Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - APK

Sivuja: 1 ... 26 27 28 [29] 30
841
Mr Cale: Tarjoudun ajamaan oman Seinäjoen kisan CS22 renkailla jos itse ajat CS27 renkailla, voin antaa vielä sulle -5 sekan edun alkuerätulokseen?  :wink:  :mrgreen:

No aika näyttää kuinka 27 renkailla homma sujuu. Asfaltilla (lumen peittämänä) viimeistään toukokuussa  :D

842
Kilpailijoiden kanava / Comeback :-)
« : 30.03.03 - klo: 13.56 »
+rata
+sen pito (itse ajettuna perjantaina  8) )
+kuulutus
+kilpailun taso, tasaista on!
+majapaikka! tuonne uudestaan!
+lähtötapa finaaleihin oli yllättävän hyvä
+kisatunnelma
+ei nukkuvaa/kahvittelevaa tuomaristoa
+AE day pitkästä aikaa  :wink:
+oma comeback tulos  8)
+pirkkapatterit
+pizza

--------------- sen odotus ja arpominen mikä oli kenenkä
-teippisaumat radan päällä aiheuttivat spinnauksia
-mustat mollat-->vaikea nähdä
-yleisö oli vähän kateissa, joten julkisuutta ei tullut vaikka paikka on hieno

843
Sähköautot / Q: Supertec servo + 6V = ?
« : 24.03.03 - klo: 22.24 »
Riippuu siitä myös kuinka wahva BEC piiri on. Eli mitä enemmän virtaa (A) se säädin syöttää BECiä varten, sitä parempi noille tehokkaille virtasyöpöille servoille.

Useimmiten servon nopeus&vääntöspeksit on ilmoitettu 4,8V:n tai 6V:n BEC-jännitteillä, tietääkseni ei ole väliä minkälaisen servon BECiin laittaa, koska BECin kanssa pitäisi kaikki pelata.

Ko Supertecin servoa en tunne/tiedä, yhden servon Supertecilta tiedän ja se on edullinen&nopea&vääntävä, mutta muoviset hammasrattaat hajoavat helposti.

Edit: Viisaammat korjatkoon jos on korjattavaa.

844
Kilpailijoiden kanava / Radioasiat kuntoon
« : 24.03.03 - klo: 21.55 »
Jotenkin yhä ihmetyttää miten tämä harrastaminen on tehty näin VAIKEAKSI, kun sääntöjä pilkun kanssa noudatetaan. Kuten muiden jo sanoneena, tarra kyljessä on vaan byrokratian täyttämistä, ei se tarrakaan tiedä onko radiota modattu...
Itseäni ainakaan henk. koht. vähempää voisi kiinnostaa onko joku ns. M8-heppu käyttänyt jotain jippoa radiossa, jotta sen lähetysteho saadaan parhaaksi mahdollisuudeksi siihen asti kunnes siitä on itselleni jotain haittaa (häiriöitä).. Mutu-pohjalta tietäen M8 häviää KO-radiolle lähetystehossa, joten on melko reilua että se lähetysteho saadaan kikalla samalle teholle. Aivan taatusti ei radion lähetysteholla pelkästään kilpailujakaan voiteta  :wink:

Toinen vaikeaksi tehty asia on nämä kiteet, asiastahan ei voi AKK:ta syyttää, vaan ennemmin informaation kulkua asioista. Itse kun totesin pari viikkoa sitten, että jaahas, on tullut sitten pari vuotta ajettua laittomilla kiteillä... Jotka on myyty maahantuojan puolesta ilman mitään mainintoja laittomuudesta. Joka jannun vastuulla on sitten se että myydään laillista tavaraa, voisikin tässä katsoa onko nuo moottorin magneetit lailliset ja siinä 12 padassa ne 12 kierrosta lankaa kun ei sitä hienoa spec leimaa kaikista löydy...  :shock:

845
Sähköautot / 3300-->x
« : 23.03.03 - klo: 00.01 »
Veikkaisin että kennovalmistajilla (Sanyo, GP jne) on kyllä nämä tekniikat, joilla kapasiteettia saadaan kasvatettua samaan mittoihin, mutta he eivät heti tuo markkinoille tyyliin 5000 mAh kennoa, koska rahastavat tekemällä pieniä hyppäyksiä kapasiteetissa.. Isossa kuin pienessä maailmassa MONEY TALKS.

Varmasti ollaan tekniikassa ja valmistustavoissa paljon kehitty noiden 1000-1500 mAh kennojen jälkeen ja runsaasti.
Tulevaisuudessa RC-käyttöön niin Sanyolla kuin GP:llä ei oikein ole varaa tehdä "huonoa&kallista kennoa", Panasonicin kohtalon tietäen.

846
Kilpailijoiden kanava / Re: Yläkiteet ja alakiteet
« : 12.03.03 - klo: 21.40 »
"En ole varma, mutta sääntökirjassa sallitut taajuudet ovat varmaan olleet ennenkin. Voi toki olla, että ne ovat tässä viime vuosina muuttuneet."

Ovat ne toki olleet siellä, muistankin itse asiassa joskus lukeeni niistä, mutten ole kiinnittänyt asiaan huomiota, tod. näk. luulin että sääntökirjan on ollut siitä kohtaa ns. out-dated. Kuten sanottu, asiaan olisi pitänyt puuttua jo aikaisemmin.



"Voin eräjärjestelijän ominaisuudessa kertoa, että vain 2 kidettä ilmoittaneet kuskit ovat todellinen päänvaiva. Harmaita hiuksia tulee parikymppisellekin. Jos kaikki ilmoittaisivat vain kaksi kidettä ei homma onnistuisi ollenkaan. JA MILLÄ IHMEEN ERIVAPAUDELLA JUURI SINÄ APK OLISIT SE, KENEN EI TARVITSE OSTAA KOLMATTA KIDETTÄ? Tuo on se asenne mikä ihmetyttää ja ärsyttää. Nykyäänkin vain 2 kidettä ilmoittaneet mahtuvat omilla kiteillään mukaan lähinnä sen ansiosta, että monet ilmoittavat neljä tai viisikin kidettä.  

Huomaa, että on katkeran miehen avautumista. Kattelin just meidän kisojen kidelistaa ja yllättäen APK:lta löytyi vain kaksi kidettä ja vieläpä molemmat laittomia. Joten edessä lienee reissu kidekauppaan ennen seuraavaa kisasuoritusta, parhaassa tapauksessa kolme kidettä ostoslistalla. ;)"

Mr Cale:(offtopic alkaa) Parempi onkin olla ajamatta (huomaa edustuksen poissaolo viime kilpailuista)  :wink:  Nyt kun ei oo laillisia kiteitäkään millä kilpailla.  :)

Noh, korjaan tapani ja ostan sen kolmannen kiteen tuleviin karkeloihin niin ei tule sanomista. En myöskään sanonut olevani etuoikeutettu mihinkään kahden kiteen kukkoiluun, totesin vaan että kaksi niitä omistan.
Tähän mennessä herra Torikan takia olen joutunut kidettä vaihtamaan, joten suht harvinaisia käyttämäni ylikiteet ovat.(/päättyy)[/quote]

(amatöörimäistä LAINAA-ominaisuuden käyttämisen osaamattomuutta- pahoitteluni)

847
Kilpailijoiden kanava / Yläkiteet ja alakiteet
« : 12.03.03 - klo: 19.37 »
THK (vai mikä lie Viestintävirasto nyt olikaan) on asettanut säännöt mikä kaista-alue on pienoisautoilukäyttöön sallittu. Todellakin ihmettelen minkälaista laimiinlyöntiä näissä kideasioissa on ollut, koska kuulin/luin tästä virallisesta kaistalistasta vasta kun se tuli syksyllä ilmi.

Mieleeni (eikä varmasti monenkaan muunkaan, on kyseessä aloittelija tai ratoja jo muutaman vuoden kierrellyt) ole koskaan tullut että ajaisin sääntöjen vastaisilla kiteillä, yksinkertaisesti siksi kun asiasta ei ole informoitu. Luulisin että on myyjän vastuu se että onko tuote sääntöjen mukainen, ilmeisesti kuitenkaan myyjät(kään) eivät ole olleet asiasta ajan tasalla vuosiin.

Jos ylä- ja alakiteitä ei myönnetä pienoisautoilukäyttöön, niin kuinka tarkasti kisassa asiaa valvotaan onko kuljettajan ilmoittamat kiteet THK kaistan mukaiset? Toisin sanoen, puolet porukasta ei pääse ajamaan, koska heillä on (ja heille on MYYTY!) kiteitä jotka menevät kaistan yli tai ali...? Nykyinen laillinen kaistaväli on niin pieni, että eipä onnistuisi edes Vapaa harjoittelu kisoissa aamuisin (on kyseessä ohjattu tai ei) kun sinne menisi 10-20 autoa radalle, siitä syystä kun kaistavälin kiteet EIVÄT RIITÄ.

Toivon että Tumppi/lajiryhmä saa ali- ja ylikiteille luvat, muuten ei homma suju ollenkaan.

Toinen asia on taas tuo kolmen kiteen sääntö. Itse olen ajanut kompuutteriradion hankintapäivästä kahdella kiteellä tähän päivään saakka ja on pärjännyt ilman sitä kolmatta. Periaatteessa nuukuus kolmannen kiteen oston suhteen on iskenyt, koska käyttöä ei tulisi juuri pahemmin olemaan. Toki ymmärrän sen että kolme kidettä ilmoitettuna kisajärjestäjän työ on helpomoaa, mutta juuri nämä yli- ja alikiteet mahdollistavat sen että vähemmällä määrällä kiteitä "pärjää"
Aivan taatusti kisajärjestäjän erien kiteiden järjestystyötä lisäisi se, että kaikki virikuskit ilmoittaisivat nykyiseltä lailliselta kaistaväliltä kolme kidettään (sanotaan nyt vaikka 40.665 ja 40.695 sekä 40.715).

Kolmas seikka on vielä se, että aina ei ole kauppiaallakaan tarjota kiteitä.
Kymmenen ensimmäisen jälkeen luultavasti Suomen suurin maahantuoja sanoisi EI_OOTA kun menisi kaistavälin kidettä ostamaan.

just my 0.02 cents

848
Kilpailijoiden kanava / Radalla sattuu ja tapahtuu
« : 10.03.03 - klo: 22.31 »
Peräänajo on vaikea tulkita, niin radalta kuin ajolavaltakin.
Kummankin osapuolen näkemys asiasta poikkeaa varmasti toisistaan.
Em. tilanteissa on todellakin mahdoton aina väistää ajaessa toisen takakontissa kyttäillessaä ohituspaikkaa, jos edellä ajava tekee virheen ja auto tekee takaa ajavan edessä jotain odottamatonta.


Toinen tilanne jota olen miettinyt että mitenkä pitäisi tuomita, vai tuomita ollenkaan on se, että kun on tiukka kilpailutilanne ja perässä ajava ajaa ohitse hieman kosketuksella ja ajaa edelle. Usein tässä tilanteessa hävinnyt on sitä mieltä että törmäys oli kohtuuton ja lähtee tavallaan kostamalla ohittamaan uudestaan. Toisin sanoen yrittää ajaa päälle ja siitä sopasta selvitä voittajaksi. Itse olen ainakin tälläiseen tilanteeseen joutunut pari kertaa, säkääkin on ollut tuloksen suhteen lopulta  :wink:

849
Vapaa keskustelu / Foorumi on muuttunut ajan myötä
« : 10.03.03 - klo: 16.31 »
Itse olen ollut niin vanhan foorumin viimeisenä vuotena ja nyt tämän "uuden" aikana moderaattorina.

Vanha ja tämä nykyinen poikkesivat sisällöltään ja ETENKIN käyttäjämäärältää suuresti. Vanhassa porukka oli sitä samaa mitä kisoissa kävi, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.
Aiheesta keskusteltiin ja sopivasti sen vierestä, ja moderaattoreilla oli melko vähän hommia, lähinnä vääräälle alueelle kirjoitetun viestin poistoja yms yms.

Uusi foorumi muutti homman aivan totaallisesti, uusia sudittelijoita tuli mukaan aivan mielettömästi, ja homma meinasi karata täysin käsistä.
Samalla ns. PRO-väki katosi kuvioista lähes kokonaan, ja jälkikäteen kysyttynä niiltä henkilöiltä miksi he eivät ole olleet foorumissa mukana on ollut useimmiten vastauksena se ettei kiinnosta tai sen tiedon joka kiinnostaa onkiminen kaikkien viestin joukosta on hankalaa.

Jokainen -niin vanha kuin uusikin- käyttäjä voi ottaa tuolta bannerin alapuolelta Käyttäjälistan esiin ja tutkia sitä, katsoa siitä kuka/ketkä tänne loppujen lopuksi viestejä kirjoittavat, ja ketkä taas ei juuri ollenkaan (lähinnä nämä foorumista kaikonneet, ehkä kuitenkin jonkin verran viestejä seuraavat henkilöt). Listaa on loputtomiin, aina 12 sivua eli n. 700 KÄYTTÄJÄÄ. :!:  :?:

Yleisesti tiedossa on, että Suomessa kisoissa käyvää porukkaa on n. 100.
Tuo 700 tuntuu aika huimalta luvulta, ja tärkein asia juniorityössä olisikin nimenomaan saada he(kin) -tai edes osa- kisaradalle asti. Homma on aika hienolla mallilla etelässä Alue8 kisojen avulla ja Hiekkaharjua koskevien viestien perusteella. Muualla Suomessa juniorityö on hieman erilaista, mutta ei takuulla ketään jätetä yksin jos kerhoon tulee vaan toivotetaan tervetulleeksi, ja vinkkejä annetaan ilman muuta.

Itse en ole keskusteluihin paljoa osallistunut, koska koen ne joko a) tutuiksi tai b) joutavan päiväisiksi tai sitten ei aika yksinkertaisesti riitä. Yksi syy on myös se että näin moderaattorina on velvollisuus lukea viestit läpi päivittäin ja tarkistaa onko jotain sääntöjä rikottu tai turhia stooreja kirjoitettu.
Vaikka käyn itse n. 2-10 kertaa päivässä foorumissa niin työtä riittää pysymään viestien perässä, niihin vastailuun vaatisi vielä oman aikansa.
Samalla suorastaa "nyppii" viestejä lukiessa välillä kuinka joutavaa keskustelua on, jossain viestissä lukee vaikka pelkkä JOO tai jotain vastaavaa.
Mielestäni kun useimmiten nämä henkilöt tuntevat hyvin toisensa, niin juttelemiseen esim. siitä kuinka kauas matot pitää seinästä laittaa tai siitä kuinka meni osia rikki kuuluu ennemmin vapaa keskusteluun, tai yksityisviesteihin, tai sähköpostiin tai ICQ/Messanger/tms tai vaikka puhelinkeskusteluun.
Vaikka on kyseessä EPÄVIRALLINEN Suomen RC-keskustelupalsta, niin jotain itsearviointia pitää löytyä onko aihetta kirjottaa jotain viestiä
Tottakai on otettava huomioon kirjoittajien ikä ja kokemus, ei kukaan voi osata kaikkea heti, on asia sitten moottorin sorvaus tai foorumiin kirjoittaminen.

VesaK:n idessa on pointtia, toivon vaan että siitä on apua harrastamiselle.

Mre ja jokin muu otti esiin sen että onko se lisenssi pakollinen ns. PRO-alueelle. Mielestäni ei, ja niin sitä ei ollakaan järjestämässä tietääkseni.
Jonkinlaista valikointia ja rankkausta on pakko tehdä sen suhteen kuka sinne pääsee kirjoittamaan, ne jotka eivät sinne pääse voivat ottaa esimerkkiä sitten tulevaisuutta ajatellen.
Nimenomaan uusi alue olisi ESIMERKKI näille uusille aloittelijoille.
He voivat ottaa vaikka tavoitteeksi sinne pääsyn tietyn ajan sisällä, ja olla ylpeitä siitä että ovat päässeet sinne. Tälläinen opettava puoli uudessa alueessa olisi myös. (Asiaa on hieman vaikea selittää mitä haen takaa, mutta toivottavasti edes joku ymmärsi.)

Ja mitä näihin hymiöhin tulee, niin on se alue sitten mikä tahansa, niitä tulisi käyttää harkitusti ja TARKOITUKSELLA. Turha niitä on viljellä sinne sun tänne.

 :!: Tämä viesti ei ollut kenellekään tarkoitus olla loukkaava missään muodossa, vain oma näkökantani ja kommenttini. :!:

851
Vapaa keskustelu / "Uusi" Kauppa (rc-superstore)
« : 26.02.03 - klo: 21.03 »
Täysin samaa mieltä. Järkyttävää kaistan tuhlausta graafisella puolella, ennemmin kannattaisi panostaa siihen palveluun&tuotevalikoimaan ja tuoda netissä tiedot SELKEÄSTI näkyville... Tästä on esimerkkejä osa noista RC Maailman bannerissa pyörivien firmojen sivut.
Luulis että nuo graafiset kuvat yms saisi pienempään kokoon jollain kuvanpakkausmenetelmällä tai tiputtamalla hieman laatua.

852
Vapaa keskustelu / :-|
« : 24.02.03 - klo: 01.08 »
Osanottoni

853
Sähköautot / Inserttien liimaus
« : 19.02.03 - klo: 19.06 »
Kannattaa, pienempi kehäinen insertti liimataan vanteeseen, ja vanteeseen ne muutama ilmareikä, sekä myös tähän pieneen inserttiin.
Isoa inserttiä ei liimata mihinkään, rengas vanteen uriin vaan.

854
Sähköautot / Hyvä/Paras 230v Pikalaturi?
« : 06.02.03 - klo: 23.37 »
Power Flexiä vain ja ainostaan Ni-Cd akuille, eipä ole tullut ko moodia käytettyä varmaan kahteen vuoteen koska enpä ole Ni-Cd:ja omistanut enään niin kauaan aikaan. Ei missää nimessä Ni-MH:lle suositeltava akkujen latausmoodi!

Ni-Cd:lle on hyötyä, se (n pitäisi ainakin) poistaa niiden muisti-ilmiötä, ja silloin tällöin käytettynä (sanotaanko nyt vaikka joka 10 lataus) se pidentää akun käyttöikää, sekä ns. huippusuorituskykyä. Näin ainakin periaatteessa, ja silloin kun Power-Flex on Suomeenkin rantautunut se on ollut ns. "kovin juttu".

855
Sähköautot / Tekinistä
« : 06.02.03 - klo: 16.52 »
Itselläni on Tekin BC112A (updated) ja tuntuu ennemmin siltä että omani laskee yli tuon kapasiteetin, verrattuna toiseen laturiin (gm commander).
Mutta kyllä se akut lataa varmasti täyteen aina, laskee se sitten metsään tai ei. Vaikuttaa siltä että jokainen laturi mikä on vastaan tullut ja kapasiteettilukuja kavereilta kuullut (olisikohan niiden hehkutusta vaan  :wink: ) laskee sen ladatun Ah/mAh määrän erilailla.

Pete88: Se CS on Cold Start, eikä Could Start... :wink:

856
Sähköautot / Moottorin viilentäminen
« : 04.02.03 - klo: 11.31 »
Vastaan voisi tulla se että magneetit voisivat haljeta nopeista lämpötilan muutoksista. Samoin kannun metallimateriaalissa olisi se lämpölaajenemisseikka...


Kyllähän treeneissä joskus kiiressä (=kun on pakko ajaa kaks akkua melkein perä perään samalla motilla) niin tulee se motti PRF:llä jäähdytettyä, mutta sitä tulisi välttää.

Orionilla on V2-konsepti meneillään, ja yhdessä vaiheessa päädyn päässä oli n. päädyn kokoinen puhallin, joka siis toimi ajon aikana. V2 tulee olemaan varmasti mielenkiintoinen kunhan tulee markkinoille.

857
Vapaa keskustelu / HERÄTYS!
« : 02.02.03 - klo: 19.44 »
WWW.TEAMASSOCIATED.COM
www.rcpiste.pp.fi
ei voi olla noin vaikeeta! Voi itsekin tutkia!

858
Sähköautot / servoista... ja Radioista. [edit]
« : 25.01.03 - klo: 18.59 »
Matti: Mikä radio sinulla on? Itselläni oli hiukan vastaava ongelma aloitusaikoina, radiona oli Hitec Lynx AM. Elikkä kun ratista käänsi vasemmalle, auto kääntyi ok vasemmalle, mutta kun ratin päästi vapaaksi, niin auto ei millään kulkenut suoraan vaan jatkoi yhä hiukan kääntämistä vasemmalle. Sama homma oikealle. Servo vaihdettiin ja tutkittiin ja hutkittiin, lopulta selvisi että radion ratti oli saanut iskun, ja se oli painunut sisään aiheuttaen sen että fyysisesti ratti ei palauttanut kunnolla. Jos pystyt kokeilamaan toisella radiolla servo(j)asi niin kokeile jos se auttaa.

Vian korjasi lopulta Similän Erkki.

859
Tulokset / Sotamies Helin ilmoittaa
« : 22.01.03 - klo: 20.16 »
Pauli Helinin pyynnöstä:

TS-10 luokassa 42 osanottajaa, TJ-10 luokassa 25 osanottajaa ja C luokkaa ei ajeta, koska vain 4 halukasta. Torstaina tulee tarkat erälistat yms. nettiin.

860
Sähköautot / Asso tc3 vs. pureten alpha
« : 22.01.03 - klo: 19.24 »
Asso TC3 Racerissa on muuten kuulalaakerit, niiden suojaus vaan poikkeaa Team ja Factory Team -malleista...

861
Sähköautot / just my 0,02 cents
« : 16.01.03 - klo: 18.37 »
Saman 112A softan päivitysoperaation (varmaankin ensimmäisenä Suomessa tehneenä), kommentoin vaan tuota Tekiniä sen verran, että wanhoina hyvinä aikoina firma on ollut alan värkeissä TOP3 sisään kuuluva, ellei paras... Tekin on aikoinaan kehittänyt useita asioita RC-sähkölaitteisiin, jotka ovat nykyään joka laitteessa.

Joskus 90-luvun puolen välin paikkeilla ko laturi on ollut paras mitä rahalla on saanut, hinta tainnut olla 1000-1400 mk välissä.
Se on ikävää että firma on nurin.

MADE IN THE USA merkitsee....  8)

862
Tulokset / + ja -
« : 12.01.03 - klo: 16.51 »
Kiitoksia kisajärjestäjille!

+baana, upea sellainen
+matot (ei liimaefektiä enään)
+pito (ei edes itellä kipannut  8) )
+pöydät&tuolit
+tunnelma
+oikaisuesteet osoittautuivat päteviksi

-vilipoinen varikko (ainakin jossain kohdissa)
-kuulutus
-pirkka paristot ei kestä 5 minsaa
-tuloston taulun sijoitus paikkaan jossa tarvii oman halogeenivalon mukaan, että näkee jotain  :D

Ps. Parkanossa on virkaintosia poliiseja vielä klo 23 nurkilla.... Ilman tervehtimistä selvittiin kuitenkin  8)

863
Vapaa keskustelu / foorumin käyttäjien ikä?
« : 23.12.02 - klo: 16.38 »
18 and still kickin'  8)

864
Tulokset / Uuden juniorisukupolven esiinmarssi
« : 17.12.02 - klo: 13.25 »
off topic:
niin ja kun se molla oli vielä liikkunut paikaltaan radalle, koska sitä ei ollut mitenkään kiinnitetty, niin kai siihen nyt voi kuka tahansa törmät...  :wink:

865
Polttisautot / bensat sun muut
« : 18.11.02 - klo: 14.42 »
Kokemuksesta osaan kertoa että asetoni (=kynsilakanpoistoaine) haalistaa näitä polykarbonaattimuoveja (=rc auton kori materiaali), sekä myös bensalla on sama vaikutus. Alkoholiin pohjautuvat aineet (esim. Sinol/Lasol, denaturoitu etanoli, etanoli (periaatteessa mahdoton saada)) eivät haalista koria joten niillä voi koria putsata.

Rchullun ohjeiden mukaan kori pestää lämpimässä saippuavedessä.

Humbrol maaleista on sen verran kokemusta että ne muovipienoismalli lentsikoita yms. varten tarkoitetut maalit eivät ainakaan todellakaan pysy kiinni. Ilmeisesti ne ovat Ackyryylimuoveille (?).

Automaalispraytkin pysyvät heikosti, harvemmin kestävät korin taittamista ilman maalin halkeilua. Maston on ehkä spray maaleista paras.

866
Tulokset / Suomi vei.. muut tuli perässä
« : 03.11.02 - klo: 19.31 »
Elikkä Juho Levänen voitti ja Teemu Leino oli neljäs.  8)

Muuta informaatiota ei kisoista ole, vielä tässä vaiheessa...

867
Tulokset / E-Pohjanmaa kuittaa...
« : 21.10.02 - klo: 23.00 »
+Kisailmapiiri
+varikko sopivan kokoinen
+touring-pizza
+tuomarointi
+rata profiili oli mielenkiintoinen, mutta

-kapea ja ulosajojen/ajovirheiden suhteen vaarallinen
-outo pito
-kuulutus jäi niille katsojille vain
-"majapaikka"

Itse odotin ainakin hypetyksen perusteella enemmän niin radan kuin tilojen sekä median suhteen....

VesaK: Mitä Poro-Vesan tulokseen tulee, niin kyllä se oli alakanttiin hieman... pieniä ongelmia kalustossa, mutta ens kerralla paljon kovempaa (uskon sen!) kun kerran on ongelmat selvinneet.

868
Tulokset / Kiistelty Stratus 2.0?
« : 09.10.02 - klo: 21.31 »
USA:ssa noudatetaan ROAR sääntöjä, ja kysein kori on ollut niiden hyväksyttyjen korien listalla kuukausia (=siitä asti kun se on julkistettu).

Niin kuin M.E. totesi, uskon ainakin että kori on laillinen Suomessa.. ennemmin tai myöhemmin.

869
Tulokset / Sm kissat
« : 28.08.02 - klo: 16.10 »
Kyllähän siellä ajettiin ihan lujaa, Jouko ajoi aika selkeään voittoon M2 luokassa ja ihan lämminkin oli  8)

Barry's comments: A nice beach that Hietasaari  :wink: Also cool racing whole day  8)

 :D -Barry Baker-  :D

870
Tulokset / AE all the way
« : 03.08.02 - klo: 18.21 »
Juho&AE&Reedy vie mennen tullen  8)   :wink:


Saattaa olla niin että huomenna sataa Lostallossa...  :cry:

Sivuja: 1 ... 26 27 28 [29] 30