Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Youha

Sivuja: 1 ... 6 7 8 [9]
241
Sähköautot / Vs: Mitä autoja teillä on?
« : 24.01.09 - klo: 19.43 »
Jokin aika sitten tuli hommattua ensimmäinen RC-auto, Asson T4 factory team

242
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 24.01.09 - klo: 14.48 »
Tervehdys!

LRP:n lipoakun manuaalista luin että LRP VTEC lipossa on EHR-tasausliitin, käykö tuo EHR-liitin tasuriin jossa on EH-tasausliitin?

243
Sähköautot / Vs: LRP Sphere-ongelma
« : 16.01.09 - klo: 19.16 »
Siis jos se NiMH:llä toimii niin kyllä sen pitäs lipollakin toimia, ellei sitten ole napaisuus väärin päin tai lipo sökö.

244
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: RC piste
« : 06.01.09 - klo: 17.37 »
Juu itsellä myös hyviä kokemuksia Rc-pisteestä näin vasta-alkajana harrastuksen parissa.

245
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede
« : 01.01.09 - klo: 15.27 »
eikö muka kukaan tiedä että mikä vaivaa mein VXL nopsua kun rupeaa vilkuttamaan punaista valoa alle kymmenen senkunnin kaasutuksen jälkee?  :huh:   avut ois tarpeen että pääsee pöllyttämään hankea..

Tekeekö se samaa jos kaasuttaa vain osakaasulla? Itse veikkaisin kanssa tuota akun kyykkäämistä.

246
Radiolaitteet / Vs: Radiolaitteet
« : 30.12.08 - klo: 16.19 »
Liipaisintahan pystyy kyllä säätämään mekaanisesti (sijaintia) mutta en ole varma vaikuttaako se tuohon kaasun/jarrun suhteeseen. Itse kuvittelin että se vaikuttaisi myös noiden suhteeseen.

247
Sähköautot / Vs: LRP Sphere-ongelma
« : 22.12.08 - klo: 17.20 »
Itsellä tuolla ohjeella ainakin toimii, ettei vaan tarvis sulla laittaa Throttle reverse normaalille tai sitten reverselle riippuen siitä että missä asennossa se nyt on. Mutta kyllä tuo ohje noin on manuaalissa

248
Sähköautot / Vs: LRP Sphere-ongelma
« : 21.12.08 - klo: 20.19 »
Eikös se tapahdu näin:

-Ohjaimesta säädetään kaasualue ja jarrualue (EPA) täysille
-Kaasun neutraalitrimmi keskelle

-Autosta akku irti 10 sek.
-Auton pyörät irti maasta
-ohjain päälle ja jätetään kaasu neutraalille
-Autoon virrat päälle
-pidä set nappi pohjassa 3 sek.
-kaasun ollessa neutraalilla paina set kerran, neutraali asento tallentuu
-kaasu täysille ja painetaan set, täysikaasua asento tallentuu
-täysi jarru päälle ja paina set, jarru asento tallentuu

Tuo on oma suomennos noparin manuaalista (LRP Sphere 2007 edition)

249
Kiitoksia vastauksista!

Jätin akkuihin plus-napoihin alkuperäiset valmistajan juotossillat. Lienevät paremmat (pistehitsattu) kuin itse kolvaamat. Hyvinhän tuo näyttää pelittävän noillakin kennoilla, tosin kunnolla en ole vielä päässyt testaamaan kun ei viitsi mennä tuonne loskaan ajelemaan.

250
Tervehdys!

Haku ei antanut tuloksia joten rohkenin lähestyä uudella topicilla.
Köyhyyksissäni purin työpaikan huonoksi menneen Dewalt 18V akkukoneen akun (NiMh 3.0Ah) ja valitsin joukosta 7 ehjää kennoa. Koitin juottaa kennot sarjaan mutta aika hankala saada pysymään kiinni. Minkä tehoinen kolvi tarvii olla ja miten juottaminen onnistuu? Juoksutetta? Hioin navat mutta eipä juuri auttanut.
Pistin paketin kasaan sähköteipillä ja hyvin näyttää pelittävän niinkin.

Mitä luulette, kuinka hyvät ko. akkukoneen akut ovat verrattuna "kunnollisiin" kennoihin?

251
Tervehdys!

Milläs peleillä (sähkö vai polttis)jengi pääsääntöisesti tuolla vesivehmaan radalla ajelee?? Itse juuri hankkinut sähkötrukin ja ajattelin että jos alkaisi ensi kesänä käyttämään kyseistä rataa. Radan kustannukset ilmeisesti siis VääksynUA jäsenmaksu 25e/vuosi ja 50e ratamaksu?

Sivuja: 1 ... 6 7 8 [9]