61
Vapaa keskustelu / Vs: Travian
« : 29.04.08 - klo: 21.15 »No sopiiko heti kun serveri alkaa? Eli vissiin klo 7.00?Mulle ei taas sovi tämä.Mutta kaakko?
Sopiiko klo 15.00?
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
No sopiiko heti kun serveri alkaa? Eli vissiin klo 7.00?Mulle ei taas sovi tämä.Mutta kaakko?
varo vaa ku se kasvaa 9v. nii sit on jo ekat rc autot ostettava :DSanoo herra 8v.Mitä jos ei autot kiinnostakkaan ja haluaa mopon.
tänne voi laittaa esim. kalastusvinkkejä!
kannattaa veto uistella vain 4 tahtisella koska 2 tahtinen savuttaa paljon!
mut kyllä toi Cen Racing CT5-S voittaa fazerin. CT5-S on markkinoiden nopein RTR rata auto 117km/h!!Sä tiedät taas hyvin...
Jokasessa teidän polttiksessaEntäs jos ei oo vauhtipyörää ja auto on saanut hepulin? Entäs sitte?
No jos se on saanu hepulin potkase sitä täysii sen kylkee et se kaatuu ja tukkii pakoputken..? Ja jokaises polttiksessa on vauhtipyörä. :lol:
Tänne moinen tulossa jenkeistä tilattuna, eli varmaan ensi viikon aikana pääsee hypistelemään. Vaikuttaisi noista pienistä polttiksista ihan vähintäänkin asialliselle.Uskoisin että tuolla 16% saadaan kaikki teho jo irti.Varmaankin toimii yhtä hyvin 30% myös.
Miten muuten menee tuo nitromäärä noissa pienissä koneissa? Eli mikä olisi sopiva polttoaine noihin? Joku joskus mainitsi optimiksi 16%:n, tiedä sitten. Vai toimiiko ok jopa 25-30%:lla.
ei mutta tiiän että werks on parempaa ja sitä on tulossa nyt gallona.Niinhän sä tiedät juu. Kannattaa ostaa enemmänkin kuin gallonan.
MoroJos ei sovi niin mun forcesta kyllä voi ottaa.
Joo, sorvarilt tulos mut saanee nähä sopiiko. toivottavasti et pääsis ajaa mahollisimman pian. Jos Hobbylinnast tilattuki tulis parin viikon pääst. :p
buggys ei tarvii katos olla vättämättä hieno kori vaan hyvä. toisin ku monstereissa...Sama pätee truggyihin.Ne takasiivekkeet siiven alla lähtee aina irti.
Werksi potkii paremmin...Tuntuu ainakin että saisi paremman voitelun =Viileämpi kone.
Ja ero 25/20% polttoaineen kuluttamisella on niin marginaalinen ettei ole perusteltua ainakaan sen syyn takia valita pienempää prosenttia.
katellu noit forcen moottorie nii niissä o aika paljoki niit maali läikkii väleisSiis jäähdytys kannen rivoissa.Miten ne muka sisään pääsis?
Force sen merkkisiä moottereit ei kannata ostaa niis on sylinteris nii surkeest maalattu et siin raikkuu ylinmääräsii malli laikkii sit ku moottori kuumenee ni ne maalu läiket lähtee liikkeele ja menee moottorii ---> moottorin putsausEi mikään moottorimerkki maalaa sylinteriputkia.Toiseksi omassa vanhassa forcessa ei näin ole käynyt.
Kun laitan pääneulaa laihemmalle ei pysty ajamaan kaasu pohjassa kun kone sammuu, pienillä kierroksilla voi ajaa ihna hyvin. Mutta kun laitan pääneulaa rikkaammalle niin siloin voi ajaa kyllä urku auki ilman että kone sammuu. On vaa mun mielestä liian rikkaalla ku putkesta tulee aika reippaasti öjyä. Onkohan joku nyt pielessä?Jos lämmöt on sopivat niin kaikki ok,mutta jos on alhaalla niin voi laittaa alaneulaa sitten.
jos pakkasessa yrittää ajaa sisään tai ylipäätänsä ajaa moottorin säätöohjeiden mukaan niin pieleen menee. pitää olla paljo rikkaammalla ja lämmöt alempana. muuten on ihan liian piikillä. ohjeet on kuitenkin tehty "normaaleille" lämpöasteille jotain +15 - +25 kuvittelisin
mitä haittaa jos on yli ptkä?Kantomatka lyhenee metrin tai pitenee.Toisin sanoen ei mitään.
No jos ne maksaa MAX euron kappale, niin kannattaako alkaa sepittämään ?Ja kestävät n.gallonan.Eikä jaksaisi aina ajon jälkeen pelleilemään sen jousen kanssa.