Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - reittila

Sivuja: [1] 2 3 4 ... 24
1
Tulokset / Vs: DHI Cup 2016 On-Road ajetaan 8.-10.1.2016
« : 11.01.16 - klo: 17.19 »
Hienoa Viljami !

2
Hienoa Viljami ! :)

3
Tulokset / Vs: Sähkökrossin MM Japani 3.-10.10.2015
« : 06.10.15 - klo: 16.50 »
Onhan toi Joonan veto kova, kun kattelee, minkälaisia nimiä jäi taakse :) Hyvä Joona !

5
RC-kerhot ja -radat / Vs: Mäntsälän treenit alkaa
« : 04.11.11 - klo: 21.09 »
No ekat treenit oli viime lauantaina (vko 43) ja seuraavat huomenna. Eikun mukaan vaan. Radan rakentaminen alkaa 9:ltä.

Edit: Lisätty infoa.

8
Muutama, todella harvalla sihdillä suodatettu kuva nelkkujen finaaleista.
Pahoittelen, etten ehtinyt kuvaaman kaikkia kotimaan poikia.
Tapojeni vastaisesti kuvasin myös jonkun verran autoja ;)

Edit: Vaihteeksi korjattu kirotusvihreitä

9
Eiku...

10
Hyvä Karri ! Hieno suoritus alkuerissä ! Ja nyt on vaan voitettavaa.

11
Yleinen keskustelu / Vs: RC Piste
« : 14.06.11 - klo: 18.22 »
Heh...


??

Mikä tuossa oli hauskaa ? Meniköhän multa jotain nyt ohi ?

12
Tulokset / Vs: 1/12 EM Ranska 2011
« : 06.03.11 - klo: 17.29 »
Noni ! Back in business ! Onnea Simolle ja olihan Vesakin finaalissa :)

13
RC-kerhot ja -radat / Vs: ajamaan järvenpäähän
« : 09.12.10 - klo: 18.04 »

Tiistaisin Järvenpään seurakunnan liikuntasalissa klo 17.00-20.00 voi ajella mattiksilla ja Mineillä.

Siis tarkoitatko mattiksilla kokoluokkaa 1:12? Vai voiko tuolla 1:10 turistilla ajaa? Auto ollut vain sisäradalla.

Sorry; off topic
[/quote]

Kysymys koski mm. mattiksia (1:12) ja Minejä, joten vastasin niitten osalta.
Kyllä siellä turistillakin (1:10) voi tietty ajaa.

14
RC-kerhot ja -radat / Vs: ajamaan järvenpäähän
« : 05.12.10 - klo: 16.18 »
Enpä keksinyt muutakaan topiccia johon kirjoitella.

1.Missä Järvenpään lähistöllä voi talvi aikaan ulkoiluttaa esim. tuollaista 1:5 bensa autoa

2.Onkos Järvenpään lähistöllä jotain paikkaa missä ajella/harjoitella matto autoilla vtr / drifteri tai vaikkapa minillä.

Tiistaisin Järvenpään seurakunnan liikuntasalissa klo 17.00-20.00 voi ajella mattiksilla ja Mineillä.

15
Joo, mutta Simo oli 5., joten hieno suoritus Simolta.

16
...Eli itse en ainakaan kokenut asiaa niin että meitä suomalaisia olisi mitenkään "jahdattu" tai kohdeltu erilailla kuin muita.

Myöskään omaan sijoitukseeni eivät nuo ylimääräiset varikollakäynnit vaikuttaneet puoleen tai toiseen.

-A-
 

Ilouutisia naapurista :)
Hienoa, että kohtelu on ollut tasapuolista, niin monen erilaisen kisaraportin jälkeen.

-Pekka

17
Noh, koska kyseessä on Ruåtsissa ajettavat kisat, tuloksethan voi muuttua vuelä monta kertaa, joten tollanen "reaaliaikainen" tulospalvelu olisi ihan ajanhukkaa joka tapauksessa ;)

Edit: Muista en tiedä, mutta Ollinmäen Antti oli C-8:n finaalissa ja lopputuloksissa 6.
Ei huono.

18
Tulokset / Vs: INDOOR EURO's 2010
« : 27.02.10 - klo: 12.17 »
Kuvia kisoista.
Päivitetään pitkin viikonloppua...

19
Sähköautot / Vs: Mattoauton säädin 1s lipolle
« : 04.01.10 - klo: 21.16 »
Täällä seuraavat sähköt :

- Sanwa 2,4GHz vastari
- Futten S9602 servo
- LRP:n vuosimallia 2006 historic-luokan säädin
- sokerina pohjalla tämä boosteri ja hyvin laulaa.

-Pekka

20
Sähköautot / Vs: 1/12 mattoautot
« : 25.12.09 - klo: 23.54 »
GM:n 4,2K satula-akun puolikas toimii Asson R5:ssa ilman ongelmia.
Mahtuu iskarin alle iskarin oletuskinnityksillä, eikä haittaa perän liikkumista mitenkään.
Nimim. kokemusta on.

Edit:
Lisätty linkki tuotteeseen.

21
Juu, ei mulla sikäli ongelmaa olekaan. Halusin vaan sananvapauden nimissä tuoda aatoksiani julki ja kuten jo aiemmin sanoinkin, hyvä, että edes täällä olleen sen verran järjissään, että ainakin ylimenokauden ajan voidaan ajaa jo kerran rahoitetuilla akuilla.

22
No eikös se ole kusikin ongelma, jos on niin tymä, kuten minä, että haluaa ajaa satulan puolikkaalla.
Ei oiken mene jakeluun, että säännöillä pitää tuolainen estää.
Niin, ja kyllä sa satulan puolikas mahtuu hyvin paikalleen.

23
Mitä tulee 1S lipoihin, niin toki EM kisoissa pitää olla uuden speksin mukanen akku joka on tuo maksimikorkeus 18.5mm, mutta Suomessa varmaan sallitaan nykyiseltä EFRA listalta löytyvä saddle packin puolikas, joka siis voi olla myös korkeampi....

Varmaan yksi älyttömimistä säännöistä taas vähään aikaan, paitsi, jos tarkastelee asiaa kauppiaiden kannalta.
Onneksi sentään kotimaassa saa ajaa muillakin LiPoilla, jotka on jo kertaalleen hyväksytty myös Efran listoille.
Toivottavasti tuo poikkeus on täällä voimassa myös jatkossa.

24
Ihan hyvä homma että muutoksia ja kehitystä tapahtuu taas lajissa. Mutta jälleen kerran "kesken" kauden säännöt menee uusiksi, eikä säännöt ole täysin edes selvillä. Eli aika iso miinus. EFRA voisi aikaistaa tuota palaveriaan vaikka kesään tai keväälle, jota hommat olisivat selvillä hyvissä ajoin, kun maksavat asiakkaat kalustoa alkavat uudelle kaudelle hankkia.

Meneeköhän 1S saddlepack heittämällä myös EFRA/Suomen akkulistalle, kun se lähiaikoina julkaistaan?
Todella rasittavaa, että nämä uudet jutut tulee aina tässä vaiheessa. Eniten rassaa juuri C-12 -luokka, kun EM-kisat on aina näin nopeasti usien sääntöjen jälkeen. Sähköpuolella tosin viime vuosina on ollut ehkä poikkeuksellisen paljon isoja uusia juttuja (harjattomat koneet, täysin uuden tyyppiset akut), jotka ovat kehittyneet nopeasti ja säännöt tuntuvat laahaavan perässä.

Mitä tuohon saddle packkiin tulee, niin EFRAn sääntöehdotuksissa homma oli kuvattu samoin, mitä 2S LiPojen kohdalla. Eli jos saddle packin osat laittaa peräkkäin, pitää akun mahtua mittoihin.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Toinen lainaus:
Ajatus on ollut, että kaikki kovakuoriset 1S LiPot sallitaan. Ja juuri siitä syystä, että listat tulee meidän kannalta liian myöhään.

EFRA kuitenkin on pättänyt (?), että 1S-akun maksimi korkeus olisi 18,5mm.
Eli onko saddlepack-koteloitu 1S-akku automaattisesti sallittu vai ei, kun monet saddlepackit ylittää helposti tuon 18,5mm ?

Edit: Korjattu asiavirheitä.

25
Jep jep Pekka.

Onhan näitä Mestareita ollut Suomessa aiemminkin. Tosin eri luokissa.

Sähkötouring on tällä hetkellä kuitenkin niin huippu haastavaa ja kilpailuntaso on todella korkealla, että kannattaa tulla katsomaan.

Jos 2*Maailmanmestari Marc Rheinard on vireessä, niin ajo on todella katsomisen arvoista!
Wilck ja Hagberg on kovia haastajia, joten katsottavaa riittää.

Jep jep CAi.
Unohdin ihan, etteivät tietenkään muut luokat, kuten esim. M*-10 tai jopa C-12 (tässä luokassa ei tosin ole ollut vielä yhtään isoa kisaa Suomessa), ole _yhtä_ haastavia.
Sori, my bad  :wink:
Saatan poiketakin katsomaan, kiitos kutsusta.

26
Tälläistä herkkua ei ole Suomessa ennen nähty!!!

Mites Rauman MM:t ja Vaasan EM:t ?

27
Tulokset / Vs: LS5 tulokset ja jälkiajot
« : 15.08.09 - klo: 22.47 »
Ja pari räpsyä paikanpäältä.

28

Ajo-ohjeena on siis: Karting ja PA-radat

Kyllä sinne tie menee, vaikka kartassa ei näykään  :wink:

(HyUA:n kielessä RC on 1/1 autojen rata)

HyUA:n kielessä RC=RalliCross  :cool:

29
Reittilä, kokeileppa nyt uudestaan, harmittavasti meni striimi alas ennen finaalikierroksen alkua mutta nyt näyttäisi toimivan taas.

Menetin jo uskoni, enkä kokeillut uudestaan ;)
Ensi vuonna sit uudestaan  :grin:

30
Virallinen osoite streamille on www.wasacross.com. Kaikki palaute on tervetullutta, niin saadaan palvelua parannettua tuleville vuosille.

Eipä toimi striimi Tuliketussa eikä IE 8:ssa :(

Striimin voi avata esim VLC:llä suoraan osoitteella rtsp://korvenmaa.net:7070/vaasa_2009.sdp

Itsellä ei ole Quicktimea asennettuna, joten en ole testannut tuota suoraan selaimella.

No mulla on QT asennettuna, mutta tuopa ei sitä tunnista.
"Syötettä ei voi avata:
VLC ei kyennyt avaamaan MRL-sijaintia "rtsp://korvenmaa.net:7070/vaasa_2009.sdp". Katso lokista lisätietoja."
Tommosta pukkaa

Sivuja: [1] 2 3 4 ... 24