Kiitoksia vinkeistä, kokeillaan nyt eka muutos kerrallaan. Varsinkin kun sais sulta ne toiset renkaat niin pääsis miettiin tän asian loppuun asti
Pistän nyt perussäädöksi mistä aloitan hiomisen, perään 0 camperit (aurausta siinä näkyikin olevan), keulaan haritusta hieman ja hieman camperia, perässä iskarit pystymmässä ku keulassa, maavara perässä ja keulassa sama. Vaakaa ei valitettavasti tähän hätään ole, eikä myöskään eri jäykyisiä jousia, koitetaan näillä säädöillä nyt eka pärjätä.
Mietittiin tossa päissään myös sitä, että onko driftikamppeessa välttämätön pitkä välitys vai voisiko sitä lyhentää? Hpi:ssä on nyt 28/87 suhde, mutta tilasin pinjoneita 27 ja 26 kokoisina myös testiä varten. Nyt tuntuu että reagointi ei ole ihan niin sähäkkää, varsinkaan pitävemmällä pinnalla. Myös noi HPI:n kuvioidut driftirenkaat tuntuu aavistuksen turhan pitäviltä, joten niitä nyt tällä hetkellä eniten sormella osoitellaan.
Täytyy nyt eka koittaa saada tuo menemään keilarata edes suunnilleen hallinnassa, niin voi sit miettiä kaikkea muuta ton ympäriltä.
Tossa vielä pari kuvaa, ku noita Corollia ei vielä tässä ole nähtykkään :mrgreen: Saatiin kaverinki tojotaan pinta.