Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Gorde

Sivuja: [1]
1
Ainakin Kraton V2sessa on kaikki johdot valmiina. Akut kiinni ja rock rock ja kyllä XT90.

2
Mistäköhän mahtaisi löytyä kohtuuhinnalla Pro-Line BadLand:sit 3,8" vanteineen?  :roll:

Suomalaisten rc-kauppojen valikoimasta ei oikein tahtonyt löytyä tai sitten en vaan osannu etsiä  :huh:

4
Sähköautot / Vs: Arrma Nero
« : 21.11.16 - klo: 17.42 »
Jep, ei ole valittamista ettei kulje 6s:llä :wink: pitoa vaan sais olla enemmän, pitäis varmaan hommata jotkut Pro-Linen renkaat tähän.

Näitä vähän suunnitelin tulevaan Kratoniin :P

5
Sähköautot / Vs: Arrma Nero
« : 21.11.16 - klo: 16.29 »
Hmmmmm....  :huh:

Vaikuttais olevan aika äkänen peli :D

6
Maxxi, ilmeisesti tarkoitat tätä akkua?
http://www.hobbyfactory.fi/tuotteet/rc-autot-akut-ja-laturit-ajoakut-lipo-akut/vant-battery-148v-5200mah-50c-4s-hard-case-ec5-liittimella-vant5200-50c-4s-ec5

Meinasin pistää Kratonin tulemaan tuolta Saksasta kun näytti olevan 419€ tarjouksessa ja 13,50€ rahti.... :P

edit. Nyt tilattu :D, akut pitäis nyt vielä keksiä jostain :huh:'

edit2. Akkuvalinta tehty. Tilaukseen lähti Hobbykingistä Turnigy Graphenet:
https://hobbyking.com/en_us/graphene-4000mah-3s-45c-w-xt90.html

7
Itsellä alkaa nyt olla enemmän kuin lähellä tuo Kraton:in tilaaminen. Akkuja vähän metsästelen. Olisiko jollain suositella hyviä 3S akkuja? Hobbykingiä katselin, mutta vaihtoehtojahan on paljon. Oletteko käyttäneet hardcasejä vai "pehmeitä"?

Jos jaksaa niin saa linkittää akkuvaihtoehtoja. 4000mAh varmaan sopiva kokonsa puolesta? 5000mAh menee varmaan liian paksuksi jos meinaa laittaa 2 vierekkäin?

-Ari-

Edit. Meniskö sinne tuollaiset? http://www.prorc.fi/epages/prorc.mobile/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/2016011503/Products/2202

Valmistaja ilmoittaa akkupaikan olevan 46mm, meniskö noita 2  vai onko liian tiukka?

Mulla on ollut tämän merkkinen akku traxxas rallyssa ja ei moitittavaa. Hard case on autokäyttöön aina parempi, mutta päätä itse. Tässä linkki: ( toimituskulut noin 10 Eur)

https://www.lindinger.at/en/airplanes/electric-powerplants/battery-packs/wellpower-lipo-battery-pack-ultima-4200-mah-11-1-volt-3s




Juu siis kyllä olen asiasta sen verran kärryillä. Mulla on HPi WR8 Fluxissa ollut LPR:n kovakuorinen akku. Talvirälläyksissä lopputulos oli tällainen: https://drive.google.com/open?id=0Bye8vIUBuLAGalUzZGJleUc4Tm8

Tulevaisuudessa tulee vain akkuja joissa on valmiina johdot...

8
Itsellä alkaa nyt olla enemmän kuin lähellä tuo Kraton:in tilaaminen. Akkuja vähän metsästelen. Olisiko jollain suositella hyviä 3S akkuja? Hobbykingiä katselin, mutta vaihtoehtojahan on paljon. Oletteko käyttäneet hardcasejä vai "pehmeitä"?

Jos jaksaa niin saa linkittää akkuvaihtoehtoja. 4000mAh varmaan sopiva kokonsa puolesta? 5000mAh menee varmaan liian paksuksi jos meinaa laittaa 2 vierekkäin?

-Ari-

Edit. Meniskö sinne tuollaiset? http://www.prorc.fi/epages/prorc.mobile/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/2016011503/Products/2202

Valmistaja ilmoittaa akkupaikan olevan 46mm, meniskö noita 2  vai onko liian tiukka?

9
HPI / Vs: HPI WR8
« : 15.07.15 - klo: 19.33 »
Herätellääs tätä   :azn:

Itse kauppasin Traxxasin Slashin pois kun olin lopettamassa harrastusta, mutta syystä tai toisesta WR8 Flux on nyt sitten rantautumassa rantautumassa tänneppäin. Ajeleeko kukaan kukaan enää näillä? Mikä olisi sopiva akku?  Kiva olisi kuulla onko näissä tapahtunut kehitystä yhtään?

10
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 08.03.14 - klo: 19.18 »
No mikähän piru tuos sitten on kun saa pihdeillä nytki pitää kiinni ja oikeen vääntää et luistaa. 3ässällä keulii vaan jos pitoja löytyy...

Itellä on sliperi todella tiukalla ja 3ässällä ajellaan. Vetareita ei toistaiseksi ole hajonnu yhtään. *kop* *kop* Pitää vaan olla tarkkana ettei asfaltilla tällää kaasua heti pohjaan... :)


Mistäs löytyis koreja halvimmalla?

11
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 08.01.14 - klo: 10.21 »
Tsau,

Itse just väsäsin samanlaisen puhaltimen moottorille ja DIY-ukkona kuorin tuulettimesta
tulevat piuhat ( 2x mustapunaset palmikot ) ja liitin ne tuulettimen mukana tulleeseen narttu-
liittimeen ( 3xpunaset yhteen ja 3xmustat yhteen ). Sitten vaan narttu kiinni noparin
omaan urokseen. Tosin tämä siis ei niin ihanan näköinen toteutus kuin liittimillä :)

No joku tällainen viritelmä pitää itsekkin kyhäillä.  :grin:

12
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 02.01.14 - klo: 20.12 »
Kysästäänpäs viisaammilta.

Hommasin tuohon Slashiin Integyn tuplatuulettimen, tarkemmin tuollaisen: http://www.integy.com/st_prod.html?p_prodid=8027&p_catid=268#.UsWqzGRdV3U
Liitinongelma vaan piipahti paikalle. Eli ajattelin ottaa tuosta auton omasta 2-Pin rx-liittimestä sähköt, mutta molemmat olivatkin uroksia. Käsittääkseni tuon pitäisi noin toimia...

Kysymys: mistä y-haara? Tarkoitus laittaa sekä moottorille, että nopeudensäätimelle tuulettimet ja ottaa sähkö nopeudensäätimestä...

tyhmä kysymys: onko tuo nyt sitten JST -liitin?

edit. eli y-haara jossa yksi naaras haarautuu urokseksi ja naaraaksi...

Sivuja: [1]