1651
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Tänne on kotiutunut Aston Martin ja tarkoitus on tulla ajelemaan aina kun kerkiää.Toi on kyllä näistä vakiokoreista munkin suosikki. Mistäs näihin löytää muita koreja, tai edes näitä vakiomalleja maalaamattomina?
Taas muutamia uusia kavereita mm. espoosta ilmottautunut kesän koitoksiin. Näyttää siis vahvasti siltä että IGT stock luokkaan saadaan mukavasti autoja sekä bonuksena ajanotto kerhoiltoihin. RulesMites monta on jo ilmoittautunut "varmasti" ja montako on kuin minä, eli kiinnostus on kova ja auto vakaasti hankintakiikarissa?
Moro miten ootte saanu Puh.Nro syötettyä PayPal systeemiin, +358 50..... ei kelpaa eikä ilman plussaa ta ilman koko suuntaa mikä avuks onko kellään hajua?En ole Pay Pal -tiliä (vielä) luonut, mutta kokeile ilman plussa ja ilman välejä -> 35850... Noin ainakin varsin monissa systeemeissä numeron saa laitettua.
Niin eli eikös se pointin ydin ole edullinen valmis kalusto, minkä voi käydä ostamassa paikasta X ja kävellä radalle kilpailemaan ja voittaa suoraan tuolla juuri kaupasta noudetulla perussetillä - vain kuski ratkaisee.Pointti oli, että ehkä minien menestysreseptistä voisi tuoda jotain elementtejä tähänkin valmisteluun.
Sillehän ei voi mitään, että kullakin luokalla on oma kustannusraaminsa. Kuskien piirissä laaditaan säännöt ja sen jälkeen kukin kuski itse päättää luokan sopimisesta itselleen.
Jarkko juuri näin. Ei vaan yksi mies sanele miten tehdään vaan ns. lajiryhmä päättää asiasta keskenään. Pointsit tälle idealle ehdottomasti.
Inferno GT:n hinta on 439,00 euroa !Hinta vaikuttaa oikein mainiolta - vrt. ulkomaan hintoihin. Omalla kohdalla tämä hankinta ei kyllä tule tapahtumaan ihan juuri nyt mutta lähempänä kevättä/ kesää katsellaan tarkemmin mikä on tilanne.
Sain tällaisen infon asiasta:
Tuotteesta voi tehdä varauksen osoitteeseen helsinki.proshop@kyosho.fi.
Liikkeestä otetaan heti yhteyttä, kun haku on mahdollista. Autoja
on noin 30 kappaletta varastossa huomenna, joten jos on kiire, järjestellään
jotain. Ongelma on siinä, että emme pysty ottamaan korttimaksuja vastaan
kuin vasta torstaina. Jos haluaa aikaisemmin, rahalla saa tuotteen ulos jo ti-ke.
Eli nyt mahis hommata kyseinen auto! Kohtuullinen pudotus listahinnasta (550e)
Näitä ei nähdäkseni tulee muullae myyntin eli varatkaa omanne tuosta yllä
olevasta osoitteesta! Sitten pidetään hauskaa kimpassa! Varaosat saa sitten
radan varrelta tai proshopista Suutarilasta joka on kohtuu lähellä Tattaria (ja
Lavankoa).
Minulla on muuten Suomen ensimmäinen TT predator hallussa. Loisto kunnossa ja se on hiilikuitu runkoinen toisin kuin ne viimeiset mallit ne oli sitä muovia.Onkohan tuo se toinen niistä kahdesta ensimmäisestä autosta, jotka aikoinaan tilasin TT:ltä? Toinen niistä on lojunut pahvilaatikossa osittain kasaamattomana kaikki nämä vuodet. Eilen kaivelin tuon laatikon esille ja kasasin loppuun! Muutamia nippeleitä puuttuu ja esim molempien diffien rattaista on katkennut parit hampaat. Nyt olisi tarkoitus saattaa tuo auto ajokuntoon nyt kun nuo pojatkin ovat kovasti kiinnostuneita harrastuksesta - saapahan pojat kunnon raaserin pihalle suditeltavaksi (jos raaskin antaa..)
Jerzi
Mikäs osa on vetarin yläpuolella, se muovitikku? Kun se paukahti poikki eilen. Linkkiä?Tarkoitat siis ylätukivartta, kuvassa noi pitkät ja suorat.
Sunnuntaita mielenkiinnolla odottaessa kuulostaa oikein hyvältä. Mieluummin ostaisin tuon paketin ihan täältä kotikulmilta, mutta hinta ratkaisee jos on riittävästi eroa.
Juttelin just Kyoshon kanssa ja saavat useampikymmenen bemaria ens viikolla (Ma) Suutarilan varastoon (josta tulee ns. Kyosho pro shop), jotka tullaan myymään olennaisesti halvemmalla hinnalla harrastajille. Tiedän näillä näkymin tarkan hinnan sunnuntaina, jonka ilmoitan tänne. Veikkaan et ei kauhean paljon yli neljäsataa tuu olee, mut älkää sit ampuko mua jos jonkin verran enemmän. Eli en lähtis vielä tilaa ulkomailta. Bonuksena sit varaosat radan varraelta jässärihintaan ja jos joku IGT kilpailukin sit tulis kesän aikana. Ei huono vai mitä!
Mitä tulee noihin aikasempiin viesteihin, niin oikeesti sähköt ja z-linkit on sellanen mikä kannattaa päivittää, loput ei ollenkaan välttämättömyys. Etujäykkäri ja vaikaimet tekee käsittääkseni autosta jopa tarkemman ajettavan eli aloittelijalle saattaa olla jopa eduksi että ajaa alkuun niitä ilman (hieman puskeva aliohjaava auto on parempi). Renkaat on tietty tärkeet mut niiden ei tarvii olla Kyoshot vaan löytyy muiltakin kotimaasta.Kuulostaa kokonaisuutena oikein hyvältä. Kyllä tämä siltä näyttää, että tämmöisen paketin joutuu hommaamaan.
Vanhat muovilaakerit pois ja kuulalaakeri tilalle. Eli otat pyörän irti, otat sopivan "tuurnan" minllä työnnät sen mustan muovilaakerin siitä vanteesta ulos. Eli jos nyt irroitata ensin ulkopuolen laakerin niin työnnät sen ulos vanteen sisäpuolelta, tuurna toisen laakerin läpi. Sitten vain asemoit kuulalaakerit tilalle. Takanavoissa sama homma irroittaessa, mutta kun asennat niitä kuulalaakereita niin apuna kannattaa käyttää sitä akselia, eli laitat sen laakerin siihen akselille ja sitten akselin kanssa painat sinne napaan. Näin ne menevät helpommin suorassa paikalleen.
Joko sulla on ne laakerit? Etkä tiedä mihin ne asentaisit? Vai...?
Juuri näin.
minä ajoin äsken sekuntti kellon kans, oma aika 5,45 jonka jälkeen alko hyytymään. auto on nyt 2-3kk vanha, muuta en oo autolle tehny ku säätäny ja öljynny. ihan yllätyin et aika oli nuin lyhyt, ku tuntu paljo pidemmältä.Mä laitoin kanssa kellon käymään kun poika tossa ajeli akullisen ja noin 7 min kohdalla huomasi, että alkaa hyytymään ja reilu 8 min loppu ajo kokonaan. Toki toi pojan ajelu on tommosta ees taas kikkailua olohuoneessa mitä ei voi verrata esim radalla ajamiseen. Mutta joka tapauksessa varmasti jatkuvaa ajoa menisi sen reilun 5 min.
ja sitte toinen kellotus oli: 6,26
Siis joutuisinko lipollaki tyytymään parin minuutin ajoaikaan? Jos näin on niin taitaa mennä myyntiin.Kuulostaa oudolta, että vakioakulla et saisi ajettua reilua paria minuuttia. Meillä ainakin menee noin 10 min, ehkä hiukan alle, auto on vasta pari päivää vanha ja ajettu rouhee kymmenen akullista. Sen olen huomannut, että ajoaika on hiukan pidentynyt ensimmäisistä kerroista, johtuuko sitten auton vetreytymisestä vai akun en osaa sanoa. Ainakin diffi on kovastikin vetreytynyt, varmaan koko voimansiirto muutenkin.