Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Ile__

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 28
91
Vapaa keskustelu / Vs: vitsipalsta!!!
« : 30.03.11 - klo: 22.47 »
Mitäs eroa on blondilla ja Ikean kalusteilla?
-Kun vihdoin ja viimein olet saanu sen raahattua kotiin ja työstänyt sitä hetken, niin huomaat että sillä on jalat levällään ja ruuveja puuttuu.

Vai pitäisikö tässä lukea "mitä yhteistä..." :grin:

92
Ei niin, ei edes ulkomailta.

93
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 30.03.11 - klo: 13.01 »
Siinäkin asiassa se Hudyn penkin ero tulee esille. Propeli vastustaa kierrosten mukaan kohtuullisesti ja tuulettaa samalla jos sille on tarvetta lämpimällä kelillä.

94
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 30.03.11 - klo: 12.40 »
Toimivan näköinen moottorin "sisäänajopukki", vaikkei ihan Hudyn veroinen olekkaan.
Onko tuo niinku vaan laudan pätkä johon on kone pultattu kiinni?

95
DIY / Vs: Omatekoiset osat
« : 30.03.11 - klo: 12.26 »
miksi maksaa pillistä 50-80 euroa kun semmosen voi tehdä itse noin 10 eurolla.

Tämä on kyllä hyvä pointti, mikseihän suurin osa rc-autoilijoista ole tuota hoksannut itse :roll:

96
RC-kerhot ja -radat / Vs: Oulaisten Rc Autoilijat
« : 30.03.11 - klo: 11.44 »
Eiku niillä kaikilla tehoilla ei vaan "pysty" ajamaan :wink:

97
Polttisautot / Vs: Kyosho Inferno MP
« : 29.03.11 - klo: 13.54 »
Aivan vakio, silti kaikilla erilaiset.









Onko tuota vastari/akkukoteloa saatavana tollasena pätkäversiona kuten Tebolla ja Pavidisilla on vai onko siitä alkuperäisestä vaan napsaistava ylimääräiset itse pois?

98
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 29.03.11 - klo: 13.50 »
entäs kuinka nopee menis semmone neljän litran pullo 16% polttoainetta?

Kyllä sillä ajaa ainaki 4tuntia vaikka oliskin isoruokainen kone jossa tankin kesto olis 7minuutin luokkaa.

99
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 24.03.11 - klo: 20.23 »
Eikös GT2:ssa ole nivelvetarit jo vakiona??

Ei oo, mutta kyllähän ne kannattaa laittaa ja niinku Jeppe jo mainitsi, niin C-paloista vähä pattia pienemmäksi, niin kääntyy enemmän. Tämä onnistuu vaikka laadukkaalla monitoimiveitsellä vuolaisemalla renkaiden ollessa paikallaan.

100
Radiolaitteet / Vs: SANWA MT-4
« : 23.03.11 - klo: 22.15 »
Näkyypi saavan jo tarrasarjoja tähänkin radioon: http://www.redrc.net/2011/03/t-works-racing-mt-4-transmitter-skins/

Etenkin tuo vasemmanpuoleinen on omaan makuun todella hienon näköinen.



101
JQ Products / Vs: JQ Products - THE Car
« : 23.03.11 - klo: 22.09 »

102
Polttisautot / Vs: Kyosho Inferno MP
« : 20.03.11 - klo: 17.04 »
Oli kyse osien pulttaamisesta rikkoutuneiden tilalle suoraan paketista, ilman dremelöintiä.

Iskarin männät tuskin hajoo?

Akkutelineen sijoittaminen eteen - nykyisin vakiovaruste - tuskin hajoilee?

Kysehän oli sellaisten osien laittamisesta että muita osia pitää dremelöidä, sovittaa, viilata jne. Se ei yksinkertaisesti ole kestävällä pohjalla kilpailukäytössä.

Tämähän lähti Hobaon 17mm iskarien laittamisesta MP7.5autoon. Ne voi laittaa dremelöimällä tukivarsia tai sitten ihan ilman viilailua käyttämällä Kyoshon omia alapalloja iskarien alapäissä.
Näin kaikki osat ovat ihan vakiona saatavaa tavaraa ilman viilailua.
Sekin hyvä asia että Hobaon 17mm bigbore iskarit eivät hankaa MP7.5 auton vetareihin kiinni kuten Kyoshon omat 16mm bigbore iskarit tekevät.

103
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: Hinnat ilmoituksiin!
« : 20.03.11 - klo: 00.30 »
Onnistuu nykyisellä softalla. Se olin minä, joka postasin vahingossa väärään paikkaan ja huviksi kokeilein ilmiantaa itseni ja se onnistui (toisin kuin edellisellä softalla) :grin:

104
Polttisautot / Vs: Kyosho Inferno MP
« : 19.03.11 - klo: 21.48 »
Ei se jaksa, sehän tuli esille jo aiemmin :grin:

105
"Moottorit ovat Japanissa tehtyjä ja laatu on parasta mitä markkinoilla on saatavilla."

Millä perustelet tän väitteen? faktoja kehiin.

No näkeehän tuo nyt heti, että ne on O.S:n tekemiä moottoreita. Toinen on perus XZ-B ja toinen XZ-B Speed.
Melkolailla sama asia kuin aiemmin oli Ninja JX-21, vaikkakin se oli yhdistelmä Speediä ja XZ:aa ja enempi ulkonäköeroa kuin näissä.

Hienoa että on näissä Sworkzin koneissa on brändi ulotettu lohkon ja kaasarinrungon valuun asti, eikä pelkästään printtauksiin.
Eivätkä vaikuta pahan hintaisiltakaan.

106
Polttisautot / Vs: Kyosho Inferno MP
« : 19.03.11 - klo: 21.09 »
Ei siellä radalla, etenkään kisoissa, ole aikaa sovitella osia yhteen ja etukäteen niitä ei kuitenkaan jaksa pakkiin tehdä. Näin se vaan on.

Eikös sitä silloin ole paras pitäytyä tehtaan paketin tuomissa ratkaisuissa, jos ei jaksa tehdä myös varalle paranneltuja osia :wink: Näinhän se on.

107
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 19.03.11 - klo: 21.02 »
Kytkimen voit vaihtaa halutessasi johonkin oikeaan 3-pala kytkimeen.
Jarruiksi kans kunnolliset joko Kyoshon ACRE palat paremmalla levyllä tai sitten lasikuitujarrulevy ja orkkispalat ilman kitkapintoja.

108
Polttisautot / Vs: Kyosho Inferno MP
« : 19.03.11 - klo: 10.13 »
Näissä on 6.8mm alapallo, joten joutuu hieman noita kaventamaan/- ja tukivarsia dremelöimään jotta mahtuvat kiinni.

Kyoshossa on myös samankokoinen 6.8mm alapallo. Hobaossa se on vain 6,0mm leveä ja Kyoshossa 5,0mm leveä, eli riittää kun kavennat siitä alapallosta 0,5mm molemmilta puolilta pois tai helpoimmalla pääset, kun otat niistä Kyoshon orkkis iskareista alapallot näihin, niin ei tarvi viilailla mitään.

109
Kyosho / Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« : 17.03.11 - klo: 13.43 »
Kyllähän se suomenkielinen manuska pitäis olla tuollasessa Suomesta ostetussa paketissa mukana :wink:

Mitä tulppaa olette käyttäneet tuon GX21 koneen kans ja minkälaisella nitrolla(%)?

110
Polttisautot / Vs: RB ONE buggy
« : 17.03.11 - klo: 09.03 »
Näköjään kannattaa keskittyä vain omaan tekemiseen ja katsoa miten käy.

Kannatan tätä menetelmää. Kerro sitten keväämmällä kun olet päässyt hieman ajamaan auton kanssa miten on laakerien keston kanssa ja muutenkin miten auto toimii ajossa :wink:

111
Sähköautot / Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« : 15.03.11 - klo: 12.53 »
Miten näissä nykynopareissa MMM/Tekin RX8 yms saako niissä nostettua beciltä tulevaa jännitettä 7.2volttiin?
Nykyään kun on näitä nopeita lipo kestäviä servoja ja vastareita, niin olisi mukava kun saisi täyden hyödyn servoista irti...

112
Kyosho / Vs: inferno ve/mp9e
« : 15.03.11 - klo: 11.08 »
Onko kellään vielä tietoa joko sitä uutta VE Race Specciä on saatavilla mistään päin maailmaa?

113
Kyosho / Vs: inferno ve/mp9e
« : 15.03.11 - klo: 10.43 »
Tekee juuri näihin rtr-malleihin. Niillä pystyy siitä huolimatta ajamaan vaikkei diffeissä ole kuin kaksi pikku ratasta ja sinne helppoa ja halpaa lisätä ne myöhemmin jos tekee mieli.

Nuo pianolanka työntötangot on myös halpoja ja vaikka se ihmeelliseltä tuntuukin, niin myös käytössä toimivia. Ja nekin voi myöhemmin päivittää halvalla oikeiksi vanttiruuveiksi ohjauksen osalta ja hommata jarrulinkeiksi säädettävät :wink:

Edit: tämän sivun ylimmässä viestisähän näkee että ei ne kaikissa uusimmissa Kyosteissäkään ole enää pianolankaa :grin:

114
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: LiquidRc
« : 12.03.11 - klo: 21.03 »
Mites liquidilla menee jos tilaan 50euroo maksavan sidewinderin laittaako ne siihen paketin päälle todellisen arvon vai pienemmän.

Ainakin MMM noparin sisältäneeseen kirjeeseen olivat merkanneet arvoksi sen todellisen, olikohan 170$ tai jotain sinneppäin joten tullithan siihen napsahti...

115
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 12.03.11 - klo: 20.53 »
En ymmärrä. Paremmat tiivisteet ja rakenne tottakai tarkoittaa pidempää huoltoväliä, koska  iskari on ensinnäkin huomattavasti tiiviimpi.

Ok, eli sinun kokemuksen mukaan nuo vakio iskarit siis alkavat vuotamaan nopeasti esim juuri yhden kisan jälkeen. Nyt ymmärrän tämän tiiviys asian ja tottakai se siinä mielessä on parempi.
Minulla ei ole ollenkaan ajokokemusta radalla noilla GT-autoilla, niin en tiennyt tuosta vakioiskareiden tiiviys ongelmasta, siksi tässä ihmettelin tuota että miksi niissä vakioissa olisi eri huoltoväli kuin TRW105 iskareissa.
Kiitos asian selventämisestä.

116
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 12.03.11 - klo: 20.03 »
C'moon Ile, eihän kyse ole pelkästään materiaalista vaan koko rakenteesta. TRWt ovat siinä suhteessa ihan eri planeetalta. Alhaalla kunnon tiivisteet jne. Kyllä sä tiedät. Laatu kamaa.

Laatu kamaa kyllä, mutta ei se silti vaikuta yhtään mitenkään siihen että toisessa olisi vähempi tai enempi huollon tarvetta. Samalla lailla ne männät liikkuu molemmissa iskareissa. Kyllä säkin tiedät tai ainakin sun pitäisi tietää jopa paremmin kuin mun se asia :wink:

117
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 11.03.11 - klo: 21.54 »
Jos sulla ei ole vielä IGW008 vaihdetta niin käytä rahasi mielummin siihen kuin optioiskareihin.

Tuo vaihteisto hänellä on jo paikallaan.
Mutta miten se iskareiden valmistusmateriaali vaikuttaa huoltoväliin? Etenkin noin paljon, sitä minä en ymmärrä, mutta saa valaista asiassa jos on tietoa :wink:

118
Polttisautot / Vs: Kyosho Inferno MP
« : 10.03.11 - klo: 12.50 »
Aika vanhanaikainen kuin oo edes big boret..  :wink:

Mitennii ei oo pikporet? Sehän riippuu siitä mihin vertaa :wink:

4 vuotta sitten uusi triplaseiska ei ollut sen kummempi auto kuin moni muukaan joita oli melkeen kaikilla. Nyt pari viikkoa vanha 777WC on mun mielestä ainakin paljon kovempi sana kuin silloin aikoinaan, noita ei enää löydy juuri mistään uutena...

119
Polttisautot / Vs: RB ONE buggy
« : 09.03.11 - klo: 11.05 »
Joko oot ajanu sillä? :roll:

120
Polttisautot / Vs: Kyosho Inferno MP
« : 05.03.11 - klo: 17.24 »
Hyvän näköinenhän tuo on noillakin vanteilla ja siivellä. Varsinkin sitten kun kannen väri vaihtuu ensviikolla paremmin autoon sopivaan :grin:

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 28