin laittaa moottri, niin että se ratas ei koske mitään. Kannattaa myös varautua siihen, että räpsähtää kunnolla, kun moottorin lyö akkuun kiinni.

50
Olen samaa mieltä Jerryn kanssa Vintage luokan säännöistä. Uskon, että kuskeja ei ole, jos homma menee pilkun viilaamiseksi ja hirveäksi sääntö viihdakoksi. Luokka kannattaa pitää mahdollisimman vapaana, jotta kuskeja löytyisi.

Toisaalta itse en näe vintage autona sellaista, johon vaihdettu melkein kaikki johonkin uudempaan/parempaan. Siihen voisi olla jokin sääntö esim "Auton on oltava hengen mukainen" tms. Sähköt saisi tietysti vaihtaa halutessaan uudempaan tekniikkaan ja saisi tehdä pieniä päivityksiä, kunhan se homma ei mene yli.

51
Kilpailukutsut / Ohjeistus kilpailukutsujen tekoon
« : 21.12.20 - klo: 12.04 »
Otetaan käyttöön seuraavat toimintamallit kilpailukutsujen ja tulosketjujen kanssa:
  • Säännöt koskevat SM, EM, KV, MM ja sarjakilpailuja pieniä kerhokilpailuita lukuunottamatta.
  • Kilpailukutsut tehdään kerhojen/seurojen omilla tunnuksilla- tämä yhdenmukaistaa tiedotusta paljon! Jos kerholla tai seuralla ei ole tunnuksia, ottakaa yhteyttä ylläpitoon.
  • Seurojen/kerhojen tunnukselle ylläpito antaa pyynnöstä oikeudet lukita kilpailukutsuja ja tulosketjuja.
  • Kilpailukutsuun voisi laittaa yhteen viestiin kysytyt kysymykset ja niihin vastaukset, jos kutsu päätetään lukita.
  • Myös tulosketjut avataan kerhojen/seurojen tunnuksilla. Tämän tulosketjun voi tehdä jo valmiiksi odottamaan, vaikka kilpailukutsua tehdessä.
  • Tuloksiin kirjataan teksti-muodossa tulokset ja mahdolliset linkit muihin palveluihin, joissa tulokset näkyvät tarkemmin.
  • Kilpailukutsuihin merkintään yhteystiedot kilpailun järjestävälle vastuuhenkilölle (sähköposti ja puhelinnumero).

Kun olet tekemässä kilpailukutsua tulisi kertoa ainakin seuravaat asiat:
  • Kilpailupaikka (vähintään osoite)
  • Ajettavat luokat
  • Radan tiedot
  • Aikataulu
  • Säännöt
  • Ajanotto (vähintään mitkä ponderit toimivat)
  • Kilpailuorganisaatio
    • Kilpailunjohtaja
    • Tuloslaskenta
    • Tuomaristo
    • Ratamestari
    • Katsastus
  • Osallistumismaksu
  • Ilmoittautuminen ja sen päättyminen
  • Yhteystiedot vastuuhenkilölle
Kutsuun olisi hyvä myös kertoa esimerkiksi seuraavat tiedot:
  • Onko paikalla wc tilat
  • Tarvitseeko mukana tuoda omia tuoleja tai pöytiä
  • Onko kilpailupaikalla saatavilla ruokaa/juomaa
  • Isommissa kisoissa lähellä olevat majoituspaikat

Ystävällisin terveisin,

Ylläpito

52
Itse olen saanut blokit ihan normaaleille asson vanteille. Olen niitä myös laitellut muillekkin vanteelle, kun ne ei ole saanut. Sen jälkeen on kyllä sormet aika kipeät  :sad:

Varmaan siihen oli joku syy, että vaihdettiin alunperin tuosta spikestä darttiin... Omasta mielestä dart on parempi ajaa kuin spike, mutta spike saattoi kestää vähän pidempään. En enää oikein muista, kun siitä on jo pari vuotta aikaa ja silloin ajoin nelkulla. Tuppia en ole koskaan kokeillut tuolla spikellä.

Sen voin ainakin sanoa, että cactus on ihan hirveä rengas turffille  :grin:

53
- turffirenkaana joko Schumacherin Dart, tai mahdollinen uusi rengas, mikäli uusista vaihtoehdoista löytyy kulutuskestävämpi

Olisi kovasti hyvä jos löytyisi kestävämpi rengas, nykyinen ei ole kovinkaan kestävä ja sen huomaa meillä kuskien siirtymisessä touringin pariin koska krossin rengaskulut on kovat.

Schumacher block kestää varmaan 500 kierrosta ja sen jälkeen kääntö, niin kestää uudestaan melkein saman verran. Ne on vaan pirun hankalat saada vanteelle ja niissä on huono pito hyppyrien matolla.

Itse olen ihan hyvin päässyt sen 400 kierrosta yhdellä dartti parilla takavedossa, kun on 2 paria takarenkaita ja yksi eturenkaita. Takarenkaita kierrättää vaikka parin akullisen jälkeen, niin auto pysyy tasapainoisempana ja eturenkaat ei käännä liikaa. Tällä tavalla pito huononee tasaisemmin, jolloin sitä ei huomaa niin helposti. Ei tietenkään ole samanlainen ajaa kuin uusilla renkaillla, mutta itselle kelpaa ainakin ihan hyvin.

54
Losilta tullu hienot uudet mallit LMT.

Aika hintavia, lähentelee 700€

Tuokohan näitä Suomeen kukaan? Lähimmät löytyy ainakin UKsta.

Uskoisin, että tilauksesta onnistuisi Hobbyfactoryn kautta, kunhan löytyy Horizonista
https://www.horizonhobby.de/en_DE/home

55
Polttisautot / Vs: Tulpan kestävyysongelma
« : 07.12.20 - klo: 10.44 »
Kannattaa ainakin aloittaa moottorin säätämisellä.
Tässä hyvä JQ:n tekemä video asiasta:
https://www.youtube.com/watch?v=zLqwj41Q2YQ&t=1804s

Video alkaa sunnilleen säätökohdasta, mutta jos kaasarin toiminta ei ole selvillä, niin kannattaa katsoa video alusta asti.

Yksi vinkki talvella ajamiseen on myös pyöräyttää muutama kierros foliota moottorin kannessa olevien jäähdytys ripojen päälle. Tämä auttaa pitämään moottorin kylmällä ilmalla paremmin käyntilämpötilassa. Tässä kannattaa sitten käyttää lämpömittaria, jotta moottori ei rupea käymään liian kuumana. Moottorin säädöt vaikuttavat paljon lämpöihin, joten säädä moottori ensin ja mittaa lämmöt ennen ja jälkeen folion.

56
Hobbylinna / Vs: Black Friday 2020
« : 27.11.20 - klo: 00.40 »
Kilpa/rata kuskille ei ole mitään tarjolla, joten sitä tarjontaa kannattaisi laajentaa.

Edit: Lisätään nyt vielä, että olitte niitä harvoja, jotka aloitti myynnin vasta perjantaina, eikä niin että tavarat on jo viikkoa ennen myynnissä. Myös alennusten määrät oli ihan kohtuullisia, eikä sellaisia -2€ tarjouksia, mitä jokapaikassa oli. Tästä Peukkua.

57
Kannatta myös katsoa ajanotosta, että minkä verran on porukkaa. Suurimmalla osalla on kuitenkin ponderit autoissa.

58
Kilpailukutsut / Vs: Kilpailukutsujen lukitseminen
« : 24.11.20 - klo: 15.27 »
Sitä voisi myös miettiä, että jos näille kerhojen tunnuksille annettaisi moderointi oikeudet näihin kilpailu kutsuihin.

Esimerkiksi minun järjestämissä aloittelija kisoissa olisi kiva, jos "turhat" viestit saisi poistettua, niin ketjut pysyy selkeämpänä.

Aloittelija kisoissa kuitenkin käy kuitenkin sama kutsu vuodesta toiseen. Se myös helpottaa myös hommaa, koska kutsua on kuitenkin linkitetty sinne ja tänne.

59
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: Risut & ruusut
« : 16.11.20 - klo: 14.54 »
Ruusuja kaosti (ostaja)

3h meni yhteydenotosta siihen, että olin vienyt paketin kuljetettavaksi  :cool:

60
DIY / Vs: Vesieristys tökötit
« : 05.11.20 - klo: 08.56 »
Maston rubbercomp kumimaali toimii, mutta saa aika moneen kertaan laittaa, kun se on niin lirua. Liquid electrical tape olisi siihen varmaankin sitä parasta tavaraa. Sitä vaan ei taida oikein saada suomesta.

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 ... 13