Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - unkka

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 ... 8
61
Bensa-autot / Vs: FG Mini Challenge 4WD
« : 15.06.15 - klo: 08.39 »
Kiinnostusta löytyy...

63
RC-kerhot ja -radat / Vs: Hämeenlinnan M-8 krossirata
« : 05.06.15 - klo: 09.20 »

Olkaa hyvä, ja noudattakaa ajoaikoja, ja maksakaa ratamaksut.


Edelliseltä sivulta löytyy hinnat, mutta mikä on tilinumero, mihin voi maksaa?

EDIT: No AAU:n svuitahan tuo löytyi, eli tämä tili lienee kyseessä:
Ratamaksu maksetaan kerhon pienoisautoilijoiden tilille (huom! eri tili kuin jäsenmaksut!):
 Ahveniston autourheilijat ry
 568000-2203226
 Viitteeksi oma nimi.
 Kuitti maksusta mukaan radalle.

64
RC-kerhot ja -radat / Vs: Hämeenlinnan M-8 krossirata
« : 04.06.15 - klo: 15.15 »
Eli siis lauantainako ei voi ajaa asfaltilla? 30min aamusta kyllä riittää minulle eli jos talkoilijat eivät ihan 10 aloita niin fine.

Tällaisesta muutoksesta olisi ollut kiva tietää hiukan aiemmin, niin olisin osannut laittaa kaluston valmiiksi torstaille

65
RC-kerhot ja -radat / Vs: Hämeenlinnan M-8 krossirata
« : 04.06.15 - klo: 10.56 »
Älkää nyt lauataina maalatko :tongue: Pitäs päästä FG miniä testaamaan ennen sunnuntain kisoja

66
Bensa-autot / Vs: FG Mini Challenge 4WD
« : 17.05.15 - klo: 10.21 »
Kyllä on hyvinkää suunnitelmissa

67
Tulokset / Vs: MYLLY RACE 2015
« : 12.05.15 - klo: 08.36 »
ei mitään

68
Kyosho / Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« : 03.05.15 - klo: 11.05 »
Omaan uutta koria kesäksi by Vesa
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10152828557719213.1073741831.223123974212&type=1#!/vdezign/photos/a.10152828557719213.1073741831.223123974212/10152992363079213/?type=3&theater

Mikäli tällaista autoa joku himoitsee, voisin luopua omastani ehkä. Osia löytyy lähes toiseen vastaavaan.

69
Supastox pohjaisella GT:llä osallistuminen voisi olla mahdollista. Toki jos sillä saa jo heti lähdössä neniin niin sitten kiinnostus laskee.

Oliko tähän muuten jokin hyvä syy miksi GT12 ei voisi olla Supa/mardave/Zen alustoilla kuten Englannissa?
Nythän tuossa ei mun silmään ole muuta eroa nykyiseen CS12 kuin kori?

70
Sähköautot / Vs: VINTAGE RC CARS
« : 05.04.15 - klo: 12.16 »
Noita ei ole tehty täytettäväksi silikoniöljyllä, vaikka kuinka tiivistää niin vuotaa vähintäänkin ulostuloista.
Vaseliinia sisään sopivasti ja kannet kiinni.

72
RC-kerhot ja -radat / Vs: Kiimingin mattorata
« : 28.12.14 - klo: 14.07 »
Moi,

Onko 3.1.2015 ajoja? Matka anoppilaan kutsuu ja olisi hienoa käyttää aika hyödyksi.

73
RC-kerhot ja -radat / Vs: PKSRCA:n Tikkurilan RC-keskus
« : 24.11.14 - klo: 13.52 »
Onko torstaina 27.11 noin klo 12 ovet auki?

74
Ja vastaavasti myös EuroRC:n tavarat kulkeutuvat lauantaiksi kisapaikalle.
Tilaukset torstaina 13.11 ennen kello 14:00: toimitustapa nouto Tervakoski ja viestiksi "nouto kerhokisoista"

YV allekirjoittaneelle niin muistan poimia kamat Tervakoskelta torstaina
Jukka


75
Kilpailijoiden kanava / Vs: FTT 2015 keskustelua
« : 10.11.14 - klo: 15.31 »
Koskien 0-ennakko säätimiä esittäisin kysymyksen, kun nyt 2015 FTT ohjeissa sanotaan:

7.5   TSP-10 ja CS-12 Nopeudensäätimet
TSP-10 ja CS-12 –luokissa on käytettävä ROAR-hyväksyttyä ns. 0-ennakkosäädintä ja säätimessä hyväksynnässä mahdollisesti mainittua profiilia. ROAR hyväksytyt säätimet on nähtävillä ROARin nettisivuilla “ROAR Approved Sportsman ESC’s” osoitteessa
http://www.roarracing.com/approvals.php

Niin onko vielä kuitenkin aiempina vuosina erillisillä FTT-listoilla hyväksytyt säätimet yhä sallittuja?
Siis tämä lista: http://www.autourheilu.fi/attachements/2012-01-17T11-00-4212.pdf

Nythän esimerkiksi TSS luokan Fleta Euro ei ole ROAR listalla? Eikä tuolla yllä olevallakaan, mutta saako sillä ajaa?

Edit: esim Brittien lista on kattavampi kuin Roar:
http://www.brca.org/sections/subsections/pages/brca-approved-2s-blinky-esc/24015

76
Xray / Vs: Team Xray T4
« : 08.11.14 - klo: 19.38 »

78
Sen perusteella mitä tuota moottoria tiistai-iltana tutkin niin ennakon säätö on todella helppoa. Eli jos nuo päädyssä olevat 3 ruuvia jättää hiukan löysälle voipi ennakkoa säätää käsin. (lue katsastuksen jälkeen/ennen).

Kyllä tämän valinnan avoimuus ja alussa esitettyihin vaatimuksiin perustuvuus ei ihan heti selviä tavalliselle kilpailijalle. Sitten säädettävää ennakkoa ei voitu kertoa edes kun valinnat julkaistiin ja perustella poikkeusta vaan loppuun asti mentiin "kiinteällä ennakolla".

Mikäli kyseessä olisi esim. jokin julkisenalan hankinta ei tämä päätös kestäisi. Vai pystyykö kukaan sanoamaan rehellisesti että tämä meni ihan putkeen ja on avoimuuden ja vakioluokkien hengen mukainen?

Jukka Laine, TSP-kuski


79
Käytettävä ennakko on asteikossa 0.

Eli on oikea tuote ja voi laittaa kiinni autoon. Alussa vaan sanottiin että valittu kone on speksien mukainen, jota tämä nyt ei ennakon (eikä ehkä hinnankaan) mukaan ole.

Minun puolesta asia on ok.

80
Tänään sain käsiini tuon valitun TSP Orca 13.5 koneen. Mutta korjatkaa jos olen ymmärtänyt väärin, minusta kovasti näyttää että koneessa on säädettävä ennakko?


Eikö pitänyt olla kiinteä?


81
Radiolaitteet / Vs: Kopropo eurus ja kopropo ex-1 kiy
« : 11.09.14 - klo: 17.31 »
Onko tässä mankassa vastarin bindaukset muistipaikkakohtaisia vai pelaako kerran bindattu kaikissa muistipaikoissa?
Pelaa kaikissa muistipaikoissa

83
Bensa-autot / Vs: FG Mini Challenge 4WD
« : 19.08.14 - klo: 08.43 »
Mulla oli tuo sama oire. Purettaessa ulostulojen kohdalla ei mitään ongelmaa ollut, mutta jokin oli diffikotelossa hangannut/sulattanut diffin ulointa kohtaa. Lisäksi koko diffin runko oli muuttanut muotoaan sen verran että hihnapyörä ei tullut pois paikaltaan ilman dremeliä. Aluosaa kehiin vaan

84
HPI / Vs: Hpi vorza Flux HP
« : 06.08.14 - klo: 14.35 »
Ei siihen sarjaan kytkentä johtoon (siis 2kpl 3s = 6s) voi pelkästään yhtä akkua kytkeä, ellet yhdistä sitä toista liitintä. Katso selitys http://rc10.fi/index.php?topic=69544.690

Mutta jos sulla oli jo yksi 6s akku niin samalla tapaa voit laittaa vain yhden 3s akunkin.

85
Bensa-autot / Vs: FG Mini Challenge 4WD
« : 29.07.14 - klo: 07.26 »
Koitetaan myös päästä paikalle. Jos oikeen kovasti sähköjä kaipaillaan niin voisin tuoda agrekaatin, mikäli saan nostettua sen auton perään.

87
Kyosho / Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« : 15.07.14 - klo: 19.13 »
Nyt ekat 2 akullista ajoa takana.
1/8 rata, 4s ja Hobbykunkun 1900kV kone vaikuttivat mukavalta yhdistelmältä.
Edes takarenkaat eivät olleet niin huonot kuin pelkäsin, tosin olin niitä hiukan pehmennellyt pitoaineella...
Eka akku meni 14t pinionilla joka oli auttamatta liian pieni, seuraava 16t:llä jolla sai jo lisää vauhtia eikä kiihtyvyyskään kärsinyt. Lämmöt silti alhaiset joten seuraavaksi voipi kokeilla vieläkin isompaa pinionia.

88
Kyosho / Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« : 10.07.14 - klo: 22.17 »
No niin nyt on viimein aikaisin keväällä aloitettu Scorppariprojekti kovaa ajoa vaille valmis. Pääsi ehkä hiukan karkaamaan tuo punaisten Bling-osien lisäys käsistä, kun on mutteritkin vaihdettu punaisiin, tuo säädin on vaan vääärän värinen... Eli tuohon on nyt näprätty "sadlepack" akut kahdelle 2s:lle.
Ei tusta kevyttä saanut tekemälläkään vaikka alkuperäisen akkukiinnityksen heivasi pois, vaihtoi titaanivantit ja muutaman hiilariosan. Ajokunnossa ilman renkaita vaaka näyttää 4320g.




89
Radiosta kaasun suunnan vaihto normal/reverse ja kalibrointi uusiksi. Itsellä parin säätimen kanssa auttanut vastaavilla oireilla. Ja toinen vakio on vastarinjohto väärinpäin toki tuolloin ei servokaan toimisi...

90
Tamiya / Vs: Tamiya M05 MINI COOPER
« : 05.06.14 - klo: 14.01 »

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 ... 8