Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - JyrkiL

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 9
91
Lainaus
mutta toimisko siellä niinkuin tollanen 1/10 truggy?

Kyllä radalla pääsee 1/10-buggyillä ja truggyillä komeesti.

Jyrki Lehto
Ulvilan FK-kerho

92
Hei,

Joo video alkaa olla kuitenkin jo viidettä vuotta vanha, nykyisellään rata on "kiinteytynyt" noista ajoista melko lailla.

Joka tapauksessa rata jyrsitään vielä keväällä auki ja täristellään piukkaan, samalla teemme kyllä mahdolliset oikopolut (mikäli niille tilausta on).

Jyrki Lehto
Ulvilan FK-kerho

93
Lainaus
Tulenko saamaan havaittavaa hyötyä, jos kytken tuon moottorin Hobbywing XERUN V.3.1 –säätimeen vain onko tuo stanu –säädin ihan ”tarpeeksi” hyvä ?

Teoriassa jos minkä tahansa säätimen laittaa "blinky" eli "nollaennakko"-moodissa moottoria ohjastamaan niin vauhti pitäisi olla sama.

Toki jos eri valmistajilla on eri näkemys paljonko tuo "nollaennakko" on, niin eroja syntyy. Aiempina kausina käytiin hiljaista keskustelua siellä täällä noiden moodien samanlaisuudesta kun noparia X käyttävillä kuskeilla oli aina pidempi vältys kuin jos ajoi noparilla Y tai Å.

Siinä mielessä tuo stanun yksityyppisäädin on edistys, kaikkien kalusto on (tehtaan marginaalien rajoissa) samanlainen ja siten rattimiehet ratkaisee.

Kisoja ajatellen säätimen vaihto ei tuo merkittävää etua, jos erä hylätään sääntöjen vastaisen kaluston takia ;)

-Jykä

94
Lainaus
Parhaassa tapauksessa lähetys on meillä jo ensi viikon lopulla.

Viime viikolla Racing Factoryn näkemys uusien renkaiden saapumisesta.

Jos noita renkaita tulee edes päivä ennen kisoja niin ajan Volantella, ei ole niitä Sweeppejäkään varmaan kaikille uusia jollakin?

Nimimerkillä viimeiset Sweepit jo alla ja "puoliksi ajettu"...

Jykä

95
Mut mitä enemmän paperia kuluu niin sitä varmemmin mä tuun ajamaan, kuitenki tili tulee hyvältä osin sellubisneksestä... Joten anna paperin laulaa vaan!

Mitä tässä nyt olen ratahankkeesta jutellut yhden jos toisen kanssa niin kaikki ovat olleen innoissaan uudesta harrastuspaikasta, joten tämä on kyllä tarvetullut hanke.

Innolla odottaen

Jykä
Kisainsinööri

96
Tuossa raumlaisten kanssa kun vuorovaikutan aika ajoin näiden rc-touhujen tiimoilta niin vienona toiveena sieltä suunnalta tuli tosiaan myös kunnon onroad-rata. Vois tulla kymmenisen kuskia ainakin silloin tällöin (muutama kerta kuussa) käymään säätöjä hakemaan FinTrack-sarjaa varten.
Samoin itse tulisin ajamaan kyllä onroadia, säästän pomputtelut sitten savelle.

Jykä

97
No juu, 3,8m on Ugissa asvalttiradan leveys öbaut "joka kohdassa vähintään", ja siellä mahtuu kyllä ohiyye oikeelta ja vasemmalta vaikka yhtäaikaa poikittain, joten 3,5m lienee ihan hyvä lähtökohta suunnittelulle, saadaan pari mutkaakin mahtumaan ;)

Jos ajolavasta tekee "onton", niin sinne lavan alle voi virittää kans jottain levyä jolloin siihen tulis mekkauspöytää ikään kuin "samas kaupas", mallia Ulvilan ulkoradan katos mutta tottakai vähä pienemmäs skaalas. Tai sitte pöytälevyä ajolavan toiseen reunaan tms. Ja toki ei sinne tartte varmaan mahtua ku se kymmenen jamppaa kerralla vierekkäin, ni ei toi koko tila mee sit siihe lavaan...

Ideointia ideointia.

98
Helepommala pääsee kun erilliset radat, jo pelkästään ratamateriaalin takia. Silobaanalle ehdottomasti matot, ellei asfalttia ala sisälle tekemään...

Mutta sisäkrossiradoissa "savea lähinnä oleva" on jengin mielestä ollu ihan betoni millä on ajettu, schumacherin Mini Pin renkaat vaan alle. Mattoa jos pistää röykkymöykkyradalle niin siitä tulee pompputuristia -> autoissa just sen verran maavaraa että voi sanoo ja kaikki jousitus niin jäykkää että mun selkä on kateellinen. Tämä sen takia ettei autot kaadu. En tykkää.

Kuitenkin 400m2 on jo ihan hyvä ala mennä ja koheltaa, varsinkin kun puhutaan kiinteästä radasta jota ei pureta joka ajokerran päätteeksi. Tasamaaradat SM-sarjassa on äkkiä ynnäten 450-500 neliöö jos vaan mattojen mitat tuli muistista ulkoo oikein...

Toki meillä ei ole sitä viimeistä päätäntävaltaa, mutta oma ääni erilliselle tasa- ja möykkyradalle täältä.
Ja uskon että tasmaakuskejakin saatais paikalle, ainakin ennen SM-kahinoita raumalaiset vois haluta tulla hakemaan "medium grip"-säätöjä kun heidän omalla radalla on kovempi pito kuin missään Suomen mattoradassa...

Ja mä kyl ajan alustavasti tasamaa-autolla talvisin kun ei oo sähkövispilöitä noist kura-autoist...
Ja hankin vasta sitte ku kipi painostaa ostamalla ensin itse oikeanmerkkisen ;) Ja silloinki vast seuraavast tilist.

Mut joo, tämmöttiä.

99
Kyl se pari metriä käy ahtaaks tasamaaradallakin jos on kolme neljä autoo menos samaan mutkaan lähes samaan aikaan... ;)
Pari metriä on ihan kelpo leveys, ei haittaa jos jossain kohtaa on hiukan enempi tai hiukan vähempi.

Tämä siis 1/10-skaalan autoilla, on kuitenkin yleisin sähköskaala niin sille rata on hyvä mitoittaa.

Patterikasistit älkööt edellisestä suuttuko, tai sitten heistä synnitön tulkoon ekana viskomaan kiviä. Synteihin lukeutuu mm. K-autot, etuhyttikrossikorit, insinöörivitsit eiku... ;)

Heleeni vois sähkösuunnittelijan roolis kyl suunnitella radan tai kaks, katotaa kumpaan lisätään pomppuja ja kummasta otetaan pois. Ittellä meinaa olla kiirus ja koulun lisenssit ku vanheni, niin pitäis työkone ottaa kotio jos aikois jotain fiksua piirtää...

Jykä

100
Joskus aikoinaan valmistuin sähköalan puolelta amiksesta automaatioasentajaksi ja siinä sivussa kirjoitin ylioppilaaksi.
Tämän jälkeen "Tekuun" eli nykymurteilla ammattikorkeakouluun automaatioalan puolelle yhä.
Tänäpäivänä toimin sähkö- ja automaatiosuunnittelijana ja voin sanoa opiskelleeni ihan oikeisiin hommiin, tykkään!

Jyrki Lehto
Ulvilan FK; ATAK/UA

101
Härrejävlar, teiltö kun hetkeksi ummistaa silmänsä...

Ensteeks mukana ollaan mahdollisesti suunnittelemas, ainaki tekemäs ja ajamas!

Toisteeks, toi koko on kyl ihan passeli tolla kahden radan suunnitelmalla, ugissa meillä ei oo ku apouttiarallaa 12*12m alue tasamaaradalla...

Funtsin sen verran eilen väsymyspäissäni että toi "Krossirataan ehkä lisättävä alue" olis aika muikee ajolavan paikka, ellei sitten tiluksissa oo jottain katsomontapaista jo valmiiks? Trukkilavoja korkeuden mukaan riittävästi että näkee ja vesivaeria tms muuta levyä päälle ja samalta lavalta pääsis ajamaan sekä silobaanaa että röykkymöykkyä kun vaan tekee kaiteet molemmin puolin.

Alueen koko taitaa eniten rajoittaa mitään patterikasi + 6s akut ajokkeja, mut toki paperirata on paperirata ja sitte ku hyppyrit on salissa ni voi olla aatos toinen.

Itsellä ei oo patteriautoina ku tasamaakalustoa kahdenkin auton verran, joten täältä ääni torsteille!

Profiileista en viel sano mittää, katotaa heränneemmillä silmillä ja paremmalla ajalla.

Jyrki Lehto
Ulvilan FK-kerho;ATAK/UA

Kisainssi

102
Saavuin ratalle justiinsa.
JyL

103
Iso kiitos talkooväelle ja anteeksi etten paikalle ehtinyt, rata näyttää loistavalta.

Akut ladattu, nitroa löytyy, autokin iskussa. Keskiviikkoa odotellen!

Jykä

104
Vapaa keskustelu / Vs: Ammattinne/Tuleva ammattinne?
« : 15.04.13 - klo: 08.11 »
-09 valmistuin automaatioasentajaksi/ylioppilaaksi. Kahden viikon päästä haen automaatioinsinöörin paperit koulusta ulos.

Viimeisen kouluvuoden ajan olin SAV Oy:llä sähkö- ja automaatiosuunnittelijana opintojen ohella "milloin kerkes", nyt puolitoista kuukautta mennyt täyspäiväisenä kun koulu hellitti.

"Ostaisitko tältä mieheltä sellutehtaan?" ;)

Jyrki Lehto

105
Yleinen keskustelu / Vs: Polttis vs Sähkö
« : 12.04.13 - klo: 12.03 »
Itse olen ajanut tässä 12 vuotta, joista 11 ensimmäistä mentiin pelkkien sähköautojen voimin. Viime kesänä tuli hankittua ensimmäinen polttomoottoriauto ja en ole sitä päätöstä vielä katunut.

Sähköauton edut ovat ympärivuotisuus ja käytön helppous. Talvella ajetaan omat sarjansa ja kesällä omat, aina on jotain tekemistä.

Polttomoottoriautossa on tosiaan omaa "fiilistä", sekä itse näen vielä asian niin "pessimistisesti", että paljon yli kolmen kilon rakkineita ei kannata sähköllä liikuttaa rataa pitkin. Aikoinaan meinasi noparit palaa jo 1/10-krossissa, miten nyt kun massa tuplaantuu, samoin miltein on käynyt tehoillekin?

Summa summaarum, pikkuautot käy sähköllä, vähän isommat nitrolla/bensalla ja ihminen käy vessassa.

Jyrki Lehto

106
Kilpailijoiden kanava / Vs: FTT-stanukoneiden laatu
« : 21.11.12 - klo: 07.30 »
Lainaus
Nythän roottori ei ole täysin alkuperäisen kaltainen jos kerran valtaosalla on erilaisia roottoreita, eli onko tästä säännöstä luovuttu?


http://www.lrp.cc/en/products/electric-motors/accessories/produkt/x12-stockspec-sintered-rotor/details/

http://www.lrp.cc/en/products/electric-motors/accessories/produkt/ersatzrotor-stockspec-123mm-sintered/details/

Niin, "vararoottoreitahan" on kahta laatua ainakin valmistajan kotisivuilla...
Mutta lienee niin, että tuo standard-roottori on nimenomaan se vakioroottori, "alkuperäistä vastaava" sääntöjenmukainen.

Mutta se pitää paikkansa, että pelkkään mustanväriseen akseliin ei voi 100% katsastuksessa luottaa, muistaakseni LRP/Nosram-koneisiin myytävä 1-cell roottori oli kans mustalla akselilla varustettu...

Jyrki Lehto
ATAK/UA

107
Kilpailijoiden kanava / Vs: FTT-stanukoneiden laatu
« : 20.11.12 - klo: 22.30 »
Kiepautetaan soppaa vielä yhdellä lusikalla, ostimme kuitenkin kerhon nimissä 5 kpl LRP:n stanumoottoreita aika tarkalleen vuosi sitten.

Näistä viidestä koneesta yksi kärsi jonkinasteisen sensoririkon ja vaihtui uuteen (tämä uusi saattaa olla noiden rMa:n listaamien kokeiltujen koneiden joukossa), yksi lämpeni omassa ajossa -> vaihdoin vararoottorin -> vararoottorista lähti "lastu" irti ja kone alkoi rykiä kiihdytyksissä -> vielä toinen vararoottori samojen käämien sisälle ja se kesti oman stanukäytön loppuuun ja kone siirtyi uuteen kotiin.

Eli voin sanoa kilpasarjan ulkopuolelta, että jotain häikkää koneiden laadussa on ollut (tämän taisi LRP jossain kohtaa myöntää itsekin, en ole tosin sitä kyseistä virallista tiedoitusta nähnyt).

Nykymoottoreissa lienee suurimpana erona toisiinsa nähden olla tuo "mekaaninen" ennakko, eli paljonko sensorin  asennolla voidaan vaikuttaa koneen toimintaan ?
Tämä tuottaa luonnollisesti ongelman, mikäli palattaisiin "vanhaan hyvään" hiilikoneaikaiseen ja nyt myös CS-12 luokassa vallitsevaan moottorisääntöön, jossa kaikkien valmistajien tietty käämilukuinen kone olisi sallittu (stanussa luonnollisesti 17,5t). Toki ennakon ruuvaaminen nostaa myös koneiden lämpöjä ja silloin niitä koneita myös palaa, mutta siinä kohtaa voidaan puhua käyttäjävirheestä eikä huonosta laadusta. Tämä nostaa erimerkkisiä koneita lähemmäs samaa viivaa, sillä ylivälitetty ja "yliennakoitu" kone kärähtää varmasti

Moottorisääntö toisi uskoakseni LRP/Nosram-koneille hieman kireämmän hinnan nykyisen "pakkomyyntihinnan" tilalle, mutta tuskin silti hirveän paljon korkeamman kuin kilpailijoilla.
Onhan se reilu 70€ isohko raha pakollisesta tuotteesta jo nyt, mutta eipä noi koneet ole ilmaisia myöskään tehdä ja toimittaa tänne Pohjolaan.

Ehkä pitäisi katsoa tämä kausi CS-12 luokkaa ja jos siellä tämä avoin valmistaja, spekattu käämitys-sääntö toimii hyvin, voisi kyseistä sääntöä harkita touring-puolelle. Toki stanukiilassa ennakolla ei voi pelata liikaa akunkestoa ajatellen, ennakon kanssa pelaaminen kun syö koneen hyötysuhdetta -> 8 min erä saattaa ahdistaa ylivälitetyllä ja "yliennakoidulla" koneella.

"No mut sit pitää testata se paras kone niist kaikist jos meinaa pärjää".

Tällä kaudella on jengi ostanut aikaisempien viestien perusteella sen kourallisen koneita. Suomesta et taida löytää kuitenkaan kymmeneltä eri merkiltä 17.5t konetta hyllystä?

LRP/Nosram (Power Racing/Hobbyfactory, testattu aiempina vuosina)
CS (RCM, myöskin ollut ajossa aiemmin, uutta sukupolvea prostock-puolella)
Speed Passion (Racing Factory, myöskin ollut "yksityyppikoneena")
GM ? (lasketaanko samaksi, kuin CS, ainakin joskus kuulin juttua että olisivat samasta tehtaasta...)
Vampire Racing (Racers RC Shop)
Tekin ? (EuroRC)

Eli noista nopeasti kerätyistä merkeistä vain kaksi jäi kokonaan ilman "statusta", mikä on mielestäni aika vähän. Toki myönnän, ettei tässä mainittu merkkien kirjo ole kaikenkattava, mutta ainakin joka kaupasta, joissa itse olen asioinut.
Lisäyksenä sanottakoon, etten ole minkään kaupan mainosmies taikka rahallisesti tuettu millään muotoa autourheilun kautta.

Ja se testitieto kyllä välittyy varmasti kuskeilta toiselle ja sitä kautta IHAN kaikille sitä tietoa haluaville. Muistan itsekin, kuinka juuri ennen kisamatkalle lähtöä haettiin Itellasta (silloinen Posti) uusia hiilistanukoneita "koska niiden piti olla parempia kuin mitä nyt pakista löytyi". No, en ole voittanut ainoatakaan nuortenmestaruutta, tai edes osakilpailua, joten tuo marginaalinen hyöty jäi saavuttamatta, olettaen siis että se hyöty oli olemassa.


Moottorisääntöä on tälle kaudelle myöhäistä muuttaa touring-luokkiin, mutta itse odotan mielenkiinnolla kuulumisia CS-12-luokan kuljettajilta ja samoin mielipiteitä avoimesta koneesta spekatuilla käämeillä.

Myönnän myös, että kilpailu-urallani alkaa näkyä "takana loistava tulevaisuus", enkä ole aktiivisesti kisannut muutamaan vuoteen, mutta tuon oman näkemykseni mukaan, oli se viisas taikka ei.

Jyrki Lehto

108
Team Associated / Vs: Team Associated tc6.1
« : 03.10.12 - klo: 10.06 »
http://www.teamassociated.com/news/latest_products/1002-NEW!_RC10TC6.1_Factory_Team_Worlds_Car_Kit!

Nyt julkaistu uusi WC-päivitys 6.1 autoon.
Erot eivät päätä huimaa, kapeampi pohjalevy ja tuo camber linkkien kiinnityspäivitys.
Asso jättänyt ovelasti ilmoittamatta uuden pohjalevyn leveyden, on vaan "kauheesti kapeempi".

Taitaa olla n. puolentoista sadan euron päivitysosat, jos ostaa vanhaan autoon, nuo iskaritornit + camberlinkin kiinnikkeet olivat satasen pintaan koko köntti, pohjalevylle laskee äkkiä viitisenkymppiä hintaa.

En sitte tarpeellisuudesta tiiä, ainakin itse joudun noilla camberkiinnityksillä vielä vähän hakemaan säätöjä, ennen kuin on "oikeesti hyvä".

Jyrki Lehto
ATAK/UA

109
Mulla on parin tunnin pyykkivuoro tähän aamutuimaan ja vähän niistämisen tarvetta täälläkin, mutta sanoisin, että siinä puoliltapäivin koitan saapua paikalle.

Jykä

110
Yleinen keskustelu / Vs: Iskarit turistiin?
« : 14.09.12 - klo: 08.09 »
Jep, TRF:n iskareita kehuvat parhaiksi markkinoilla. Vastaavanlainen rakenne onkin "periytynyt" muiden valmistajien pumppuihin (mm. Asson iskareita ei hämärässä valossa erota TRF-läisistä...).

Tuo TRF on ainoa valmis iskarisetti ja sen myötä helpoin ja toimivin ratkaisu.

Jyrki Lehto
ATAK/UA

111
Team Associated / Vs: Team Associated tc6.1
« : 12.09.12 - klo: 21.12 »
Noissa Zeppinin alumiinisissa C-paloissa on tuplanivel huomioitu valmiiksi.
http://fi.eurorc.com/product/2650/zeppin-racing-7075-aluminum-caster-blocks-45deg-lr-for-tc61

Ajoin kyllä Asson omillakin tuplanivelmodauksen jälkeen, ulkoradoilla tietenkään ei saa sellaisia äkkipysähdyksiä aikaan, kuin mattoradan reunan seinää päin ajaessa...
Mutta muovisetkin kestivät ainakin ulkona ajoa.
Alumiinisista en ole vielä hirveää kestotestiä saanut, mutta ekat kolme akkua kesti, vaikka kolisikin hieman.

Jyrki Lehto
ATAK/UA

112
Team Associated / Vs: Team Associated tc6.1
« : 12.09.12 - klo: 09.50 »
Noniin, ensimmäiset tyypit otettu RSD-muunnetusta TC6.1-autosta.

Kyseinen muutossarja tuli jenkkilästä noin 1,5 viikon päästä tilaa-napin painalluksesta. Kiersi tullin kivasti, kun olivat leimanneet paketin lähettämön päässä "alle 50$ arvoiseksi" (voi kun olisikin ollut...)

Lueskelin RSD:n kotisivuilta setuppimuutoksien tarvetta kontra TC6.1.
Muutokset olivat kutakuinkin sellaiset, mitä olin juuri poispäin tehnyt Asson pakettisetupista orkkis 6.1 alustalle, joten manuaali kouraan ja rakentamaan autoa tehdassetuppiin. Toki rengas vaihtui myös alkavan kauden kisarenkaaseen, renkaan vaikutuksesta ei siis voi nyt sanoa juuta tahi jaata.

Asiaan. Auto toimi hienosti, jahka mattoradalta oli suurin pöly poistunut ajolinjalta. Koeajo suoritettiin Vampire Racingin 5.5t koneella, joten voimapuoli oli vähintäänkin riittävä todella lyhyelle mattoradalle.
Pitoa löytyi enemmän, kuin Asson omalla rungolla.

Muita päivitysosia:
Zeppin Racingin Top Deck, 4,5 asteen caster-palat ja 2,5 asteen takahubit (Suomesta www.eurorc.fi)
RSD:n alumiiniset spoolin ulostulot ja tuplanivelvetarit (www.reflexracing.net)

Tulossa: Asson omat vertical camber link - setti : camberlinkin kiinnityspisteet vastaavat kuin Xray/Yokomo-linjalla (linkki tulee "bulkkiin" kiinni, ei iskaritorniin).
Näitä pitäisi löytyä RCM:n kautta, itse pyysin omani sieltä.

Katsellaan, mihin tuo auto iteroituu.

Jyrki Lehto
ATAK/UA

113
Sähköautot / Vs: Projekti: Mattoautokisailu (CS-12)
« : 06.09.12 - klo: 08.03 »
Jos neljää settiä pääsee pyörittämään, niin kyllä toisen rundin pystyy ajamaan saman päivän aikana, kun joka akun jälkeen vaihtaa renkaat. Itse kun olen vielä vähän enemmän amatööri näiden mattisten kanssa ja kierrosajoista ei haeta niitä viimeisiä kymppejä pois, niin melkein joka toisen/kolmannen akun voi jo ajaa samoilla renkailla.

Mutta jos vaihdat joka akun jälkeen uusiin ei pitäisi paljoa näkyä tuo "päivän aikana pehmentyminen".


Jyrki Lehto
ATAK/UA

114
Polttisautot / Vs: Uusi polttikseen hurahtanut
« : 31.08.12 - klo: 11.56 »
Kuvan alla mainitaan:
Hard-coated 18mm threaded big-bore shocks with machined and Teflon-coated bodies

Ilmeisesti siis sylinterin päällä on 18mm kierre esijännityksen säätöön.

Kuvan alla mainitaan:
19.5mm big bore shocks...

Mistähän nyt puhutaan? Voisiko ylemmän vieterit sopia alempaan?

Useimmin iskareista puhuttaessa tuo millimäärä kertoo männän halkaisijan, eli kuinka isossa tuubissa öljyä liikkuu.

Varmaankin Hobbylinnaan tai Power Racingiin yhteyttä ottamalla saat kuulla, mitkä jouset autoon sopii ja kaikenlisäksi kyseisistä putiikeista ne sinulle varmasti myydään, kunhan jaksat odottaa jousien saapumista, mikäli hyllystä ei löydy.

Jyrki Lehto

115
Radiolaitteet / Vs: Tikkuradiot
« : 31.08.12 - klo: 07.06 »
Pauli Helin ajoi aikanaan (ainakin 2001-200?) tikkuradioilla, sitten siirtyi rattimieheksi.

Jyrki Lehto

116
Yleinen keskustelu / Vs: Renkaat
« : 31.08.12 - klo: 07.01 »
Sanokaaha nyt enemmän buggy autoilla ajaneet että jos haluun ostaa vanteita 4WD buggyyn niin mistääää ketusta tiiän että mikä vanne on se levein ja mikä vanne on se kapein tuola RC kaupoissa kun mitä on kattellu ni missään ei oo mainintaa vanteen leveydestä?  :shocked: ei uskalla tilaa mitään jos tuleeki kapeita vanteita ni  en saakka sitte takakumeja vanteille  :grin:

Jos puhe on 1/10-skaalan autoista, niin usein myyntinimikkeenä on nimen omaan "Rear wheel" takavanteilla ja "Front wheel" etuvanteilla. Ja etuvanteissa nimenomaan "4WD Front Wheel", tuuppikrosseissa kun nuo vanteet ovat vielä hieman erikokoiset.

Jyrki Lehto

117
Team Associated / Vs: Team Associated Rc8.2e
« : 27.08.12 - klo: 10.44 »
Ei ole kokemusta tuosta sählöversiosta, mutta ripustukset yms taitaa olla samat tuon nitroveljen kanssa, niin voin sanoa, että kestää ainakin. Krossi ei ole koskaan ollut se vahvin osa-alue ja eka nitroauto muutenkin, ja ei ole mennyt vielä osan osaa rikki.

Auto on helppo kasata ja osat sopii keskenään hyvin yhteen, ei tarvinnut dremeliä.

Aina nuo rakennustarinat on mukavia lukea, räpsi ihmeessä kuvia ja kirjoittele tänne miten homma etenee!

Jyrki Lehto

118
Mulla on yks pikkupullo, mist saa kyl öljyä sen verran ilman ostamistaki, et pari kolme suodatinta rasvaa, omat on kuitenkin nyt rasvattu (kiitos Samin).

Lisäksi itselle tulossa kuun vaihteen tienoilla 10 suodatinta + toinen pullo öljyä.

Mikäli sattuu löytymään pari kolme euroa taskusta, niin saa sen pikkupullon pitääkki..

Jykä

119
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 17.08.12 - klo: 11.44 »
Ääreks komia Audi!

Jyrki Lehto

120
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 16.08.12 - klo: 12.22 »
Tämän kesän kalustoa.

Jyrki Lehto
ATAK/UA;UlvilanFK

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 9