Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - TTmikko

Sivuja: [1]
1
RC-kerhot ja -radat / HÄMEENLINNAN RATAPROJEKTI
« : 23.09.04 - klo: 23.33 »
Hyper 7 PCR PRO ja koneena Hyper 8port pro ja raadiona Futaba 3pm.

2
RC-kerhot ja -radat / HÄMEENLINNAN RATAPROJEKTI
« : 14.09.04 - klo: 22.45 »
Kerho kasaan!! Olis aika saada tänne kunnon radat kun alkaa toi montulla suhailu tympiin ja salon ja vantaan krossiradoille on jonkinverran matkaa. Ehtisi perheellinenkin rossaileen kunnolla kun sitä varten on kisavehkeet hommattu.

EI MUUTA KUN LAPIOT KOURAAN KOKO PORUKKA!!!

3
Hobao / HoBao Hyper 2.0
« : 08.08.04 - klo: 22.16 »
Ostin n. 1kk sitten ton PCR pron ja siinä oli pivotit ja keskelle spider. Myöhemmin kattelin Sanderssonan sivuilta kun päivitys oli tullut että se ei ihan vastannut tota ostamaani. Tapasin Nikon Salossa ja kysyin noista eri osista. Ensimmäiset PCR pro autot tuli pivoteilla ja keskispiderilla ja sivuilla on Sanderssonan oma PCR pro malli, johon on vähän osia vaihdeltu. Tälläistä tietoa Nikolta sain.

Onko muuten Lavankoon ratamaksu? ja viitsiskö joku antaa vähän ajo-ohjeita kun ei viitsis Hämeenlinnasta asti lähtee haahuilemaan.

4
Polttisautot / Diffiöljyt?
« : 10.07.04 - klo: 11.06 »
Tuli sitten myytyä TT EB4 auto ja hommattua tilalle Hyper PCR pro ja kohta alkaa kyseisen auton kasaaminen niin ajattelin kysäistä että minkä vahvuisia diffiöljyjä kannattaa laittaa etu/keskellä Spider/taka. Tällä hetkellä kaapista löytyy Medial pro:n 2000 ja 7000 ja ajattelin että jos näillä pärjäis vähän aikaa.

5
Polttisautot / thunder tiger
« : 23.06.04 - klo: 22.53 »
Iso-hepalta ja tilasin pakettina: Motti, RB-pilli, käyrä, moot.pukit...
ja karvan alle 200£ niin en osaa sanoa tota motin hintaa, mut 140-150£.

6
Polttisautot / thunder tiger
« : 23.06.04 - klo: 21.43 »
Tilasin justiinsa Habaon 8port pro koneen ja RB:n pillin. Kohta näkee miten toi paketti kuljettaa TT:ä...

7
Polttisautot / thunder tiger
« : 19.06.04 - klo: 02.04 »
Tilaan tuosta koneesta sen pro version, mut ei tiedä vielä ottaisko vetokäynnistyksellä vai operoisko startterille sopivaksi. Jouduitko uusimaan pukit tai muuta? Tossa EB4 rtr on ne vakio pukit ja niissä ei taida reikien väli riittää Hyperille, mut TT pitäis saada kaikile sopivat pukit. Korjatkaa jos olen väärässä.

8
Polttisautot / thunder tiger
« : 17.06.04 - klo: 00.40 »
Pitääkö muuten paikkansa että tohon RTR malliin ei sovi käynnistysalusta kun jostain luin tuollaista?

9
Polttisautot / Mikä moottori?
« : 17.06.04 - klo: 00.18 »
Vaikea päättää minkä koneen ostaisi kun hyviä tuntuu olevan monia sekä monia mielipiteitä, mut senverran sai karsittua että joko Hyper 8port pro tai Picco/BBf XT. Onko tietoa tosta piccon koneesta?

10
Polttisautot / HPI Savage 2.0
« : 16.06.04 - klo: 14.43 »
Onko kukaan tilannut autoaan  Savage shopista ja onko turvallinen paikka ostaa? kattelin tota SS/Picco pakettia, onko kellään tosta koneesta kokemuksia? Entä Towerhobbies?

11
Polttisautot / thunder tiger
« : 15.06.04 - klo: 12.43 »
Katkaisijan kanssa on ollut ongelmia, mutta poistin sen käytöstä niin taas pelaa. Olen ajanut tolla motilla n.4l ja taitaa olla jo entinen. Toi kaasuservon neula ottaa koriin kiinni aina kaasua painaessa.

12
Polttisautot / thunder tiger
« : 14.06.04 - klo: 10.26 »
Sain tarjouksen viriosista mm. keskidiffi, toinen jarru, nivelvetarit ym... Taitaa jäädä ostamati kun hinta oli lähemmäs 400£ ! Sillä voi vaihtaa vaikkaa koko auton, jossa nuo ovat valmiina.

13
Polttisautot / thunder tiger
« : 13.06.04 - klo: 11.20 »
Kysyn tässä lähipäivinä tarjouksen lähes kaikista puuttuvista/paremmista osista ja sen mukaan katteellaan mitä ton kanssa tehdään.

14
Polttisautot / thunder tiger
« : 13.06.04 - klo: 10.39 »
JR-hobbystä

15
Polttisautot / thunder tiger
« : 13.06.04 - klo: 10.32 »
Lainaus käyttäjältä: "Jöördis"
Miksei sopinu? Mikä siinä mätti vastaan?  Pitäis hommata itsellenikin sellainen...



katso vaikka varaosakirjasta niin se on aivan erilainen kun toi muoviratas. Reiät ei osu kohdalleen ja keskireikä on muovisessa iso ja metallisessa pieni. Jos joku on kyseisen osan saanut sopimaan niin hyvä! Selvitin myyjältä että miksi tuo ei sovi niin hän otti selvää ja Ruotsin puolella sanottiin että sopii, mutta myöhemmin sanottiinkin että ei sovi kun ei ole keskidiffiä. Ei taida tietää itsekään! Muutenkin tuolla pro Kit ja pro RTR mallilla on eroa kun yöllä ja päivällä. Onnistuipa kauppias pissittää meikäläistäkin silmään tuolla kuuluisalla mainoslauseellaan...!!!!

16
Polttisautot / thunder tiger
« : 13.06.04 - klo: 03.36 »
Kaveri tilasi EB4 s2 pro rtr malliin metallisen päärattaan joka ei tuohon sopinutkaan koska se vaatii keskidiffin mitä ei kyseisessä mallissa ole! Outoa että se mainitaan vielä Optional osissa!

17
Polttisautot / thunder tiger
« : 10.06.04 - klo: 17.36 »
Olis mukava saada noi vakaajat paikoilleen. Onko sulla noiden tukivarsiin tulevien palikoiden osanumerot kun ei tunnu varaosaluettelosta löytyvän tai sitten olen sokea...

18
Polttisautot / thunder tiger
« : 10.06.04 - klo: 11.36 »
Vaihdoin juuri vanttiruuvit ja kallistuksenvakaimet piti asentaa mutta siitä puuttuu palikka, jolla noi sais tukivarsiin kiinni ja se on vähän epäselvää että mikä kun osaluettelosta ei sitä löydy eikä myyjäkään tiennyt. Samoin ajattelin vaihtaa ton servotelineen hiilikuituiseen, mutta kun ei saa selvää tuleeko sen mukana tolpat ja eipä tiennyt myyjäkään. Moottori menee vaihtoon ja keskidiffi olisi tarkoitus asentaa, mutta kun tietäisi mikä olisi hyvä ja sopiiko siihen miten mikäkin?

19
Polttisautot / thunder tiger
« : 10.06.04 - klo: 11.06 »
Mulla on tuo EB4 s2 pro rtr malli ja osia on muutamia menny vaihtoon. Kaikki on mennyt kyllä ajomokien takia, mutta noita iskareita on joutunut kyllä korjailemaan kun toi männän kiinnitys on aika onneton. Vara/viriosaluettelossa on kyllä paljon moittimista. Varsinkin jos viriosaa haluaa tuohon asentaa niin niistä ei saa selvää mitä jonkun osan mukana tulee eikä tunnu myyjätkään tietävän! Muuten toi on ihan hyvä, mutta melkoisen määrän saa osia vaihtaa että tuosta sais esim. Hyperin tasoisen. Tossa 21bx-r(p) koneessa ei muuta vikaa kun toi ylikuumeneminen. Vähän kaduttaa että ostin ton RTR paketin kun senverran vaativaa sorttia ollaan.

20
Polttisautot / Mikä moottori?
« : 07.06.04 - klo: 22.50 »
Tuon Habaon 21 koneen halpuus yllätti. Mahtaakohan tuossa olla paljonkin pirteämpi meininki kun tossa TT21R koneessa? Uusi kone saa olla paljon äkäsempi kun kerran vaihtoon laitetaan.

21
Polttisautot / TT:n vetokäynnistin hajos taas!!
« : 06.06.04 - klo: 21.29 »
Lainaus käyttäjältä: "make72"
Lainaus käyttäjältä: "TTmikko"
Mulla on tuo sama auto ja vetokäynnistin on jatkuvasti jumissa tai naru poikki, mutta laitan linjalankaa tai kaihtimen narua niin pitäisi kestää. Ennemminkin tuohon koneeseen on menny hermot minulla että kaverillani. Ton koneen(Pro 21pxr(p) lämpöjä ei saa pysymään aisoissa vaikka tunais mitä. 10 min. ajon jälkeen tehot häviää koska se käy liian kuumana. Korit on leikelty jotta motti sais enemmän jäähdytystä, tulppia vaihdeltu kylmempään ja kun säätää rikkaamalle niin se tukehtuu. Tuossa on kuulemma liian pieni kansi niin sen takia se käy liian kuumana, mutta uutta mottia kattellaan...
millä polttoaineella ajat? polttoaine vaikuttaa paljon jos on liian vähä öljyä nii lämpiää takuulla esim. qwikspeed 12% öljyä  ja coolpower 18% öljyä


Käytän qwikspeed 16%, mutta kone menee jokatapauksessa vaihtoon ja tolla heitetään vesilintua! Mikä kone olis muuten kova?

22
Polttisautot / Mikä moottori?
« : 06.06.04 - klo: 16.33 »
Olis aika vaihtaa TT EB4 autoon kunnon moottori, jossa olis potkua, vääntöä, helpohko säätää eli kaikinpuolin hyvä kone. Tarkoitus on käydä välillä radalla, mutta enimmäkseen päätöntä ajoa. Olen kattellu  Habaon 8port, CMB ja RB moottoreita, mut toi RB vaikuttaa turhan kalliilta.  Mitäs suosittelette?

23
Polttisautot / TT:n vetokäynnistin hajos taas!!
« : 06.06.04 - klo: 16.11 »
Mulla on tuo sama auto ja vetokäynnistin on jatkuvasti jumissa tai naru poikki, mutta laitan linjalankaa tai kaihtimen narua niin pitäisi kestää. Ennemminkin tuohon koneeseen on menny hermot minulla että kaverillani. Ton koneen(Pro 21pxr(p) lämpöjä ei saa pysymään aisoissa vaikka tunais mitä. 10 min. ajon jälkeen tehot häviää koska se käy liian kuumana. Korit on leikelty jotta motti sais enemmän jäähdytystä, tulppia vaihdeltu kylmempään ja kun säätää rikkaamalle niin se tukehtuu. Tuossa on kuulemma liian pieni kansi niin sen takia se käy liian kuumana, mutta uutta mottia kattellaan...

24
Polttisautot / Osien yhteensopivuus?
« : 01.06.04 - klo: 17.55 »
Tietääkö kukaan että sopiiko TT EB4 pro autoon muiden valmistajien osia?

25
Polttisautot / Ongelma motissa vai infrapunamittarissa?
« : 24.05.04 - klo: 17.54 »
Kuinkas paljon tulppa vaikuttaa? Käytän os.8 tulppaa että mahtaakohan noi tulppien lämpö erot vaikuttaa noin paljon.

26
Polttisautot / Ongelma motissa vai infrapunamittarissa?
« : 23.05.04 - klo: 19.10 »
Kaverin kanssa ostimme jokusen aikaa sitten TT eb4 s2 autot, joissa on mottina Pro-21bxr(p) ja hommasin säätöjä helpottamaan Duratraxin infrapunamittarin. Kaverin auto oli sisäänajo vaiheessa eli todella rikkaalla eli sillä ei mitenkään revitelty niin mittari näytti 130c ja oman mottini lämmöt näytti 140-160c väliin. Itselläni on pääruuvi 2,5 kierrosta auki ja motti käy hienosti,putkesta tulee kunnolla savua ja saa voitelua, mutta jos väännän rikkaammalle niin motti ei käy enään hienosti. Mahtaako toi mittari pitää paikkansa vai mikä mättää säädöissä?

Sivuja: [1]