Racing Factory

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Luigi54/vielä vanhempi

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 33
91
Bensa-autot / Vs: FG Mini Challenge 4WD
« : 27.06.18 - klo: 09.55 »
Tarkistelin hieman Hyvinkään tuloksia ja totesin, että Mineissä ajettiin 5 min alkuerät vaikka sääntökirja sanoo selkeästi 8min/alkuerä ........ Asiaan ei oikein kiinnitetty huomiota paikan päällä ....... vasta ku jälkikäteen.
Näitä sattuu ..... Näillä mentiin nyt.
Elikkäs oppia ikä kaikki .....
Minun , luokan yhteyshenkilönä , olisi pitänyt asiaan puuttua .... Siinä oman ajamisen ohella ei aina pysty ...... ja vielä ku painaa iän myötä tullut  "osa-aika dementia" ..... P..keles !!!!

Ilpo K viestitteli ja herätteli ajatusta yxtyyppi renkaasta luokassa , "kun lähes kaikki ajoivat Hyvinkäällä PMT H05:silla .." No , tuo nyt ei ihan riitä mielestäni kriteeriksi , mutta ajatuksena yxtyyppirengastus voisi olla kustannuksia säästävä ja luokkaan pääsyä helpottava seikka ...... Elikkäs pistetään miettien .....

No näillä mennään.

 :cool: Barbie :cool:   

92
Bensa-autot / Vs: FG Mini Challenge 4WD
« : 26.06.18 - klo: 09.38 »
Keskusteltu LS5-luokkayhteyshenkilön(Vesku) kanssa alkuerien ja finaalien pituudesta , kilpailijoiden ehdotuksen mukaan........
Asia täytyy kuulemma alistaa "virallisen tahon" päätettäväksi , joka tarkoittaisi lyhyesti , ettei toteudu kesken kauden ....
No , takaporttina voisi olla , jos kisajärjestäjä sallii ...... eli ei ole mitään sitä vastaan ja että kaikki kisailijat ovat asian takana ...... eli kaikille käy , myös LS5-kisailijoille.
Byrokratia on siis laskeutunut tämän(kin) luokan pariin ......
Mutta koitetaan vaikuttaa kisajärjestäjiin .... KyPakin puolesta kyl käy ..... Mites Fullspeed?

 :cool: Barbie :cool:

93
Bensa-autot / Vs: FG Mini Challenge 4WD
« : 19.06.18 - klo: 08.59 »
Käytyjen keskusteluiden perusteella vedin yhteen ajatuksia ... ei siis ajatuskia .....
Sääntömuutoksista ....
Ohessa kommentoitavaksi.
Näppisralli alkakoon !!!

 :cool: Barbie :cool:

94
Bensa-autot / Vs: FG Mini Challenge 4WD
« : 11.06.18 - klo: 14.28 »
Hola Hola Ministerit !!!
Kausi avattu Hyvinkäällä ..... Rentoa ja sosiaalista toimintaa ..... Tämä se on kuitenkin parasta luokassa !!!
Sääkin suosi !!!!
Nyt vaan kehiin kaikki Ministerit , ja uusille Ministereille >Tervetuloa joukkoon !!!
Kisa oli hyvää ja tiukkaa vääntöä alkueristä alkaen .... Mucho Bueno !!!!

Puskurit näytti olevan asianmukaisia , joten niihin tuskin tarvitsee puuttua sen enempää ......
Osanottajia oli sen verran vähän , että järjestäjä oli laittanut kaikki yhteen erään (täysin ymmärrettävää tällä kertaa) ..... No , hieman se sotii alkuerien alkuperäistä tarkoitusta vastaan eli alkueränhän pitäisi olla aika-ajo , jolloin ajetaan kelloa vastaan , mutta nyt se ei oikein toteutunut , kun ajettiin ikäänkuin finaalia , mutta lyhyemmän aikaa .... Josta päästäänkin alkuerän kestoon , joka on miun mielestä liian lyhyt ...... Sopiva olisi noudattaa samaa kaavaa kuin LS5:ssä eli 10min.
Katsotaan asiaa sitten seuraavassa kisassa , josko sille olisi jotain tehtävissä.......

 :cool: Barbie :cool:

95
Bensa-autot / Vs: FG Mini Challenge 4WD
« : 01.06.18 - klo: 13.02 »
Hola Hola !!!!
Ei ole puskurisääntö täsmentymässä ennen kisoja ...... Keskustellaan asiasta paikan päällä ja päätetään sitten linjasta siitä eteenpäin.
Edelleen siis mieltä , että merkkiluokan vakiopuskuri käy sellaisenaan , mutta voidaan täsmentää asiaa sitten.
Näillä mennään ja Hyvinkäällä lisää.

PS. uusi ministerikin (Petri Sievänen,Lahti) on , muttei pääse vielä Hyvinkään kisaan......

 :cool: Barbie :cool:

96
Bensa-autot / Vs: FG Mini Challenge 4WD
« : 19.04.18 - klo: 11.14 »
Käyn huomenna leikkaamassa kisanumerot ja nimitarrat kaikille halukkaille minikuskeille. Ei tarvitse erikseen ilmoittaa halukkuudesta vaan teen kaikille tämänhetkisen listan mukaan.

Numerot saa kisapaikoilta kisapäivinä tai viikonlopun Hupicon messujen aikana Fullspeedin ständiltä.
Muoto on sama kuin edellisinä vuosina, eli valkoiset 75x70mm pohjat pyöristetyin kulmin, joiden päälle kiinnitetään 60mm korkuiset numerot.


HJUVA , HJUVA .... OIKKEEN HJUVA !!!!

 :cool: Barbie :cool:

97
Bensa-autot / Vs: FG Mini Challenge 4WD
« : 16.04.18 - klo: 07.48 »
Varmaankin teillä on sitten mekkarit ketkä nostaa.
Itse en mene radalle jos ei autoissa ole foamipuskuria. Se että onko siellä pelkkä alamuovi
Tai jokin lasikuituviritys on todellakin nilkan poikki leikkaava!!

Viimekaudella oli ihan tarpeeksi läheltä piti tilanteita kun ajettiin useamman kerran nostajan päälle.
Laittakaa niihin autoihin ne puskurit ja pitäkää ne kunnossa.

Juu ... ei varmaan kukaan mene , jos ei autoissa foami tai vastaavaa puskuria .....
Turvallisuus ennenkaikkea !!! TIETENKIN !!!!

 :cool: Barbie :cool:

98
Kiitos omasta ja KyPakin puolesta kaikille osanottajille.
Rentoa meininkiä ja yhdessä kisaamista eli myös hyvin pitkälle sosiaalinen tapahtuma ..... Ja mukawa päätös sisäkaudelle.
Pistäkäähän kuvia ja videonpätkiä , jos sellaisia löytyy ....
Ens vuonna sit uudestaan ... jossain ....joskus samoihin aikoihin .....

Äänekoski heitti jo ilmaan ajatusta 24hours Endurancesta ...... No huh , huh .... siin sit oliskin myös joukkueen fyysisellä kunnolla merkitystä ..... Hmmmm ..... Pitänee aloittaa jo korkean paikan leiritys ...... ja mikä kamalinta , terveet elämäntawat !!!!!



 :cool: BarbieIlkimö :cool: 

99
Bensa-autot / Vs: FG Mini Challenge 4WD
« : 13.04.18 - klo: 08.26 »
LS5 auton puskurisääntö: foumin tulee olla 40 mm korkea ja foumin tulee voida painua kasaan vähintään 35.

Ko. foumin kyky sitoa törmäysenergiaa ihmiskontaktissa on olematon.

Niinpä ....
-Barbie-

100
Bensa-autot / Vs: FG Mini Challenge 4WD
« : 12.04.18 - klo: 19.07 »
Sen verran säännöistä , eli lähinnä puskurista ....
Säännöissä on tällä hetkellä maininta tyyliin :" puskurin mitat ja määräykset kuten LS5-luokassa ......."
Tulen puuttumaan asiaan: FGMini on merkki luokka ja silloin on vakiona tuleva puskuri hyväksyttävä sellaisenaan, ja LS5 mukaista puskurisääntöä kokonaisuudessaan ei voi toteuttaa Minissä johtuen lyhyestä etuylityksestä. Voi toki tehdä LS5:n mukaisen , mutta se ei suojaa enää auton etupäätä siinä määrin , että siitä olisi hyötyä törmäyksissä Eikä näin ollen anna tarpeellista suojaa myöskään ihmisille ihmiskontakteissa.
Tähän asiaan palaan keskusteltuani LS5 luokkavastaavan kanssa ........

 :cool: Barbie :cool:
 

101

Porukan eivät tosiaan tajua, että kisatuotot ovat osa koko kerhon toimintaa. Siinä olen samaa mieltä, että jossakin kohtaa hinnoissa on optimi ja jos menee yli niin porukat äänestävät jaloillaan, mutta se jää nähtäväksi.

Ja samaa mieltä myös siitä, että niiden yhteistyökumppaneiden löytäminen ei ole kovin helppoa, koska lajin näkyvyys on heikko. Ehkä antavat kerran sponssia tukimielessä, mutta sitten loppuu. Siitä vaan soittelemaan 100 firmaa läpi joka kisaa ennen, alkaa varmaan jossakin vaiheessa käymään työstä ja mieleen alkaa hiipimään ajatus, että olenko mä tosiaan näin tyhmä, että teen tätä talkootyötä, josta vaan saa vi....lut niskaan.

Reijo Mattila
pj/Fullspeed RC


Meidän seuran vuosittaisista tuloista noin 2/3 tulee kisatuotosta (~4000eur), 1/3 tulee ratamaksuista. Kisatuotoilla kustannetaan osa ratamaksuista eli tilavuokrasta. Jos näin ei ole, syödään koko ajan kassasta, ja se ei ole järkevää pidemmän päälle ja toiminta tapetaan kyllä varmasti parissa vuodessa. Kisojen järjestäminen on välttämätön paha aktiiviselle seuralle, 1-3 kisaa vuodessa on yleensä tuo SM-kisojen määrä aktiiviseuroissa, osa kompensoi pienillä kisoilla lisätuloja, usein myös huomattavasti helpommin ansaittavaa rahaa huomattavasti vähemmällä työllä ja byrokratialla.

Näillä kisatuotoilla on rakennettu myös hieno krossirata talkoovoimin 2010-luvulla, osin myös sponssina, sekä hankittu kisamatot, jotta toiminta on kilpailukykystä olipa mittapuuna suomi taikka eurooppa yleensä. Jos vastaava raha olisi pitänyt kerätä harrastajilta, kustannus olisi ollut aika huikeita summia per jäsen.

AKK:n tuomat kustannukset eivät ole kuin 95eur kilpailulupa, ja seuralta laskutettavat jäsenmaksut, joista lisenssikuskeilta kertyy kympin verran menoerää seuralle per vuosi AKK:n suuntaan. Tuolla 95eurolla saa vakuutuksen, jollaista en ainakaan itse alkaisi ottaman kisatapahtumaa varten miljoonien eurojen rakennukselle, jossa itse olisit päävastuullisena, jos jotain ikävää sattuu tapahtumaan.

Kulurakenne  SM-kisojen järjestämiseen esim. FTT-kisoille on meille seuraavanlainen:

-kisalupa 95eur
-palkinnot n 150-200eur
-sarjapalkinnot n 150-200eur
-TPJ:n kulukorvaukset n 100-200eur
-ajanottajan kulukorvaus n 300-400eur/vkl
-salivuokra n 500eur/vkl (minimissään, normitaksalla 1000e)
-buffetin tarvikkeet n 200-300eur
-teipit, suojapaperit, roskapussit, saippuat jne n 200eur

yht n 2000eur ilman ulkopuolisia kisasponsoreita. Hyvin läpivedetystä kisasta jää noin 75 kuskin kisassa kouraan noin 1000-1500eur. Jokainen voi itse miettiä onko se paljon vai vähän, jos vaikkapa tilavuokra maksaa 5000eur vuodessa, tai 2000eur kuukaudessa. Plus kaikki muut ylläpidot radoille.

Jos on yhtään perillä kustannusten noususta 2000-luvulla, niin ymmärtää varmasti että 50 markalla ei enää esim pesetä autoa vahapesussa Shellillä, hinta on lähemmäs 50euroa/laaki. Maitokin taitaa maksaa ainakin 2x enemmän kuin vuosituhannen alussa. Kisamaksut on meillä wanhaa perua, eivätkä vastaa millään tavalla nykyistä kustannustasoa, siksi kisamaksun nosto on perusteltu, jotta tämä laji ja seurat eivät katoa aivan totaalisesti, olipa se kiva asia tai ei.

Itsellä on tullu järkättyä eli oltua päävetovastuussa ehkä noin 25 SM-kisassa + lukuisissa kansallisissa ja kerhokisoissa, joten hommasta on aika hyvä tatsi. Toki kaikki ylimääräinen kustannus on aina ikävää ja ideaali osallistumismaksu olisi varmasti mieluiten vähemmän kuin enemmän, kunhan vain olisi volyymiä.

Yksi asia, mitä kovinkaan moni ei ehkä tule ajatelleeksi, on se, että mitä vähemmän aktiiveja on, ja mitä enemmän työmäärä kohdistuu harvoihin aktiiveihin, sitä vähemmän itse toiminnan kehittämiseen jää resursseja eli aikaa, voimia, mielenkiintoa jne, jos se kaikki kuluu perustoiminnan ylläpitämiseen. Tämä tarkoittaa suoraan myös sitä että kaikki toiminta on usein kädestä suuhun -periaatteella, koska yritetään pitää toiminta pystyssä, muttei ehditä kehittää toimintaa edistäviä asioita, jäsenhankintaa tai varojenhankintaa, koska muutamat aktiivit kuormitetaan aivan tappiin kaikella sellaisella, josta aivan jokainen rivijäsenkin selviää muutaman tunnin vaivalla per kisa.

Suorat seuraukset tästä on nähtävissä myös Suomessa, jossa muun maailman tapaan harrastajamäärät ovat pudonneet, kisoissa vähemmän jengiä, koska seurat eivät saa rekryttyä uutta porukkaa mukaan. Kisoja ei voi syyttää siitä, että harrastajamäärät laskevat, koska kyllä se porukka pitää ensin saada sinne kerholle ja paikalliselle radalle ajamaan, ei kukaan osta suksiakaan ja suuntaa suoraan SM-kisoihin harjoittelemaan.

Tällä kokemuksella sekä kerho- , että kilpailutoiminnasta komppaisin yllä olevaa ......
Kerhot saavat suurimman osan toiminnan ylläpitokustannuksista kilpailujen järjestämisestä , joilla sitten pidetään yllä ja kehitetään toimintaa , joka siis tarkoittaa ratojenkin ylläpitoa ja kehittämistä , jolloin luodaan mahdollisuudet järjestää hyviä kisoja hyvillä radoilla jatkossakin. Ei ne kisaolosuhteet ole kiinni tarjoilusta kisojen aikana eli lyhyesti : ei kyrsän kärventäminen tai lihaspiirakoiden lämmittäminen hyvää kisaa tee ...... vaan toiminta ja toimintaympäristö.
Ja ilmomaksun korotus muutamalla eurolla on pisara valtameressä verrattuna kisan muihin kuluihin ...... muutama prosentti kokonaiskuluista...... kuten mainittu.
Haloo !!! Tervetuloa 2000-luvulle !!!!

 :cool: Barbie :cool:

102
Bensa-autot / Vs: FG Mini Challenge 4WD
« : 11.04.18 - klo: 18.59 »
Koitan myös ajaa ainakin joitain kisoja eli #7 myös viivalla.

Jep.
Hyvä juttu !!!!
Lisäsin alkuperäiseen listaan ......

 :cool: Barbie :cool:

103
Virallinen aikataulu ...... nyt Kisakutsussa yllä.

 :cool: Barbie/KyPak  :cool:

104
Ilmoittautuneita joukkueita:

The Wild Bunch   ,   #17     ,   ponderi: 8018202
Teemu Toivonen
Erkko Ylösmäki
Hannes Heikkinen
Sauli Ylösmäki

The Last Seasons Heroes     ,  #54   , ponderi: 5818978
Kai Jansson
Kalle Lehto
Miika Laurila
Petri Ström

Fog Valley Rockets     ,   #1      , ponderi: ?
Mikko Porkka
Valtteri Eklund
Riku Teräväinen
Henry Salmen

Fast Ladies    ,   #92     ,  ponderi: 5317996
Tomi Tikkinen
Jani Korhonen
Kalle Raatikainen

NaPa     ,  #10    ,  ponderi: ?
Juha Almqvist
Petri Sievänen
Tony Raikas
Sisu Kuuslahti

Hallittu sivuluisu , # 91   , ponderi: 7713468
Ville Piitulainen
Jussi Piitulainen
Teemu Pölkki

Team 81   , #81   , ponderi: 5714102
Anssi Pitkäjärvi
Ilari Lamminsivu
Pasi Pynnönen

Team 007    ,  #26   , ponderi: 7162994
Timo , Tero , Hiski

Elikkäs 8 joukkuetta ........ lisääkin mahtuu .....

 :cool: Barbie :cool:

 


105
Odottelemme vielä väh. kahta joukkuetta .......
Pistäkäähän ilmoja tulemaan ......

 :cool: Barbie :cool:

106
KyPak ry järjestää kerhokisat-luokkien kerrasta poikki kesämestaruuskisan:

Kerhokisat SummerChamp 2018
aika: 16.-17.6.2018 (la varsinainen kisapäivä , sunnuntai varapäivä riippuen vallitsevasta kelistä)
paikka: KyPak Circuit , Kuusankoski

Luokat: Mini Classic , M-Chassis Comp , FWD ja lisäluokkana GT2000

Tamiya-luokat ajetaan "pikkuradalla" ja FWD ja GT2000 touring-radalla (mahd. lyhennetyllä
)

Tarkempaa ja rankempaa tietoa seuraa .....


KISA PERUTTU , VÄHÄISEN KIINNOSTUKSEN VUOKSI !!!!!!!

 :cool: KyPak/Kerhokisat-konserni :cool:

 

107
4 joukkuetta kasassa ....
Lisää kaivataan ....

 :cool: Barbie :cool:

108
Bensa-autot / Vs: FG Mini Challenge 4WD
« : 05.04.18 - klo: 07.35 »
Barbie, mä vasta sovittelen ostohousuja jalkaan ja mut on jo nyt merkattu listaan osallistuvaksi "melkoisella varmuudella". No, ei se mitään. Sosiaalinen paine ajanee mut joka tapauksessa pisteeseen josta ei ole paluuta. Numeron #67 varaisin mielellään itselleni, jos se on vapaana. Viimeistään syksyn kisoissa ko. auto ilmestyy viivalle. Jes!!!

-Mika

Juu ... se on vasta "aie; melkoisella varmuudella" ........... Olet jo listalla #67 numerolla ...... Eli "sänky #67 on pedattu" sinulle ..... Täytyy nääs varmistaa , ettei vaan joku vie 67 numeroasi , jos vaikka tulee HENKEÄSALPAAVA ryntäys luokkaan , Hih ..Hih ....

 :cool: BarbieIlkimö :cool:

109
Bensa-autot / Vs: FG Mini Challenge 4WD
« : 04.04.18 - klo: 14.45 »
FGMini Challenge Finland-luokan yhteyshenkilön ominaisuudessa teen kartoitusta tulevan kauden kuskeista ,
pyytäisinkin vastauksia/mielenilmausta osallistumisesta ensi kauden kisoihin ......


Osallistun melkoisella varmuudella FGMini-luokan kilpailuihin kaudella 2018 :

Esa Hintsala  Fullspeed
Kai Jansson , KyPak
Rauno Kallionpää SomUA
Thomas Svartbäck  Fullspeed 
Timo Jokinen
Tuomas Arponen TUA
Marko Lehto KyPak
Ville Jalkanen Honkala gp
Eetu Jalkanen  Honkala gp
Ilpo Koivisto Fullspeed
Harri Pettersson  RSRCA
Tuomas Nieminen
Mika Kivelä Fullspeed



 :cool:  Barbie  :cool:

Uusi Ministeri ...... taas !!!!!!!!!!  :cheesy: :cheesy: :cheesy:

110
Rata auki ma 2.4.2018 aamusta ........ alkaen .....
Varmista kuitenkin paikallaolo ; 050-5265880

 :cool: Barbie :cool:

111
Ilmoittautumistiedot lisätty ... kutsuun ...

Ei muuta ku mukaan !!!!
Hmmm ... Ketkähan tulee toiseksi .....

 :cool: Barbie :cool:

112
Myös KesäKunkku 2018 kisaa suunniteltu ...
Elikkäs kerrasta poikki SummerChamp2018-kisa.

Paikka: KyPak Oudoor Circuit , Kuusankoski
Aika: 16.-17.6.2018 (la 16.6 kisapäivä , su 17.6 varapäivä kelistä riippuen...)

Kerhokisa-luokat;
Mini Classic
M-Chassis Competition
FWD
+ lisäluokkana GT2000


Classic + Comp.  ajettaisiin "pikkuradalla"
FWD  +  GT2000  ajettaisiin touring-radalla (mahdollisesti lyhennetyllä )

 :cool: KyPak/Barbie :cool:

Huom !!! Ajankohta päätetty !!!!!!

 :cool: KyPak/Barbie:cool:

113
Ilmoittautuminen nr 2

Team: 
The Last Seasons Heroes

Kuskit:
Kai Jansson
Petri Ström
Miika Laurila
Kalle Lehto

Auto:
#54

 :cool: Barbie :cool:

114
Bensa-autot / Vs: FG Mini Challenge 4WD
« : 21.03.18 - klo: 06.54 »
Jaahas ... vai silleen ... olisko jonkun muun vehkeen suojakumi kelvollinen .... En tiiä !!!


-Barbie-

115
Ohessa säännöt liitteenä .....

 :cool: Barbie :cool:

116
KyPak kutsuu perinteiseen "kimppakiwaa" joukkuekisaan :

4Hours M-Chassis Endurance
Paikka: KyPak Indoor Circuit , Kauppalankatu 37 , Kouvola
Aika: la 14.4.2018
 
(15.4. joudumme purkamaan radan> vuokrasopimus keväältä loppuu ....)
Luokka: M-Chassis Competition

Ilmoittautuminen: 9.4.2018 klo 23.59 mennessä ; kai.jansson@lahdenpaikka.fi  tai  valtteri.eklund@gmail.com
Ilmoita: Joukkueen nimi + kuskit , varikkohenkilökunta , Team Manager , mahd. Grid Girls:ien määrä , auton numero , radion taajuus , ponderin numero.

Aikataulu:

klo 7                   Ovet aukeaa
klo 7 - 10.30       Vapaata harjoittelua , rata käytössä ....

klo 10.35             Ajajakokous

klo 11 - 15          Kisa
klo 15.15            Maineen ja Kunnian jako




Lähtöjärjestys ja ajopaikat korokkeella arvotaan  ajajakokouksessa.

Kisapaikalla valmiina pöydät ja tuolit , jatkoroikat mukaan.
Kisapaikalle pyritään järjestämään virvokkeita , kahvia ja pientä purtavaa ....




Siis 4 tunnin joukkuekisa sisäkauden päätteeksi.


TERVETULOA läheltä ja kaukaa  !!!!!

 :cool:  Kerhokisat-konserni/KyPak  :cool:


117
Bensa-autot / Vs: FG Mini Challenge 4WD
« : 19.03.18 - klo: 18.04 »
FGMini Challenge Finland-luokan yhteyshenkilön ominaisuudessa teen kartoitusta tulevan kauden kuskeista ,
pyytäisinkin vastauksia/mielenilmausta osallistumisesta ensi kauden kisoihin ......


Osallistun melkoisella varmuudella FGMini-luokan kilpailuihin kaudella 2018 :

Esa Hintsala  Fullspeed
Kai Jansson , KyPak
Rauno Kallionpää SomUA
Thomas Svartbäck  Fullspeed 
Timo Jokinen
Tuomas Arponen TUA
Marko Lehto KyPak
Ville Jalkanen Honkala gp
Eetu Jalkanen  Honkala gp
Ilpo Koivisto Fullspeed
Harri Pettersson  RSRCA
Tuomas Nieminen



 :cool:  Barbie  :cool:

Uusi Ministeri ...... ja viel olis mahdollisia ehdokkaitakin  :cheesy: :cheesy: :cheesy:

118
Bensa-autot / Vs: FG Mini Challenge 4WD
« : 19.03.18 - klo: 18.02 »
Juu, mukana oon.
Jos tulevana vuonna jo pääsis useammin kuin kerran maaliin asti  :wink:

-Timppa

Ps. Minikin (ARTR) vois olla myynnissä..

Olis uusia Ministereitä tulossa kehiin ..... onkos tietoa kalustosta ..... mahdollisesti jopa kaksikin , olis tarve ....

 :cool: Barbie :cool:

119
Näin ajanottajan näkökulmasta... Ei liikaa säätöä/spesiaalia, jota softat ei tue.
Eli kannattanee jutella henkilön kanssa jolla on syvempää tuntemusta ajanottosoftan mahdollisuuksista

-Timppa

Juu .... juurikin niin.

 :cool: Barbie :cool:

120
Mites reedyrace tyyppinen formaatti? Olisi periaatteessa kohtuu lähellä tuota ja kaikki saisi ajaa about yhtä paljon

Nähdäkseni vaatii tietyn määrän osallistujia > jotta erät tulee täyteen>kaikki erät tasapuolisia ......
Tai sit pitää tehä ihan omat kaaviot ......

 :cool: Barbie :cool:

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 33