Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Nicke

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 24
91
Kiitokset kaikille kilpailijoille, Samille sekä buffetin väelle!

Tänä vuonna mentiin hieman pienemmällä panostukella ja väljemmillä säännöillä kun viimeksi, mutta hauskaa taisi silti olla!  :azn:

Kesäksi tosiaan oli jo suunnitteilla yhden auton hieman pidempää endurancea, mutta kalenteri näyttää pahasti siltä ettei yksinkertaisesti ole yhtäkään sopivaa viikonloppua.

Aiotteko muuten ladata tulokset myRCM:ään? Olis kiva analysoida stinttien eroja.
Latautuu parhaillaan tänne. Saas nähdä miten pystyy käsittelemään noin isoa tiedostoa.

E: Ei pysty, pdf löytyy täältä.

92
Muistakaa että ilmoittautuminen tähän kilpailuun päättyy aikaisemmin kun normaalisti, viikko vielä aikaa ilmoittautua!

93
RC-kerhot ja -radat / Vs: PKSRCA:n Tikkurilan RC-keskus
« : 03.04.13 - klo: 22.31 »
Onko Torstai skabat kuitenkin normaalisti?

Kisaviikonloppua edeltävällä viikolla ei ole torstaikisoja. Lienee myös pysyvä käytäntö?

Kyllä.

Enemmän tietoa seuran omassa osiossa.

94
Vielä on päivä aikaa ilmoittautua!

Ne stanukuskit ketkä ovat ilmoittautuneet M2-10 luokkaan, laittakaa meiliä (nnicke89@gmail.com) tai yv:tä niin saadaan asia korjattua ennen kisa-aamua. Mikäli on vain vähän autoja (<5), niin ajetaan yhdessä tavallisen tuupin kanssa ja eritellään tuloksissa.

Mites on, pääseekö tohon stanu luokkaan mukaan tämmöisillä laitteilla..?

Moottori: Hiilellinen 21x2T
Nopari: Novak Explorer sport (vanha kun taivas..)

Ei oo mahdollista ostaa nyt tota harjatonta 17.5T mottia...
Mutta olis kiva päästä ajaan tolla hyllyllä olevalla Team Losi XXX tuupilla.. :azn:

Ps. Jos pääsee, niin onko ilmottauduttava tolla kaavakkeella vai riittääkö tässä topikissa ja paikan päällä..

Pääsee, ilmoittaudu mieluiten kaavakkeella.

95
Vielä muutama päivä aikaa ilmoittautua  :wink:

96
sopiiko sc winter cupin numero?

Tämä kisa ajetaan varmaakin perinteisesti eräkohtaisilla numeroilla. Finaaleihin sitten uudet.

Kyllä, perinteisillä numeroilla.

Stanussa mennään 0-ennakolla, muutenhan tehoa olisi melkein saman verran kun autoissa normaalisti  :wink:

97
Team Durango / Vs: Team Durango DESC410R
« : 12.03.13 - klo: 01.21 »
Täällä ainakin epäiltiin että slipperi luistaa hiukan vaikka kuinka kiristät pohjaan jos hieman tihkuu öljyä ulos niille levyille. Tai jos kiristät liikaa niin akseli vääntyy ja diffi menee jumiin.

Siinä on koettu toimivaksi avuksi tuo slipper lock. Mutta tosiaan ei ole välttämätön. Mutta ei turhakaan kuten edellinen sanoi. Ei mikään kallis pala.

Itseasiassa todellisuudessa slipperi saa olla aika löysällä että ylipäänsä luistaisi. Suurimmalla osalla tuntuu olevan aivan liian jäykäksi säädetty. Ja eikö hieman luistava slipperi ole toimiva slipperi, sehän sen idea on  :wink:

Sähköiksi ehdottomasti 540 kokoiset, vielä ei ole tullut vastaan hyvin toimivaa isompaa komboa. Ja 540 kokoisilla saa autoon jo niin paljon kulkua ettei sitä voi hyödyntää edes tikkurilan radalla, lämmöt luokkaa 50 astetta akullisen jälkeen.

Yhtäkään hubia en ole saanut vielä rikki, joten ehdottaisin niiden rahojen sijoittamista mielummin low roll center palaan taakse.

98
Ajetaan kahdella autolla oikeastaan kahdesta syystä:

-Ei haluta kiireella tehtyjä akunvaihtoja. Se johtaa ongelmiin ennemmin tai myöhemmin, ja olemmehan kilpailemassa siitä kuka kiertää rataa eniten, ei siitä kuka vaihtaa akut nopeiten  :wink: Tähän mietittiin kyllä vaihtoehtoja kuten minimiaika stopille, mutta ei löydetty hyvää ratkaisua.

-Varaosat. Yhdellä autolla tämä tulee varmasti ongelmaksi, harvalla on niin isoa varastoa yhdelle autolle ja joka merkin kauppiaita tuskin saadaan paikalle.

Viime vuonna kun kyseltiin heti kisojen jälkeen palautetta kilpailijoilta, niin moottorisääntö sekä ajoaika saivat eniten huomiota. Joten mennään muuten hyväksi todetulla formaatilla, muutoksina vapaa moottori sekä 2h enemmän ajoaikaa. Eiköhän 8h joka tapauksessa mittaa niin miesten kun autojen kestävyyttä  :wink:

Ja onko autojen tekniset säännöt samat kuin SC sarjassa vai onko esim painorajat alempana.

Tekniset säännöt ovat samat.

Pidetään jatkossa formaattispekuloinnit poissa kilpailukutsusta, kysymykset voi laittaa vaikkapa yv:llä!

99
Kiitoksia järjestäjille sekä kanssakilpailijoille!

+Tulospalvelu ja järjestelyt kokonaisuudessaan toimi hienosti
+Durangon nopeus taas kerran, oma varmuus ja pari muuttuvaa tekjiää vaan onnistui pilaaman tämän, tuttu kaava monesta muusta kisasta tänä vuonna. Ei voi syyttää ainakaan kalustoa, täytyy katsoa peiliin ja toivoa että ehtii ensi talvena treenaamaan kisojen välillä.
+Hyvän kaluston mahdollistama sarjavoitto, kiitokset Hobbyfactorylle!
+Hienot suoritukset monelta junnulta!

+/- Täytyy yhtenäistää formaatti ja tapa vetää kisat läpi ensi talveksi, helpottaa niin kilpailijoiden kun järjestäjien hommia. Sekoittaa vaan kumpaakin osapuolta kun asioita tehdään täysin eri tavalla eri kisoissa.

Isot kiitokset sarjasta Terolle sekä muille järjestäjille!





100
Samaan äpäriin voisi laittaa myös sen, että kahta saman sarjan kisaa ei ajettaisi samalla lattialla...   

Kyllä, ehdottomasti. Kunhan löytyy järjestäjiä/ratoja, tänä talvena taisi olla vähän heikkoa.

Ja sen että ei kannata alkaa karsimaan kilpailunjärjestäjiä tuolla ehdotuksella. Ei näillä muutamalla kaverilla ihmeitä saada aikaan niinkuin pääkaupunkiseudulla jossa porukkaa on ku leipäjonossa. Helppo se on siellä vaikka purkaa koko rata ja kasata uusiksi. Täällä on hyvä kun sellanen ylipäätään tällä porukalla on saatu aikaiseksi.

Ei tietenkään, vaan kuten kirjoitin niin rajaksi voisi laittaa että profiilia muutetaan edellisenä viikonloppuna. Nämä kisat ovat kuitenkin tiedossa kuukausia etukäteen, jolloin muutenkin normaalin profiilinvaihdon voi ajoittaa viikonlopulle ennen kisoja.

101
Joo, kun Turkulaiset on ajamassa sarjavoitosta yhdellä kotikisalla, sehän on 25% kaikista kisoista...

Näin, arvatenkin joku tarttui tähän eikä kokonaisuuteen. Nimenomaan tätä haen, että olisi samat säännöt/tavat kaikkialla. Ettei jollain radalla aina muuteta rataa ennen kisoja, ja toisella taas ajeta koko talvea samalla kuten tilanne on tällä hetkellä. Kyse ei ole mistään henkilökohtaisesta turkua vastaan, vaan faktasta. Ainakin kuvien perusteella kyseinen profiili on ollut 1.12 kisoissa käytössä, en tiedä miten pitkään ennen sitä.

Eli ennen kun joku muu vetäsee hernen nenään, kyseessä on vain ja ainoastaan esimerkki siitä mitä en henkilökohtaisesti halua ensi kaudelle, ei ole mitään mitä tulkita rivien välistä.

Pahoittelen että kerron julkisesti mielipiteeni muutoksen toivossa  :wink:

102
Nyt kun turun kilpailun kutsussa käsitellään turun formaattia, niin vähän yleisemmin asiasta täällä.

Koska kyseessä on (pitäisi olla) rento sarja, niin ehdottaisin muutamaa muutosta ensi kaudeksi:

-Alkuerissä lasketaan 1/3 tai 2/4, rennompi formaatti, vähentää perjantain treenin tarvetta

-Rataa muutetaan vaikka viikon sisään ennen kilpailuja. Eli edeltävä viikonloppu on ok, tämän pitäisi onnistua kohtuu helposti kaikkialla. Esimerkiksi nyt ei ole mukava lähteä turkuun ajamaan kun tietää että kyseistä profiilia on paikalliset hinkannu ainakin 4 kuukautta, eli laitetaan joku järkevä raja kotiedun hakemiselle. Vähentää myös perjantain treenin tarvetta.

Miksi haluan vähentää tarvetta treenaamiselle perjantaina? Koska se helpoittaa osallistumista. Ei tarvitse perjantaiksi vapaata töistä/koulusta tai muita ylimääräisiä järjestelyitä, ei välttämättä tarvitse hotellia jne. Eli vähentää kuluja.

Tällä saataisiin myös mukaan enemmän kuljettajia muista luokista, lähinnä sähkökrossista, ja tasoa nostettua. Pidetään WJ luokkana missä on pakko treenata perjantaina pärjätäkseen, ja tämä rentomielisempänä minne voi hyvin lähteä vasta lauantaina ihmettelemään omaa tasoa aamun treeneissä.

103
Katsoimme sarjasääntöjä / -ohjeita ja nojaamme kisapäivän kulussa seuraavaan otteeseen:
"Alkuerät 1-3 kertaa (Laskentatapa pistein, riippuen alkuerämäärästä)"
Alkuerät 2/3 tai 2/4.

=3 alkuerää mistä lasketaan 2?

Voisiko kilpailun järjestäjä harkita vain yhden laskemista, jos kerran 3 alkuerän ajaminen on jo päätetty. Tällä tavoinhan on ajettu 66% sarjan kilpailuista tähän mennessä  :wink: En näköjään ole ainoa joka toivoo tätä.

104
Taitavat pelätä ettei tule Durango kauppoja Turkuun :wink:

Niin, tai sitten kyse on paikallisedun minimoimisesta kun samaa profiilia on tahkottu kuukausitolkulla  :wink:

Tikkurilassa ollaan kummassakin kisassa yritetty vähentää tätä vaihtamalla profiili täysin uuteen juuri ennen kisoja, ja laskemalla 1/3 alkuerää. Asian voi toki myös nähdä kuten Jeppe "rocket round" termillä, mutta mielestäni 2/3 on aika raakaa peliä ulkopaikkakuntalaisille, pakottaa treenaamaan perjantaina. Paras vaihtoehto on tietty 2/4.

105
Jotain muutoksia tehdään. Myöhemmin selviää tarkemmin millaisia.  :shocked:

Toivottavasti suuria.  :wink:

Lasketaanhan 1/3 tai 2/4 alkuerää? Eikä 2/3..

106
Eniten ylpeä olin siitä miten poika osasi antaa tietä nopeammille, todella hienosti osasi lukea tilanteita.

Junnupalkinto oli Joelille TODELLA iso juttu, siitä iso kiitos järjestäjille, jos joskus niin nyt meni oikeaan osoitteseen!  :grin: Kuulemma olemme lähdössä Turkuun ajamaan...

Tässä kohtaa todella iso kiitos Nickelle, Hoffalle, Jerzi&kumppaneille ja kaikille kisajärjestelyissä mukana olleille, olipahan hienot kisat!  Erityiskiitokset Maxxille joka opetti Joelille niksejä ajamiseen, olet Joelin idoli. Ja kiitos myös kanssakilpailijoille jotka otitte Joelin niin hyvin vastaan ja kannustitte poikaa pitkin päivää, tämä oli iso päivä hänelle.

Erittäin hienoa kuulla että oli mukava kokemus, tosi hienoa ajamista Joelilta ja tilan annoista täytyy kyllä nostaa hattua. Ihan piti ihmetellä ääneen että oikeastiko ensimmäistä kilpailua ajava junnu voi antaa noin hienosti tilaa, kun se ei tunnu onnistuvan kaikilta kokeneiltakaan.

107
Jees, pitkältä tuntunut päivä takana taas kerran.

Omaltakin osalta isot kiitokset kanssakilpailijoille, hauskaa oli, harmi kun ei oikein ollut ylimäärästä aikaa pyöriä varikolla muiden riesana  :wink:

Ja taaaas kerran kiitokset Hoffalle, Jarille, Ernolle, Samille, Jerrylle, Tessalle, Karrille sekä muille päivän aikana auttaneille, kisat menee järjestäjän osalta uskomattoman helposti läpi näin hyvällä porukalla  :wink:

Isot kiitokset myös talkooväelle ketkä auttoivat radan rakentamisessa kisakuntoon!

Profiilihan oli täysin uusi, torstai iltana valmistunut. Eli kenelläkään ei ollut mahdollisuutta treenata kovin paljoa, vaikka vähän jäi harmittamaan ettei kuitenkaan avattu uutta profiilia vasta kisapäivän aamuna.

Oma päivä oli todella kaksijakoinen, vauhtia oli paljon ekasta treenistä lähtien, mutta varmuus vaan puuttuu kun ei ehdi treenaamaan kisojen välillä. No ehkä sitten joskus.

Ja sitten vielä klassinen +/- listaus :)

+Team Durango. Ihan uskomaton nopeus eikä yhtäkään hajonnutta osaa päivän aikana
+Monta tosi tiukkaa kamppailua Maxin kanssa!
+Kummankin Maxin ajo!
+Martin ajo, hieno suoritus!
+Tuomarointi
+Fiilis kisapaikalla
+Buffetti
+Jos ajamisesta jäi jotain järkevää käteen niin bestläppi omalla sekuntiluvulla, 21,9  :wink:

-Oma varmuus. Saa taistella tosissaan jos meinaa kaataa monta kertaa hiitissä virheiden lisäksi
-Oma tekeminen välillä, liikaa tekemistä, liian vähän aikaa


109
Kilpailukutsut / Vs: SC Winter Cup III - Vantaa 16.2
« : 15.02.13 - klo: 22.37 »

110
Kilpailukutsut / Vs: SC Winter Cup III - Vantaa 16.2
« : 15.02.13 - klo: 21.54 »
Tarkka aikataulu sekä erälistat tulee tunnin sisään. Ovet auki 7.30, ensimmäinen harjoituskierros alkaa hyvin todennäköisesti 8.30 tällä kuljettajamäärällä.

Pahoittelut että tulee näin myöhään, oli tarkoitus tehdä sekä julkistaa jo eilen mutta kuskimäärän lisäksi myös viime hetken muutoksia tuli ihan uskomaton määrä, joten ei kerennyt. (jälki-ilmot yms, naputtelin äsken pari lisää..)

111
Kilpailukutsut / Vs: SC Winter Cup III - Vantaa 16.2
« : 13.02.13 - klo: 22.22 »
Ehtiikö vielä ilmoittautumisajan päätyttyä jollain ilveellä mukaan nelkkuihin? Niin tai näin, laitoin ilmoittautumisen menemään.

Sami Jalo #11

Vielä ehti.

112
Vapaa keskustelu / Vs: Valo- ja videokuvaus
« : 10.02.13 - klo: 23.39 »
Oliskohan toi hyvä järkkäri? http://www.verkkokauppa.com/fi/product/15292/dcrfr/Olympus-PEN-mini-E-PM1#tab-product-specs

Jos haluat hyvää pokkaria vastaavan kameran vaihdettavalla objektiivilla, niin on.

Jos haluat ihan harrastusta varten järkkärin, niin ei ole.

Moni saattaa olla eri mieltä tästä, mutta mielestäni "aitoon" järkkäriin kuuluu etsin millä näkee ihan livenä objektiivin läpi, ilman mitään lcd-näyttöjä tai muita turhakkeita välissä.

Itse kamerasta, niin siskolla on ollut useamman vuoden aktiivisessa käytössä Pen E-P1, ja sitä on tullut pariin kertaan lainattua. Aina tulee kirottua lcd:n kautta tähtäämistä, varsinkin jos pitäisi kuvata ulkona aurinkoisella säällä. Tai jotain liikkuvaa. Tai hämärässä. Tai nähdä tarkennus. Pointti lienee aika selvä  :wink:

Tarkennus on myös ihan eri luokkaa "kunnollisissa" järkkäreissä, jos meinaat kuvata jotain liikkuvaa tai hämärässä.

Suosittelen jotain harrastelijasarjan käytettyä järkkäriä ensimmäiseksi, ei tule kalliiksi ja voi keskittyä kuvaamiseen kameran varomisen sijaan  :wink: Nikon D40x, D60, D3100 tai Canon 400D, 450D, 1100D tai joku muu vastaava. Noita saa kitteinä hintaluokassa 150-250e, esimerkiksi digicamera.net myydään palsta on hyvä paikka etsiä.

113
RC-kerhot ja -radat / Vs: PKSRCA:n Tikkurilan RC-keskus
« : 10.02.13 - klo: 21.30 »
Talkoot krossiradalla keskiviikkona sekä torstaina!


Keskiviikkona talkoillaan Mikon johdolla, voi ajaa iltapäivällä sekä jonkun aikaa illalla, talkoot alkaa kun Mikko katsoo sopivaksi porukan määrän perusteella.

Torstaina jatketaan 16-17 aikoihin, ja tarkoitus on päästä ajamaan radalla vielä illan aikana. Eli rata on torstaina auki talkoilijoille, sitä pidempään mitä enemmän meitä on paikalla  :wink:

Tarkoituksena on tyhjentää alue, pestä kokonaan, pidottaa kokonaan sekä muotoilla uusi profiili paikoilleen. Samalla tehdään myös muita valmisteluita lauantaina kilpailuja varten.


Laitetaanpa nyt tännekkin. ISO KIITOS,rempalle,hokelle ja etenkin nickelle!!! Radan pidotus neuvoista,saatiin EKpa:n radastakin todella mukava ajaa.Radalta poistui kaikki ylimääränen huopa ym. Radalla oli tänään todella hyvä pito ja ilo ajaa.    Vielä kerran  KIITOS NEUVOISTA :azn:

Np, pitäähän muita kerhoja auttaa ettei jokaisen tartte takoa päätä oman radan seinään  :tongue:

114
Kuka hoitaa kalenteria nykyään?

115
Kilpailukutsut / Vs: SC Winter Cup III - Vantaa 16.2
« : 04.02.13 - klo: 15.31 »
Ensimmäisen kisan aikataulu kertoo jotain, mutta enempää ei pysty sanomaan ennen kuin ilmoittautuminen menee umpeen.

116
Lauantai:
Ovet aukeaa klo 8.00

Eka erätreeni lähtee 8.00, kieltämättä on aika tiukka aikataulu  :wink:

Aikataulu on tiukka.

117
Kilpailijoiden kanava / Vs: SC Summer Cup 2013
« : 19.01.13 - klo: 15.13 »
Nicke, voin luvata "melko" varmasti että kyseisessä tilassa ei ajeta SUMMER CUP -kisaa.  :shocked:

Jos jotain KESÄsarjasääntöjä tulee niin olisiko paha mainita sekin että järjestävän seuran pitää myös tuntea luokan säännöt ja tavat? Anteeksi jo etukäteen...  :tongue:

Oletin että virallistaminen koskee myös talvisarjan kisoja, jos ei niin mun moka. Siitähän Heulikin taisi puhua että virallisena luokkana olisi ollut tuomariston puheenjohtaja paikalla, et olisi saanut itse sekä ajaa että toimia kilpailun johtajana yms.

Ei huono lisäys sääntöihin, saattanut joskus mennä ohi  :wink:

118
Kilpailijoiden kanava / Vs: SC Summer Cup 2013
« : 19.01.13 - klo: 13.48 »
Nykyisillä kisaajamäärillä ei Maastosarjaan sovi SC-luokkia samalle kisaviikonlopulle. Kaiken lisäksi tällä hetkellä ajettavat kansalliset crossikisat joustavat tilanteen mukaan (kisan siirto sateen takia jne.) mutta SC Cuppilaiset tuskin tykkäisivät jos luokka perutaan Maastosarjan SM-kisojen siirron takia. Siksi on paljon parempi että on erilliset crossi- ja SC-sarjat.

Nykyisillä kisaajamäärillä mahtuisivat kyllä, mutta kasvuvaraa ei kieltämättä hirveästi ole. Toki erilliset kisat on parempi ja itseasiassa ainoa pidemmän päälle toimiva ratkaisu, mutta saadaanko niitä järjestettyä?

Tämä on varmaan asia mikä kannattaa miettiä kunnolla läpi, varsinkin nokian toimitsijapuutteen jälkeen. Nyt ei edes ole muita kisoja lähekkäin häiritsemässä.

 
Ja yksi asia nokian kisasta mitä kukaan ei ilmeisesti ole ymmärtänyt. Miksi ei ollut tuomarointia? Koska sinne ei  saatu toimitsijoita. Jos on vaikea saada edes yhtä pätevää tuomaria paikalle, niin miten käy kun tarvittaisiin koko organisaatio, olisiko koko kisaa ylipäänsä ajettu? Voidaanko edes nokian kokoisella radalla ajaa virallista kisaa?

119
Kilpailijoiden kanava / Vs: SC Summer Cup 2013
« : 19.01.13 - klo: 13.05 »
Löytyykö järjestäjiä jos sarja virallistetaan?

Kesän kilpailukalenteria kun katsoo, niin mielestäni sinne ei kaivata yhtäkään uutta virallista luokkaa. Maastosarjan yhdeydessä ajettavana voisi toimia, helpottaisi myös järjestämistä paljon kun ei tarvitse toimitsijoita kahdelle erilliselle viikonlopulle.

Ja yksi asia nokian kisasta mitä kukaan ei ilmeisesti ole ymmärtänyt. Miksi ei ollut tuomarointia? Koska sinne ei  saatu toimitsijoita. Jos on vaikea saada edes yhtä pätevää tuomaria paikalle, niin miten käy kun tarvittaisiin koko organisaatio, olisiko koko kisaa ylipäänsä ajettu? Voidaanko edes nokian kokoisella radalla ajaa virallista kisaa?

120
Kertokaa nyt kokeneemmat ja sääntöjä osaavat, että miten esimerkiksi kierroksella ohittava kuuluu päästää ohi ja sama toisinpäin eli miten ohitetaan kierroksella.
Ajetaanko mutka tahallaan leveäksi, jotta nopeampi pääsee ohi vai mikä on se oikea tapa?

Nimenomaan. Eli tilaa ei anneta jarruttamalla suoralla tai pysähtymällä sisämutkaan, vaan ajamalla mutka hieman leveäksi jolloin takana tuleva pääsee kätevästi sisäkautta ohi ilman että kumpikaan kärsii.

Koska Corri luokissa ajaa paljon aloittelijoita olisi mahtavaa, jos vaikka ajajakokouksessa kerrattaisiin tämäkin sääntö.

Onnistuu jatkossa ainakin PKSRCA:n kisoissa.

Toisaalta esim alkuerissä haastetta aiheuttaa sellainen tilanne, jossa takaa tuleva on nopeampi, mutta virheherkempi. Tällöin takaa tuleva pitäisi päästää ohi, mutta kaadon sattuessa sijat taas vaihtuvat ja sama tilanne voi toistua useita kertoja erässä.
Molemmat kuskit voivat ajaa saman tuloksen, mutta toisella voi bestlappi olla vaikka 0,5-1,0 sekuntia parempi. Onkohan noin isoja eroja "pro" luokissa?

En tiedä miksi pitäisi erottaa "pro" luokka ja corrit, nimenomaan tämä asenne tuntuisi aiheuttavan hieman ongelmaa kisoissa. Mutta itse kysymyksestä, niin yleensä mitä enemmän kisoissa on osallistujia, sitä pienemmät nopeuserot erän sisällä, koskee enemmän tai vähemmän kaikkia luokkia.

Ja toki jos joku ilmestyy konttiin kiinni alkuerässä, niin se on ainakin hetkellisesti nopeampi ja päästetään ohi. Siihen ei vaikuta sen hetkinen tilanne tai kuljettajien taidot.


Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 24