Future-RC

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Aiheet - Future-RC

Sivuja: 1 ... 8 9 10 [11]
301
FUTURE-RC FINLAND / Ari Heinonen liittyi Novarossi Teamiin
« : 23.04.09 - klo: 10.00 »
Ari Heinonen liittyi Futuren Novarossi Teamiin kaudelle 2009, vahvistaen jo ennestään nimekästä teamiämme. Moottoreiden lisäksi hän käyttää myös uutta Tornadon polttoainetta, jolla on voitettu viimevuosina eniten Suomen mestaruuksia.

Krossi team kaudella 2009:
* Tomi Salonen
* Jarno Siltanen
* Simo Ahoniemi
* Ari Heinonen

Rata team kaudella 2009:
* Tony Raikas
* Teemu Saarinen
* Pekka Koivula
* Matias Kuusinen

Tutustu uuteen kattavaan Novarossi-mallistoon kotisivuillamme. Mallistosta löydät juuri sopivan moottorin niin harraste kuin kisakäyttöön.

- Novarossi, mestareiden valinta -

302
GRP:n valmistama TOURING-moottori ja in-line pillisarja hintaan 195,00 euroa.

- Turbo kannellinen On-road moottori
- 3-porttinen
- Alumiininenkaasutin, halkaisija 5,4mm
- Maksimi kierrosluku 45 000 r/min
- Sylinterin halkaisija x iskunpituus: 13.79mm x 14.02mm
- Kampiakseli Efra SG, halkaisija 12mm
- Mäntä CNC-koneistettu

SARJA SISÄLTÄÄ PILLIN JA KÄYRÄN!

Tällä koneella voitettiin vuoden 2006 Maailman mestaruus, sekä 2008 Suomen mestaruus.

303
Olemme 1.4. alkaen Novarossin uusi maahantuoja. Olemme saaneet jo ensimmäisen erän tuotteita varastoon. Valikoimastamme löydät huippumoottorit sekä harraste, että kisakäyttöön. Tälle kaudelle Novarossi on esitellyt 5 utta Krossi-moottoria, jotka olemme ottaneet varasto ohjelmaame. Koneita käyttävät mms. Guillaime Vray, Yannick Aigon, Adam Drake ja moni muu maailman huippukuski. Krossi-moottoreiden hinnat ovat alkaen 115€ ja rata 195€. Kaikki moottorit ovat saatavilla myös pillin ja käyrän kera alkaen 45,00€.

Novarossi Touring-moottorit:

N12LL3
Novarossin edullisempi moottori touring-luokkaan. Erinomainen hinta/laatusuhde.
 
Tilavuus 2,09cc
3-porttinen Ifmar ja Efra sallittu
Maksimiteho 1,59 hv, kierrosluvulla 41100
Pitkäiskuinen kilpamoottori 13,70mm x 14,25mm
Kevennetty kampiakseli
Kampiakselin halkaisija 11,50mm
Turbo tulppa C6TF
Hinta 195€

PLUS 12-3ST
Novarossin suosituin moottori touring-luokkaan. Kaksinkertainen Euroopanmestari.
 
Tilavuus 2,09cc
3-porttinen Ifmar ja Efra sallittu
Maksimiteho 1,65 hv, kierrosluvulla 42200
Pitkäiskuinen kilpamoottori 13,70mm x 14,25mm
Kevennetty kampiakseli
Kampiakselin halkaisija 11,90mm
Turbo tulppa C5TGF
Hinta 285€

353 RACE 12/09Tämä on Novarossin viimeisin Team-versio useita mestaruuksia voittaneesta PLUS-moottorista. Moottorissa keraaminen takalaakeri, joka lisää maksimikierroksia.
Tilavuus 2,09cc
3-porttinen Ifmar ja Efra sallittu
Maksimiteho 1,68 hv, kierrosluvulla 42900
Pitkäiskuinen kilpamoottori 13,70mm x 14,25mm
Kevennetty kampiakseli
Kampiakselin halkaisija 11,90mm
Keraaminen takalaakeri
Turbo tulppa C5TGF
Hinta 380€


Novarossi Krossi-moottorit

R21
Novarossin uusi 3-porttinen moottori harraste käyttöön. Valmistettu samoista raaka-aineista kuin isoveljensä.  Erinomainen hinta/laatusuhde.
 
Tilavuus 3,49cc
3-porttinen
Pitkäiskuinen kilpamoottori 16,26mm x 16,80mm
Kaasuttimen halkaisija 8,0mm
Kampiakselin halkaisija 14,00mm
Tulppa C6S
Hinta 115€

S21P3XS
Novarossin uusi 3-porttinen kilpamoottori. Suositun P5 mallin, 3-porttinen versio. Hyvä polttoainetalous. Erinomainen hinta/laatusuhde.
 
Tilavuus 3,49cc
3-porttinen
Maksimiteho 2,55 hv, kierrosluvulla 29000
Pitkäiskuinen kilpamoottori 16,26mm x 16,80mm
Kaasuttimen halkaisija 8,0mm
Kampiakselin halkaisija 14,00mm
Tulppa C6S
Hinta 195€

S21P5XLT
Novarossin suositun P5 mallin uusin versio. 5-porttisuus takaa lineaarisen tehon ja hyvän polttoaine talouden. Erinomainen hinta/laatusuhde.
 
Tilavuus 3,49cc
5-porttinen
Maksimiteho 2,70 hv, kierrosluvulla 32500
Pitkäiskuinen kilpamoottori 16,26mm x 16,80mm
Kaasuttimen halkaisija 8,0mm
Kampiakselin halkaisija 14,00mm
Turbo Tulppa C6TF
Hinta 245€

PLUS 4 BUGGY
Novarossin suuren suosion saama uusi-kilpamoottori. 4-porttisuus takaa lineaarisen tehon ja hyvän polttoaine talouden. Toimitetaan sekä tavallisella että turbo palotilalla. Paras teho/polttoainetalous suhde.
 
Tilavuus 3,49cc
4-porttinen
Maksimiteho 2,60 hv, kierrosluvulla 32000
Pitkäiskuinen kilpamoottori 16,26mm x 16,80mm
Kaasuttimen halkaisija 9,0mm
Tuplasuojattu etulaakeri
Kevennetty ”tuned” kampiakseli
Kampiakselin halkaisija 14,00mm
Toimitetaan sekä tavallisella että turbo palotilalla.
Hinta 290€

TORO NERO 21T
Novarossin tehokkain krossimoottori. Erittäin pitkäiskupituus ja 7-porttisuus takaa suuren tehon myös yläkierroksilla.
 
Tilavuus 3,49cc
7-porttinen
Maksimiteho 2,98 hv, kierrosluvulla 36000
Pitkäiskuinen kilpamoottori 15,88mm x 17,60mm
Kaasuttimen halkaisija 8,5mm
Tuplasuojattu etulaakeri
Kevennetty  ja tasapainoitettu ”tuned” kampiakseli
Kampiakselin halkaisija 14,50mm
Turbo tulppa C6TGF
Hinta 330€

304
FUTURE-RC FINLAND / Uudet GRP-rengas hinnat
« : 29.03.09 - klo: 08.48 »
GRP laski renkaiden hinnat kaudelle 2009:

- mattorenkaat liimattuna vanteelle 7,00 € / pari.
- Krossirenkaat liimattuna vanteelle alkaen 12,00 € / pari.
- Rally-renkaat liimattuna vanteelle 14,00 € / pari.
- Truggyrenkaat liimattuna vanteelle 21,00 € / pari.
- 1/8 ratarenkaat liimaattuna vanteelle 23,00 € / sarja.

Tilaa omasi nyt.

305
FUTURE-RC FINLAND / Saimme uuden erän Mugeneita varastoon
« : 29.03.09 - klo: 08.47 »
Saimme uuden erän Mugen MBX-6 krossareita varastoon. Autollahan otettiin ensi esiintymisellä voitto Viron winter-series päätös osakilpailussa, kun voittoon ajoi Simo Ahoniemi. Voiton arvoa nostaa myös se fakta, että kyseessä oli Simon ensimmäinen Polttis-krossi kilpailu. Kisatiimimme Matti Korvenmaa, Jarno Siltanen, Tomi Salonen ja Simo Ahoniemi ajoivat autolla ensimmäistä kertaa perjantain harjoituksissa ja olivat erittäin tyytyväisiä autoon jo ensitankista alkaen. Auto oli erittäin helppo ajaa suoraan paketin säädöillä ja kulutus kestävyys vaikeissa olosuhteissa oli erinomainen. Alkuerien jälkeen kymmenen parhaan joukosta löytyi 4 Mugen MBX-6 autoa. Valitettavaasti lukuisat kolarit ja päälle ajot pudottivat Siltasen ja Salosen finaalista. Finaalissa kärjen taistelu oli tiukkaa Simon ottaessa voiton lopulta kierroksen erolla toiseksi tulleeseen.

Simo ajoi kilpailussa Mugen MBX-6 autolla, GRP:n Atomic 05X-renkailla, GRP-moottorilla ja uudella Tornado-polttoaineella.

Tämä oli hieno kauden avaus Mugen-tiimille ja odotamme innolla tulevaa kesäkautta.

306
FUTURE-RC FINLAND / Yhteystiedot
« : 28.03.09 - klo: 18.13 »
FUTURE-RC FINLAND OY, Tehtaankatu 21, 11710 RIIHIMÄKI (vain tavaran toimitusosoite).
Varastomme sijaitsee Hyvinkäällä ja on avoinna iltaisin sopimuksen mukaan. 
Puhelin 050-3825988 (iltaisin).
rc@future-rc.fi
www.future-rc.fi

Meidät tapaa myös kisapaikalta matto-auto-,sähkötouring-, sekä TP-10 ja M-8 kilpailuissa.


Sivuja: 1 ... 8 9 10 [11]