Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - monsterman

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 ... 9
31
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
« : 03.03.17 - klo: 12.12 »
osaako joku kertoa harjattoman noparin KV kestosta? huonosti löytyy tietoa aiheesta ja ainoa valmistaja (jonka nyt äkkiä muistan) joka mainitsee nopeudensäätimiinsä KV-limitin on hobbywing. esim HW MAX6 KV limit 6S: KV <1500

32
Yleinen keskustelu / Vs: Mitä teit tänään rc- autoosi?
« : 25.02.17 - klo: 21.15 »
gigahertsiradion vastaanottimen tavallinen antenni vaihdettu koaksiaalikaapeliin ja kantamaa tuli reilusti lisää.

33
Yleinen keskustelu / Vs: Mitä teit tänään rc- autoosi?
« : 22.02.17 - klo: 21.48 »
alumiinista ohjauspalaa e-revo vxl 1/16

34
hot racingin alumiiniset ohjauspalat pikku revoon

35
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
« : 22.02.17 - klo: 21.45 »
Sellaista täs aloittelejina kysyn että mitä tarkoittaa moottorissa merkintä esim..3650kv?? Pitäisi saada dirt hogiin konetta että kulkisi kovempaa ja myös kiihtyisi kunnolla?? Kiitos jo  etu käteen.
eiköhän 3650kv ole hyvä väännön ja kierrosten kannalta. tarjoat sille vahvempaa nopeudensäädintä ja kiukkuisempaa akkua niin alkaa tapahtumaan. jos haluat vaan moottorin vaihtaa, niin suurempi kv luku = lisää kierroksia = nopeutta, mutta väännöt laskee ja lämpöjä kannattaa tarkkailla
EDIT: niin se kv luku moottorissa tarkoittaa kierroksia/voltti eli 3650rpm/V

36
x-maxxin iskarinvarsi napsahti poikki. vaihtuu kestävämpiin ti-nitride varsiin

37
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 10.02.17 - klo: 17.05 »
avustus olisi arvostettua. kyosho GXR18 moottori käy vain sen verran, kuin moottorissa on polttoainetta. tankista ei mene moottorille nitroja ollenkaan. ilmavuodot tarkastettu, moottori purettu ja puhdistettu ja tiivisteet vaihdettu
löytyi tukos. kiitos ja anteeksi

38
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 10.02.17 - klo: 16.37 »
avustus olisi arvostettua. kyosho GXR18 moottori käy vain sen verran, kuin moottorissa on polttoainetta. tankista ei mene moottorille nitroja ollenkaan. ilmavuodot tarkastettu, moottori purettu ja puhdistettu ja tiivisteet vaihdettu

39
Kyosho / Vs: kyosho mfr
« : 08.02.17 - klo: 00.31 »
onko kenelläkään enää kyseistä autoa ja jos on, niin onko enää käytössä?

40
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 03.02.17 - klo: 00.09 »
vastakorkattu slash 4x4

41
@killaah @monsterman

Omistan sekä Pro-Linen Dirt Hawg I:t Titus-vanteilla, Trencherit Desperadoilla sekä Sling Shotit Desperadoilla myös.

  • Dirt Hawg I: ei niin syvä kuvio, toimivat asfaltti-hiekkaseka-ajossa
  • Trencher: erinomainen rengas esim. Desperado-vanteella
  • Sling Shot: oma maailmansa ja vaativat joko hankea tai hiekkaa. Jäisellä lumella niistä ei ole mihinkään.

Mutta erityismaininta ja -huomio noista Titus-vanteista: itselläni jääneet paria kertaa lukuunottamatta kaapinperälle, koska vanteet painavat aivan suhteettoman paljon. E-Revon vakiorengas Talon vanteineen painaa n. 70 g, mutta Titus-vanne Dirt Hawgeilla 138 g! Juuri punnitsin ihan muistikuvaani varmistaakseni. Tulee julmetusti lisäpainoa autoon ja minä suorastaan pelkäsin rikkovani vetoakselit ym. tuolla massalla. Saati sitten törmäillessä massa tekee tehtävänsä..

Taidan myydä pois nuo kokonaan. Hienot ovat, mutta ajaminen on sitten toinen asia.
olen mehustellut noita titus-vanteita jo tovin. ostan pois jos myyt!

42
läjä tavaraa pikku-revoon. castlen tuuletin traxxas slässiin

43
Yleinen keskustelu / Vs: Mitä teit tänään rc- autoosi?
« : 30.01.17 - klo: 23.28 »
pikku-revo oli työn alla. ensimmäinen RPM osa. uusi moottori-mountti, titaani-nitridi iskarinvarsien asennus, suurempi pinioni, vaihdelaatikon purku ja täysi puhdistus ja laakereiden öljyäminen ja vihdoinkin savöxin servo

45
hyvältä näyttää! odotan innolla päivityksiä

46
RC-kerhot ja -radat / Vs: ajokavereita
« : 25.01.17 - klo: 11.42 »
jyväskylästä huutelee yksi

47
omana lipo "pussina" ammuslaatikko. ei ole siis tiivis, ettei paineistu lipon poksahtaessa

48
Traxxas / Vs: Traxxas X-Maxx
« : 19.01.17 - klo: 16.46 »
Itsellä meni toi 7784 hammasratas sileeksi.Kaikki muut rattaat saa helposti esille mutta mitäköhän kautta tuota pitäisi irrotella?Jos joku kehtaa vilasta räjäytyskuvaa ja kertoa.Hankalin ratas joka löytyy :-(
varmaan helpoin tapa ottaa se ulos on irrottaa autosta koko perä. näin kardaaniakseli on helppo liu'uttaa pois ja tuon rattaan saa nostettua kuopastaan

49
x-maxxin vetoakselin osat yhdistävä tappi katkesi x2

50
RCM:ltä traxxas slash 4x4 TSM tuli noukittua mukaan

51
Yleinen keskustelu / Vs: Mitä teit tänään rc- autoosi?
« : 19.01.17 - klo: 15.37 »
slashiin liittimen vaihto ja telemetrian asennus

52
Traxxas / Vs: Traxxas X-Maxx
« : 17.01.17 - klo: 16.01 »
18 hampainen pinioni, vakio spurri (54p) ja 2x3S 5000mAh 40C, hobbywing MAX8. vääntöä vieläkin sen verran paljon että voisi nopeudeksi muuttaa.

53
Mietin vain sellaista, että onko kukaan kokeillut muita rengasvaihtoehtoja alkuperäisten tilalle. Ilmeisesti 12mm:n HEX:it...
https://www.amainhobbies.com/proline-premounted-trencher-desperado-wheels-2-1-16-erevo-black-pro1194-11/p262073 tuosta hyvät renkaat rälläilyyn.

54
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
« : 13.01.17 - klo: 14.23 »
Sellaista tässä kyselisin viisaammilta että minkä kokoisen suojan Dirt Hoggiin tilaisin tuolta dusty motorssilta??Ku en nyt hivvaa et minkä kokonen se suojan pitää olla et vois ajella hiekalla huolettomammin?? Kiitos jos joku osaisi auttaa asiassa...Kyseessä siis suojapussin koko :)
jos ei ole suoraan dirt hogille tarkoitettua suojaa, niin varmaan helpommalla pääsee kun ompelee itse sellaisen. ja halvempaakin!  :laugh:

55
pikku revo teki tuttavuutta tolpan kanssa. edestä alatukivarsi ja vetoakseli meni vaihtoon

56
Onko täällä monia, joilta löytyy mini-summit? Jotenkin tuntuu, että suosiossa jäänyt jälkeen pikku-revolle..? Itseltä kyseinen auto löytyy ja tänäänkin kävin sillä lunta pöllyyttelemässä. 3s:llä löytyy mukavasti menohaluja, muuten auto vakio. Ainut mitä oon saanut rikki on yksi tukivarsi ja noparin liitin "jäi" viime viikonloppuna käteen eli irtosi kolvauksesta. Auto on tod mukava ajaa ja vain rällätä. Maavaransa ansiosta pienet lumivallit eivätkä vastaavat haittaa. :cheesy: Olis mukava kuulla muidenkin mielipiteitä ks. autosta.
ostin kyseisen koneen about 3 vuotta sitten ja ahkerassa käytössä  vielä tänäkin päivänä. tismalleen sama laitoshan se on kuin pikku revo lukuun ottamatta jousituksen keinuja,  takatukivarsia, koritolppia ja puskureita. loistava laitoshan se on ja enemmän hauskaa ollut sen kanssa kuin traxxasin x-maxxilla. shimmaukset kumpaankin tasauspyörästöön ja se on liki "bulletproof"

57
Traxxas / Vs: Traxxas X-Maxx
« : 11.10.16 - klo: 00.29 »
useita kuukausia sitten joku mainitsi että kannattaa pitää silmällä laakereita ettei jumitu ja hankaa bulkheadin laakeripesiä väljäksi. pitikö asia sisäistää ja ymmärtää kantapään kautta? kyllä. maxx levällään ja käyn läpi jokaikisen pienen palan hammasharjan kanssa. kyllä tämä tästä vielä iloksi muuttuu!

58
pikku summitista etuylätukivarsi. tuli alas kulma edellä

59
Traxxas / Vs: Traxxas X-Maxx
« : 07.08.16 - klo: 14.30 »
Moi.Onkos tässä tuo ajonvakautus suoraan päällä eli nupista pyöritetään plussalle tai miinukselle vai pitääkö se jostain ohjaimen valikosta kytkeä päälle?En itse ainakaan huomannut multifunktion napin pyörityksellä olevan mitään merkitystä hiekkamontulla ajaessa.Oletteko huomannut tuolla toiminnolla olevan merkitystä ajoon?
kyllähän sen pitäisi olla pakasta vedettäessä päällä ja nupista pyörittämällä suuremmalle tai pienemmälle. vaikuttaa paljon ajamiseen ja suosittelen etenkin kokemattomille kuskeille. netistä löytää tqi mankkaan ohjeet valikossa navigoimiseen jos tuntuu ettei TSM mene  päälle vaikka nuppia pyörittelisikin

60
pikku revosta servon rattaat sileäksi ja kummatkin etutukivarret

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 ... 9