Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - moukari

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 25
91
Kiitoksia kauden avauksesta. Oli kaikki kohdallaan pitoa oli tuomarointi todellakin toimi sekä   Chez Jerzin buuffee.

+Uusi naama taas kisoissa mukana
+Werks B5 Woimaa ja 0 stumppia kellään werksi kuskilla luotto on kova, tankkiväli suosittelen lämpöisesti.
+Kierroksien yllättävä tasaisuus.
+Honkkari toimi kiltisti koko päivän ja onglelmat selvisivät uudella vastarin akulla.
+Auto kesti kylkeenajo pommin jälkeen vielä hienosti maaliin 25min ylätukivarsi puoliksi kiinni  :mrgreen:
+Finaalissa Peitsamon kanssa herrasimies kilvanajoa jonkusen kierroksen
+Juskan Trilleri B-Finaalissa 1min ennen lähtoä vielä irrotettiin vaihteisto ja kasattiin takas ja kerkes varikolta lähtöön Suvereeni hoito Finaalista ei ollu muilla sanomista.
+Vesku yllätti nopeudella ei oo vetelä ainakaa pahasti :)
+Järjestelyt

-Kumien omituinen käyttäytyminen
-Tiimin epäonni


Kiitokset Kisasta RC-Garagelle, Aakelle, UAU sekä HiFistelijä Hokelle Kunnon hinkkaaja....

Tässä päivän päällimmäiset Kiitkosia GT-8 porukalle hyvästä fiiliksestä varikolla kuten aina

92
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 17.05.10 - klo: 21.24 »
Joka vuosi joku hoitaa kättelyt aidan kanssa ;)

93
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 16.05.10 - klo: 19.51 »
Moro onkos kausi jo korkattu, itselläni on mennyt vähän alku ohi kun on perheen lisäystä tullut. Onko Tattis missä kunnossa?

94
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 05.05.10 - klo: 22.07 »
Italian hevosia Werksin B5 oma valinta ku tietää ettei tarvii ainakaa koneen tehoissa nöyrtyä.

95
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 02.05.10 - klo: 20.21 »
Kuullostaapa kick-up sääntö tosi fiksulle sitten rakennetaa tukivarsi kiinnikeet ja kierretään se :)

96
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 17.02.10 - klo: 11.43 »
Ihan mielenkiinnosta kysyn, miksi liimaamaton rengas?

97
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 12.02.10 - klo: 20.49 »
Mika sen verran komnmentoin kun tämä netti aika on siinä mielessä huonoa, että moni pystyy sanomaan näppiksen takaa mitä vain. mutta sitten kun on tosi paikka niin ei suu aukea turhaan.
Siis äänestäminen on terveestä netissä kyllä asiat vaan yleensä on selkeempiä ku jutellaan silmästä silmään. Luulisin että sen takia on laji ryhmä saanut "toimeksiannon" säännöistä.

Tämä on vain minun näkemys asioista.

Moni ihminen on erittäin mukava livenä mutta sumenee netissä.

98
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 11.02.10 - klo: 22.59 »
Mitä jos ajaisit vaan sitä TP-10 ei tarviis miettiä mitä saa tehdä ja mitä ei. Tää on oikeesti naurettavaa vääntämistä. Viime kesänä taisi olla 95% kisaa ajaneista paikalla kun säännöistä puhuttiin kaikki kutsuttiin ketkä sarjaa ajoivat ja oli yleisesti RC10 kutsu myös joka on todettu aikasemmin jo. Niiden ehdoillahan paras on sarjan sääntöjä muuttaa, eikä vaan muutaman näppisralliin osallistuvan huom en kohdenna tätä kehenkään yksittäiseen ihmiseen. Aina vaan tulee joku ottamaan kantaa ketä ei tiedä asioista oikeasti mitään. Tämä kisaa ajava ryhmä valitsi puuhamiehet ja päättivät mitkä ovat lajiryhmän tehtävät. Kaikkien toiveita on kuunneltu ketkä kisasarjaa ajoivat. Harrastajat jotka ei kisaan tule niin ei heitä säännöt koskekaan voivat ajaa just millä moottorilla tykkäävät. pitääpä pitää viel viikko lepoo 10;stä ku taso on tää ala-arvoinen aina torpeedoidaan ja väännetään lapsellisesti mulla on varmasti isompi ku sulla.


99
Polttisautot / Vs: Hong Nor DM-1 Spec
« : 23.12.09 - klo: 07.43 »
Itse ajoin koko alkukauden makaavilla iskareilla eikä niissä nyt mitään isoja onglemia ollut. Pystyssä olevet iskarit on hivenen helpommat säätää. Makaavilla pärjää kyllä hyvin Peitsamo ajoi koko kauden sekä edessä että takana makaavilla iskareilla ja meni kyllä kovaa.

100
Sähköautot / Vs: Rc Moottorikelkka
« : 22.12.09 - klo: 09.26 »
Olisko mageeta ajaa crossi baanoilla talvisin kelkka crossia :afro: tuotanto mallia odotellessa :) voi varmaan tovi mennä.

101
Sähköautot / Vs: World GT
« : 21.12.09 - klo: 07.32 »
Noniin nyt on saatu uusi auto Iskuun ja omat ennätykset ajettu  :mrgreen: Oli mukava yllätys kun laittoi puntarille korin kanssa muutaman gramman yli painorajan on vissiin valmistaja miettiny paino oikeasti. Moottorina on ollut nyt käytössä Novakin Ballistic 10.5T moottorista sen verran että on ollut mukavan lineaarinen tehon tunnun suhteen jaksaa lähteä alhaalta ja kiertää pitkälle. Oletteko laittaneet autoanne rengasvaakojen päälle? Millaista painoeroa olette saaneet keulan ja perän suhteen?

P.S Jos B.M.I DB10RR kuskit haluavat setuppia niin nakatkaa YV:tä.

102
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 16.12.09 - klo: 07.22 »
Ku mennään LS-5 kanssa samaan aikaan niin tarvitsee sekoittaa akk tähän, Ei oikeen löydy pelkästään kisanjärjestäjia GT-8:lle

103
Polttisautot / Vs: Tamiya (T2M) Eagle truck 5000 series
« : 15.12.09 - klo: 14.39 »
Autoahan näyttää Hong Norin Mutilatorille missä on .32 kone!
http://www.neobuggy.net/modules/news/article.php?storyid=978

104
Tulokset / Vs: A8 Hyvinkään tulokset ja selitykset
« : 14.12.09 - klo: 09.44 »
Täytyy sen verran kommentoida että tässä kisassa oli kyllä ihan sama millä moottorilla ajoi ku ei siellä päässy oikee ees pommittaa ku joutu jo jarruttaa.  Artsille onnittelut hienosta suorituksesta ja Jarkolle uudesta rataennätyksestä harmi ku et saanu kunnon tulosta ku yhdestä finaalista.

105
Sähköautot / Vs: World GT
« : 07.12.09 - klo: 12.10 »
Tuskimpa kukaan niin ajatteleekaan kun autoa katsoo niin onhan ero selvä.

106
Sähköautot / Vs: World GT
« : 03.12.09 - klo: 08.27 »
Tulipahan sitten kokeiltua autoa 4.5T koneella pari kolme kymppää sai kierroksesta pois. Oli auto tautisen levoton ajaa.  Jarkko millaisella roll outilla ajat? En eilen huomannu kysyä.

107
Tulokset / Vs: 5.12. UAU - Kerhokisat Vantaan Rajatorpassa
« : 02.12.09 - klo: 14.25 »
Ja mahdollisesti Juha Rousku WGT:n jos se vaan passaa

108
Sähköautot / Vs: World GT
« : 02.12.09 - klo: 11.53 »
Joo se on semmonen kokeilu jos vaan kesällä on aikaa. Mistäs näistä sälleistä tietää vaikka alkaisivat oikeen ajamaankin!

109
Sähköautot / Vs: World GT
« : 02.12.09 - klo: 10.39 »
laitetaan kesäksi 235mm muunnokset autoihin ni kyl se tattis kanssa kapeeks varmasti käy :) Nii ja 2s lipot koneista puhumattakaan.

110
Polttisautot / Vs: 1/10 polttistouring (TP-10)
« : 30.11.09 - klo: 08.13 »
oho..tuli väärään paikkaan.

111
Sähköautot / Vs: World GT
« : 26.11.09 - klo: 18.26 »
Eiköhän ne onnistu jos pääsen paikalle

112
Sähköautot / Torstaivääntötopic
« : 26.11.09 - klo: 15.27 »

Tai jos Stanu luokkaa olisi esim. välillä kokeiltu foameilla niin ajotuntuma olisi paljon sama kuin WGT:ssä, kenties.





Laita mika Foamit alle ja kokeile älä oleta niin, sitten tiedät mistä puhut on varmasti eroa 3cm levessä ja 5cm leveessä  pidon suhteen?? Autojen  konstruktio on niin erilainen että niitä ei tarvitse verrata jos vertailemaan pitää alkaa niin verratkaa C-12:ta. En kertaakaan ole kuullut että C-12 autoja verrataan viri tourinkiin esim. Tää on niin turhaa

113
Sähköautot / Torstaivääntötopic
« : 26.11.09 - klo: 11.18 »
Jos nyt palataaan taas asiaan ja unohdetaan kumpi on parempi, loputon keskustelu ja mielipide asia. Toinen äidistä, toinen tyttärestä ja kolmas isästä. Valitkaa siitä

114
Sähköautot / Torstaivääntötopic
« : 26.11.09 - klo: 07.41 »
Jiri nyt kirjoitti pitätä löpinät mikä tuossa on ikääkuin parempaa. Yksikertainen rakenne, no joo se on totta - yksi iskari neljän sijaan jne mutta kuten todettu ei Stanu Sedanin säätäminen ole juurikaan vaikeaa ja jos laitettais foamit alle niin käytännössä sama luokka. Hinnat/kustannukset menevät loppupeleissä samoihin ja minäkin ajoin autolla Stanua jonka runko maksaa readysettinä joku 180e, siihen sähköt päälle.


Mika sen verran oikaisen tuota kirjoitusta, et millään voi verrata 180€ touring autoa WGT autoon koska se on jo paketista valmis kilpuri. Laitapa foamit ja kokeile onko vauhti sama 1s lipolla ja 10.5mottorilla, jaksan vähän epäillä. Mutta on se hieno että stanuunkin saadan lisää harrastajia ikärajasta luopumalla. Yleisesti WGT on kyllä saanut todella mukavan vastaanoton kiitos tästä harrastajille!

115
Sähköautot / Torstaivääntötopic
« : 25.11.09 - klo: 21.06 »
Ilpon ja Jarkon kanssa sovittiin vikassa ulko kisassa että aletaan ajamaan omaksi huviksi tätä WGT:tä ja itselläni sydän suli lajiin ekalla akullisella Ilpon autolla. Sittenhän tämä lumipallo vaan lähti pyörimään, ajo on vain niin paljon erilaista kun foami renkailla turistilla. Mika voit kokeilla  autoa ja tutkia vähän ensikerralla kun ollan samaan aikaan torpassa niin näet oikeasti niitä eroja. Mutta on se minusta hyvä että saadaan tähän innostumaan henkilöitä ketä ei talvella ajaisi mitään varmasti yli puolet kuskeista on alottelojoita matolla itse asiassa melkein kaikki. eli olllaan saatu harrastajia ratapuolelle lisää eikös tämä ole hyvä asia! Ja kukin saa päättää itse luokkansa ja lelunsa. Keskusteltiin silloin jo alkuun Jarkon ja Ilpon kanssa että ei aleta tästä väkisin tekemään mitään ilmiötä mutta nyt ihmiset vain kiinnostuvat jostain syystä luokasta esim tulossa on pari kärkinimeä touring puolelta kun alkoi kumipyörät kypsyttämään eli ilmeisesti tilausta vain on. PS. jos WGT:stä on kyseltävää niin nykäskää vaan kuskeja torpassa hihasta. UAU:n kannalta asia on varmasti positiivinen kun saamme kiinteälle radalle enemmän käyttöastetta lue kerholle rahaa toimintaan.

116
Sähköautot / Torstaivääntötopic
« : 25.11.09 - klo: 13.23 »
Moro
Joo kyllä Jiri asiaa puhuu.
Tuo turistiautoa halvempi hinta, on myös asia mikä minua miellytti.

itse auto ehkä maksaa vähemmän, mutta lopullinen summa on ihan samoissa lukemissa kun turisti autossa.

Auto on halvempi, akut ovat halvempia, servo on halvempi boosterin joutuu ostamaan joo.
renkaat taitaa olla aikalailla saman hintasia. Eli perustele nyt vähän mihen arviosi perustuu?

Mutta en nyt sano että touring on mitään sika kallista kaikki harrastaminen maksaa kukin valitsee kukkarolleen/mielelleen sopivan. Enkä halua asettaa nyt tourinkia vastakkain mattoauton kanssa mitä valitettavasti taisin vähän ylempänä tehdä. Kaikissa luokissa on se juttu ja pitää vain valita omansa mitä haluaa ajaa, ei tää elämä sen vaikeempaa oo.

117
Sähköautot / Torstaivääntötopic
« : 25.11.09 - klo: 11.21 »
Saatte kuulostamaan asian siltä että Stanu luokassa säätäminen olis jotenkin hankalaa - sitähän se ei todellakaan ole, siellähän ei tarvitse edes timanttiviilaa renkaita varten. Kunhan jotain pitolitkua työntää renkaisiin.

Ei se timanttiviilan käyttö oikeasti niin vaikeaa ole  :cheesy:

Asiaan >  STANU EI OLE VAIKEAA TURISTILUOKAKSI.
Stanussa kohtuullinen ajosuoritus syntyy kohtuukuskilta kohtuuautollakin. Stanu on turistiluokista vähiten vaativa säätämisen suhteen. Sen ja myös hiljaisimman vauhtinsä vuoksi se onkin aloitteleville suositeltu turistiluokka.

WGT sen sijaan menee kohtuukuskillakin ProStock-turistien kanssa samaa vauhtia, KOSKA SE ANTAA ANTEEKSI kuskin virheitä ja auton säätöjen puutteita turistia enemmän.


Auton saa kohtuulliseksi ajettavaksi helpommin kuin 4wd auton mutta siis loppu hifistely on täysin kuskista kiinni. Luokka on kyllä oikeesti aika helppo esim Vesku ajoi ensimmäisellä ajokerralla 11 kierrosaikoja mitkä ovat ensikertalaiselle minusta hyviä, siihen nähden että kaverilla ei ole mitään kokemusta matolla ajamisesta. Auton ajamisen tekee helpoksi se, että ei tee mitään ylimääräistä menee juuri sinne minne sen käskee. Aloittelija ei tähän luokkaan varmasti tympäänny koska muutujia on huomattavasti vähemmän kuin touringissa ja muutokset tuntuvat varmasti myös uuden kuskin näppiin heti, eli osaa kertoa eron ajettavuudessa. Kaikesta saa tähtitiedettä jos niin haluaa, joku tykkää vain nauttia ajamisesta kun ei tarvitse joka akulla säätää että auto pysyy radalla esim. vuojolahdet tulevat paikalle ja lataavat akkuja, levittävät pitoainetta ja treenaavat tlee tehokkaita ajokertoja ja auto menee nätisti(jopa vanhalla paarmalla :afro:). Auto on jopa ajettava ilman pitoainetakin torpassa. Suosittelen kyllä WGT autoja ehdottomasti myös aloittelijalle, koska auto kannustaa linjojen opetteluun, virheiden karsimiseen kun näkee kun kaveri ajaa karkuun eikä sitä noin vaan oteta suoralla kiinni. Kilpaluokkana tässä lajissa otetaan tosiaan kuskista mittaa. Tottakai autokin merkitsee mutta kuskilla on oltava 100% keskittyminen 5min vaikka kilpakumppani hiillostaa hesarin päässä puskurista ei vaan saa jättää sisämutkaa auki koska sinne on aina tulijoita. Viihdytyskerroin on todella suuri! en sitä kiellä etteiko kärkipään touring kuskien taisto ole hienoa katottavaa kyllä!!

Täällä vielä Video kiinnostuneille aiheesta.

http://jeteki.kuvat.fi/kuvat/WGT+21.11.09.avi

118
Sähköautot / Vs: World GT
« : 20.11.09 - klo: 14.21 »
Nyt on timangi viila kokeiltu ja on muuten vähän eroa pinnassa sekä ajettavuudessa.

119
Sähköautot / Vs: World GT
« : 17.11.09 - klo: 12.11 »
On kyllä kiva saada tietoarkkuja auki tämä helpottaa paljon kun olemme käytännössä noviiseja mattoluokissa, tälläiset ohjeet ovat meille kultaakin arvokkaampia. Kiitos Vesa

120
Sähköautot / Vs: World GT
« : 17.11.09 - klo: 10.24 »
No niin, nyt on käyty ostamassa 4 eri karheudella olevaa timantti viilaa niin katsotaan mitä tapahtuu. Kiitoksia konkareille vinkeistä. Olisi vielä yksi kysymys renkaan reunan pyöristämisestä. Elikkä kuinka pyöreäksi reunat tehdään ja ilmeisesti takafillarin vallit kontakti liimalla ja etu sidewall pikaliimalla?

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 25