Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - *Artsi*

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
91
Tulokset / Vs: A8 Race 2007-2008 yhteispisteet
« : 21.01.08 - klo: 18.35 »
Moi!

Kannatan nikon ehdotelmaan ja jos päivä meinaaa venyä liikaan niin edes finaalit ajettaisiin kolmin kertaisina niin saataisiin lisää ajoa/jännitystä ja etenki ajo harjoitusta kaikille meille finaaleihin.

Sarja oli todella hyvin onnistunut ja siitä ISO ISO kiitos kaikille järjestäjille muille asian eteen tehneille buffetin pitäjille ja varaosa kauppiaille ja muuten mukana olleille!!!!!!!!!  :mrgreen: 

92
Tulokset / Vs: A8 Race Lohjalla 20.1.2008
« : 19.01.08 - klo: 21.15 »
Moi!

Monelta ovet aukeaa?

93
Tamiya / Vs: Tamiya TRF 416
« : 31.12.07 - klo: 11.49 »
Moi!

Tuli ajettua tosiaan kuusankoskella muutama akku ja auto oli todella hyvä/nopea ajaa ja mikä parasta se oli todella helppo ajaa. Tosiaan lähes paketti setupilla ja ajoin ja auto toimi loistavasti ja kellokin näytti lupaavia aikoja ja siihen kun lisätään toi helppous ajaa viel niin pakko sanoo et tolla autolla on helppo ajaa varma tulos!

94
Tulokset / Vs: MINI CUP, Tulokset + keskustelu
« : 29.12.07 - klo: 23.54 »
Moi!

Kisat oli hienot ja todella toimivat ja siitä iso kiitos järjestäjille!
Kuten tuli ilmi jo aikasemmin niin uusi kisa formaatti oli todella toimiva ja teki kisasta entistä jännittävämmän.
Kisat oli alusta loppuun todella tasanen mikä tekee luokasta entistä kiinnostavamman ja varmasti jatkossa entistä tiukemman!

Video on loistava!!

95
Polttisautot / Vs: Jose uutisia!!
« : 28.12.07 - klo: 12.35 »
Vähäks jännää!!!! :roll:

96
Tamiya / Tamiya TRF 416
« : 24.12.07 - klo: 02.07 »
Moi!

Tuli hankittua tollanen uusi Tamiyan TRF 416 turisti ja kuus akua takan sillä rajatorpan pommarissa ja voin sanoa että auto teki todella upeen ensi vaikutelman ajettavuudellaan ja nopeudellaan. Viidennellä akulla ajoin jo 7sec nopeamman kokonais tuloksen mitä oon siellä porolla ikinä ajanut ja pääsin sillä uudelle kierros luvulle kokonaan. Auto on todella vakaa/kääntyvä ja helppo ajaa mikä tekee siitä todella hyvän ja nopean!

97
Sähköautot / Vs: Ensimmäinen touring
« : 12.12.07 - klo: 11.38 »
Moi!

Molemmat on hyviä ja kestäviä autoja itse molemmat omistaneena ja niillä kisaa ajaneena. Tamiyan puolesta puhuu se että se on ehkä pikkasen helpompi säätöinen auto ja varaosa puoli toimii suomessa loistavasti.

98
Sähköautot / Vs: Ehdotuksia mini-sarjan säännöille
« : 26.11.07 - klo: 18.01 »
Moi!

Okei 3racing renggas on korkeampi joten henkilökohtasesti vastustan sitä ja olen ehdottomasti vakio renkaiden kannalla! Korkeamman profiilin rengas kaataa auton helpommin etenki jos siinnä on enemmän pitoa joten se ei sovellu niin hyvin tähän hommaan. Vakio renkaalla saadaan auto menee ihan hyvin ja etenki jos pitoa saa käyttää! Joten tämä on aika selvä konsepti mikä pitäisi toimia kaikilla ja olla sama kaikille. Tämä toimi meillä ainakin hyvin torpan radalla niin uskon sen toimivan kaikkialla kyllä.

99
Sähköautot / Vs: Ehdotuksia mini-sarjan säännöille
« : 26.11.07 - klo: 16.27 »
Moi!

Auton pitäisi olla mahdollisimman lähellä paketti versiota niin mielenkiinto ja tasasuus pysyy tallella ja samalla kustannukset kurissa niin sitä kautta saadaa enemmän harrastajia mukaan.

-Ei kuuladiffiä!!!  (hommasta häviää sen mukana koko idea jota tälle luokalle on haettu)
+Öljy iskarit
+Laakerit
+Pitoaine
+Vakio renkaat

Onko kellään kokemuksia 3racing renkaista oikeesti ja niiden edusta muuten kuin hinta?
 

100
Moi!

Laita ohjaukseen mielummin 9351 ja se 9451 kaasuu niin kestää pidempään ja jaksaa kääntää paremmin. Enpä kyllä ite oo huomannnnu sanwan ja fass kanssa mitään ongelmia enkä kyllä ole kuullutkaan että ois mitään ongelmia ollu. Mistä tällästä tietoa olet saanut tai mitä ongelmia sulla on ollu sen kanssa?

101
Moi!

Kiitos kaikille järjestäjille hyvistä kisoista!

Vaikka rata olikin pienen näkoinen aluksi niin saatiin mukavat ja tasaset kisat aikaan.

Oli muuten hieno ajaa uusilla akuilla jotka potki sikana alusta loppuun asti ja tais velipoikakin päästä ekaa kertaa joka hiitissä maaliin ilman mitään akku huolia! :mrgreen:

+Tamiya TA05 MS  (toimi taas loistavasti ja oli nopee!)
+Digi Peak (akut potki sikana ja kesti virissäkin Arilla loistavasti)
+Sorex/GM  (toimi hyvin)
+Buffa
+Hyvää kisailua/vääntöä tommin kanssa vikassa A-finaalissä

102
Polttisautot / Vs: CEN Matrix ja Arena
« : 15.11.07 - klo: 12.29 »
Moi!

Valitettavasti siinä on vähän liian vähän nitroa mun kisa mieltymykseen. 25% ajetaan suomessa kisoissa ja isoissa kisoissa ulkomailla 30%. Kun on enemmän nitroa niin on enemmän tehoa kanssa! :mrgreen: Ja suuremmalla nitro määrällä koneen säätäminen on muuten helpompaa kun kone ei oo ihan niin ronkeli säätöjen kanssa kun on enemmän nitroa.

Artsi

103
Moi!

Onko aikataulusta tarkempaa tietoa viel tai lähinnä lopettamis ajan kohtaa?

104
Polttisautot / Vs: CEN Matrix ja Arena
« : 07.11.07 - klo: 13.14 »
Moi!

Itse käytän iskareita iskaritornin ala rivissä molemmissa päissä.

Edessä
yläpää ala rivi ja ihan sisimpään reikään
ja tukivarresta ihan sisimpään reikään.

Takana
yläpää ala rivi ja keskimmäiseen reikään
ja tukivarrestä sisimpään reikään.

Taka linkki
Pyöränpäästä (hubissa) uloimpaan yläreikään ja linkin sisäpää iskarin tuesta kaikista sisimpään reikiin joita on kaksi. Tasasemmalla radalla alempaan reikiin ja jos on röykkyja enemmänkin niin ylä reikiin.

105
Mugen / Vs: Mugen MBX5 / MBX5R / MBX5T
« : 07.11.07 - klo: 13.01 »
Morjesta!

Voin pikkusen valottaa tota hommaa et millä on ajettu ainakin. Tällä autollla JQ on ajanu edessä vaan ku ei muistaakseni ollu hyvä jos oli enemmän niitä ja taas edeltäjällään se muistaakseni ajo joka paikassa niillä ja oli sika hyvä ja kronossa ajetaan ainakin joka paikassa et se kyl riippuu aika pitkälti autosta ja sen ominaisuuksista myös että toimiiko ne.

106
Eli Jos se on nopeampi niin eikö siinä ole lyhyempi reaktio aika ja jos on niin eikä saman matkalla ehdi tekee enemmän asioita silloin ku on lyhyempi reaktio aika. Kyllä kuskilla kehittyy reaktio ajat muut aistit kuten silmät ja muut aistit uran/harrastuksen varrella jolloin alkaa eroja tulee.

Ja sellasen asian huomasin tos matkan varrella et viime vuonna esim MM-missä tai muissa arvo kisoissa melkein kukaan ei ajanu tolla spektrumilla ja taas tänä vuonna pro-lla ja fasst systeemillä todella moni siis todella moni arvo kisoissa. Syytä en tiedä tähän mutta tänä vuonna niitä oli sikana enemmän kun viime vuonna.

107
No Hoke mistä se johtuu et sun auto pysy paremmin hanskassa ja oli parempi tuntuma ja sitä myöten prempi fiilis ja eron huomasit pro mallissa auton ajettavuuteen? Et vastannu viel!!!!! Näin itse kirjotit.

108
No mistäköhan se johtuu et se tuntu et on paremmin hanskassa?
Varmaan siitä et se reagoi nopeemmin ja tuntuvuus paranee sitä myötä ja fiilis paranee autoon!

109
No minkäs eron huomasit ku mainitsit Että vaihdoit vanhasta pro malliin?
Tätä mä en just ymmärrä eka sanotaan et ei oo mitään eroa ja sitten hetken päästä et vaihdoin ja eron huomasi.

Oli miten oli ja papereissa lukee mitä lukee mutta itse olen kokenut nämä asiat ajaessa ja pro mallilla on auton hallittavuus parempi luki mitä luki papereissa tai mitä nyt silmä/aivot kykenee käsittelee. Itse olen tyytyväinen näihin laiteisiin ja todennut ne hyväksi ja jatkan samoilla sano kuka mitä vaan tai luki lapuissa mitä vaan.
Radalla se totuus tulee esiin ei niissä lapuista.

110
Ei oo järkevää vaidella ja kun ostaa kerralla kunnolliset niin ne kestää pidempää ja palvelee samalla kehityksen kulkua kun kehittyy ja tarvii nopeutta tulevaisuudessa. Nopeemmalla servolla oppii ajaa samalla lailla kun hitaalla se vaatii vaan pikkasen reeniä niin ku kaikki muutkin asiat. Aluksi voi vähentää pikkusen kääntymistä lähettimestä niin se helpottaa jos meinaa olla liian äkänen ja lisää sitä pikku hiljaa tarpeen ja kehityksen mukaan. Kun kerralla ostaa kunnolliset servot jos se on vaan mahdollista niin siinä yleensä säästää rahaa pidemmän päälle. Mutta muillakin pääsee alkuun kyllä ettei se mikään pakko ostos ole aluksi. Voimakkailla servoilla on helponpi ajaa ja auto mennee paremmin suoraa/sinne minne haluu kun servossa on voimaa.

111
Nyt tuntuu olevan aihe ihan metässä! Ei läppi aikoihin mitään suuren suurta eroa välttämättä tule vaan korjaus liikkeen nopeaan reagointiin jos olet esim ajamassa toista päin tai rata estettä kiertämässä ja joudut tekee korjaus liikkeen ettet osu siihen. Niissä se ero tulee!!!!!! Esim jos pystyt viiden minuutin erässä vaikka kaksi tällästä asiaa korjaa nopean regoinin takia niin olet voittanut paljon loppujen lopuksi tuloksissa. Paljonko vie aikaa kun nostaja käy nostamassa autosi kaksi kertaa? Yleensä tuloksissa liian kauan kun kilpaa ajetaan. Että jossain vaiheessa uraasi/harrastustasi sillä on väliä! Oma mielipiteeni kisaajana.

112
Voin kyllä kertoo että niissä on eroja keskenään ite noilla ajaneena. Vanhan mallin spektrum moduli ja vastari on esim meikäläisen makuun liian hitaat niin turistiin kuin krossiin. Turistissa niillä ei pystyny virii ajaa ollenkaa koska ne vaan reagoi liian hitaasti ja polttis krossisssa sama homma mutta ei ihan niin pahasti. Auton hallinta polttis krossissa etenki korjaus tilanteessa  pro-spektrumin myötä parani! Nyt ajan turistii futaban 2.4 fasst systeemillä ja toimii ja veljeni ajaa virii turistissa pro-mallilla. Kyllä niissä on eroja auton hallittavuuteen!!!

113
Henkilökohtainen mielipide et molempiin 13kg servot niin ne kestää kauemmin. Servo on kaasussa/jarrussa kans todella kovilla!

114
Yleensä nuo tavarat tulee auton mukana joten ei tarvii todennäköisesti hommata.

115
Tulokset / Vs: Pre Worlds 1/8 Buggy
« : 29.10.07 - klo: 13.14 »
Moi!

Täs auto/kone merkit viel suoraan laitettuna.

1.Mugen/Ninja
2.Losi/novarossi
3.Kyosho/novarossi
4.CEN/OS
5.Kyosho/Sirio
6.CEN/OS
7.Jammin/OS
8.Crono/Falcon
9.Kyosho/OS
10.Mugen/Ninja

116
Tulokset / Vs: Pre Worlds 1/8 Buggy
« : 26.10.07 - klo: 21.37 »
Keli ois mitä mahtavin mulle!  :grin:

Jose ekan rundin jälkee 3!

117
Tulokset / Vs: Alue-8 kerhokisakutsu
« : 15.10.07 - klo: 23.42 »
Kiitos kaikille järjestäjille hienoista ja erittäin toimivista kisoista!

Rata oli mukava ja hienot kisat sai porukka aikaan joka luokassa. Muutamat uuden kasvon saatiin mukaan kisoihin mikä oli kiva lisä alkavaan talvi kauteen.

+Tamiya TA05ms (auto oli todella hyvä ja helppo ajaa)
+Rengas  (sorex 28R/JB/GM
+Rata (hyvin ajettava)
+Laskenta (toimi ongelmitta)
+Buffa (virvokkeet ja hampparit)
+Varaosa myyjät (Aino ja Teemu)

 


118
Polttisautot / Vs: Polttiskrossin todelliset kulut.
« : 09.10.07 - klo: 11.50 »
Musta alkaa tuntua et täällä sotketaan/sekotetaan täysin nyt harrastajan ja kisaajan kulut!!!

Harrastajalla ei todellakaan mee noin paljoo rahaa mitä tällä nyt väitetään ja johdetaan ehkä jopa uusia harrastajia vahingossa harhaa!

Kisaajalla saattaa mennä hyvinki noin paljon rahaa kun ajetaan huipulla ja panostus on todella kovaa ja matka kuluja paljon mutta ei harrastajalla.

Ehkä otsake on ymmärretty väärin polttis krossin todelliset kulut? Täällä nimittään tuntuu kaikki kisaajat kertovan menojaan ja kulujaan joka on täysin eri kategoriaa kun tavallisen harrastajan/harrastaja kisaajan kulut.

119
Eteen laittaisin 7000-8000
taakse 4000-5000

120
Meinaatko radalla ajella sillä vai jossain muualla?

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7