91
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Ajaakos kukaan kisoissa noilla urarenkailla? Hieman pistää mietityttämään noi asson ft mallin eturenkaat kun tuntuvat niin kovilta kädessä. Niin ja en ole päässyt koittamaan kun sataa sataa ropisee.
Kyllä niitä viivalla oli, ainakin Riku ajo jokusen lähön ja Henry vissiin ajo koko päivän?
Uralla ei tee sateella noin yleistäen mitään, vaan sillon tarvii olla nappulat edessäkin.
Ekkulia yritetty houkutella mukaan vaan ei ole vielä onnistunut.
Formula Class
Chassis allowed:
- Tamiya F104 (Pro, X1, etc.)
- HPI Formula Ten chassis
- WRC F-ONE 180 kit-version
Car:
Maximum wide: 180mm
Tires:
Only RIDE tires and wheels are allowed:
Front: 24005 medium tyre with original inserts on 25009 black wheels
Rear: 24007 medium tyre with original inserts on 25010 black wheels
Additive:
Only non smelling additive is allowed.
Bodies:
Original Tamiya and HPI body sets only.
Must sport a race inspired design like a real Formula 1 car.
Tuning parts:
For Tamiya F104 chassis, all original Tamiya tuning parts are allowed.
For HPI Formula Ten chassis, all original HPI tuning parts are allowed.
Other chassis plates and tuning parts are strictly forbidden.
Motor:
Speedpassion Ultra Sportsman 21.5 V 3.0 brushless. No modifications allowed.
Rental of Motor:
The Speedpassion formula motor can be rented for €10 per race from ETS officials.
Speed Control for Formula:
Only Speedpassion Cirtix Stock Club race no. 12280 allowed. No modifications allowed. No modifications allowed however the wires can be changed, but they must be the same size as original.
If you use speedo without the supplied cooling fan, you are not allowed to start. If you race without fan, your heat/final will not be counted. Cirtix speedos can be bought for a special ETS-price of €49 per season.
Rental of Speed Control:
The Cirtix speedo can be rented for €10 per race from ETS officials.
Battery:
ETS will have it´s own 4200 / 45C LiPo battery with a length of 96 x 46 x 25mm. This will allow you to place the receiver and speedo in front of the battery.
Eikö tolla moottorilla sitten tehot ole vielä kohtuu maltilliset?ETS pojat ajavat 21.5t:llä, luulis että heillä on hyvin kokemusta miten luokasta tehdään suosittu ja hyvä. Mutta Suomessa pitää jostian syystä laittaa tiukempi moottori.
Varsinkin nyt kesällä ulkoradoilla???
Jos noilla säännöillä ajetaan ETS kisoissa niin näyttää mun silmään hyvältä teholta kun katselee videoita.
Ja onhan noi F1 autoja, eikä mitään formula foortteja.
En ymmärrä miksi sinua kyrsii talkooporukan puolesta jos ovat kerran tehneet pyyteetöntä hienoa työtä? Arvostan sellaista itsekin ja mielelläni katselen ihaillen sivusta sellaiseen kykeneviä.
Koetko kysymykseni lajin harrastajien perusteluista tosiaan "oman totuuden julistamiseksi"?Kyllä koen. Keskusteluksi sitä ei ainakaan voi sanoa.
koetko minun harvat mutta harmaata värikkäämmät mielipiteeni, jotka olen tuonut lajin harrastajien julkisesti kommentoitaviksi tosiaan "oman totuuden julistamiseksi" mutta et teidän muiden, ja etten kuuntele lajin harrastajia yhtään näin toimiessani?
Eikö alue muka toimisi paremmin sinun mielestäsi kaikille ja kaikkien rahoilla rakennettuna ja ylläpidettynä, jos alueelle ei päästettäisi kerhoja rahastamaan omien tarpeidensa lisäkustannuksillaan, joita kaikki eivät tulisi edes maksamaan eivätkä pääsisi aluetta käyttämään?Ei toimisi. Jos minä maksan enemmän veroja kuin sinä(olettamus), niin mitä minä saan enemmän kuin sinä vastineeksi maksustani silloin? Jostain syystä Saksassakin se muuri aikaoinaan purettiin, vaikka siellä kaikilla piti olla kaikkea eikä kenelläkään huolen päivää.
Tarkoitatko ettei aseharrastajienkaan palstoilla saa keskustella siitä tekevätkö jotkin yksittäiset harrastajat tai kerhot hallaa koko lajille ja yhteiskunnalle joka sallii ja tarvitaessa estää lajitoimintaa? Olisiko sellainen keskustelemattomuus jo tyhmyyttä?Saa keskustelle, jos sille on tarvetta. Nyt vaan heität täysin järjettömiä syytöksiä PKSRCA:ta kohtaan, eli vastaus on ei. (en muuten kuulu ko. seuraan)
Sanotaan toiveekkaasti vaikka että, ajatuksia herättäviä. :)Ei herätä ei.
Täälläkin asiasta voi ymmärtääkseni alan harrastajien kanssa keskustella? Sanovat tätä jostain syystä rc-keskustelupalstaksi.
Henry!!
lainasin sinulta pinjonia, voisin palauttaa sen/maksaa muutaman euron siitä.
laita yv minulle niin sovitaan asiasta.
kiitos
Ai miksikö jotkut tykkää GT-autoista, on niiin namuja. Piti kaivaa Kyosho:n renkaat esiin kun on makeimmat... Autosta tulee juttua sitten vähän myöhemmin...
onko kyoshon sc-auto ihan asiallinen vai hajooko siitä helposti osia??? ja kestääkö se normaalia ajoa???kannattaako ostaa??
Tuohon autoon en ota kantaa, mutta suosittelen ostamaan mieluummin jonkun muun kuin Kyoshon.
Hyviä vaihtoehtoja olisivat esimerkiksi (lukemani perusteella): Traxxas Slash tai Team Durango DESC410R.
MUSTAJARVI
Jos haluat nopean auton osta Kyosho. Pääset paljon vähemmällä.
Normaaliajoa kestää, seiniin törmäilyyn valitsisin toisen auton.
Jos haluat kestävän auton älä osta Kyoshoa.
MUSTAJARVI
Mitä tässä nyt lueskelin niin yhteenvetona voisi todeta, että halukkuutta kisojen järjestämiselle löytyy todella paljon. Jopa liikaa?
Turku
Salo
Jyväskylä
Vaasa
Kotka
Joensuu
Tammisaari
Helsinki?
Mahtoikohan tuossa kaikki jo olla. Noh kuitenkin eiköhän tuolla paikkakunta määrällä jo jonkinlainen cuppi aikaiseksi saataisi
3R:n ratasöljydiffi,jossa tulee mukana bleidilliset ulostulot
55 kuskia!! Tuleepas hienot kisat!! Laitan aikataulut + erälistat pikimmiten niin saa sitten kiukutella taas :)
Huomaan että listalla ei ole kaikkia ilmoittautuneita
tarkoituksena on saada asfalttirata tulevaksi kesäksi missä voisi ajaa myös ratapolttiksilla.
Miten tuuppi SC:t selviää radan hypyistä? Varsinkin tuosta keskellä olevasta tuplasta?
pääseekö perjantaina ennen kisoja treenaamaan, kun lauantaina ei varmaan onnistu?
Olisin paikalla tavaroineni myös lauantaina.
Onkos Tampereella jonkin näköistä asfaltti rataa olemassa?
Joskus kymmenen vuotta si oli Hervannassa jonkin näköinen
Mutta voisi tosiaan olla kiinnostavaa päästä radalle ajamaan.
Mut pantiin jostain syystä semi A:han, oisin ottanu mielummin B:n. Muuten järjestelyiden ja baanan kannalta hyvät kisat.
Alkuerien jälkeen parittomalla sijoituksella olevat menee A:han ja parillisella B:hen. Vai juuri tämäkö oli mennyt ristiin?
in 13th we have the 2nd Finn and highest JQ driver; Ari 'brother to R2D2' Heinonen just infront of Markus Feldmann and Philipp Guschl.