Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - *Artsi*

Sivuja: [1] 2 3 4 ... 7
1
Päivitetty lista lähtijöistä:

9kpl kuskeja tällä hetkellä lähdössä ja lisää lähtijöitä on ilmeisesti tulossa.

Pekko Iivonen
Karri Salmela
Arttu Syrjänen
Joona Haatanen
Joona Lempiäinen
Tommi Hartlin
Eppu Ylikorpi
Pete Ylikorpi
Max Söderlund
Arto Heinonen (Kisa turisti)

Matkan hinta Turusta noin 130€ henkilö sisältää auton, laivan ja kisa hotellin.

2
kiitos

3
RC-kerhot ja -radat / Vs: PKSRCA:n 1/5 krossirata Lavanko
« : 03.06.15 - klo: 16.45 »
Aika kova tuuli on mutta radat ajokunnossa.

4
Aika kova tuuli on mutta radat ajokunnossa.

5
RC-kerhot ja -radat / Vs: PKSRCA:n lavangon M8 polttisrata
« : 03.06.15 - klo: 16.43 »
Aika kovatuuli on mutta radat ajokunnossa.

6
Terve!

Kokoontaitettava korekepalli (violetti) jäi minulta sinne.

Kiitos kun laitoitte talteen.

Terveisin
Arto Heinonen

7
Talkoot huomenna Lauantaina 10.3.2012  klo 11.00

Huomiseksi on luvattu hyvää säätä niin pidettään talkoot huomenissa jossa ajettaisiin lunta pois radalta.
Näin saataisiin rata sulamaan nopeammin ja ajokuntoon.


Auttavia käsiä tarvittaisiin mukaan talkoisiin!

Meillä on lumilinkoja mutta mukaan voi ottaa lapioita, lumikolia ja muita lumenluontivälineitä.

8
Hei kaverit PKSRCA:lla on oma osio missä keskustella tämän kaltaisista asioista????????????????!

Kiitos!  :afro:

9
JQ Products / Vs: JQ Products - THE Car
« : 29.04.11 - klo: 23.17 »
Kannattaa kysellä Hobbyfactorystä sieltä löytyy takuu spurreja ainakin.

10
JQ Products / Vs: JQ Products - THE Car
« : 02.02.11 - klo: 20.35 »
Suunnittelia löytyy ainakin lauantaina messuilta.

11
Ollaan puhuttu ja suunniteltu tuohon tyyliin pikkasen että mitä jarkko ehdottelikin että Pro kuskit auttaisivat ja mekkaisivat Sport kuskeja finaaleissa ja muutenkin tietty.

12
Moi!

Olisiko siinä ideaa että kun järjetetään esim. ensi kesänä Finnish Open sarjaa tai vastaavaa
niin pidetään tavallaan kaksi kisaa samana päivänä tai paremminki kaksi luokkaa samana päivänä?

Ilmoittaudutaan esim. Pro luokkaan ja Sport luokkaan. Sport luokkaan ei saa ilmoittautua esim. SM 12 kärkikuljettajat ja Pro luokkaan kuka vaan.

Näin saisimme molemmille luokille omat alkuerät ja finaalit ja voittajat. Finaalin pituus 30min niin päivään ei tulisi pituutta kuin noin 30min lisää ja kaikki saisivat ajaa voitosta ja oman tasoisia kuskeja vastaan. Tämä myös kehittäisi uusia kuskeja ajamaan pidempiä finaaleja ja saisi myös samalla kisakokemusta enemmän.

Rakentavaa keskustelua aiheesta kiitos :grin:!

13
Moi!

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä miksi mennä toimivaa muuttamaan.

Periaatteessa meillä on merkki kohtaiset yksi tyyppi renkaat.
Meinaan edellisellä sitä että kaikilla suomessa ajettavilla radoilla joilla ajetaan kilpaa niin ajetaan samalla rengas mallilla yleensä aina. Periaatteessa aina!

Suluissa olevat ovat pikku piikkisiä renkaita joilla voidaan saada aika ajoissa kymppä tai kaksi kierroksella pois jos haluaa mutta näillä ei voi ajaa finaalia joten monelta jää ostamatta eikä niitä tarvitse.

Yleisesti perusmallit ovat helpompia ajaa ja siten saa ajettua paremman kokonaistuloksen ja niiden kesto on monin kertainen.

Aka       Cityblock  (GRIDIRON)
Proline   Caliber    (Hole shot)
JConcepts Hit Men    (Double Dee)

Etuna tässä on se että voit vapaasti valita näistä mikä on omalle ajotyylillesi/itsellesi paras vaihtoehto ja toimittajia on useampi. Eli jos jollain ei ole niin jollain muulla varmasti on.

Nämä tarinat perustuu kahteen viime vuoteen josta on saatu paljon kokemusta kokeiltujen kautta.

Eli periaatteessa kun tiedät rengas merkin/mallin millä tykkäät ajaa niin vaihtoehtoja on vain kaksi joista käytetään päänsääntöisesti vain toista. Joten ei tarvitse montaa eri vaihtoehtoa olla aina mukana.

Melkeinpä jokainen kisaaja tietää jo oman rengas merkin mistä tykkää joten niillä myös todennäköisesti ajaa.
Ja aloittelijoille suositellaa jotain näistä kolmesta merkistä/mallista niin kuin ennenkin on tehty.

Jokaisella noilla voi voittaa mestaruuden se on nähty joten siitä se ei jää kiinni kenelläkään.

Tämä sama kaava toimii yleensä kaikilla valmistajilla eli on kaksi mallia jotka toimivat joista yleensä aina käytetään vain toista. Tämä koskee siis Suomen ratoja.

14
Moi!

Tuntuu olevan noi yöpymis mahollisuudet aika täyteen buukattuja turussa mutta löysin viellä hotellin josta sai huoneita. Jos joku tarvii niin alla linkki.

Ruissalon kylpylästä turusta noin 15min ajo turkuun.
http://www.ruissalospa.fi/index.php/fi/info/yhteystiedot

15
Avaan ovet tänään klo 17.00 - 20.00 mahdollisesti pidempäänkin mutta varmistuu vasta myöhemmin.

16
Matti nousi tänään kerran voittaen oman nousufinaalinsa selkeesti.

Seuraavassa finaalissa oli pikkasen ohjelmaa saatiin varikon läpiajo rangaistus väärästä lähdöstä ja pikku kämmiä päälle ei ihan riittänyt jatkoonn mutta Masa ajoi kyllä parhaan ajonsa silti. Lähdössä taka rengas ei koskettanut rata putkea niin tuli sakkoa.

Itsellä meni tosi hyvin tulokseen nähden. ajoin neljäntenä kuulemma pitkään ja sitten auto juuttu sisämollaan kiinni ja painoin kaasua kunnoilla että irtoisi niin siinä oli terävä rauta tangon pää joka repi takarenkaan reunan hajalle ja osittain irti liimauksesta ja insertti lensi renkaasta pihalle ja ajoin pari kierrosta kai ilman taka inserttiä ja siiten varikolle renkaan vaihtoon ja tankkaukseen. Menetettiin joku noin 15 sek siinä mutta kuulemma olin silti neljäntenä ja nousemassa. Sitten puuttu epäonni peliin ja taka tuplan alas tulossa hävis sähköt ja auto jäi radan reunaan. Nostaja haki auton varikolle ja saatiin sähköt päälle taas mutta läppi oli joku 108sek ja jäin 30sek noususta. Kuulemma muuten nousu olisi ollut varma mutta kahteen lisä ohjelmaan ei ole varaa noissa kisoissa. Muutin autoa finaaliin ja se oli todella hyvä ja sillä pysty ajaa tosi lujaa ja varmasti. Silti jäi hyvä fiilis kisoista ja finaalista!

17
Sunnuntai.

Jose
1/8 B
8.00

Teemu
1/4 A-B en muista?
10.15 aika pitäisi olla kyllä oikein kumminkin.

Nämä taas oli paikallista aikaa joten viisi tuntia aikasemmin teillä.

18
Huomenna matti ja minä ajetaan omat finaalimme.

Matti
2048 B
klo 8.00

Arto
128 B
klo 13.00

Nää on taas paikallista aikaa joten viisituntia pois jos siellä kattelee.

Masalle lähetään ajaa puskasta huomenna extreme tankkiväliä ja muita jippoja jos saatas ukko nousee pari kertaa.

19
Joo vatsataudissa oltiin kuvan ja avajaisten aikaa.

Rata on tullut kokoajan hitaammaksi ja erittäin paljon vaikeammaksi ja siksi epäonnistumiset on lisääntynyt ja kalustoa hajonnut porukalta jatkuvasti. Tuntuu olevan moottoreillekkin todella rankkaan kun porukalla sammuu kokoajan riippumatta onko ammattilainen tai vähemmän kokeneempi.

Renkaitakin on ollut suhkot vaikee valita kun rata muuttuu koko ajan ja erien välissä on niin suuret erot ja aamulla on viileempää ja päivällä todella kuumaa ja sit illemmalla viellä viileempää ja kosteus vaihtelee jonkun verran kans.

Josesta ja Teemusta en tiedä mutta Masa on kuulemma omien sanojensa mukaan ajanut kuin ämmä! :)

Itsellä on mennyt sut hyvin koska joka erässä on tulos parantunut vissiin muutamalla sekunnilla vaikka rata on ollut selkeesti huonompi aina. Omassa finaalissa ois hazelwood ja yksi maailman mestarin jotka pitäis yrittää rökittää. Ton tason kuskit mun kanssa samassa finaalissa kertoo kuinka karuu meno on täällä.


20
Perjantai

Erä 12
Arto
8.16
13.16

Erä 14
Matti
8.45
13.48

Erä 1
Teemu
9.20
14.20

Erä 5
Jose
10.24
15.24

Nämäkin paikallista aikaa joten viisi tuntia aikasemmin teillä.

21
Torstaina erä numero kuusi aloittaa molemmat eräkierrokset jos muutoksia ei tule.

Erä 12
Arto
9.36
14.36

Erä 14
Matti
10.08
15.08

Erä 1
Teemu
10.40
15.40

Erä 5
Jose
11.44
16.44

Nämä ovat kanssa paikallista aikaa joten viisi tuntia aikasemmin teillä.

22
Keskiviikkona

Erä 1
Teemu
8.00
15.40

Erä 5
Jose
8.56
16.44

Erä 12
Arto
10.48
14.36

Erä 14
Matti
11.20
15.08

Nämä on paikallista aikaa joten viisi tuntia pois noista siellä.

23
Moi!

Tänään tehään erät uusiksi treenien jälkee.

Laittelen aikatauluja kun selviää ja kello on viisi tuntia edellä teitä.

Sen verran voin kertoa radasta että jos et ole asunut täällä tai käynnyt treenaamassa useampaa viikkoa niin morjensta!

Kaikki sanoo niin huippu kuljettajat kuin harrastajat että vaikein rata mitä nähnyt. Se on aikapaljon jenkki poikien suusta kun sanoo noin.

Rata-alue on ilmeisesti maailman hienoimpia tai hienoin ja kaikki tuntuu suunnilleen toimivan ainakin toistaiseksi lukuun ottanatta pikku nostaja pulaa joka varmaan saadaan toivottavasti kisaan kuntoon. Ei oo helppoo olla nostaja täällä koko päivä radalla juosten lämpöö joku 33c ja siitä ylös päin.

Hienot ja tiukat kisat on tulossa ja mikä on kalustolle super rankkaa.
 
Muut on avajais seremoniassa ja minä makaan hotellilla pahassa vatsataudissa.

Ei muuten taikku pänttö kestänyt suomalaista vatsatautia!   :shocked:


24
Seinä on pikanauloilla katossa ja lattiassa kiinni.
Pysty rungot on naula pyssyllä ammuttu kiinni ja kyprokki levyt on kyprokki ruuveilla kiinni rungoissa.

Akku kone, vasara ja sorkkaraura mukaan niin lähtee. Tai joku käsi sirkkeli tai vastaava.

25
Sähköautot / Vs: World GT
« : 17.09.10 - klo: 23.44 »
Moi!

Harraste mielessä mitä viime vuonna ajettiin niin ajoin satula akun toisella puoliskolla T-pala autossa ja niissä ajoissa mitä ajettiin niin ihan jees meni.

Ei varmasti paras ja optimaalisin vaihtoehto mut pystyy ainakin ajaa! :)

Miltä kuulostas 1S lipo ja nolla ennakko säädin ja 8.5T moottori?

Luulisin että se olis paras yhdistelmä mukavin ajaa kun auto vastaa alhaalta ees pikkasen kaasuun ja kiihtyy suoralla loppuun asti eikä tarvii ajaa kaasu pohjassa koko ajan.

Huomioituna auton paino ja viime talven testit ja ajot niin 10.5t ja 1S lipo ja nolla ennakko säädin ei vaan kuljeta autoa tarpeeksi kovaa vaikka luokan tarkoitus ei olekkaan olla mikään sika nopea.

Älkää nyt hermostuko ehdotuksesta vaan kommentoikaa.

26
Mielipiteitä  :grin:

Tämä hanke kuulostaa todella hienolta ja kerranki paikkansa puolesta isolta!

Joten rata niin isoksi että siinä voi ajaa patteri kasilla vaikka niitä ei välttämättä tulisikaan.
Silloin on iso rata missä voi ajaa patteri kasilla, SC, 1/10 krosseilla eli rata soveltuu kaikille autoille niin ei tarvitse muokkailla välillä ja on tarpeeksi iso ja pitkä kierrosaika SC ja 1/10 krossareille.

Tehään kerranki iso rata kun puitteet tarjoo sen niin siitä hyötyy kaikki kuskit ja harrastajat ja niin edelleen.




27
Tulokset / Vs: Rally Finland Nitrocross Championship
« : 27.07.10 - klo: 17.01 »
Terve!

Löytyisi kahdelle hengelle majoitus kisojen ajaksi jos joku tarvitsee.

Olemme vuokranneet omakotitalon jossa on kaksi paikkaa vapaana (oma huone)

Mahdollinen aikaväli ke 28.7 - su 1.8 tai jotain siitä välistä jos haluaa.

28
Terve!

Mahdollisen Suuren sateenuhkan takia kisat saatetaan siirtää sunnuntaille.

Nyt seurataan sateen kehittymistä ja huomenna Klo 14.00 Mennessä tulee päätös ajetaanko Lauantaina vai sunnuntaina.

Kisat ajetaan lauantaina ja jos se on mahdollista.

Pahoittelemme mahdollisia muutoksia!

Terveisin
Rempan Sihteeri

29
Tulokset / Vs: KILPAILUKUTSU M-8 SM 3 VANTAA LAVANKO
« : 22.07.10 - klo: 14.36 »
Terve!

Mahdollisen Suuren sateenuhkan takia kisat saatetaan siirtää sunnuntaille.

Nyt seurataan sateen kehittymistä ja huomenna Klo 14.00 Mennessä tulee päätös ajetaanko Lauantaina vai sunnuntaina.

Kisat ajetaan lauantaina ja jos se on mahdollista.

Pahoittelemme mahdollisia muutoksia!

Terveisin
Rempan Sihteeri

30
RC-kerhot ja -radat / Vs: Lavangon polttiskrossirata
« : 19.07.10 - klo: 13.33 »
Rata on suljettu tänään maantaina.


Rata on avoinna huomenna tiistaina normaalisti.
Keskiviikkona rata on mahdollisesti avoinna jos talkoot ja muut työt ovat valmiina kisoihin.
Ilmotellaan keskiviikosta myöhemmin.

T:Rempan sihteeri

Sivuja: [1] 2 3 4 ... 7