91
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 24.01.10 - klo: 20.47 »
Oli pakko käyä testaamassa, vaikka vielä korin viimeistely kesken :D
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
onkohan harjaton 13.5T nosram dragon ihan kunnossa, kun 17x2 harjallinen samalla noparilla (nosram evil) kulkee lujempaa samoilla välityksillä?
Niin ja onko maalattu kori.Ei.
Itse ajattelin päivittää servo-osastoani turistiin,koska viime kisoissa tuli nuita muovirattaisia servoja pilkottua aikalailla =). Tuota Savöxin servoa ajattelin itsekin testata koska porukka sitä suosii ja suosittelee. Kysynkin että minkälainen servo on sitten riittävä turistiautoon ? Vääntöä ei ilmeisesti tarvitse olla niin kamalasti kuin krossareissa. Savöxin servo jota ajattelin kokeilla vääntää 3.9kg ja nopeutta on 0.13sek. Eli riittääkö tällainen turistiin ?
mut spurria pinentää tai pinioni suurentaa
Huonoin itsellä oli 80-luvun puolella ostettu Tamiya Monster Beetle. Vetoakselit meni rikki ehkä joka toisella akullisella. Mutta oli se silti niin hieno, että laitan ehdottomasti kuntoon kunhan löydän. Jossain vanhempien talon uumenissa se on...
Traxxas Stampede. Sillä ei akullista ajanut, ettei joku paikka mennyt rikki.
Joku voi olla tuosta autosta eri mieltä, mutta tää onkin vain mun mielipide.
Traxxas = RiksRaks :p
Kai edes oli VXL tai muuten vaan harjaton? Luokittelisin jonkin sortin fakiiriksi jos sitä harjallista olet rikki joka kerralla saanut.
Mitenkäs nämä
http://www.racingfactory.fi/tuotteet/RADIOT-JA-VASTAANOTTIMET/Futaba-2PL-24GHz-FHSS-2-Kanavainen-Rattiradio-108223
http://www.racingfactory.fi/tuotteet/RADIOT-JA-VASTAANOTTIMET/Acoms-Technisport-2-Kanavainen-24GHz-Rattiradio-103378
Kumpaa näistä suosittelisitte upgrade paketiksi suht vasta-alkaja sunnuntai köröttelijälle?
Mitäääh, vuorokauden?
Eikai nyt kukaan yli vuorokautta odota et saa auton kasattua??
Pikiksellä kiinni, kyllä pysyy
Niin mut jos sinne yleensä kerran laittaa oikeita aineita niin eihän sitä usein tarvi liimata?
On mulla 501:n diffit myös, mut ei oo vielä tarvinnu laittaa, kun tuo muovivirityskin on kestäny varsin hyvin.
Onkos kellään kokemusta, millä Durgan nivelvetarien pikkutapit saa 100 varmasti pysymään paikallaan, olen nyt vetäny teippiä akselin ympäri pikkutappien kohdalle, mutta tuppaa silti löystymään, vaikka locktiteäkin siellä on... Se topruuvi ei oo ihan vakuuttavan pitkäikäinen.
Jaa-a, ainakaan tossa kuvassa ei puhuta liimaamisesta yhtään mitään. Tuo liimaputkilon näköinen esine on diffirasvaa, se lukee siinä putkilön kyljessäkin (diff grease).
Mitä itse asiassa ajattelit liimata? Jos diffin liimaa kiinni, sitten on kait sama laittaa siihen vaikka M8 kierretankoa.
En löytänyt topiksista tämmöistä : Saako tätä säädintä suomesta, ja mikä hinta ? Ajattelin laittaa tulevaan academyyn 6T harjattoman kanssa. -Sami
Oon tässä vähän miettinyt että mitä eroa Durgalla ja Dark Impactilla on?
Onko kukaan muukin huomannut että käytettyjä turisti runkoja on nyt todella vähän saatavilla. Ne jotka tulee myyntiin menee samantien.
En tiedä tässä tapauksessa että onko ostajan tai myyjän markkinat :lol:
Jerzi
Joo, Aleksin autossa ei juurikaan aluosia ollut ja kovaa mentiin, välillä niin kovaa ettei pelit pysynyt lapasessa eikä siitä huolimatta rikki saatu juuri mitään. Durga on yksi kestävimmistä "muoviautoista" joita meillä on koskaan ollut, ainoa mikä on kestänyt vielä paremmin on Mini