61
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 23.09.09 - klo: 21.41 »
Iltaa
Nyt pääsin itsekkin kokeilemassa ekakerran VTR:ää Torpalla ja täytyy sanoa että yllätyin positiivisesti miten helppoa oli viedä 415:sta vaikka ajoin asfaltti säädöillä.
Katoin että maavaraa oli 6mm edessä ja takana sekä pidotin renkaat ja koripäälle ja sitten menoksi.
Samalla huomasin myös kuinka paljon kääntyvyyttä oli Escort mk1:ssä perän tullessa kokoajan mukana.. oli ajettu pitoa rataa viime käynnin jälkeen
Alla oli siis retroracingin vanteet HPI:n vtr kumeilla jotka oli kun crossarin donitsit kun antoi kaasua auton ollessa ilmassa :lol:
Tosin ajot loppui kun kone päästi kunnon savut yhden akullisen jälkeen :mrgreen:
Hauskaa oli ja seuraavan kerran uudestaan toisella koneella..
Nyt pääsin itsekkin kokeilemassa ekakerran VTR:ää Torpalla ja täytyy sanoa että yllätyin positiivisesti miten helppoa oli viedä 415:sta vaikka ajoin asfaltti säädöillä.
Katoin että maavaraa oli 6mm edessä ja takana sekä pidotin renkaat ja koripäälle ja sitten menoksi.
Samalla huomasin myös kuinka paljon kääntyvyyttä oli Escort mk1:ssä perän tullessa kokoajan mukana.. oli ajettu pitoa rataa viime käynnin jälkeen
Alla oli siis retroracingin vanteet HPI:n vtr kumeilla jotka oli kun crossarin donitsit kun antoi kaasua auton ollessa ilmassa :lol:
Tosin ajot loppui kun kone päästi kunnon savut yhden akullisen jälkeen :mrgreen:
Hauskaa oli ja seuraavan kerran uudestaan toisella koneella..