Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - rubberduck

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 ... 19
61
En ole tähän mennessä tarvinnut kyseistä toimintoa, koska paypal veloittaa ostokset suoraan pankkikortilta, mutta nyt kun tästä rahan siirtämisestä paypal-tilille on kesksuteltu jo useammassakin ketjussa, tuli mieleen testata miten homma käytännössä toimii ja tässä lopputulos:


Olen jo aikaisemmin lisännyt paypaliin kaksi pankkitiliä(Nordea ja OP) ja molemmilla sama juttu.

Toimiiko muilla rahansiirto normaalisti?

62
Sama jos sulta ostetaan tavara, niin vaikka veisit samantien sen postiin, ei tarkota sitä että se lähtee sieltä postista eteenpäin yhtä nopeaan..

Enhän minä voi tietää koska paketti oikeasti on viety postiin, ellei paketti tule kirjattuna, eli seurantakoodilla.
Tämä minun pari viestiä aikaisemmin kertoma tapaus onkin Hobbykingin oman postitusilmoituksen perusteella laskettu, eli tilauksen tekemisestä postitusilmoitukseen kului se mainittu n. 4 vrk.
Posti voikin sitten hautoa pakettia oman aikansa.

63
Onko kenelläkään vielä käynyt niin onnellisesti Hobbykingin kanssa, että heidän lupaamansa "Next Day Shipping" olisi toteutunut?

Käytännössä tuo tarkoittaa, että he lupaavat postittaa tilauksen 24h kuluessa jos kaikki tilauksen tuotteet löytyvät suoraan varastosta. Tein kokeeksi pienen tilauksen jonka kaikki tuotteet olivat varastosaldon mukaan reilusti plussalla. Paketin postitukseen meni kuitenkin ~4 vuorokautta. Tilaus kuittaantui jo tilaushetkellä maksetuksi koska käytin PayPalia, eli maksutapa ei hidastanut tilauksen käsittelyä.

64
Sähköautot / Vs: Tarinoita Mini-z:sta vol. 2
« : 26.05.10 - klo: 12.24 »
Esimerkiksi tämänkaltaisia lithium-ioni satseja mini-z autoihin on ollut myynnissä jo vuosia:
http://www.atomicmods.com/Products/Mini-Z-Car-Lithium-Ion-Pro-2S-Pack__10183.aspx

65
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: LiquidRc
« : 25.05.10 - klo: 18.23 »
Hyvin toimi taas liquidin varasto:

- tilausvahvistus sähköpostiin klo 14.10
- imoitus postituksesta klo 18.16

Tilauksessa oli 9 eri tavaraa.

66
Laillisuudesta en tiedä, mutta minulla sattui kerran kaksi pakettia samaan aikaan tulliin, ja olisivat paketit tullanneet yhtenä lähetyksenä ellen olisi pystynyt todistamaan että paketit on tilattu eri kaupoista ja tilausten välissä oli yli 2 viikkoa. Sattuivat vaan samaan aikaan Rauman tulliin.

67
Sähköautot / Vs: Team Losi Mini-T keskustelua
« : 25.05.10 - klo: 01.44 »
Olen itsekin muutaman akullisen ajanut yhdellä 800mAh akulla, mutta ainakin asfaltilla auto muuttuu vaikeaksi ajettavaksi kun akku on yksinään niin kevyt. Kahdellakaan ei päästä vielä ihan samoihin painoihin mihin olen tottunut, eli ~130-140g 2S akulla, mutta lähemmäs kuitenkin. Pihasuditteluun 800mAh akku sopii yksinään ihan hyvin.

18A eZRuneja olen polttanut jo pari Mini-T:n kanssa ja sitten päätin siirtyä seuraavaan kokoluokkaan. Jälkimmäsisestä paloi myös becin regu samalla kun fetit hiiltyivät. Ei 35A eZRun säätimessäkään mikään kovin tehokas BEC ole, mutta tähän asti on toiminut hyvin isommassakin autossa ja isojen servojen kanssa. 60A eZRunissa onkin sitten jo 3kpl lineaarireguja rinnan, eli tehoa riittää hyvin vakiokokoiselle servolle, mutta 60A säädin on jo vähän liioittelua näin pieneen autoon.

Jos kaipaa edullista erillistä bec:ä, niin Turnigyn 3-5A mallin olen todennut toimivaksi. Tuo bec on toteutettu kytkevällä regulaattorilla(jossa on paljon parempi hyötysuhde kuin lineaariregussa), eikä se ole kuumentunut vielä kertaakaan niin paljon että sitä olisi kädellä kokeilemalla huomannut. Tämä bec on mulla käytössä Asso T4:ssa, jossa on tällä hetkellä servo joka ottaa yli 3A piikkejä.

68
Sähköautot / Vs: Team Losi Mini-T keskustelua
« : 24.05.10 - klo: 22.55 »
No niinpä näyttää olevan sama tila akulle, mutta eri asennosssa. Pro-mallissa onkin tuo mainitsemasi dual disk slipper jo vakiona. Se on toiminnaltaan loistava, mutta siihen ei saa muita spurrikokoja kuin se 60T.

4S lipolla tulee sitten jo vastaan ulkomitat ja paino. Tietty 4S voisi olla esim. 1000mAh jolloin se vastaisi 2000mAh 2S akkua, mutta painoa olisi vielä kohtuullisesti. Akkupanta kaipaakin sitten jo jotain muutoksia tai ainakaan sokalla sitä ei 3S ja 4S akulla saa kiinni. Itse olen ihan tyytyväinen tähän 3S ratkaisuun, varsinkin kun tuo 5200kv motti sopii tarkoitukseen kuin sialle otsatukka.

Unohdinkin äsken mainita, että onhan mulla ollut käytössä sellainenkin akkukytkentä, jossa on ollut rinnankytkettynä 2kpl näitä 800mAh 2S lipoja. Painoa satsille tulee alle 90g, eikä tarvitse viritellä mitään omia kiinnityksiä. Nuo menevät vierekkäin täysin modaamattomaan pohjalevyyn.

Ohjauksessa käytin aluksi näitä lähes ilmaisia HXT900 perusservoja, mutta joskus innostuin oikein "tuhlaamaan" ja laitoin tilalle Blue Birdin 385DMAX digiservon. Ensinmainittuja meni muutaman kymmenen akullisen välein vaihtoon. Blue Birdistä en tiedä kauanko se kestää, mutta koko viime kesän se oli autossa ja tämän vuoden puolella ajoa on kertynyt ehkä n. 20-25 akullista ja sama servo on käytössä edelleen.

69
Sähköautot / Vs: Team Losi Mini-T keskustelua
« : 24.05.10 - klo: 21.56 »
Erehdyin hankkimaan omani jo jokunen vuosi sitten. Harvalla autolla saa pienellä hinnalla niin paljon huvia kuin Mini-T:llä, puhumattakaan takavedon pienemmästä huollontarpeesta. En tiedä kuinka monta saataa akullista olen autolla ajanut, mutta kovin vähällä huollolla olen selvinnyt. Auto oli uutena pro-malli, eli valmiiksi mukana olivat MIP:n teräksiset cvd vetarit ja Losin öljyiskarit. Molemmat viritysosat ovat olleet autossa alusta asti, eikä vetareihin ole tarvinnut edes niveliä vaihtaa. MIP:n kuuladiffin olen purkanut ja kasannut uusilla sisuskaluilla tasan kerran. Alkuperäisistä titaanivanteista on katkennut yksi. Pohjalevyjä katkennut yksi. Siinä kaikki "murheet" n. 3 vuoden kovan ajon jälkeen.

Itse olen ajellut enimmäkseen 7800kv eZRun motilla, 35A eZrun säätimellä ja 2S lipolla. Muutaman akullisen on käytössä ollut myös 8900kv 20x30mm motti, mutta en nyt tähän hätään löytänyt muuta linkkiä kyseiseen moottoriin kuin eBayn myynti-ilmoituksen jossa kaupataan motti+esc komboa. Vauhtia tuolla kyllä riitti, eikä lämpöongelmia juurikaan ollut. Jotain isoa hiekkakenttää tuollaisella motilla kiertelee mukavasti ja varmasti hiekkamontulle sopisi myös.

Nyt kun keväällä rupesin etsimään auton kyytiin mahtuvaa 1450mAh 2S tai vastaavaa lipoa, kävi ilmi ettei Hobbyking enää myykään samanlaisia akkuja joita olen ennen autossa käyttänyt. Koska en halunnut tinkiä ajoajasta enkä tehoista, päätin kokeilla seuraavanlaista yhdistelmää: 5200kv eZRun motti ja 1300mAh 3S lipo. Tuosta kun alkaa laskeskelemaan, päätyy ennen pitkää tulokseen, että teoriassa 5200kv motti 3S lipolla vastaa kierrosnopeudeltaan 7800kv mottia 2S lipolla.
Käytännössä tehoa on molemmilla yhdistelmillä käytössä aivan tarpeeksi. Ajoaikaa tuli 3-kennoisen lipon myötä reilusti lisää, koska 1300mAh 3S lipossa on energiaa vastaava määrä kuin 1950mAh 2S lipossa, eikä tässä tapauksessa moottorin ottama teho muuttunut merkittävästi, joten koko lisäenergia näkyy pidempänä ajoaikana.

Tämä yhtälö ei tietenkään päde ihan tällaisenaan jos autossa on jo ennestään tehokas motti ja pelkkä akku vaihdetaan 3-kennoiseksi. Silloin motin ottama teho kasvaa suuremman jännitteen myötä, eikä akun suurempi energiamäärä vaikuta niin paljon ajoaikaan.

Viitsitkö apophis ystävällisesti mitata tuon desert-mallin pohjalevystä sen akkutilan mittoja? Mini-T:ssä ja Mini-B:ssä akku pitää laittaa autoon poikittan, kun pituussuunnassa akulle ei ole tilaa kuin jotain 50mm paikkeilla. Poikittain tilaa on n. 72mm. Tuossa näyttää ainakin kuvan perusteella olevan aika pitkä tila akulle?
Millaisilla välityksillä olet ajellut jos noilla moteilla on lämmöt korkealla? Mini-T:ssä on muistaakseni 14/57, Mini-T prossa 14/60 ja Mini-B:ssä 17/57 välitykset vakiona. Tuo viimeksimainittu varmasti kuumentaa moottorin jos renkaissa on vähänkään pitoa.

70
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 23.05.10 - klo: 20.26 »
Monissa latureissa on säädettävä "input voltage cut-off", eli laturi lopettaa lataamisen kun virtalähteen(tässä tapauksessa auton akku) jännite putoaa alle asetetun arvon. Kun säädöt on kohdallaan, ei tarvitse murehtia että starttaako auto enää.

71
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 22.05.10 - klo: 22.09 »
Akkuja täytyy kytkeä rinnan että saadaan isompia virtoja ulos akusta. Samalla saadaan käyttöön myös isompi kapasiteetti.

72
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 22.05.10 - klo: 12.46 »
Kuinkas paljon ajoakku saa lämmetä ajonaikana? Testasin juuri ensimmäistä kertaa Rhinon 4S 2350mAh akkua VE:ssä ja akku oli ajon jälkeen +47astetta.Onko vielä normaalia?  :roll:

Muutama vuosi sitten kaukoidän lipot olisivat pullistuneet jo noissa lämmöissä, mutta kiinalaiset ovat parantaneet laatua huimasti viimeaikoina. Kyllähän tuo lämpö on aikalailla siinä rajoilla että akun ikä alkaa lyhenemään normaalia nopeammin. Tästäkin asiasta on olemassa montaa koulukuntaa. Jotkut jopa lämmittävät lipot ennen ajoa että saisi kaikki tehot irti.
Sulla on toivottavasti noita akkuja ainakin 2kpl rinnankytkettynä? Yksinään tuon akun antama teho selvästi liian vähän VE:n tarpeisiin.

73
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 20.05.10 - klo: 12.46 »
Tuo mop:n mainitsema yksinkertaisempi(ja halvempi) laite on kyllä loistava keksintö. Itsellä on ollut noita lennokeissa varoittamassa akun loppumisesta. Sekä 2S että 3S versiot olen testannut, eikä niistä ole muuta negatiivista löytynyt, kuin että piirilevylle menevien johtojen vedonpoisto kannattaa hoitaa kuntoon vaikkapa kuumaliimalla.
Laitteen varsinaisessa toiminnassa ei ole mitään valittamista. Summeri kuuluu riittävän kaukaa ja punainen vilkkuva valokin on tarpeeksi kirkas, että sen erottaa melko kaukaa.
Laite ei tunnista yksittäisen kennon jännitettä, vaan se mittaa koko akun jännitettä. Toisaalta laite alkaa varoittelemaan jo hyvissä ajoin ennen kuin akku on oikeasti tyhjä, eli silloin yksittäinen kennokaan tuskin on päässyt alle sen suositellun 3V jännitteen.

Jos haluaa päästä vielä halvemmalla, niin myös tämä lipovahti toimii mainiosti:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=4175
Vaikka tuo onkin varsinasesti 3S:lle tarkoitettu, se toimii myös 2S akun kanssa, koska se tarkkailee yksittäisiä kennoja. 2S käytössä jätetään vain kolmannen kennon piikki "ilmaan". Laitteessa ei ole summeria. Vihreät valot muuttuvat punaisiksi kennokohtaisesti kun kennon jännite on pudonnut n. 3.2 volttiin.

74
Sähköautot / Vs: Maverick Atom XB
« : 02.05.10 - klo: 11.40 »
Akku tyhjeni vai käytitkö sen tyhjäksi?
Jos akku tyhjenee puolessa tunnissa itsestään, niin silloin akku on rikki tai laturi ei ole ladannut akkua täyteen.

75
Radiolaitteet / Vs: Futaba 3PM 40MHz ja 2,4GHz
« : 20.04.10 - klo: 23.20 »
Ebaystä löytyy mm. 2200mAh lipoja jotka sopivat niihin ohjaimiin joissa on se 8 rinnakkaisen AA patterin kotelo. Hinta on kohtuullinen ~20USD.
Hobbykingissä on 1450mAh Turnigyjä vielä halvemmalla.

Miksi vaihdat ohjaimeen akkuja kun ne voi ladata ohjaimessakin?

76
RC-kerhot ja -radat / Vs: Raumalla rataa?
« : 17.04.10 - klo: 18.17 »
Näköjään Ning on taas online. Jatketaan siis siellä. Tuo bloggerin sivusto olkoon "varalla".

77
RC-kerhot ja -radat / Vs: Raumalla rataa?
« : 17.04.10 - klo: 12.05 »
Juuri kun saatiin oma foorumi käyntiin niin nyt siellä on joku "suunnittelematon huoltokatko", joka saattaa käytännössä tarkoittaa, että koko Ning-palvelua pyörittävä yritys on mennyt nurin.
Onhan se toki mahdollista että kyseessä on ihan oikea huoltokatko, mutta en usko siihen ennen kuin näen sivuston taas online.
Jos sivusto ei ole toiminnassa parin vuorokauden sisällä, niin sitten täytyy ottaa käyttöön esim. alkuperäisen suunnitelman mukainen blogi.
Tuota blogia ehdittiinkin jo koekäyttämään valmiiksi, mutta ei vielä julkaisemaan...

78
RC-kerhot ja -radat / Vs: Raumalla rataa?
« : 13.04.10 - klo: 21.22 »
Rauman alueen rc-harrastajille päätettiin tehdä oma nettifoorumi ettei tarvitse tätä ketjua aina etsiä ja nostella...

Jatketaan keskustelua täällä:
http://raumrc.ning.com/

Samalle sivustolle saa kaikki halukkaat tulla kesksutelemaan ja/tai ladata kuviaan ja videoitaan.
Sivusto on ollut vasta hetken testikäytössä, joten sisältö on tällä hetkellä sen mukaista :grin:

79
RC-kerhot ja -radat / Vs: Raumalla rataa?
« : 10.04.10 - klo: 20.21 »
Täytyy kyllä sanoa että tarjoilut oli loistavat! Täytyy ottaa uusinta lähiaikoina ja jos vaikka ensi kerralla saataisiin oikein jotain radantapaista aikaiseksi :wink:

80
RC-kerhot ja -radat / Vs: Raumalla rataa?
« : 10.04.10 - klo: 11.17 »
Raisun kanssa tuossa soiteltiin ja kävi ilmi että Karin kentällä on joku hevostapahtuma.
Ajot pidetään Nanun koulun kentällä aikaisemmin ilmoitettuna aikana, eli klo 15.

81
RC-kerhot ja -radat / Vs: Raumalla rataa?
« : 09.04.10 - klo: 15.01 »
Hyppyreitä ja muuta ratasälää löytyy kyllä Micro-T/Mini-Z kokoisille autoille, mutta niille voidaan pitää erikseen kokoontuminen jos kiinnostusta riittää.

Karin kentälle olisi tulossa täältäpäin ainakin Asson T4, Losin Mini-T ja mahdollisesti Kyoshon Mini-Inferno. Voin toki ottaa myös noita microkokoisia autoja näytille mukaan???

82
Sähköautot / Vs: Ez-run 60a edullinen esc. Kokemuksia?
« : 03.04.10 - klo: 21.30 »
Olen kyllä lukenut nuo samat tekstit. Sen verran noilla kahdella "380" kokoisella moottorilla on kuitenkin eroa, että kun tuosta pienemmästä ottaa irti ~300W tehoja, se on n. 70C asteinen, kun taas Hobbywingin sekasikiösta voi irroitella reilusti yli 400W tehoja ja motti pysyy n. 30C asteisena.
Lämmöt eivät ole perstuntumalla arvioituja, vaan infrapunamittarilla mitattuja. Ennen kuin kukaan ehtii kommentoimaan että ei tuollaisesta värjätystä alumiiniseoksesta saa luotettavia lukemia IR mittarilla: Ei saakaan, siksi molemmista moteista lämpöjä on mittailtu kuoren lisäksi myös akselista ja laakereista.

...
on joo mutta roinat sisällä on samaa kaliiperia roottorin akselia lukuunottamatta

Kyllä noissa molemmissa on 1/8" akselit.

83
Sähköautot / Vs: Ez-run 60a edullinen esc. Kokemuksia?
« : 03.04.10 - klo: 20.39 »
1840g näyttää vaaka ajokunnossa punnittuna. Akun osuus tuosta on 340g. Ei tosiaan ole kovin painava 1/10 autoksi.
Luulisin että em. setupilla nousisi savu välittömästi jos auto olisi vähänkin painavampi tai neliveto, tai jos olisi kunnolla pitoa takavedolla.

No ei se mikään ihme ole että tuo 4300kv ezrun jotain assoa liikuttaa sen melkein 70km/t kun se liikutti omaa pedeäkin yli 60km/t ja tuo on vissiin pikkasen painavampi isompine renkaineen ja runko, tukivarret ja vaihdeloota on kaikki alumiinia.
En minäkään sitä epäillyt talviajojen perusteella, mutta pakkohan se oli kokeilla kun koko asia todettiin täällä mahdottomaksi :grin:

84
Sähköautot / Vs: Ez-run 60a edullinen esc. Kokemuksia?
« : 03.04.10 - klo: 19.05 »
Kolme piikkiä pienempi pinjoni ei nyt varsinaisesti ole mikään mahdottoman suuri muutos vakioon.

Kokonaisvälitys:
- vakio 1/11.31
- mun mittauksessa: 1/13.31

85
Sähköautot / Vs: Ez-run 60a edullinen esc. Kokemuksia?
« : 03.04.10 - klo: 19.01 »
Kuvassa 380 kokoinen motti ja aiheeseen liittyvä 4300KV ezrun. Onhan noissa vähän kokoeroa.

380 on 28mm x 36mm ja ezrun on 36mm x 50mm.

86
Sähköautot / Vs: Ez-run 60a edullinen esc. Kokemuksia?
« : 03.04.10 - klo: 18.33 »
Älä vaan uskokaan. Nyt se on testattu. Tässä setuppi:
- Asso T4
- 35A ezrun
- 4300KV ezrun
- 4400mAh 3S Lipo
- 17T pinjoni (vakio 20T)
- 87T spurri  (vakio 87T)
- Pro-Line Bow-Tie takana
- Asfaltti jossa irtohiekkaa päällä

Laitoin kaasun EPA:n puoleenväliin ja rupesin ajelemaan edestakaisin n. 200m suoraa. Jokaisella vedolla lisäsin vähän EPA:a ja toivoin ettei savu nouse. En viitsinyt ihan täysille kaasua missään vaiheessa säätää, kun pelkäsin että nopari palaa.
Ensimmäisellä sessiolla suli irti mottorin johdosta sellainen 3.5mm banaani ilmeisesti alkuperäisen kylmäjuotoksen takia. Sen kun kävin korjaamassa niin ajelin toisen session ja laitoin GPS-loggerin kyytiin.

Toistin saman ja lisäilin EPA:a pikkuhiljaa.
Tässä tulokset:

- EPA n. 50%, nopeus 52km/h
- EPA n. 60%, nopeus 56km/h
- EPA n. 65%, nopeus 57km/h
- EPA n. 70%, nopeus 62km/h
- EPA n. 75%, nopeus 64km/h
- EPA n. 80%, nopeus 67km/h ja toisella vedolla 68km/h

EPAn arvot ovat summittaisia koska tuossa mun "talvikahvassa"(Futaba T2PHKA) ei ole kuin nupista säädettävä EPA ja se ei tunnu olevan ihan yhtä tarkka kuin digitaalisesti säädettävä.
Ajoin jokaisella asetuksella useamman vedon ja nuo ilmoitetut nopeudet ovat toistettavissa, eli ei mitään yksittäistä sattumaa.

Noparia on sen verran "modattu" että piirilevylle tulevien akkujohtimien liitoskohtiin on kolvattu 2kpl 1000µF konkkaa. Muuten ihan vakiokamaa suoraan Hong Kongista :wink:

EDIT: Piti vielä mainita että koko session huippu oli 69km/h, mutta se oli yksittäinen piikki. En pystynyt sitä toistamaan niin olkoon se nyt epävirallinen huippunopeus tuolle vehkeelle...

87
Sähköautot / Vs: Ez-run 60a edullinen esc. Kokemuksia?
« : 03.04.10 - klo: 17.29 »
Älkääs nyt heti tyrmätkö tuota ajatusta. 4300kv eZ-Run ja 35A säädin riitti lumellakin 58km/h nopeuksiin 2S LiPolla kun talvella kokeilin GPS:llä. Tehoja tuohon tarvitaan ~400W, joten moottorin 500W raja ei ole vielä kovin lähellä. Säätimen kanssa voikin tulla savunkarkaamisia melko nopeasti. Pakkasella ei säädinkään lämmennyt yli 30C asteen.
3S akulla päästäänkin parempiin teholukemiin jos virta pysyy samana, joten onhan tuossa potentiaalia kulkea ~65km/h pintaan jos ei vaan polta noparia liian raskailla välityksillä. Itse kokeilin 17/87 välityksillä 3S LiPolla ja ohjaimesta kaasu rajoitettu 55/100 niin nopeus oli lumella tasan 60km/h ja virrat oli 50-52A luokkaa.
Teen 3S:llä testin vielä asfaltilla kunhan kerkiän.

Autona noissa mittauksissa Asso T4 ja välityksinä 22/87. Kokonaisvälitys 1/10.28.

88
Nyt on jotain parannusta luvassa tilausten käsittelyyn uusien tilojen ja työntekijöiden myötä:

Lainaus
ORDER DISPATCH DELAY
Dear Customer,
Last weekend we moved our entire inventory, computer system and staff to a new warehouse location.
The new warehouse is much larger and will help us to increase stock variety and volume as well as enable us to hire more staff to ship your orders out faster.
Unfortunately the warehouse move took us 4 days to complete and therefore we are now behind in dispatching orders.
If you have an order that is still processing, please do not be concerned. We will ship it out as soon as possible.

We are now shipping orders and hope to be within 48hr dispatch times again soon.
If you have an order processing now, it will ship within the next few days.
If you place an order now, it will be shipped within 4-5 days.

Thanks for your patience and understanding.

Regards.
Everyone at Hobbyking.com

89
Kyosho / Vs: Kyosho Mini Inferno
« : 26.03.10 - klo: 19.52 »
Ja vielä vastaus kysymykseen: esimerkiksi Futaban R152JE on hyvä ja halpa pienikokoinen vastari, jos haet AM27 vastaria. Tuossa ei ole BEC:ä, mutta ei ole tarvettakaan kun noparissa on BEC.
Jos käyttää vastaria jossa on BEC, voi silti käyttää noparia jossa on BEC. Vastari ja servot saavan käyttöjännitteensä noparin johdon kautta. Molemmissa tapauksissa vastarin BATTERY-liitin jää tyhjäksi.

90
Kyosho / Vs: Kyosho Mini Inferno
« : 25.03.10 - klo: 22.25 »
Suomesta voi olla vaikea saada mitään hyviä iskareita järkevään hintaan. Jos nyt kuitenkin päädyt tilaamaan iskarit ulkomailta, niin näitä 3Racingin iskareita uskallan suositella hyvällä omallatunnolla.
Mulla on tuollaiset kahdessa Mini-Infernossa, eikä ole ollut valittamista. Öljyt pysyy sisällä ja jousen esikiristyksen saa säädettyä suoraan iskarista ilman mitään muovipalikoita. Myös huoltosarjoja noihin saa kohtuulliseen hintaan.

Onko kukaan modannut MI:hin 540 konetta? Itselläni olisi kone ja nopari nyt tyhjänpanttina. Olisi kiva bnähdä kuvia.

Mini-Infernon vakio voimansiirto ei kestä juurikaan mitään vakiomottia tehokkaampaa. Itsellä on 28x36mm(eli ilmeisesti 380 kokoluokan?) 5100kv harjaton ja diffit rakennettu polttismallin teräspalikoista. Nyt kestää diffit, mutta teräksiset vetoakselit katkeilee heti kun auto osuu vähänkin pitävämpään kohtaan...

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 ... 19