Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - jesi

Sivuja: 1 ... 63 64 65 [66]
1951
Yleinen keskustelu / Teidän autonne kautta aikojen?
« : 12.06.06 - klo: 18.17 »
Typo, poistakee =)

1952
Yleinen keskustelu / Teidän autonne kautta aikojen?
« : 12.06.06 - klo: 18.15 »
Typo, poistakee =)

1953
Sähköautot / 1/18 nelivedot maastoon
« : 12.06.06 - klo: 16.19 »
5min ajoa=puoltusinakertaa diffi aukastu =)

Mullo 11.1v 2100mah lipo kaverina.
Renkaina on 1:10 sliksit, ei kovin leveät edes.
Pikaliimakin on koitettu jo, samoin diffin säätöruuvin lukkoliimaamista.

Ajattelin seuraavaksi koittaa jos a)laittas kovemmat liimat toho säätöruuviin, b) porais diffiulostuloihin reijät ja vetäis pultilla ulostulot ja lautasrattaan yhteen klimppiin.

Noilla tehoilla jo alkaa kaipaamaan (kestävää) keskidiffiä.
En tiä mitä tekis, alkaa konstit loppumaan ton asson kanssa kohta, miniinfernossa ainaki olis keskidiffi, mutta hieman epäilen senkin kestävyyttä tällä setupilla.

1954
Yleinen keskustelu / Teidän autonne kautta aikojen?
« : 12.06.06 - klo: 16.16 »
- Asso rc18t: mamba 8000kv, 11.1v lipo, jne pling. (osina)
- Asso rc18t: osina.
- Traxxas E-Maxx: harjatonta? (pojalla)
- Traxxas E-Revo 3.3: työnalla.

Hukattu:
- Traxxas Stampede.
- Xray m18mt: trial edition, kemppilukotettu.
- Mirage minimonsteri
- Traxxas E-Maxx: 4ws
- Hpi mt2ss
- 2x FG Monster Beetle Pro
- Savage 3.5
- Asso rc18mt RTR
- Asso rc18t turtle edition
- Kyosho PT2 subaru polttis
- Xray m18t
- Kyosho Inferno MP6.S
Repullinen joitaki romuja mitä ei muista/kehtaa mainita.


Sitte on läjä lentäviä ja uivia vekottimia.

1955
Sähköautot / 1/18 nelivedot maastoon
« : 12.06.06 - klo: 15.11 »
Lainaus käyttäjältä: "Divi"
Liimaa koko diffi yhteen klimppiin että tulee lukkoperä...


BTDT, ei voittoa.
 :):

1956
Sähköautot / 1/18 nelivedot maastoon
« : 12.06.06 - klo: 09.38 »
Onkos kellään hajua 1:18 autosta jossa EI olis kuuladiffejä?
Assossahan on tämän tyylinen: http://kotisivu.mtv3.fi/liljeroos/saato/kuuladiffi.jpg

Nykyisellä setupilla takadiffi porsii aina, olkoon mitenpäin vaan shimmattu/sisäänajettu/palvottu/manattu tms.

Alkaa kohta keinot loppumaan, että jos ei jonkun toisen vehkeen diffiä tuohon saa sumplittua, laitan koko auton osineen myyntiin.
Pienempää konetta en vaihda, enkä pudota akun jännitettä =)

1957
Polttisautot / MT2ss kymysyksiä...
« : 09.06.06 - klo: 07.55 »
aika nihkeästi oli sivuilla ainakin, ei yhtään mitään.

edit: 50e spinin autosta =)

edit2: tilasin kytkimen ja ilmanputsarin ite enklantista, kun ei pomppis saa aikaseksi =(

1958
Polttisautot / MT2ss kymysyksiä...
« : 08.06.06 - klo: 13.03 »
mistas loihdin tuon kytkimen hommaan, muualtaku pomppis ja towerhobbies.....?

Mieluiten joku kauppa EU-maissa, kun oon kohta tullille hakannu omaisuuden rahaa..

Tahi passaako tuohon jonkun muun kireempi kytkin?

1959
Polttisautot / MT2ss kymysyksiä...
« : 08.06.06 - klo: 11.41 »
jos kytkin passaa mulle, nakkaas tanne se niin saat sitte ku pomppulinna toimittaa ensviikolla =)

1960
Polttisautot / MT2ss kymysyksiä...
« : 07.06.06 - klo: 10.59 »
Lainaus käyttäjältä: "Boltsi"
Kattoo pikkasen tarkemmin ;) http://www.hobbylinna.fi/kauppa/view_product.php?product=KISL5DW559


Douh, mullon tapana näes osanumerolla hakea =)


Saishan tuota ruuvailtua kivasti, mutta eilen kahden ekan tankillisen aikana witutti taas toi nitroautomainen sotkeminen ja säätäminen, sähköauton jälkeen tuntuu että 90% rassausta ja 10% ajoa.

Pomppis on virallisesti lienee ainut joka hpi osia diilaa?, kun filsua eijollu käsillä nytte ja toi vakio on sieltä ja syvältä..

edit:
yllättäen EI ole tavarasta hajuakaan......

1961
Polttisautot / MT2ss kymysyksiä...
« : 07.06.06 - klo: 10.39 »
Joo, tuo tuli kyllä vastaan, mutta erillaisuuden takia en osannu yhdistää oikeaksi.
http://www.hpiracing.com/graphics/instr/a885.jpg

Eli kytkinkello säilyy vakiona, halutessaan?

Joo, toi .15 ja .18 koneet ei lieneen kovin alavääntösiä ole, jos kytkimen stallspeedin nostaa ylös, on kone pelialueella paremmin ja menokin tuntuu raikkaalta. Melkeen tarvii koittaa vähä miltä tuo tuntuupi.

edit: yllättäen pomppiksen weppisivuilla tuota ei ole, tarvii soittaa...

1962
Polttisautot / MT2ss kymysyksiä...
« : 07.06.06 - klo: 07.34 »
ousprait.
Pittääpi tänään nykästä se irti joutessaa ja fiilailla hieman.

Pomppulinnassa ei ollu just nyt sitä isoa filtteriä, tulee kuulemma joskus.
Sopiikos siihen joku muu, vai vartoilenko?

Äkkiä mt2ss optiolistaa katsoneena en löytäny mitään reisinkikytkintä?

1963
Polttisautot / MT2ss kymysyksiä...
« : 06.06.06 - klo: 21.16 »
http://jesi.5cyl.net/RC/mt2/tmp/
Tuo kitkalevy näytti ihan okoolta, koitin siitä ruuvarin kärjellä raaputella, mutta ei ollu kiillottunu.

Kytkimestä en osaa sanoa juuta enkä jaata, kun en koskaan ole nähnyt "ehjänä" / uutena.

Mitäs raati suosittaa tuohon, jos tuo menee vaihtoon.
Pirhakrossailuun ja hiekkamonttu joyrideä ajan.

Sais tuon nyt sen aikaa pysymään nipussa, kun mambalta tulee max/monster sarjan harjattomat koneet ja säätimet, sais tohonki vessaan sitte Voimaa ja Vauhtia =)

1964
Polttisautot / MT2ss kymysyksiä...
« : 06.06.06 - klo: 19.59 »
kuuluuko ton mteen olla tommonen kuminauhamainen lähtemään paikaltaan liikkeelle? Ihan ku olis moottorin ja spurrin välissä kuminauha =)
Eli ei lähde mitenkään räväkästi liikkeelle, sittenku pääsee vauhtiin alkaa kulkemaan ihan hienosti.
Kytkin ja vauhtipyörä oli aika kuumana.
Auto rullaa vapaana hienosti.

Spurrin yhteydessä oleva kitkakytkin on tiukattu kireäksi, sitä en tiedä onko tuo jo kulunut piloille.

Huhut kertovat että tuo auto on ollu alkujaankin tommonen, onko muilla kokemuksia vastaavasta?, vai tarviiko uusia hiluja.

1965
Sähköautot / Asson rc18t diffit kestämään?
« : 28.05.06 - klo: 17.49 »
Mamban 8000kv tuntuu hajottavan diffin rattaat.
shimmaamista en vielä ole koittanut, mutta alu/teräs/titaani tms rattaat olis jokatapauksessa POP.
Onkos kellään moisesta havaintoa?
Kysehän oli näistä rattaista: http://www2.gpmd.com/image/a/ascc0022.jpg


Vai passaisko pikkumodauksella jonkun muun diffit?, epäilen... =(

edit: kemppilukossa oleva diffi, teräsulostulot, vakiorattaat + shimmaus=kestää.

1966
Sähköautot / Asso rc18t servojuttuja..
« : 17.05.06 - klo: 10.50 »
Jos toi hs-55 ei riitä voimiltaan tai pysy läjässä, kai sitä tarvii tommonen tilata. Kova kilohinta servolla, mutta elämä on.

Toi o-renkula juttu on kyl ihan fiksu, tarvii mennä firman kaapeille sovittelemaan.

1967
Sähköautot / Asso rc18t servojuttuja..
« : 17.05.06 - klo: 09.43 »
Onkos raadilla vinkkejä seuraaviin:
1. metallirattaista servoa?, sopuhintaan? =)
2. servosaveria ei-muovisena?
3. mitä muuta?

http://www.rcmart.com/catalog/images/atomic_as19.jpg
Tuo vasemmanpuoleinen murkula löytyy alumiinisena, mutta kaipailen myös noita ylimpänä olevia nippeleitä samasta matskusta.

1968
Oma reiskani  ei ole crawleri, mutta tuntuu tuo kiipeevän vaikka puuhun.

- 8x iskarit sopivan löysinä.
- piikkimonsterirenkaat.
- aluvetarit.
- diffit lukittuna.

Reiskassahan ei ole keskellä diffiä, pinjoni menee suoraan spurriin joka on taasen kardaanissa kiinni, joten se on "kemppi" jo luonnostaan.
Diffit purin palasiksi pöydälle, heitin kuulat roskiin, putsasin kaikki rasvasta cleanerilla pois, hetipitijumiliimaa Tarpeeksi, lautaset nippuun ja ruuvi apinamomenttiin. Lopputuloksena on tietty oikea 100% neliveto =)

Kääntäessä toi toki "murtaa" ja puskee aivan helevatusti, mutta se on lukotetun vehkeen murhe aina. (sanomalehti lattialle, auto päälle, renkaat linkkuun ja hieman kaasua, vääntää koko lehden ihan rusinaksi =)
Tuo ominaisuus ei haittaa em. tyylilajin ajoa mitenkään, jos kaahaileen niin sillon tuo ei oikeen rokkaa, radalla varmasti jäis avoimella voimansiirrolla oleville autoille 10-0.

1969
Sähköautot / 1/18 nelivedot maastoon
« : 07.12.05 - klo: 17.41 »
Tällä erää hepan vika m18t asuu meillä, kiitokset vielä nopeasta toimituksesta!
Näyttää kyllä aika fiksulta laitokselta, innolla odottelen että pääsee ajamaan....

1970
Sähköautot / Uusin projekti - rc18t buggy
« : 25.11.05 - klo: 23.40 »
...

1971
Topic kertonee jo paljon...
Autossani on siis Nosram Force Micro Reverse nopari, muuten loistava, mutta lienee tuon noparin ominaisuutena se että kun ajaa eteenpäin, vääntää lähettimestä pakin "päälle", kestää sekunnin pari ennenkun auto alkaa peruttamaan.
Kysymys siis kuuluu, 1. onko tuo varmasti feature ja sitä ei saa pois?
2. joku muu micro-koon nopari?, ilman moottorirajoitusta, potilaana siis asso rc18mt.
3. muu, mikä?

1972
Sähköautot / 1/18 nelivedot maastoon
« : 18.11.05 - klo: 11.41 »
Assossa on minun mielestä jotkut todella eksoottisen näköiset kennot, ja spekseiltään hyvin vaatimattomat: 7.2v/1100mah.

Muistaakseni nuo taitaa maksaakkin reilu 20e/kpl, joten aloin päässäni pyörittämään kuvioo, miten voin assolla olkkari-rallit pitää AA-kennoilla, kun niitä on lapsien leluihin jne muovikassillinen sekä 30min-laturi neljälle kennolle.

Valitan huonoa laatua, dikikamera jossain hävöksissä (paremmat kuvat ajallaan):
http://jesi.1g.fi/RC/Asso_RC18MT/181105_assoon_patterit/slides/Image(64).html
http://jesi.1g.fi/RC/Asso_RC18MT/181105_assoon_patterit/slides/Image(68).html


Akkutelineet on itsekiinnittyvällä tarranauhalla kiinni autossa, joten pysyy kyydissä moitteetta, helposti irti ja ei estä vakioiden akkujen käyttöä.

1973
Sähköautot / Asso RC18MT AA-kennotus...
« : 18.11.05 - klo: 07.43 »
siirretty.

1974
Yleinen keskustelu / Pieni vinkki tiivistykseen
« : 05.11.05 - klo: 18.52 »
em dippiä ei ole klääs öhlösömillä myyty sitten elokuun, eikä tuu takas myyntiin.
PRF 202 spreitä parhaillaan ruiskin tuon servon päälle, näyttää ainakin ihan hyvältä idealta =)
http://www.servcat.com/catalog.asp?product=85-202220

1975
Laturi on pari päivää köllöttäny tua laatikossa, pitäs ehtiä keskittymään asiaan.
Noita aa-kennolatureita mulla on kotona muutama kappale, mutta ajattelin jos eri akkutyypit sais kaikki hoideltua samalla laturilla. Ja onhan noita patterikoteloita tarjolla yllinkyllin parin euron hintaluokassa, valmiiks johdotettuina. Eli aa-kennot paikalleen, johdot kii, purku/lataus päälle?

1976
kuullostaa vielä loistavemmalta.
Pikaisen kookletuksen perusteella suomessa kärkkäinen on ainut joka tuota myy kotomaassa?
Mites tuon laturi<->pc kaapelin tilanne, sitä saa vain saksanmaalta?, vai onko teesseitse optioo olemassa?

1977
loistavaa!
voikos tuolla kuinkaa montaa aa-akkupatteria ladata kerrallaan?, ja ajallisesti tuo varmaan vastaa "pikalaturia"?, eli lataa sitä tahtia mitä kenno ottaa vastaan?

1978
topic kertoneekin oleennaisen, miten asianlaita on?
Myöskin lipoakin pitäisi latailla.

1979
noku pitäs vaihtaa rakennella 3v loota + pakki + tuplajarrut paikalleen, ei taida ihan ehtiä tuohon mennessä. plus päälle ne perusselitykset =)

1980
en raaski omaa autoani tulla rikkomaan vielä radalle, mutta saako kannatusta se jos tulen pelipaikalle digivideokameran kanssa ja materiaalin laitan myöhemmin nettiin jakoon?

Sivuja: 1 ... 63 64 65 [66]