Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - HVoltage

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 ... 96
31
Ilmoittautumisaikaa pidennetty 26.12.2019 klo 18:00 asti, näin joulun alla sitä helposti keskittyy muihin juttuhin. Ilmoittautuminen toki onnistuu kilpailuaamuun asti, tietyillä edellytyksillä (tilaa ae-ryhmissä).

32
Ilmoittautumisten suhteen näyttää siltä, että kaikki luokat ajetaan. Eli kaikki muutkin voivat nyt ilmoittautua :D, mutta tehkää se viikonlopun aikana...    ...mutta ehtii vielä maanantaina.

34
Stanukunkku XIII



Rannikkoseudun RC-autoilijat kutsuu kaikkia RC-autoilijoita perinteiseen Länsirannikon Stanukunkkukilpailuun jo kolmattatoista kertaa. Tämä on oivallinen tilaisuus tulla testaamaan kilpailuolosuhteita samoissa tiloissa pääsiäisenä ajettavaan FTT-kisaa varten.

Stanukunkku tittelistä ajetaan kaksipäiväisenä kilpailuna TSS-10 luokassa. Saavutetut yhteispisteet ratkaisevat sijoitukset (tarkemmista rajoituksista lisää linkistä sekä alla olevassa tekstissä). Muut ajettavat luokat päiväkohtaisia.
http://www.rsrca.net/lansirannikon-stanukunkun-mestaritsaannot/

Perjantai 27.12.2019 radan rakennus ja pidon hieronta rataan (treenit) Tarkemmin lähempänä ajankohtaa.

Kilpailupäivät:
Lauantai 28.12.2019
Sunnuntai 29.12.2019

Kilpailupaikka: Raision Lukio - Kirkkoväärtinkuja 18, 21200 Raisio

Kilpailuorganisaatio:
Kilpailun johtaja: Jeppe (Jyri)
Tuloslaskenta: Pekka
Päätuomari: Jyri
Katsastuspäällikkö: Marko Grönfors
Ratamestari: Valtsu

Lauantai 28.12.2019
- TSS-10
- TSP-10
- Euro Truck
- M4 Pro (4WD M-Chassis)

Sunnuntai 29.12.2019
- TSS-10
- TSM-10
- Rookie (TSR-10)
- GT2000

Luokka ajetaan mikäli saadaan 5 autoa viivalle ennakkoilmoittautumisen perusteella.

Ilmoittautuminen ennakkoon: 23.12.2019 klo 20:00 mennessä.
Lauantai: TÄSTÄ
Sunnuntai: TÄSTÄ

Ilmoittautuneet:
Lauantai: Kurkkaa täältä
Sunnuntai: Kurkkaa täältä

Huomatkaa että TSS-10 luokkaan pitää ilmoittautua erikseen kummallekin päivälle tai vain toiselle, jos tahtoon.
Muistakaa merkitä transponderinumerot ja mielellään vielä oikein, sen voi myös vuokrata, niitä on muutamia.

Osallistumismaksu:
20 EUR/ensimmäinen luokka, 15 EUR/seuraavat luokat.

MAKSETTAVA TILILLE FI35 8141 9710 0046 92 Saaja Jyri Pausio/RSRCA RY

Tilille maksettaessa mainittava nimi ja luokat joita ajaa, lisäluokat voi maksaa myös paikan päällä alehintaan.
TSS-10 luokassa yksi maksu kattaa molemmat päivät

Kierroslaskenta:
AMBrc4 Decoder / RCM ohjelmisto, AMBrc personal transponder, RC4/Hybrid Huom. Mikäli et omista personal transponderia (kierrosten laskentaa varten), voit sen vuokrata 5€ hintaan. Palauttamatta jääneet tai rikkoutuneet ponderit laskutetaan täysimääräisenä. VUOKRATTAVIA TRANSPONDEREITA RAJOITETUSTI! Transponderi varattava ennakkoon ilmoittautumisen yhteydessä. Transponderin asennuksesta ja toiminnasta vastaa kilpailija, kilpailun johto voi kehoittaa korjaamaan ponderin asennusta, mikäli signaali on heikko.

Säännöt:

TSS-10, TSP-10, TSM-10
Kauden 2020 virallisten sarjasääntöjen mukaan, kuitenkin siten, että edellisten kausien PROSTOCK ja STOCK moottorien käyttö on sallittu.
Kilpailuista lasketaan päiväkohtaiset pisteet FTT-pistelaskun perusteella. Yhteispisteet ratkaisevat lopullisen sijoituksen. Stanukunkkutittelistä ja komeasta Stanukunkkukiertopalkinnosta taistelee vain 18-vuotta täyttäneet tai sitä nuoremmat Alue-7:n kuljettajat. Tämä ei kuitenkaan estä alue 7 ulkopuolelta tulevia osallistumasta itse kisoihin.

Euro Truck
Säännöt: http://rc10.fi/index.php?topic=105574.0

ROOKIE
Rookie sarjaan osallistuva ei voi osallistua muihin sarjoihin. Autojen nopeuden pitää olla luokkaan sopiva (RTR tehojen mukainen) Kori vapaa mutta pakollinen. Auton nopeus saatetaan kilpailuorganisaation taholta tarkastaa ja mahdollisesti pyytää rajoittamaan. Lisäksi auton on oltava rakenteelta kilpailemiseen soveltuva 1/10 kokoinen umpikorinen auto. (avopyörät ei ole sallittu)

M4 Pro
- Moottori: ROAR/EFRA/BRCA 21.5T (vapaa ennakko) ns. Outlaw ja niihin rinnastettavat moottorit kielletty...
- Säädin: ROAR/EFRA/BRCA zero timing/blinky
- Akku: 2S LiHV
- Minimipaino: 1200g
- Runko: M-chassis kokoinen 210mm, 225mm tai 239mm, FWD/RWD/4WD
- Kori: Esikuvan kaltainen kori, siiven koko ja muoto koriin istuva.
- Rengas: Volante Mini 30R Rubber Slick Tire Pre-glued 4pcs (0 Off set) VMI-PG030R

GT2000
- GT2000 luokan voimassa olevat säännöt.

Ajoformaatti:
Alustavasti, kilpailijamääristä riippuen formaatti voi muuttua.

Kaikki luokat:
- 2 x Harjoitus a' 5min
- 4 x Alkuerät a' 5min
- 3 x Finaalit a' 5min

Alkuerien laskenta pistein kahden parhaan erän mukaan (2/4) ja finaaleista kaksi parasta pistein (2/3).

Rata:
FTT-tason neulehuopamattoa.
Ainutlaatuinen, valokennoihin perustuva tarkka nopeusmittaus käytössä.
https://www.facebook.com/rsrca/videos/1056579694460080/

Palkinnot:
Kaikki TSS-10 Stanukunkkukilpailuihin osallistuneet palkitaan. Rookie luokasta kaikki alle 16-vuotiaat. Muista luokista kolme parasta. Palkintoja ei lähetetä, eli olethan paikalla niitä jaettaessa. Lisäksi molempina päivinä arvotaan sponsorien tukemia tavarapalkintoja kilpailijoiden kesken. Tavarapalkintoja ei lähetetä, noudettava henkilökohtaisesti heti arvonnan aikana.

Muuta:
Pöytiä, tuoleja ja jatkojohtoja erittäin rajoitetusti, omien mukana tuominen hyvin suositeltavaa. Akkujen lataus aina latauspussissa, ehdoton sääntö! Purtavaa puffetista. Lukion liikuntasalissa ei saa kulkea ulkojalkineilla, joten sisäjalkineet suotavat.

Tervetuloa!

Kilpailun sponsorit:
TBA

EDIT: Lisäilty sääntöjä.
EDIT: Poistettu ylimääräiset kommentit rekkaluokan säännöistä, sääntöjen kirjoittajan pyynnöstä.
EDIT: Lisätty PROSTOCK ja STOCK luokkiin sallituiksi moottoreiksi myös edellisen kauden moottorit.

35
Ilmoittautuminen päättyy tänään klo 22.00. Nyt mattimyöhäisetkin ilmot sisään.



Näyttää fooruminkin kello olevan ihan vinksallaan...

36
Bensa-autot / Vs: FG MINI 4wd CHALLENGE FINLAND 2019
« : 28.05.19 - klo: 21.21 »
Oletan, että tässä ketjussa olevat tekniset säännöt ovat määräävät? Näyttää, että Fuel Power sarjasäännöissä on eri versio (?)

Kyllä ...
Valitettavasti pienen informaatiokatkoksen takia näin on ......
Näillä joudumme nyt menemään .....
Eli
TÄSSÄ OSIOSSA OLEVAT SÄÄNNÖT OVAT "VIRALLISET" , JOIDEN MUKAAN MENNÄÄN !!!!

 :cool: Barbie :cool:

Ei tässä mitään pahoiteltavaa ole ja mun mielestä päivitykset ovat kaikki varsin mainioita :)

37
Bensa-autot / Vs: FG MINI 4wd CHALLENGE FINLAND 2019
« : 25.05.19 - klo: 14.06 »
Oletan, että tässä ketjussa olevat tekniset säännöt ovat määräävät? Näyttää, että Fuel Power sarjasäännöissä on eri versio (?)

38
Onko milloin AKK:lla tarkoitus käydä vahvistamassa noita ilmoittautumisia? Ainakin suomalaisten kohdalla näkyy kaikilla "waitinglist" ...

39
Onko pääsiäisajot lukiolla vai Kaanaassa, jos vaikka vähän koittais kunnostautua.

40
Tulokset / Stanukunkku XII 29.-30.12.2018 Tulokset
« : 30.12.18 - klo: 19.12 »
Stanukunkku XII 2018 Lopputulokset            
Sijoitus   Kilpailija   Kisa 1   Kisa 2   Yhteensä
1   Juuso Tammi   100   100   200
2   Kaapo Viskari   90   90   180 (kiertopalkinto)
3   Joenna Oksanen   76   82   158
4   Jukka Veijonen   82   72   154
5   Leevi Helenius   72   76   148
6   Petri Oksanen   69   69   138
7   Titus Lehtojärvi   66   66   132
8   Jasper Nuotio   63   63   126
9   Ella Lehtiö   60   60   120
10   Joona Aava   57   57   114

Lauantain tulokset: https://tinyurl.com/StanukunkkuLa
Sunnuntain tulokset: https://tinyurl.com/StanukunkkuSu

RSRCA Kiittää kaikki kilpailijoita, joita olikin liikkeellä runsaslukuisasti.

Räiskyvää uutta vuotta!

41
Ohjelma näyttää tältä:

https://tinyurl.com/LauantaiStanuilu
https://tinyurl.com/SunnuntaiStanuilu

Lauantaina on aikataulu kilpailujärjestäjän kannalta tiukka, ylimääräiselle ei juuri ole aikaa. Toivon kilpailijoilta valppautta nostotoiminnan saumattomuuteen, ei ole varsinasesti aikaa odotella. Runsaslukuisuudesta johtuen lauantain aamun treenejä on finaalilähdöistä on valitettavasti jouduttu tiivistämään nipistämään hieman ajoaikaa, siitäkin huolimatta voittaja varmasti löytyy :wink: !

Runsaslukuisat ilmoittautumiset yhdessä Raisio lukion tarjoamilla erinomaisilla puitteilla. Saadaan nauttia yksistä länsirannikon kovatasoisimmista kerhokilpailuista.

Kilpailupäivinä sisäänkäynti pääovista (kuvan sininen nuoli), autot voi pysäköidä sisäpihalle, mutta oven edusta pitää jättää vapaaksi. Jos jo perjantaina haluaa tuoda varusteitaan kisapaikalle, kulku kuvan punaisen merkin paikkeilta, oven vierestä löytyy "sisäpuhelin", jossa ovikello. Varusteiden säilytys kilpailupaikalla, omalla vastuulla. Olemme rataa rakentamassa noin klo 20:00 alkaen ja siihen menee ainakin pari tuntia.

EDIT: Lauantain osalta rukattu aikataulua.

42
Miten renkaat. Onko "FTT luokissa" kaksi sarjaa, jotka tuodaan itse ja merkataan aamulla?

Renkaat pitää itse hankkia, niitä on saatavilla rajoitetusti. EuroRC on paikalla.

43
Ilmoittautumisien perusteella ajetaan TSP ja TSM luokat, yhtään peruutusta ei ole kisajärjestäjälle tullut, molempiin luokkiin saadaan tämän tilanteen perusteella varsin mainiot karkelot.

Mikäli joku nyt tietää, ettei halua ajaa viriä (jostain kumman syystä  :shocked:), voi ilmoittaa minulle YV:llä. Tästäkin huolimatta molemmat luokat ajetaan. esim: itse voin vaihtaa pro-stockista viriin, jos yllättävä kuskikato iskee...

Luokkia ei yhdistetä, tätä nimenomaisesti on toivottu ja sillä ollaan saatu ehkäpä ennätysmäärä pro-stock kuskeja lauteille.

Erälistat ja aikataulu tulossa vielä tänään!

44
Jos joku jostain syystä unohti ilmoittautua, niin vielä ehtii YV:llä, tosin paikkoja enää rajoitetusti.

45
Pro-stock luokkaan voi osallistua myös edellisellä sääntöjenmukaisella ORCA:n moottorilla. Pääty pitää olla tällöin säädetty miinusmerkin kohdalle. Tällöin kv-arvo vastaa nykyistä sääntöjenmukaista moottoria (2800kv). (kv-mitattu SkyRC moottoritesterillä)

46
Harrastajien pyynnöstä Pro-stock luokka nyt sunnuntaille erikseen.

47
Ilmoittautumislinkit lisätty kutsuun!  :tongue:

48
Stanukunkku XII ja KerhoCup 3



Rannikkoseudun RC-autoilijat kutsuu kaikkia RC-autoilijoita jo perinteeksi muodostuneeseen kahdenteentoista Länsirannikon Stanukunkkukilpailuun, sekä kolmanteen KerhoCup osakilpailuun!

Stanukunkku tittelistä ajetaan kaksipäiväisenä kilpailuna TSS-10 luokassa. Saavutetut yhteispisteet ratkaisevat sijoitukset (tarkemmista rajoituksista lisää linkistä sekä alla olevassa tekstissä). Muut ajettavat luokat päiväkohtaisia.
http://www.rsrca.net/lansirannikon-stanukunkun-mestaritsaannot/

Perjantai 28.12.2018 radan rakennus illalla, ei treeniä.

Kilpailupäivät:
Lauantai 29.12.2018
Sunnuntai 30.12.2018

Kilpailupaikka: Raision Lukio - Kirkkoväärtinkuja 18, 21200 Raisio

Kilpailuorganisaatio:
Kilpailun johtaja: Jeppe
Tuloslaskenta: Pekka
Päätuomari: Jyri
Katsastuspäällikkö: TBA
Ratamestari: Valtsu

Lauantai 29.12.2018 (Kerhokisat Cup)
- M-Classic
- M-Competition
- GT2000
- TSS-10

Sunnuntai 30.12.2018
- M-chassis open (mikä vaan m-kulkine käy, mutta pitää olla mikä tahansa KerhoCup-moottori), ilm. M-Comp luokkaan.
- TSS-10
- TSM-10
- TSP-10
- Tamiya Truck National Championship
- Rookie

Ilmoittautuminen ennakkoon: 23.12.2018 klo 20:00 mennessä.
Lauantai: https://tinyurl.com/SXIILAILM
Sunnuntai: https://tinyurl.com/SXIISUILM

Ilmoittautuneet:
Lauantai:
https://tinyurl.com/SXIILAMessis

Sunnuntai:
https://tinyurl.com/SXIISUMessis

Huomatkaa että TSS-10 luokkaan pitää ilmoittautua erikseen kummallekin päivälle tai vain toiselle, jos tahtoon.
Muistakaa merkitä transponderinumerot ja mielellään vielä oikein, sen voi myös vuokrata, niitä on muutamia.

Osallistumismaksu:
15e/ensimmäinen luokka 10e/seuraavat luokat

MAKSETTAVA TILILLE FI35 8141 9710 0046 92 Saaja Jyri Pausio/RSRCA RY

Tilille maksettaessa mainittava nimi ja luokat joita ajaa, lisäluokat voi maksaa myös paikan päällä alehintaan.
TSS-10 luokassa yksi maksu kattaa molemmat päivät

Kierroslaskenta:
AMBrc4 Decoder / RCM ohjelmisto, AMBrc personal transponder, RC4/Hybrid Huom. Mikäli et omista personal transponderia (kierrosten laskentaa varten), voit sen vuokrata 5€ hintaan. Palauttamatta jääneet tai rikkoutuneet ponderit laskutetaan täysimääräisenä. VUOKRATTAVIA TRANSPONDEREITA RAJOITETUSTI! Transponderi varattava ennakkoon ilmoittautumisen yhteydessä.

Säännöt:

TSS-10, TSP-10, TSM-10

Kausien 2018/2019 virallisten sarjasääntöjen mukaan.
Kilpailuista lasketaan päiväkohtaiset pisteet FTT-pistelaskun perusteella. Yhteispisteet ratkaisevat lopullisen sijoituksen. Stanukunkkutittelistä ja komeasta Stanukunkkukiertopalkinnosta taistelee vain 18-vuotta täyttäneet tai sitä nuoremmat Alue-7:n kuljettajat. Tämä ei kuitenkaan estä alue 7 ulkopuolelta tulevia osallistumasta itse kisoihin. Ensikertalaisten ja aloittelijoiden kohdalla autojen sääntöjenmukaisuudesta voidaan tapauskohtaisesti joustaa.

Poikkeus pro-stock luokka:
Luokkaan voi osallistua myös edellisellä, sääntöjenmukaisella ORCA:n moottorilla. Pääty pitää olla tällöin säädetty miinusmerkin kohdalle. Tällöin kv-arvo vastaa nykyistä sääntöjenmukaista moottoria. (kv-mitattu SkyRC moottoritesterillä)

KerhoCup säännöt 2018
http://rc10.fi/index.php?board=130.0

Tamiya Truck National Championship
Säännöt: http://rc10.fi/index.php?topic=105574.0

ROOKIE

Rookie sarjaan osallistuva ei voi osallistua muihin sarjoihin. Autojen nopeuden pitää olla luokkaan sopiva (RTR tehojen mukainen) Kori vapaa mutta pakollinen. Auton nopeus saatetaan kilpailuorganisaation taholta tarkastaa ja mahdollisesti pyytää rajoittamaan. Lisäksi auton on oltava rakenteelta kilpailemiseen soveltuva 1/10 kokoinen umpikorinen auto. (avopyörät ei ole sallittu)

Rata:
FTT-tason neulehuopamattoa.
Ainutlaatuinen, valokennoihin perustuva tarkka nopeusmittaus käytössä.
https://www.facebook.com/rsrca/videos/1056579694460080/

Palkinnot:
Kaikki TSS-10 Stanukunkkukilpailuihin osallistuneet palkitaan. Rookie luokasta kaikki alle 16-vuotiaat. Muista luokista kolme parasta. Palkintoja ei lähetetä, eli olethan paikalla niitä jaettaessa. Lisäksi jaetaan sponsorien tukemia tavarapalkintoja.








Muuta:
Pöytiä, tuoleja ja jatkojohtoja erittäin rajoitetusti, omien mukana tuominen hyvin suositeltavaa. Akkujen lataus aina latauspussissa, ehdoton sääntö! Purtavaa puffetista. Lukion liikuntasalissa ei saa kulkea ulkojalkineilla, joten sisäjalkineet suotavat.

Tervetuloa!

49
Tulokset / Vs: Tulokset M8 & M8E SM 4. Vaasa
« : 02.09.18 - klo: 08.07 »
Näyttäisi siltä, että myrcmssä ei ole kaikki tulokset.

50
Lueskelin TUA:n jakelulistoilta, että auki huomenna 12:00 ->

51
Tulokset / M8, M8e SM Turku 26.5.2018 Tulokset
« : 27.05.18 - klo: 15.59 »
M8
RankNr.FinalPilotLapsEndtime
1
Final - AAri Heinonen
66
45:29.019
2
Final - AJoseph Quagraine
65
45:37.662
3
Final - AAugust Poutiainen
64
45:00.028
4
Final - APekko Iivonen
64
45:25.189
5
Final - AJoonas Hyvärinen
64
45:32.815
6
Final - ASimo Ahoniemi
63
45:36.110
7
Final - ATomi Salonen
62
45:12.476
8
Final - ALauri Ruotsalainen
62
45:22.323
9
Final - ATom Thusberg
62
45:28.454
10
Final - AKai Jämsä
59
45:32.024
11
Final - AMarkku Honkanen
58
44:58.259
12
Final - ASamppa Orhanen
19
14:18.702
13
Final - BMax Mört
28
20:23.065
14
Final - BIlari Langenoja
27
20:18.808
15
Final - BAri Koski
27
20:20.052
16
Final - BTommi Vacklin
27
20:28.070
17
Final - BTuomas Lindgren
26
20:02.695
18
Final - BJethro Lehtojärvi
26
20:06.768
19
Final - BHeikki Valtonen
26
20:22.352
20
Final - BArttu Syrjänen
26
20:22.862
21
Final - BJarmo Halme
25
20:00.877
22
Final - BKasper Haahti
25
20:04.423
23
Final - BJoona Lempiäinen
24
20:33.268
24
Final - BTony Liljeqvist
12
10:20.816
25
1/4 Final - AMikko Mäkelä
26
20:01.972
26
1/4 Final - ASami Suokas
26
20:36.870
27
1/4 Final - AJere Viander
26
20:49.580
28
1/4 Final - AMikko Maula
25
20:02.575
29
1/4 Final - BJussi Rinne
25
20:03.493
30
1/4 Final - BJere Saarinen
25
20:37.942
31
1/4 Final - BJaakko Hietaoja
24
20:05.895
32
1/4 Final - BTommi Hartlin
24
20:09.734
33
1/4 Final - BMarko Paasonen
23
20:00.124
34
1/4 Final - AHarri Kallonen
21
17:15.521
35
1/4 Final - BTuukka Lintula
21
20:30.358
36
1/4 Final - BJoel Heikkilä
17
20:53.747
37
1/4 Final - AJori Mykkänen
15
12:16.666
38
1/4 Final - ATuukka Rannikko
4
6:43.916
M8e
RankNr.FinalPilotPoints TotalPoints per Run
1
AIlari Lamminsivu
2
1:1, 3:1 [2:12]
2
AMartti Myllyntaus
5
2:1, 1:4 [3:10]
3
AMarko Tammi
8
1:3, 2:5 [3:9]
4
ANiki Josefsson
8
2:3, 3:5 [1:12]
5
ASamuli Saarelainen
9
1:2, 2:7 [3:13]
6
ATuomo Otsavaara
9
3:2, 1:7 [2:8]
7
AJani Hovi
9
3:4, 1:5 [2:6]
8
AMikko Luopajärvi
10
2:2, 1:8 [3:8]
9
AJukka Häkämies
13
1:6, 3:7 [2:10]
10
AIlkka Virtanen
14
3:3, 1:11 [2:11]
11
ATeemu Saarelainen
14
2:4, 1:10 [3:11]
12
AJukka Ruuskanen
15
3:6, 2:9 [1:9]
13
BMika Koski
2
2:1, 1:1 [3:6]
14
BNiko Vuorenmaa
3
3:1, 2:2 [1:6]
15
BPentti-Jussi Hyytiäinen
4
3:2, 1:2 [2:5]
16
BTeemu Salonen
6
3:3, 2:3 [1:7]
17
BVille Hyppönen
8
3:4, 2:4 [1:5]
18
BJuha Järvinen
9
1:3, 2:6 [3:7]
19
BMika Lehtiö
9
1:4, 3:5 [2:13]
20
BAki Kaukovirta
15
2:7, 1:8 [3:8]
21
BAkseli Syrjänen
17
2:8, 3:9 [1:13]
22
BMiro Träskelin
19
2:9, 3:10 [1:13]
23
BJoonas Kekkonen
21
2:10, 3:11 [1:13]
24
BBenjam Träskelin
22
1:9, 2:13 [3:13]

Tarkemmin:
http://www.myrcm.ch/myrcm/main?pLa=en&hId[1]=arv&dFi=turku&dId[E]=40137#

52
Tässä olisi näitä, pienten sääntömuutosten siivittämänä...

53
Muutama kyssäri...

1) Montako talkoolaista kisajärjestäjät saavat lisää tällä extra kympillä? Vaikuttaako se kilpailujen laatutasoon?
2) Meneekö korotus kokonaisuudessaan kerholle?

Tässä siis lähinnä yritän tuoda esille, että mitä tällä korotuksella tavoitellaan?

ps: osallistumis maksu on osallistumismaksu

54
Tämä korotus ainakin osaltani naulasi sen, että ajan vain yhtä luokkaa/kilpailu.  Tarkoittaa siis sitä, että seuralle tulee jatkossa minulta 20eur vähemmän rahaa / kisa.

Nyt kun summeeraa vielä M8 sääntöjen mukaisen minimikisavaatimuksen, niin rata-ajalle tulee hinnaksi 1 eur/min. En ole ihan varma, että ollaan menossa oikeaan suuntaan, mut viisaammat varmaan tietää.

55
Kilpailijoiden kanava / Vs: M8 2018
« : 01.04.18 - klo: 17.22 »
Näin ollen en ole ollut kovin innokas päivittämään sääntöjä, kun ne laahaisivat kuitenkin vuoden perässä.

Kelläs se into pitäisi olla, ellei luokkayhteyshenkilöllä? ( Ei tartte vastata... )

Säännöissä ei oteta kantaa siihen millaiset systeemit ohjausta, kaasua ja jarrua käyttävät. Ne voivat olla myös elektronisia laitteita, mainitaanhan säännöissä että "muut sallitut elektroniset laitteet ovat...."

No kappas, niin onkin, entäs lisätuulettimet?

56
Kilpailijoiden kanava / Vs: GT2000 luokan säännöt 2018
« : 01.04.18 - klo: 17.11 »
Testauksia...

Ajoin tänään poikani FTT TSS-10 sääntöjen mukaisella turistilla samalla radalla millä eilen kisattiin ja se oli noin 0,2 sek nopeampi / kierros. Pito on vain parempi racing slicksillä. Balanssi säilyy kuitenkin samana oli alla kummat renkaat tahansa, joten isoihin säätötoimenpiteisiin ei ole tarvetta, jos kisaa varten vaihtaa vain korin ja renkaat auto on käytännössä valmis GT2000 kisaan.

Sitten jäin funtsimaan tuota 1380g painorajaa, se on tavallaa ongelma. FTT kisapainon saavuttamiseksi turisteihin pitää laittaa lisäpainoa ~50 grammaa. Se, että pitää vielä löytää jostain lisätilaa extra 30 grammalle on aikamoinen temppu. Onnistuu kyllä, mutta kuten kaikki tietää tarrapainojen kanssa pelaaminen ei ole erityisen miellyttäävää. Tämä siis ihan tavallisella täysikokoisella akulla. Vaihtoehtoisesti ruuvattavat messinkipainot, joissa kilohinta on aika tuntuva.

Jos jotain muuttaisin niin tuon painorajan samaan mitä FTT:ssä käytetään.

Renkaat näyttäisi olevan pitkäikäiset, mutta turpoavat samaan tapaan kuin HPI:n vintage renkaat.

57
Tämmöstä:

https://tinyurl.com/CupV2018RaisioTulokset

Kiitos kaikille osallistuneille, mukavat oli väännöt :afro:

58
Moni varmaan aprikoi huomisen päivän aikataulua...

https://tinyurl.com/KISAAPUKKAA

UPDATE: 11:28, yhdistetty TSS-10 ajamaan GT2000 autojen kanssa. GT2000 luokassa tehdään treenien perusteella Reseed!

Tervetuloa! Saadaan mahtavat karkelot!

Kilpailupaikka: Raision Lukio - Kirkkoväärtinkuja 18, 21200 Raisio

Sisäänkäynti etupihan/sisäpihan pääovista, jotka on tavallaan nurkan takana :)
https://www.google.fi/maps/@60.4807324,22.1705677,279m/data=!3m1!1e3


59
Kilpailijoiden kanava / Vs: M8 2018
« : 30.03.18 - klo: 08.45 »
Ei kannata tehdä yksinkertaisesta asiasta vaikeaa. Radalle lähtiessä auton korissa on sääntöjen sallima määrä jäähdytysreikiä. Jos ajon aikana kori rikkoutuu, niin auto läpäisee edelleenkin katsastuksen. Jos samasta autosta kori "rikkoutuu" aina samala tavalla, erän tulos hylätään.

Juu ei tehdä, mut mä en ole sääntöjä kirjoittanut, joten kysymyksiä saa varmaan esittää?

<Lainaus M8e säännöt 2018 30.3.2018 klo 23:10>
Radiolla ei saa olla mahdollista säätää muita toimintoja kuin ohjausta sekä kaasua ja jarrua. Muut sallitut
elektroniset laitteet autossa ovat transponderi ja virtakytkin.

</Lainaus>

ps. Olettaisin, että nopari on sallittu elektroninen laite M8e luokassa... :wink:


60
Kilpailijoiden kanava / Vs: M8 2018
« : 29.03.18 - klo: 22.11 »
Korin tuuletusaukot menevät juuri kuin nimimerkki "Hidastelija" kirjoitti. Muodolla ei ole väliä, kunhan aukko mahtuu 10 mm halkaisijaisen ympyrän sisään. Jos kori hajoaa ajossa, asiasta ei muodostu ongelmaa. Jos saman kuskin kori hajoaa aina samalla tavalla asiasta voi muodostua ongelma. Jos ilmanottoaukot todetaan katsastuksessa sääntöjen vastaisiksi, seuraa siitä kyseisen erän tuloksen hylkäys.

Eli tähän sääntöpykälään liittyy mielivaltaista tulkintaa? Joko tulee ongelma tai ei? Mistä se katsastushenkilö tietää tulkita onko hylkäykseen perusteet vai ei? Erilliset katsastuohjeet?

Entä jos leikkaa korin reunaan kolon?

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 ... 96