31
Tulokset / Ilmoittautuneet Riihimäen PM/SM
« : 10.03.04 - klo: 08.04 »
Tilanne vaikuttaa tällähetkellä tosiaan hyvälta, PM-kilpailun osalta, mutta odotetaan vielä hetki ja kaikki on sitten varmaa.
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Lainaus käyttäjältä: "matti"Olis ihan kiva, jos laadittuja Fintrack-ohjeistoja noudetettaisiin, eikä lähdettäisi sooloilemaan stanukisan pituuden suhteen. Eikös ohjeistuksessa ihan selkokielellä sanota ainoiden muutosten olevan:
"Riihimäen osakilpailu tullaan ajamaan TS-10 luokan osalta poikkeavalla kilpailuformaatilla sekä renkaiden lukumäärällä. Tj-10 luokka ajaa kilpailun normaalisti."
Ymmärtääkseni tässä kohtaa sanotaan Tj-10 luokan ajavan kilpailun normaalisti yhtenä päivänä. Kuka Riihimäen kisajärjestäjistä on saanut valtuuden poiketa ohjeistuksesta?
Kyselee Matti Nevala, numero 81.
Saisko vastausta kysymykseen, vai pitäisikö lähestyä henkilökohtaisesti?
Lainaus käyttäjältä: "Jassu".....
Ihmettelen miksei mielestäni varsin toimivaa sääntöä moottoreiden osalta säilytetä ja jos ei, niin miksei sitten siirrytä modified malliin.
Mielestäni kotimaisen "stanun" ongelma on kustannukset, jotka ei varmana eroa viriluokkaan verrattuna. Helppoja kohteita, jolla säästöä saataisiin on monia esim:
1. - Yksi sarja renkaita/kilpailu
2. - Akkutyypin valinta (rajoitetaan uusimmat ja kalleimmat pois)
3. - Akkumäärän rajoitus, eli esim 2kpl akkuja/kilpailu, jolloin lataaminenkin tapahtuisi varmana pienemmillä virroilla ja käyttöikä pitenesi.
4. - Vakio insertti pakolliseksi, säästyy monta sarjaa kun ei tarvitse
testata eri vaihtoehtoja.
Hyvä että otat kantaa, kaipaammekin useiden eri henkilöiden kantaa näihin asioihin...
1. Mietinnän arvoinen asia.... kuinka kisat, jotka tavalla tai toisella syövät enemmän renkaita ? ... no, joka tapauksessa kaikille sama sääntö...
2. EFRA:ssa on jo tänä vuonna noudatettu uutta akkuluokitussääntöä, se otetaan meille käyttöön ensi vuonna TS luokkaan ja ko. sääntöhän muuttuu aina huhtikuun alussa ! lisää infoa efran sivuilla.. Alustavasti on ollut puhetta, että TJ luokassa olisi ensi vuonna voimassa EFRAn 2003 akkusääntö siis koko vuoden ja sitten 2005 vuonna, tulisi tuo 2004 vuoden luokitussääntö... eli TJ luokassa olisi aina yhden "vuoden" vanhempi akkusääntö... joka vain vaatii meiltä itseltä enemmän dokumentaatiota..
3. Ilmeisesti alkukatsastuksessa merkatut akut ? ...
4. Insertit voi sitten katsastuksessa tarkastaa ? ... vai avataanko liimauksista jokaisen A finalistin renkaat ? .... Vai avataanko ja tarkastetaan vasta sitten kun joku tekee toisen renkaista vastalauseen...