Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Tumppi

Sivuja: 1 ... 10 11 12 [13]
361
Tulokset / Re: Renkulat
« : 27.08.02 - klo: 13.00 »
Lainaus käyttäjältä: "CAi"
Olen samaa mieltä Tomin kanssa SS -renkaat kontra CS -renkaat.
Kannattaisin SS renkaiden palauttamista yksityyppi renkaiksi !

Vieläköhän se onnistuisi talveksi tai ainakin ensi kesäksi ?

Muistaakseni ne lisäksi kuluivat vähemmän ja tasaisemmin?


Semmonen musitikuva että SS -renkaita ei valmisteta, vaan CS -renkaat tuli tilalle ?

362
Tulokset / kk 2003
« : 27.08.02 - klo: 08.37 »
Itse toivoisin porukan ottavan kantaa tuohon ensi vuoden kilpailukalenteriin, koskien FT -kisoja..

Ajankohdat, määrät ? mitä vain..

Sillä ko. kalenteri tulee olla kokonaisuudessaan valmis muistaakseni loka-marraskuun vaihteessa, iso sääntökirja menee painoon marraskuussa.
Joten olisi hyvä tässä vaiheessa tietää onko "kenttä" tyytyväinen esitettyyn FT -kilpailukalenteriin.. EM ja MM päivät saamme tietää VASTA marraskuussa, joten saattaapi olla, että ne ei kerkiä tuohon kalenteriin.. ja jos päällekkäisyyksiä tulee, niin hyvin tarkkaan ja harkiten tullaan pohtimaan siirretäänkö FT-kisa pois alta vai ei. Itse olisin sitä mieltä, että ei siirretä, ainakaan siinä tapauksessa, jos kisat olisivat peräkkäisinä viikonloppuina (eli ensi vuonna siirrot ei tule olemaan automaattisia, järjestäjän päätettävissä olevia, vaan lajiryhmä tulee ne aina erikseen harkitsemaan). TS -EM ajoittunee todennäköisesti ensi vuonna tuonne heinä-elokuun vaihteehin.. (kuten tänäkin vuonna)

363
Tulokset / rengaspolitiikka...
« : 26.08.02 - klo: 09.07 »
Vaan, jos 27 rengas saa tylyn vastaanoton matolle, se asia voidaan korjata vielä tulevaisuudessa. Saamiemme tietojen mukaan, sen pitäisi kyllä olla ok, joten jää nähtäville ja odotamme mahdollisia testejä..
Tarkoitus ei ole kuitenkaan "pilata" mattokisoja, vaan pudottaa kuluja ja valikoimaa rengaspuolella...

364
Tulokset / rengaspolitiikka..
« : 26.08.02 - klo: 06.33 »
Tuohon keskusteluun muistakaahan, että tuo uusi rajoitus tulee voimaan siis 1.5.2003 !! Eli tuleva mattokausi ajetaan vielä "vanhalla" säännöllä, elikkä molemmat renkaat ovat sallittuja.

365
Tulokset / Kysely koko radioautomaailmalle.....
« : 23.08.02 - klo: 07.02 »
Alustavat FT päivät lisätty ylhäällä olevaan tiedonantooni..

366
Tulokset / Ydinasioita... ?
« : 22.08.02 - klo: 13.54 »
:!:   :!:   :!:
Tämä tulee tähän notepadista kopioi-liimaa periaatteella, joten noi rivijaot voipi olla vähä niin ja näin mutta eiköhän siitä selvää saa..


Lopullista yhteenvetoa en vielä ole kerennyt tekemään muiden kiireiden takia.. mutta tulossa on..

Joka tapauksessa kyselyn "ydinkohdat" ja palautteista saadut tulokset on analysoitu ja niitä on käsitelty menneenä maanantaina

lajiryhmän kokouksessa ja muutoksia on tulossa.. mitä muutoksia ?

Suurin osa noista asioista palautteen perusteella otettu työn alle ja muutettu/esitetty/otettu myssyn alle..

**
Renkaat ?
Renkaista oltiin PÄÄSÄÄNTÖISESTI sitä mieltä että nykysääntö toimii hyvin ja valikoima voitaisiin pudottaa käsittämään ainoastaan yhden

kovuuden ja tästä on päädytty siihen että ensi vuoden 1.5 lähtien Take-off CS 27 on se ainoa sallittu rengas niin TJ:ssä kuin TS:ssäkin.
Kevään FT-mattosarjassa tullaan ilmeisesti ajamaan yhtenä lisäluokkana TSF-10 ? eli solukumi (foam)

renkailla.
**
TJ - akut ?
Akuista TJ luokassa paljon keskuteltiin, saadun palautteen perusteella..
ratkaisu siten, että tehtäisiin tekninen akkurajoitus ei ole hyvä, se saattaisi tuntua hyvältä, mutta saadun tiedon perusteella sen voi kiertää,

ja täten sen valvominen tulisi olemaan vaikeaa. Joten ainoaksi moottoria säästäväksi ratkaisuksi tulikin kyseehin siinä tapauksessa

lyhentää ajoaikaa 5minuutista 4minuuttiin, ja täten säästää kustannuksia myös akkupuolella.
**
Tj luokan moottorista on käyty paljon keskusteluja ja todettu, että nykyisellään ns. ROAR moottorisääntö ei palvele nykyjunnuja

asianmukaisesti ja jatkossa yritetään löytää tähän parempi ratkaisu. Ei varmaankaan ole tarkoituksenmukaista, että sitä kollektoria joutuu

sorvailemaan mennen tullen. Kyseessä kun on vakioluokka.
**
2/3 vaiko 3/3 ?
Jos virheitä on tehty, ne täytyy silloin korjata. Eli ensi vuonna palataan takaisin 2/3 järjestelmään. Perusteluina jos ajatellaan sitä että

polttis ajetaan 30min tai 45min, miksei silloin lasketa kaikkia finaalieriä saman kaavan mukaan myös sähkössä ? Jos sähkö ajettaisiin

esim. "gundesenin" menetelmällä, silloin olisi varmaan ihan oikeutettua laskea kaikki kolme erää yhteen. Mutta kun jokaiseen finaaliin

lähdetään omista ruuduista silloin ensimmäisessä erässä saavutettu etumatka muihin nollautuu.. joten joten 2/3 on nykyisellään

oikeudenmukaisempi järjestelmä. Tulevaisuuteen voisi ajatellakin, ajanotto tekniikan kehittyessä tuota ns. "gundesenin" menetelmää...
**
sarja vaiko kerta SM ?
Asiasta keskusteltiin paljon, haettiin hyviä ja huonoja puolia. Sarja SM täytyy suunnitella hyvin ja jokaisen viikonlopun tulee olla

samanarvoinen myös järjestelyiltään. Saattaa olla että vuodessa esim. 5 sarja-SM kilpailun järjestäminen saattaisi tuottaa ongelmia ?

SM-osakilpailu on kuitenkin arvoltaan huomattavasti kansallista sarjakilpailua suurempi, joten jokaisen asian täytyy loksahtaa kohdalle.
Ensi vuonna päädyttiin vielä nykyiseen kerta-SM kilpailuun, vaikkakin kyselyistä ehkä 80% (kenties enemmänkin) oli sarja-SM puolella.
Tätä ei kuitenkaan ole lopullisesti haudattu, vaan ensi vuoden kalenterilla FT -osalta haetaan ja katsotaan olisiko järjestelyjen ja koko

kisakoneiston resurssit myös sitä luokkaa että sarja-SM olisi mahdollinen vuonna 2004.
**
KK 2003
Joten älkäähän hämmästelkö kun ensi keväänä on 7 FT kisaa matolla ja 6 FT kisaa asfaltilla. Näistä on tarkoitus sarjaan laskea 4/7

matolla ja 4/6 asfaltilla. Kilpailujen anojia ensi vuodelle oli tosi paljon, eikä niitä tässä vaiheessa hylätty, vaan kateltiin viikonloput kaikille

halukkaille ja ensi vuonna ne ei ole peräkkäin !! Ensimmäinen matto FT olisi tammikuun puolessavälissä ja viimeinen olisi huhtikuussa,

myös matto SM kilpailujen yhteydessä ajetaan FT -sarjakilpailu. Samaten kesällä sarja alkaa toukokuussa ja viimeinen kilpailu on

muistaakseni syyskuun puolella. Ja sielläkin SM kilpailu on samalla FT -sarjakilpailu ja Touring PM on Suomen järjestettävissä ensi

vuonna, joka on samaten FT -sarjakilpailu. Eli kilpailuja on ehkä joidenkin mielestä liikaa ? Mutta nyt ei ole yhtäkään peräkkäisinä

viikonloppuina, siellä on kahta ja kolmea viikonloppua välissä.. ja kun neljä kilpailua lasketaan sarjan yhteispisteisiin, niin se antaa

mahdollisuuden kiertää kilpailuissa ihan eri tavalla kuin tänä vuonna.. Tässä nyt ei ole noita ensi vuoden päiviä eikä paikkoja.. joten tuon ne

huomenna tänne..Saattaa olla, että joku kilpailu jää pois ? sitä ei vielä tiedä, sillä MUISTAKAA että kyseessä on vielä tällä hetkellä TYÖN

ALLA OLEVA kalenteri, joka saattaa muuttua vielä.. Kilpailuajankohdan muutoksia ei tulla enää hyväksymään, vaan jos joku ajankohta ei

sovi, niin silloin se kilpailu tullaan jättämään pois. Sillä niitä ei enää ensi vuonna viedä toisten kilpailujen läheisyyteen..
Ensi vuonna katsastellaan kuinka ko. kilpailujen markkinointi/järjestely/yms. asiat menevät.. ja jos tarvetta niin niiden perusteella tullaan

sitten vuonna 2004 jakamaan sarja-SM paikkoja, jos siihen päädytään.. Nykyisestäkin olisi jo ehkä pitänyt jollain järjestelmällä "rankata" ja

jättää muutama kisa pois, mutta emme siihen tässä vaiheessa lähteneet, vaan annamme kaikille mahdollisuuden.
**
kisaformaattia pidettiin hyvänä, mieluimmin lauantai päivä, ja ajankohta menisi sinne kello 8.00-18.00 välille
tekniikkasääntöihin porukka pääosin tyytyväinen..
**
Tuossa pohdittavaa ja spekuloitavaa....
tässä ei ole nyt noita papereita mukana että voisin tarkistella ainakin noi kisapäivät.. mutta palaan niihin huomenna..

HUOM ! HUOM !

TÄMÄ ON EPÄVIRALLINEN JA TYÖN ALLA OLEVA KALENTERILUONNOS, KOSKIEN FinTrack -kilpailuja !!!!

Matto FT
FT 1   11.1    Kymen PAK  
FT 2   25.1    Tam UA
FT 3   15.2    Turun UA
FT 4  8-9.3    Oulun UA, mattorata SM
FT 5   22.3    Mäntsälän SRK, Kapina Touring
FT 6     5.4    Laukaan MM, kupolicrossi(?) XIV
FT 7   26.4    Seinäjoen SRK

Asfaltti FT
FT 1   17-18.5  KymenPAK
FT 2  31.5-1.6  Vantaan AU, LRP-Touring
FT 3       28.6   TurunUA, Turku Touring II
         12-13.7   HyvinkäänUA, Touring SM (??TouringPolttis SM??)
FT 4       26.7   LaukaanMM, IV Laukaa Touring
FT 5   16-17.8  Riihimäen UA
FT 6   30-31.8  Vaasan UA, Touring PM

367
Lyhyt yhteenveto näin alkuun, tarkemmat "analyysit" ja yhteenvedot ensi viikolla.. pääsette asioita spekuloimaan....

Vastaajia noin 30...

*************************************************
Kilpailut ....Ovat nykyisellään aivan liian lyhyellä aikavälillä, eroja kisojen välillä tulee olla enemmän, mikäli meinataan, että saadaan ensi vuonna niihin kisailijoita...

Kisaformaatti pidettiin hyvänä, kisat yksipäiväisinä.. ja mieluimmin lauantai..

2/3 vai 3/3... Suurin osa vastanneista oli 2/3 systeemin kannalla, kourallinen vastaajista piti 3/3 systeemiä hyvänä..

Sitten renkaisiin oltiin pääsääntöisesti tyytyväisiä... ei pahana pidetty vaikka tiputettaisiin CS-22 renkaat kokonaan pois, jopa monet TS-kuskit olivat sitä mieltä että toisen voisi pois jättää myös TS luokassa. Joku tietenkin puhui Orionin puolesta.. ja joku ehdotti solukumiakin..

Akkujuttu ja ajoaika TJ luokassa oli hauska juttu... oli "faktaa" että, ei mitään vaikutusta ajoajalla, voisi jopa nostaa 6min.. ja taas oli "faktaa" että hyvä idea pudottaa se 4min... joten ota siitä sitten selvää.. noiden suhteen porukka jakaantui aika paljon, ei selvää linjaa... monet piti 3000 rajoitusta hyvänä, monet haluaisi vain Ni-CD ja monet eivät haluaisi mitään rajoitusta, sitä kun ei tarvita...

Kerta ja sarja SM ? Kerta SM-puolesta puhujia oli kourallinen ja suurin osa vastanneista oli sarja SM puolesta..
Se mitä itse olen asiasta keskustellut eri henkilöiden kanssa, lajin tulevaisuuden kannalta olisi varmaan hyvä miettiä FT-sarjan muuttamisesta SM-sarjaksi.. siinä vaihtoehtoja muutamia löytyy kuinka sen toteuttaa, onko se kesäsarja ? 4/5 vai jotain muuta vai kenties, mattosarjasta 3/4 ja kesäsarjasta 3/4, noiden yhteenlaskuna sitten tulisi 6/8 SM-sarja ? Tuota SM-sarjana joku oli ehdottanutkin että olisi ikään kuin yhdistetty matto/kesäsarja...

*************************************************
Omaa ajatusta... sarja-SM

-Jos tuohon siirrytään jossain vaiheessa, silloin siihen täytyy tehdä lajiryhmän puolesta, koko lauantai päivää koskeva "ohjeisto", josta selviää kuinka ajetaan ja myös aikataulu siinä tulee olla suuntaa antava (aikataulun raamit siis), ja samaten tulee kertoa myös miten porukka sijoittuu alkueristä finaaleihin, sillä jokainen kisa tulee olla noiden suhteessa samanlainen, siten että yksi järjestäjä ei "säädä" omiansa..
Huolestuttavaa tuossa kerta SM tilanteessa on juuri se mitä tapahtui tänä vuonna. Kisat siirrettiin, "huippukuskien" takia, ja niitä ei sitten kisoihin tullutkaan... ja kommentti mitä kuulin, niin heitä ei kiinnosta enää SM titteli, tavoitteet kun ovat maailmalla ? Joten myös tuota pitää miettiä, mikä palvelee paremmin tänä päivänä kisailijoita..

Aikaisemmin SM kisat olivat suuria tapahtumia, joka oli kauden päätavoite ja sinne  mentiin sankoin joukoin ja se keräsi myös ko. alueelta enemmän osanottajia kisaan. Tänä päivänä sama trendi sekä RC että slotti puolella.. se porukka joka sarjaa kiertää käy luonnollisesti myös SM-kisassa ja SM-kisa tänä päivänä, ei kerää enää sitä suurta massaa. Joten senkin valossa sarja puhuu puolestaan tänä päivänä. Siinä riittää pohtimista tulevaisuuden suhteen.

*************************************************

Kommentteja voitte tänne jättää ja jos haluatte niitä eteenpäin.. pistätte tulemaan allekirjoittaneelle ne sähköisen postimiehen välityksellä... ainoastaan semmoiset pääsevät "tarkemman" luupin alle....

368
Tulokset / Kiitoksia kaikille ko. kyselyyn vastanneille !
« : 15.08.02 - klo: 09.33 »
Vastauksia sain ainoastaan vajaa 30kpl ? Hieman ihmetyttää muutamien henkilöiden puuttuminen vastaajien joukosta, sillä kovasti ovat olleet aktiivisia kertomaan mikä on pielessä ja kuinka asioita pitäisi viedä eteenpäin ja mitä kaikkea tulisi huomioida. Mutta ilmeisesti he eivät sitten halua tosissaan asioihin vaikuttaa, ainakaan silloin kun siihen annetaan mahdollisuus. Sen lisäksi kyselyn erikseen lähetin myös KAIKILLE maahantuojille ja pyysin heidän kannanottoja ja näkemyksiä myös, mutta YKSIKÄÄN ei viitsinyt vaivautua ? Noh.. itselläni on tarkoitus kyllä käydä "rinkiä" vielä maahantuojien kanssa.. Ja kuten sanoin aikaisemmin, niin tästä se keskustelu vasta alkaa ja sitä tullaan jatkamaan pitkin syksyä, kunnes saadaan laajempi käsitys ja "kansan halu" asioista.

Kiitos vielä kerran niille aktiiveille, jotka kyselyyn vastasivat !

Yhteenveto tulee ensi viikolla tänne.

ps. vielä voi postittaa, jos alkasi omatunto todella kolkuttamaan...

369
Tulokset / Kolkuttaako omatunto ? Kysely palauttamatta ?
« : 14.08.02 - klo: 15.20 »
Olen saanut jonkin verran vastauksia, mutta en riittävästi !

Eli vielä on tämä päivä aikaa vaikuttaa ja tuoda mieliteensä kuuluville !

Joten älkäähän nyt unohtako !

370
Tulokset / ei hoppua...
« : 12.08.02 - klo: 10.46 »
Kunhan saan ne keskiviikkona.

Teen niistä ke ja to illan aikana yhteenvedon. Pistän menemään yhteenvedon lajiryhmälle pe, jolloin saavat "märehtiä" sitä viikonlopun yli, seuraava kokous kun meillä on ensi viikon  maanantai..

Joten voimme niitä käsitellä ja ottaa työn alle maanantaina, jolloin saadaan pyörät pyörimään, ja mahdolliset muutokset aikataulutettua, ehkä ensi vuodelle...

Joten keskiviikkona kerkee vielä mukaan vaikuttamaan !

Sen jälkeen.. on vähä myöhäistä..

371
Tulokset / Vielä kaksi päivää aikaa palauttaa kysely !
« : 12.08.02 - klo: 10.19 »
Siis keskiviikkona pitäisi olla vastaukset allekirjoittaneella, joten älkäähän unohtako !!

Olen saanut tähän mennessä kymmenkunta vastausta ja odottelen saavani niitä vielä USEITA kymmeniä....

372
Tulokset / Ylös, ettei vallan unohdu...
« : 05.08.02 - klo: 13.36 »
siis 9 päivää aikaa....

373
Tulokset / Kysely koko radioautomaailmalle.....
« : 26.07.02 - klo: 08.46 »
Tämä on kysely sähkötouringin tilasta. Kyselyn tulokset ovat neuvoa-antavia ja ne käsitellään pienoisautoilun lajiryhmässä.

Ja vaikka tuossa puhutaankin sähkötouringista, voit huoleta antaa mielipiteesi oman luokkasi tilanteesta. Siinä tapauksessa kohtaan 1. kerrot luokan mitä ajat.. jne... sovella ja sävellä...

Tästä ei tehdä galluppia tänne RC-maailman sivuille, vaan käytän tätä foorumia tämän kyselyn jakelukanavana.

Joten harrastakaa leikkaa liimaa ja ottakaa tämä tästä mieluimmin notepadiin ja lähettäkää se sähköpostilla kaikille niille jotka ovat tämän harrastuksen parissa mukana, mutta tiedätte että ei lue tätä foruumia, ja pyytäkää täyttämään vaikkapa notepadilla ja lähettämään suoraan allekirjoittaneelle ! Itselläni kun ei ole kaikkien sähköpostiosoitteita, joten teidän kautta varmaan tavoitamme noin 80% harrastajista ?

Notepad sen vuoksi, että se tekee tavallista TXT formaattia ja täten varmaan kaikki pystyvät sen lukemaan ja vastaukset saisin samanlaisessa formaatissa !

Forumilla on noin 150 rekisteröityä käyttäjää, sähköpostin kautta kun lähetätte tätä eteenpäin, tavoitamme ilmeisesti kohtuu paljon sekä aktiiviharrastajia että, kerhon vetäjiä ja kilpailun järjestäjiä ! Siis odotan sähköpostilaatikkoni paukkuvan parin viikon päästä. Älä murehdi, tilaani ei ole rajattu.

Ja siis kaikki anonyymi vastaukset arkistoin mappi ööhön ! Tietosi käsittelen luottamuksella, kenenkään yksittäisiä mielipiteitä en tule julkisuuteen kertomaan, vaan sen saat itse kertoa jos niin haluat. Itse kerään mahdollisimman laajan yhteenvedon asioista, näin saamme kohtuu nopeasti tiedon mitä RC-maailma haluaa.


Haluan kaikkiin kohtiin mielipiteesi asiallisine PERUSTELUINEEN !!
Eli vastaukset ei riitä tyyliin... ihan p#$! jne.
Vain täten sinulla on mahdollisuus vaikuttaa asioiden kulkuun !


Turha yrittää vilunkia, tulen tekemään kovan työn ja tarkastan kyllä, että oikeat henkilöt ovat vastanneet !

Lue huolella kaikki kohdat ensin, sen jälkeen mene ulos ajamaan pikkuautoilla, illalla kun menet nukkumaan lue uudelleen ja nuku hyvin. Pohdi asioita viikko kaksi ja sen jälkeen avaa notepad ja kirjoita vastauksesi ja lähetä se allekirjoittaneelle.


Nimi:

Kerho/seura:



Roolisi (voi olla useampia): Kilpailija / Kilpailujen järjestäjä / Kerhon vetäjä / Aktiivi harrastaja

Kerhon vetäjä : montako vuotta olet ollut harrastajana / kerhon vetäjänä ?

Kilpailujen järjestäjä : montako vuotta olet kilpailuja järjestänyt / montako kilpailua ?

Aktiivi harrastaja : Roolisi tässä ?
- mekaanikko / huoltaja / kukkaroa avaava isä-äiti / ihan vain seuraat tapahtumia / jotain muuta ?



Kilpailutapahtuma:

1. Kummassa luokassa kilpailet? TS-10 vai Tj-10?

2. Montako kilpailua ajat vuodessa ?

3. Montako kilpailua haluaisit ajaa vuodessa?

4. Onko kalenterissa liikaa, liian vähän vai sopivasti kilpailuja?

5. Mihin kellonaikaan haluaisit saapua kilpailupaikalle?

6. Mihin kellonaikaan haluaisit lähteä pois kilpailupaikalta?

7. Onko nykyinen 3 harjoitusta +eräharjoitus + 3 alkuerää + 3xA, 2xB……. hyvä
kilpailuformaatti?

8. Jos ei niin minkälainen olisi sopiva?

9.Yksi- vai kaksipäiväisiä kilpailuja?

10. Kumpi on parempi päivä la vai su?

11. Sateen sattuessa, pitäisikö kilpailu perua / keskeyttää vai jatkaa aikatulun mukaan?



Tekniikka

12. Onko nykyiset tekniset säännöt hyvät?

13. Jos ei niin miten niitä pitäisi muuttaa?

14. Rengassääntö: Laita järjestykeen. (1 mieleisin, 2 toiseksi mieleisin, jne..….).
-Vapaa kumirengas
-Yksityyppirengas + määrärajoitus (nykyinen sääntö)
-Valmiiksi vanteelle liimattu yksityyppirengas / insertti / vanne.
-Vapaa rengas (solukumi)

15.Mikä olisi hyvä yksityyppirengas vuodelle 2003?

16. Haluatko ajaa mattotouringkilpailut kumi- vai solukumirenkailla?

17. Kerro ehdotuksesi kilpailukustennusten pienentämiseksi?



Mitä mieltä olet seuraavista keskusteluissa esiin tulleista asioista ?

18. Haluatko kerta SM tilasta sarja SM:n ?
(jos sarja SM, mitä mieltä olet silloin kohdista 3.-11.?)

19. Mitä mieltä olet, jos vakioluokissa pudotettaisiin pois kokonaan toinen rengastyyppi ?
(eli, jos nykyisellä jatketaan pudotettaisiin vakioluokasta CS-22 pois ja ainoa sallittu rengas olisi CS-27)

20. Sallittaisiin vakioluokissa ainoastaan max. 3000 akut ?

21. Haluat kenties vakioluokkiin Ni-Cd akut  ?
- Oletko tietoinen Ni-Cd vaarallisuudesta ja tulevaisuudesta ?

22. Vakioluokassa siirryttäisiin ajamaan 4min eriä ?
(mitä mieltä olet silloin kohdasta 7. ?)

23. Mitä mieltä olet finaalierien laskemisesta lopputuloksiin, kumpiko parempi 2/3 vai 3/3 ?

Vapaa sana ?
24. ______________



Palautus sähköisessä muodossa, viimeistään keskiviikkoon 14.8.2002 mennessä:

tuomo.iso-aho@octel.fi


Kiitän kannanotostasi ja keskustelua tullaan vielä tänä syksynä jatkamaan - face to face - foorumilla !  :!:

374
Tulokset / eräpäivä...
« : 25.07.02 - klo: 20.08 »
No eiköhän tommonen pari kolme viikkoa olisi ihan hyvä, eli alkuviikosta (maanantaina) tällä forumilla ja palautus tulisi olla allekirjoittaneella elokuun 14 päivään mennessä..

375
Koska Laukaan SM kisoissa piti yksi kysely tehdä, mutta ilmeisesti joistain yhteensattumista johtuen moinen on jäänyt tekemättä.

Uskallankin siis moisen kyselyn pistää tänne ensi viikolla nähtäville. Ja jokainen siihen sitten vastatkoon omalla nimellään, suoraan allekirjoittaneen sähköiseen postilaatikkoon, mikäli haluaa asioihin vaikuttaa. (anonyymit tulevat menemään mappi ööhön) Joten olehan valppaana alkuviikosta. Ja pistä kaverisikin hereille.

376
Tulokset / AJOTAITO vs. KALUSTO
« : 25.07.02 - klo: 18.50 »
Lainaus käyttäjältä: "Mr Cale"
Turostahan taisi tulla nyt sitten kerta heitolla kilpakuski, kun sijoittui parhaaseen kolmannekseen SM-kisoissa. Eli stanukisoihin ei asiaa kausina 2003 ja 2004.


Jep. Näin on.

Tosin voinen muistuttaa, että kilpailijahan voi aina anoa lajiryhmältä lupaa ajaa vakioluokkaa, sarja ja NM kilpailussa myös seuraavana vuonna. Painavista syistä voisi mielestäni olla ihan oikeutettua tässäkin tapauksessa myöntää moinen lupa. Huomioiden että ns. huippumme oli kokonaan poissa kisoista..

Ja tämä nyt oli ihan oma mielipiteeni, mielestäni ei ole syytä tehdä tästä mitään suurta haloota kuitenkaan, vaan käytetään tervettä järkeä.

Mutta jos Turo haluaa ajaa ensi vuonna myös vakioluokkaa, tulisi hänen silloin moinen lupa anoa.

Säännöt ovat sääntöjä, mutta kyllä niissäkin voi aina katsoa sitä mikä on edullisinta lajille ja harrastajalle ja siten poikkeukset ovat aina mahdollisia, kunhan ne on hyvin perusteltu.

Sivuja: 1 ... 10 11 12 [13]