91
RC-kerhot ja -radat / Vs: Fullspeed RC:n Hakkilan sisäradat
« : 22.09.19 - klo: 07.58 »
Ovet auki.
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Noniin, taas olisi palattu harrastuksen pariin parin välivuoden jälkeen, nykyinen auto on ostettu 2015 yokomon b-max4 iii johon ei näytä löytyvän tarvittavia varaosia sitten millään.
Onko tosiaan niin että täytyy taas ostaa uusi kitti että varaosia olisi taas saatavilla ? Kuinka kauan sitten tähän uuteen kittiin löytyy osia ?
Eli kysymys lopulta olisi että mikä 4wd racing buggy kannattaa ostaa sillä silmällä että varaosia tällaiselle satunnaiselle ajelijalle olisi mahdollisimman pitkään saatavilla ?
Kiitos !
Ok, kiitokset tiedosta. Perjantaina siis voi reenata radan aukiolon puitteissa, mutta moneenko asti se käytännössä on auki? Tietoa en löytänyt Fullspeedin sivuilta tai enkä turffin keskustelusäikeestä täältä.
Vaikuttaa omiin ja koko perheen kulkemisiin, että koitanko ehtiä perjantaina jonkun akullisen ajamaan vai tuunko suosilla vasta sunnuntain nelkkujen eräharjoituksiin.
Paikallisillahan pitäisi olla juhannuksesta asti karanteeni, jos kuskit haluttaisiin samalle viivalle :D
Vähän tämmöistä aloittelijan täpinää..
Hommasin 2 kpl 5000 mAh:n 2S-akkuja ja vauhtia on omaan tarpeeseen vähintäänkin riittävästi, samoin ajoaikaa. Pikemminkin parilla viime ajelulla on tullut ylikuumentumista, jonka takia ajelut on pitänyt lopettaa.
Korien osalta on suunnitelmissa jäädyttää korilista syksyllä ennen kauden alkua. Tällöin tulevan kauden aikana julkaistavat korit eivät tule olemaan sallittuja. Listaan tulisi kaikki siihen mennessä julkaistut korit, eri EFRA 2019 listassa olevat korit ja sen jälkeen julkaistut korit. Muutoksen tarkoituksena on rauhoittaa varsin villiksi räjähtänyt koripeli ja hillitä kustannuksia.
Onko KENELLÄKÄÄN Muulla Ollut Ongelmia hobbywing quicrunsäätimen päivitysten kanssa. Laitoin säätimen säätöpalikkaan kiinni ja ajattelin tarkistaa setupit , palikka ilmoittaa että pelasi upgrade your software. No säätöpalikka kiinni piuhaan ja usb linkki ohjelma käyntiin, sieltä uusin softa. Yllätys yllätys sama ongelma toistuu ja säätöjä ei edelleenkään voi muuttaa. Melkoista kuraa alkaa hw olemaan kerpele
Mikään selitys yksityyppirenkaan vaikutuksesta helpompaan lähestyttävyyteen ei mene mitenkään läpi.
Kyllä ruorissa painoa pitää olla ja tuntua työkalulta
Mitään full re-seediä ei ole tulossa, mutta räikeimmät tapaukset varmasti saadaan siirrettyä toiseen erään, ongelmien välttämiseksi. Ja tuon voi kirjata helposti myös sääntöihin, eikä aiheuta suuria muutoksia eriin, näkisin että koskee alle 5 kuskia per kisa
Minusta tämä on hyvä ja riittävä ohjeistus
Toinen kysymys koskee diffien öljyjä tai rasvoja. Kyseisen auton alkuperäiset diffit ovat huonoja pitämään nesteitä sisällään. Kuinka iso virhe on käyttää diffeissä jotain paksumpaa rasvaa, jos ne pysyisi paremmin sisällä?
Huhut maailmalta kertoo, että ETS-sarjaan ja jenkkien ROAR-kisoihin olisi tulossa koreille minipainoraja. Tällä ilmeisesti rajoitettaisiin uusien, paperinohuiden ultra lite -korien käyttöä jotka eivät kovin montaa iskua kestä. ETS:ssä on jo ilmeisesti myös sääntö, että finaaleissa ei saa ajaa yksivärisellä korilla joka on seurausta siitä että halutaan pitää kori kevyenä.
Onko näitä pohdittu Fintrackin osalta? Lähinnä kyselen nyt ennen kuin kukaan ehtii tilaamaan isoa pinoa superohuita koreja
Eli pääsiäisen sais ajella vielä matolla?
1.4. ei enää
A) Nopeamman renkaan, mikä myös kuluu nopeammin?
vai
B) Hieman hitaamman renkaan, mikä kestää pidempään?
Lainaus käyttäjältä: "evok"Losihan kokeili uutta ja ihmeellistä ja hienoa ja erikoista, tuloksella jolla ei ainakaan toistaiseksi olla leijailtu...
Jos tarkotit XXX-S tai vanhempia malleja niin nehän
oli vaan modattu 4wd krossarista, eli Losi ei oo jaksanu
jännitää touringeja liikaa.