129
« : 08.01.10 - klo: 23.06 »
No tehoihin en ota kantaa mut itsellä on hrp115 katti sähköistetty kyseisillä osillä;
Moottorit medusa 36/80 kv 1100 2kpl.
Säätimet Turnicy k-forse 120A HV lisätty vesijäähdytys.
Akut 2x8s turnicy 5Ah eli 4x4s 5Ah akut!
potkurit octura 440/3 nopeus noin 100km/h teho noin 2X1000w moottori+ säädin kylmänä
potkurit octura 646/3 nopeus noin 135km/h teho noin 2X2500w moottorin käämien lakkaus rupeaa haisemaan, säädin noin 50 astetta. Ei ole helppo rakentaa isompaa sähkövenettä joka kestää ajaa koko akut kerralla tyhjäksi, youtube on täynnä nopeita veneitä jossa ajetaan muutama sata metriä urkuauki ja sitten jäähdytellään minutti ja sitten toinen veto ja luetaan gps laitteesta kauhea nopeus lukema! Teholukemat on laskettu tallentavan pihtiamppeerimittarin näyttämän mukaan, eli Watti lukemat saattavat heittaa noin + - 100w suuntaansa. Mun vene on melko raskas johtuen akkujen määrästä,mut vastapainoksi on vakaa menijä. Mut joka tapauksessa kun mennään yli 100km/h nopeuksiin niin vauhdin lisäys on helkkarin pientä säätöä ja viilausta. Onneksi olen omat oppirahani jo maksanut ( Nopea hieman isompi sähkövene tuppaa olemaan hetken kivaa ja sitten helkkaristi savua ja tulta )
No jokatapauksessa onnea rakennus projektiin, suosittelen aloittamaan yhdellä mosalla esin Neu 1527 1.5y kv850 ja 10 lipo kennoa jännitteeksi.