121
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Tänään tuli lisä-ratoja 1kpl, mutta vielä kun ne sais tehtyä jonkun toisen reihn tyylisen kunnon radan, ei kiinnosta tuo neppailu varsinkin näppäimistöllä toistaiseksi kun ajaa niin noilla pikkuradoillaNiinpäs olikin tullut. Juu tilaat sen USB kontrollerin niin sillä pääsee enemmän ajamisen makuun. On hyvin lähellä aitoa tuntuma. Väittäisin jopa että helpompi, kun ei tunnu ihan pienestä kaatuavan vaan saa vetää lusikka pohjassa aika monessakin kohtaa rataa (kone tehokkain eli 7.5t)
Minkäs laista öljyjä olette käyttänyt iskareissa? Tai mistä kannattaa lähtee kokeilemaan?50 eteen ja 55 taakse, on hyvä lähtökohta ainakin vakio männillä ja myös ghean 10 reikäsillä. Siitä sitten lämpötilan ja toimivuuden mukaan vaihtelemaan.
Kohta menee hermo ton iskarin bladderin kanssa. Ei millään tahdo pysyä korkin alla tasaisesti vaan aina lipsahtaa jostain kulmasta vinoon. Kokoamisvaiheessa ongelmaa ei ollut, mutta varmistetaan vielä, eikös se bladderin kuulu olla hieman korkkia suurempi?Soft bladderi sopii jotenki paremmin siihe alumiiniseen korkkiin (en tie oliko pelkästää siihe just tarkotettukin) kun taas jäykempi vanha bladderi kävi paremmin vanhan kaks osasen korkin kanssa. Sitten reunoilta painelee varovasti jollain esin 2mm ruuvarilla että on pohjassa asti. Noin pitäis toimia, eikä lipsu reunoilta. Korkin kiristys iskariin ei tarvii olla tiukka, aika kevyesti riittää.
Kumpi?Se nitronkatkuinen rata
Huippukuskit siinä näyttää taitojaan :)Ja allekirjoittanut tulee sieltä kiertäen ja ohittaa koko röykkiön :D Eipä sekää kauas kantanu kun pannu sammmui tankkauksen jälkeen.
http://jlaine.kuvat.fi/kuvat/RC/Jyrkkala/DSC_4999.JPG
Voiskos joku mitata iskareiden kiinnitysvälin + iskarin iskun määrän omasta autostaan,Etu iskari pitkänä tasan 100mm, pohjaan painettuna 74,5mm eli 25,5mm
Mitäs perusvikoja ja heikkoja kohtia näissä nyt siis on? Ei hirveämmin ole tässä topicissa huudeltu muista kun tuosta spurrista.Eipä taida olla enää mitään heikkoa uusissa autoissa. Niissä ensimmäisissä oli mm. vakaajien linkit ja tukivarsien pinnit jotka pettivät.
sitä mä vähän pelkäsinkin. Meikäläiselle kun tuottaa päänvaivaa tilata sieltä kun ei oikein tuo saksan murre viänny. Eikä oikein raaskis ostaa valmista autoa tai työkonetta ku ne näyttää olevan kuiteski nui arvokkaita ja valikoimakin on aika kehno. Eikö tässä olisi pieni markkinarako jollekin hobbypeoplelle tai tietonikkarille sun muille.Tuolta löytyy aikas hienoja sorakasetteja yms pillaria.http://www.scaleart.de/eng/
Alue-8 + TCC päivämäärät 2013 puolella ovat:2013
> 11.2. lauantai, järjestäjä PKSRCA
> 17.3. lauantai, järjestäjä PKSRCA