2821
Polttisautot / Jyrkkälän baana - talkoot ja avajaiset
« : 26.08.04 - klo: 13.39 »
Toivottavasti Lauantaina ei tule vettä niinkuin nyt klo. 13:38 ...
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Tänks Jethro! Joo, Suti saa paketit viikonloppuna joten eikun baanalle siitä sitten vaan! Otetaan erää sitten uusin eväin Jyrkkälässä ja Lavangossa
HVoltage, paljon oot laittanu preloadia?
Lavangossa tuntuu ainakin mulla toimivan parhaiten tuo keskikokoinen (3-4mm?) edessä ja isoin (5-6mm?) takana, jousina isot kelt. ja pienet siniset. Ja öljyt 30wt ja 20wt. Iskarien kiinnitys manuaalin mukaisesti (PRO). Vähän se pohjaa jos lento ja alastulo ei mee ihan kohilleen, mutta muilla rataosuuksilla hiton hyvä ajaa.
GS:n racing pannu on toiminut viimeiset treenit erinomaisesti, nyt kun se ei enää ole niin uusi. Helppo säätää ja tehossa löytyy.
10K keskidiffiä voisin melkein suositella, minusta ajo parani 7K nähden ainakin Lavangossa (vai kuvittelenko vain)
Mulla on vain yhdet jarrupalat ja sen tuntuu riittävän, painossa vähän säästyy ja vähemmän rotaatiomassaa
MP75 crowd pleazer
Vau! Sain hole shotilta nuo hiilikuituiset shock towerit, ovat 4mm hiilikuitua todella rajua kamaa ja kevyemmät kuin T6 alu tornit. Samalla tuli hole shotin hingepinholder bracet, laitan kuvia kun kamat ovat installoituna.
Ja mitä liimaa käytätte... ei oikeen onnistu kontakti liimal kerpele sotki vaan kaikki!!!!!
Nonii hienoa! Noin siitä tulee paljon parempi. En ole kokeillut vielä leveämpi hubeja, ehkä kannattais? Joo, mäkin ajattelin kokeilla heikoimpia vakaajia seuraavaks.
Ai joo.. mäkin muistan ne kuvat. No toi uusi proto taitaa olla hieman erilainen, mutta en ole varma.
Komee on pirssi! Nyt vaan Jyrkkälään hakee setuppia.
Mitäs öljyjä heitit? Itse laitoin kokeeksi keskidiffin 10K, enemmän vetoa taakse. Etu- ja takadiffit 5K ja 2K. Iskareissa 30 edessä ja takana 20 wt.
Suosittelen erittäin kovia ruuveja hinge pin holdereihin, itse kokeilen titaanisia katsotaan kestääkö (ettei mene kannat poikki kuten vakioista).
Laitoit näköjään ton hinge pin holder bracen eteen, varmasti hyvä ratkaisu koska etupää joutuu kovimmille epäonnistuneissa alastuloissa yleensä.
Kattelin tossa kuvaa Xtremessä Avangerin (siis Storm II) protosta, näyttää olevan muutoksia layoutissa ja aluosissa jonkin verran, ohjausservo nykytrendin mukaan laydown mallia ja ainakin edessä pivot ball :it, hinge pinit Kyosho -tyyliin poiketen nykyisestä versiosta.
Ihan makeelta vaikuttaa tuokin!
Tänäänhän se tapahtui .. Vastarin akku sanoi sopimuksen irti kesken ajon suoralla kun kaasu oli tietenkin pohjassa. Eli kuljettajasta tuli matkustaja samalta seisomalta kun vastari ja servot sanoivat sopimuksen irti. Seurauksena tästä auto kiisi radalta täydellä kaasulla suoraan ajokorokkeen alle ja siellä osui johonkin ja kimposi toiselta puolelta ulos. Kori, ylätukivarsi, etuvantti, putsarin kaula, siipi ja mahdollisesti kaasari meni rikki. Kaasaria pitää vielä hieman tutkia, mutta yläruuvi kuitenkin otti kaunista osumaa.
Akku oli ladattu juuri ennen radalle lähtöä ja kolmannella tankillisella sitten tämä tapahtui. Kun otin akun irti ja tutkin sitä hieman, niin totesin että navat näyttävät jännitteeksi nollaa. Eli siis akku taikka liitin mennyt oikariin ajon aikana. Vaihdoin toisen akun tilalle ja kaikki toimi OK, eli siis akkupaketissa jotain vikaa.
Muutama kuvakin löytyy: http://copter.gameshrine.com/scratch/karkaus/
Paljokohan semmonen antenni maksaisi?
Lähetin on siis tuommonen Kyosho Perfex. Käykö siihen kaikki maholliset lähettimen antennit vai pitääkö olla joku tietty anttenni?
Niin ja jos haluaa enemmän nelivetoisemman, ni keskelle tosi jäykät öljyt tai paljon rasvaa.