Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - VesaK

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 ... 51
31
Kilpailijoiden kanava / AKK Seuratiedote 4-2004
« : 12.11.05 - klo: 13.32 »
Lainaus käyttäjältä: "Tumppi"

Myönnän myös sen, että lajiryhmä on vuosien varrella tehnyt paljon viisaita ratkaisuja, sekä jonkin verran tyhmiä ratkaisuja.


Seuraavalle lajiryhmälle voi vain toivoa viisautta pysyä irti tyhmistä ratkaisuista. Ja aivan erityisesti tietoisesti väärin perustein tehdyistä rangaistuspäätöksistä.

Kritiikkiä kannattaa myös opetella kuulemaan ja vastaanottamaan. Se on varsin usein oikeutettua.

32
Kilpailijoiden kanava / AKK Seuratiedote 4-2004
« : 07.11.05 - klo: 05.42 »
Lainaus käyttäjältä: "Spif"
Näetkö Vesa sen vääryytenä, että puolet lajiryhmän jäsenistä on ura-autoilun puolelta?

En näe vääryytenä. Mutta ovatko ura-autoilijat ja RC-autoilijat edustettuina lajiryhmässä oikeassa suhteessa - en tiedä. Tiedätkö sinä?

33
Kilpailijoiden kanava / AKK Seuratiedote 4-2004
« : 06.11.05 - klo: 10.57 »
Lajiryhmän jäsenistä yksi on siis vaihtunut. Ei näköjään ole ollut tiedottamisen arvoinen asia tässä foorumissa se, että lajin yksi pitkäaikaisimmista ja kansainvälisesti menestyneimmistä kilpailijoista, Sakke Ahoniemi on jättänyt lajiryhmän? Ja että tilalle on tullut ura-autoilun piirissä toimiva henkilö - nythän heitä onkin jo puolet ryhmästä.

Tämähän on milloin "lajin ykkösfoorumi", milloin "vailla mitään asemaa" lajissamme. Nyt ilmeisesti eletään taas vaihteeksi tuota jälkimmäistä vaihetta?

34
Vapaa keskustelu / Vuoden TEK 2005
« : 05.11.05 - klo: 23.11 »
Paljon onnea Joukolle vuoden tekkiläinen-tittelin johdosta!

Taas nähtiin, että kansan suosio ei ole elopainosta tai varren pituudesta kiinni. Tässä alkaa olla todellisen menestystarinan ainekset: vielä 2 vuotta sitten tämä pirteä ja aina iloinen "kerhon kääpiö" kaatoi historiallista Xpressiään Torpan liukkaan radan loivissa mutkissa, ja jo nyt hänestä on tullut maan tunnetuimman nuor-aikuis-ex-rc-harrastajakerhon Vuoden Idol!

Hauskaa gala-iltaa!

35
Kilpailijoiden kanava / AKK Seuratiedote 4-2004
« : 05.11.05 - klo: 22.53 »
Ja mikähän mahtaa olla lajiryhmämme kokoonpano istuntokaudella 2006? Miten ja millä perusteella se on valittu?
On paljon mahdollista, että tiedotus aiheesta on mennyt ohitseni, mutta kentällä kysyessäni ei kukaan muukaan tuntunut tietävän asiasta mitään. Olisikohan tiedotustavoissa yhtään parannettavaa?

Milloin mahdamme päästä vaiheeseen, jossa voimme todeta lajiryhmän arvojen toteutuvan jotenkin tähän tapaan - myös käytännössä:

Lainaus käyttäjältä: "VesaK"

Jos pienoisautoilun järjestötoiminnan arvoja mietiskelee (ne muuten olisi lajiryhmänkin syytä pohtia ja julkistaa), itse en pystyisi ohittamaan näitä kolmea:

* lajin pitkän tähtäimen etu
* oikeudenmukaisuus
* avoimuus

36
Tulokset / Alue8 Vantaan osakilpailu, Lopputulokset.
« : 05.11.05 - klo: 20.52 »
Vielä lisäys omaan viestiini tuossa vähän ylempänä.
Ajanottaja- ja TS-voittaja-Nappe ehti jopa tuomaroimaankin! Itse satuin näkemään ainakin kaksi stopparia finaaleissa, ihan aiheesta annettuja.
 
Tässä A8-kisassa Nappe hoiti siis ajanoton ja ahkeran kuuluttamisen ja oman kisaamisensa ohella tuomarointiakin paremmin kuin varsinaiset "ammattituomarit" useimmissa FT-kisoissa!

37
Tulokset / Alue8 Vantaan osakilpailu, Lopputulokset.
« : 05.11.05 - klo: 17.34 »
Tulokset netissä 19 minuuttia kisojen päättymisajan jälkeen, ei huonosti.
Taitaa olla ennätys, ettei peräti MM-tasoa   8)

Vain finaalit nähneenä: kunnioittava hatunnosto kisojen järjestäjille, tiukka aikataulu laitettiin pitämään aivan hämmästyttävästi. Ja ajanottaja/tuloslaskija ehti vielä itse voittamaan suvereenisti kuninkuusluokankin, koska varsinainen ajanottaja-rekrytointi oli kuulemma pettänyt. Loistava suoritus, malliksi muille.

38
Sivusta katsojana pieni kommentti. Vaikka kisapaikat ja -ajat varmasti kohtuullisella hakemisella jostakin löytyvätkin, olisi jo yleisenkin mielenkiinnon/satunnaisen lukijan kannalta fiksua, jos ne olisi laitettu näkyviin tähän topiciin.

39
Tulokset / Jens Minne 2005 - Friendship Race - EFRA GP
« : 13.10.05 - klo: 22.59 »
Laitan yhteistilauksen kisarenkaista joskus Kapinat-viikonlopun tienoissa. Laittakaahan siis tietoa, miten paljon ja kenelle. YV:llä tai vesa.k@dnainternet.net.

Ari ja Jyri ja Kari ovat vasta tilanneet. Huom. tilaus on siis tehtävä uudestaan, Ollille aiemmin annettuja tilauksia minulla ei ole.

40
Kilpailijoiden kanava / FTT 2006 Renkaat valittu!
« : 05.10.05 - klo: 18.07 »
Koska olen jokseenkin suoraan laittanut arvostelevia kommentteja, voin myös kehaistakin:
Rengasvalinnan tuominen loppusuoralla koko kansan eteen arvioitavaksi ja mielipiteitä keräämään oli hieno juttu. Ja varsinkin se, että renkaaksi valittiin selvästi suuremman kannatuksen saanut vaihtoehto, oli fiksu teko.

41
Kilpailijoiden kanava / FTT 2006 renkaat...
« : 02.10.05 - klo: 15.45 »
Niinpä se taitaa olla, I agree   :wink:

42
Kilpailijoiden kanava / FTT 2006 renkaat...
« : 02.10.05 - klo: 10.22 »
Tämän jatkon edellä olevaan laitan tarkoituksellisesti vasta yön yli nukuttuani.

Voivatko henkilöt, jotka pystyvät  tietoisesti väärin ja valheellisin perustein määräämään kilpailijalle kilpailurangaistuksen, ylipäätään olla sopivia tehtävään, jossa edellytyksenä on ehdoton puolueettomuus?

En todellakaan epäile minkäänlaista vääryyttä tässä tapauksessa. Huomautan kuitenkin, että nykyisen lajiryhmän "track record" ja menetetty luottamus eivät ole erityisen hyviä lähtökohtia tämän tyyppisten päätösten tekemiseen.

43
Kilpailijoiden kanava / FTT 2006 renkaat...
« : 01.10.05 - klo: 23.51 »
Mr Cale, kiitos jälleen hyvistä ja asiallisista vastauksistasi.

Tulkoon vielä toistetuksi, että en epäile lajiryhmän puolueettomuutta, tai aseta sitä kyseenalaiseksi. Ainoastaan se avoimuuden puute ja subjektiivinen asioiden tarkastelutapa, mikä on ollut istuvan lajiryhmän toiminnalle luonteenomaista, sai minut kysymään mahdollisista sidoksista tässä yhteydessä.

Mutta haluan myös sanoa, että Mr Calen mukaantulo lajiyhdyshenkilönä Touring-luokassa, ja erityisesti hänen asialliset ja avoimet informaationsa, niin kentällä kuin täällä Foorumissakin, ovat parantaneet mainittuja puutteita enemmän kuin mikään muu kuluneina neljänä vuotena. Näin ainakin itse koen.

Tässä yhteydessä tulkoon myös esiin toivomus, että seuraavaa lajiryhmää aikanaan valittaessa on syytä miettiä, pitäisikö ehdottomana valintakriteerinä olla, että sen jäsenillä ei saa olla suoria taloudellisia intressejä lajiin.
Tämäkään ei ole tarkoitettu vihjailuksi eikä syytökseksi, vaan ainoastaan pohdittavaksi. Lajimme on jäsenistöltään pieni, eikä tässä suhteessa "vapaita" henkilöitä ehkä ole helppoa löytää.

44
Kilpailijoiden kanava / FTT 2006 renkaat...
« : 01.10.05 - klo: 15.26 »
Koska lajiryhmänkin piirissä on olemassa kaupallisia intressejä, olisi fiksua, jos vielä saataisiin tietää, esiintyykö niitä erityisesti kummankaan renkaan "A" ja "B" osalta. Tällä en tarkoita epäillä enkä vihjailla mitään, vaan pidän vain reiluna, että tämäkin puoli tulee esiin jo tässä vaiheessa.

Miten monta maahantuojaa kummallakin rengasvaihtoehdolla on? Kaikki kauppiaat saanevat niitä joka tapauksessa hyllyilleen?

45
Kilpailijoiden kanava / KilpailuKalenteri 2006 !!!
« : 01.10.05 - klo: 15.14 »
FT-sarjan kahdeksan kisaa järjestetään kuuden seuran toimesta. Halukkaita kisajärjestäjiä ei sitten ilmeisesti ollut enempää?

Kalenteria katsoessa ei voi välttyä tietyltä lajiryhmä- ja AKK-värittyneisyydeltä. Mutta siinä ei taida olla mitään uutta.
Onkohan milloinkaan kysytty, mitä kisaajat itse haluaisivat?

46
Kilpailijoiden kanava / FTT -talvi 2006 visiointia
« : 01.10.05 - klo: 15.08 »
Kansan enemmistön tahto ehkä toteutuu, kun kisat jaetaan kahdelle päivälle. Itse oudoksun paljon sitä, että TSS ja TS ovat eri päivinä. Ne olisivat mielestäni kuuluneet erottamattomasti yhteen.

Olisin lähtenyt ensin kokeilemaan kaksipäiväisiä kisoja siten, että talvikauden kisoista vain kaksi eli puolet olisi ollut sellaisia. Ja kerännyt sen jälkeen kokemukset ja mielipiteet kesäsarjaa ja tulevia vuosia varten. On hieman äkkijyrkkää muuttaa kaikki vuoden kisat kerralla.

47
Kilpailijoiden kanava / FTT 2006 renkaat...
« : 26.09.05 - klo: 19.31 »
Hyvä, kiitos Mr Cale. Asiallista tietoa, asiallisesti esitettynä. Eikä häivääkään perinteisesta lajiryhmän ylimielisyydestä.

Esitetyn perusteella ei taida olla epäilystäkään, etteikö "B" olisi suuren yleisön suosikki.

48
Kilpailijoiden kanava / FTT 2006 renkaat...
« : 26.09.05 - klo: 17.59 »
Entäs pito? Sehän oli CS-27 renkaan kohdalla suurimman kritiikin kohteena. Nopeusero 0,1-0,2 sek/kierros/13 sek kertoo juuri pito-ominaisuuksista? Minkälaisella radalla?

CS-27 renkaan pitohan on hyvä vain muutamalla harvalla mattoradalla, Rajatorppa, Kuusankoski, Riihimäki? Onko arviota, minkälainen renkaiden A ja B ero on hyvällä mattopidolla vs. huonolla mattopidolla? Oliko mainittu testirata hyväpitoinen?

Nopeasti funtsittuna vertailulle huonopitoisella radalla pitäisi antaa melko korkea painoarvo.

49
Kilpailijoiden kanava / Kysymys finaalien pistelaskusta
« : 21.09.05 - klo: 13.11 »
Se on hyvä näkökohta.

Ajattelin ideaa sorvatessani silleen, että varsinainen "työ" kisoissa tehdään alkuerissä. Niitä on meillä nykyisin 4kpl, ja kisapäivästä suurin osa kulutetaan niihin. Alkuerien tulos on jo yhdenlainen, mahdollisimman totuudenmukainen paremmuusjärjestys.

Kun sitten ajetaan finaalit, kärkipaikkojen osalta koko päivän työ voi mennä lähes hukkaan jopa jo ensimmäisessä mutkassa, liian innokkaan takapuskurimiehen vuoksi. Aika usein näin tapahtuukin, nimenomaan TSS-luokassa. Se jos mikä on epäoikeudenmukaista, onhan hyvä kärkipaikka ansaittu todellisilla näytöillä, eikä tuurilla.
(Sivumennen sanoen, meillä on edelleen aivan liian lyhyet lähtöruutujen välit, vrt. viimeisin FT Hyvinkäällä)

Takaruutujen autojen mahdollisuudet eivät kieltämättä tästä laskentatavasta parane, mutta täytyy muistaa, mikä heidän sijoituksiaan nostaisi: hyvä tuuri, eli etupään autojen epäonni. Kumpaa painotetaan enemmän, tuuria vai näyttöjä? Jos tuuria, niin se tapahtuu aina kärkimiesten tappioksi ja häntäpään miesten eduksi. Onko se oikein?

Esimerkki isosta LRP Masters kisasta. Kaikki ajavat muistaakseni 5 alkuerää, mutta B+ finaaleja ajetaan ainoastaan kerran. Siellä on jo aivan kohtuutonta, että yhden ainoan erän hyvä/huono tuuri voittaa sen, mikä on saavutettu kahtena päivänä aika-ajoissa.
Sama formaattihan on meilläkin, lievennettynä siten, että B+ erät ajavat kaksi kertaa.

Lisää mielipiteitä!

50
Tulokset / Jens Minne 2005 - Friendship Race - EFRA GP
« : 20.09.05 - klo: 07.01 »
Meidän ei tarvitse olla huolissamme ruotsalaisten kotiinpäinvedosta. Me osaamme sen taidon ihan yhtä hyvin.

Viime vuonna Jens Minne -kisassa muuten oli ihan korkkaamattomat matot ja profiili, eikä kukaan ollut ajanut niillä metriäkään.

51
Kilpailijoiden kanava / Kysymys finaalien pistelaskusta
« : 15.09.05 - klo: 17.35 »
Ajatusta aikanaan maistellessani näin sen oikeastaan vain sellaisiin finaalieriin soveltuvana, jotka ajavat kaksi kertaa. Siis B+.

A-finaalit ajavat 3 kertaa, joten heillä tulosaineiston "luotettavuus" on parempi. Ja koska kansainvälinen käytäntökään ei tunne alkuerien huomioimista loppusijoitusta laskettaessa, ei se mielestäni sovi A-finaaliin ainakaan TS-10 luokassa.

TSS-10:n B+ erät olisivat kaikkein oikeimpia paikkoja soveltaa laskutapaa. Ainakin sitä voisi kokeilla?

Muistaakseni Mäntsälän Kapinat ajaa kaikki finaalit 3-kertaisina? Jos niin on, ei sekään taida olla oikea paikka kokeilulle.

52
Kilpailijoiden kanava / Kysymys finaalien pistelaskusta
« : 09.09.05 - klo: 18.01 »
Kiitos kommentoineille.
Laitoin ajatuksen finaalien pistelaskusta myös "testatakseni" nyky-Foorumin keskustelukykyä ja kisaajien aktiivisuutta/passiivisuutta.

Vaan eipä tuo kummoiselta näytä. Lukukertoja tällä hetkellä 350 paikkeilla, 4 kommenttia.

Finaalien pistelaskutapa koskettaa jokaista, joka kisoissa käy. Ja siihen luulisi jokaiselta löytyvän jonkinlaisen mielipiteen. Taitaa olla liian vaikeata tai rasittavaa?

53
Tulokset / Jens Minne 2005 - Friendship Race - EFRA GP
« : 09.09.05 - klo: 17.54 »
Osanottajapaikat täyttyvät ilmeisesti jo alkavan viikonlopun aikana. Tällä hetkellä enää 10 paikkaa jäljellä Modified-luokassa.

Ruotsalaisille osanottajille on saatu mahdollisuus ajaa jonkinlaisella "Education licensellä", mitä se sitten tarkoittaneekaan. Ja onko senkin jälkeen oikealla EFRA-lisenssillä etuajo-oikeus ylibuukkaustilanteessa - who knows?

Jos joku vielä miettii, osallistuako vai ei, nyt alkaa olla hyvä hetki tehdä päätös.

54
Kilpailijoiden kanava / Kysymys finaalien pistelaskusta
« : 04.09.05 - klo: 22.45 »
Mitäs mieltä tästä ajatuksesta?

Kisojen aika-ajot ovat se varsinainen näytön paikka ja suoritusten näyttämö. Suurin osa päiväähän kulutetaan finaalierän ja sen lähtöruudun selvillesaamiseksi.
Tiedetään toisaalta, että mitä kauemmas A-finaalista edetään, sitä varmemmin lähtöruudun numerolla ei ole merkitystä finaalien lopputulokseen. TS:n B-finaalissa nyt jonkin verran, koska siellähän paalupaikka ja finaalien 1. sija on varattu kaimapojalle 8)

Siis, mitäs jos alkuerien sijoitus kussakin erässä laskettaisiin mukaan lopputuloksiin ikään kuin yhtenä finaalieränä? Näin saataisiin B+ erillekin kolme finaalierää, joista huonoin jätetään huomioimatta. Ja näin tulisi se neljän kovan alkuerän ja kisan pitkän alkuosan työpanos huomioiduksi.

Juu, tiedän, että tämä käytäntö ei olisi yhdenmukainen muun maailman kanssa. Enkä tosissani usko, että se voi milloinkaan toteutua. Mutta eikös ajatuksessa ole järkeä?

55
Tulokset / Jens Minne 2005 - Friendship Race - EFRA GP
« : 23.08.05 - klo: 13.42 »
Sain juuri tiedon, että lisenssi hoituu postitse hintaan 50€ + postiennakkomaksu 6€.

Maksun voi hoitaa myös pankkisiirrolla etukäteismaksuna, jolloin säästyy se 6€. Lisenssi on kuitenkin tilattava esim. sähköpostitse, jolloin saa viitenumeron ja pankkiyhteystiedon.

Ei halpaa.

56
Tulokset / Jens Minne 2005 - Friendship Race - EFRA GP
« : 19.08.05 - klo: 15.41 »
Kuten vähän arvelinkin, kisa saa tänä vuonna entistäkin suuremman suosion. Kisaan on aikaa vielä yli 3 kk, ja jo yli puolet Modified -paikoista on mennyt. Eikä listoilla ole vielä ainuttakaan varsinaista "nimeä" (poislukien kaikki omat hurjat heppumme). http://www.mkeskil.se/tavling/anmalan_visa2.asp?tavling=mke051125&order=datum
Paas kattoen, mitä seuraa, kun kisakutsu saadaan aikaiseksi, eikä kaikki halukkaat mahdukaan mukaan.

Olen tiedustellut kisajohdolta lisenssivaatimusta, ja infoan heti, kun tieto tulee. Aiemmin ei minkäänlaista lisenssiä ole tarvittu(!), kv-lisenssistä puhumattakaan, mutta nyt saattaa olla toisin, koska kyseessä on EFRA GP.

57
Tulokset / Jens Minne 2005 - Friendship Race - EFRA GP
« : 17.08.05 - klo: 12.14 »
ProStock-heput voivat aivan hyvin osallistua Modified-luokkaan - vaihtamatta edes moottoria. Eikä menoa tarvitse hävetä, skaala on niin lavea.

58
Tulokset / Jens Minne 2005 - Friendship Race - EFRA GP
« : 12.08.05 - klo: 21.11 »
Jens Minne -kisa pidetään 25-27.11.2005 Eskilstunassa Ruotsissa, noin tunnin ajomatkan päässä Tukholmasta. Tänä vuonna kisalla on EFRA GP -arvo, ja se tulee todennäköisesti keräämään ennätysmäärän osanottajia kaikkialta Euroopasta.

Kaksi kertaa Jens Minnessä käyneenä voin suositella kisaa vilpittömästi kenelle tahansa TS-, TSP- ja mattoautokisaajalle. Taso on hyvin lavea, ja jokaiselle löytyy tasonsa mukainen erä: paikalla ovat tietenkin myös kaikki ruotsalaiset rc-kisaajat, ja heidän modified-luokkansa koko on alapäästään selvästi laajempi kuin meillä.
Kilpailussa ajetaan myös Stock-luokka, mutta sen moottorisäännöstä en tiedä.

Itse kisa on esimerkillisen hyvin järjestetty, ja puitteet ovat hienot. Kisapaikkana on entinen suuri Avesta Polaritin maisemakonttorirakennus, joka on saatu pysyvän rc-radan pitopaikaksi.

Kisamatka on hauska viikonloppu-laivareissu syksyn pimeyden keskellä. Tunnelma kisajoukkueella on ollut korkealla heti Ruotsinlaivan köysien irrottua laiturista, hyvän syömisen, kohtuullisten virvokkeiden, ja värikkäiden kisajuttujen myötä. Tervetuloa iloiseen porukkaan!

Ilmoittautuminen on syytä tehdä varhain, sillä osanottajamäärää tullaan todennäköisesti rajoittamaan. Kisakutsua ei ole vielä ilmestynyt, mutta ilmoittautua voi jo automaatilla http://www.mkeskil.se/
(Ilmoittautuessasi laita kohtaan "Licensnr." syntymäaikasi ruotsalaisittain takaperin ja neljä nollaa perään, esim. 8706130000, niin pääset eteenpäin.)
Englanninkielinenkin kisakutsu ilmestyy piakkoin, mutta sen jälkeen paikat saattavat mennä nopeasti. Olikohan viime vuonna modified-luokalle varattu 80 paikkaa, eikä aikataulu enempää juuri sallisikaan. Mattoautoilijoita on muistaakseni 50, ja stock-luokkalaisia 20.

HUOM. Ilmoittautuneen, joka ei pääsekään osallistumaan, täytyy ehdottomasti ilmoittaa peruutuksestaan. Näkemissäni isoissa kisoissa on esiintynyt kasvavaa kritiikkiä niitä kohtaan, jotka varaavat paikat, mutta eivät kuitenkaan osallistu. Esim. LRP Masters-kisassa on jo käytössä "musta lista", jolta ei kisaan pääse seuraavana vuonna.

AKK:n lisenssillä saa laivamatkoista hyvät alennukset, varsinkin Viking Linellä: http://www.akk-motorsport.fi/8305.html
Edestakainen kisamatka koko 2-4 hengen porukalle ja yhdelle autolle maksaa noin 120-200€, hyttiluokasta ja reitistä riippuen. Ei siis kallista. Lisäksi hotellikulut Eskilstunassa.

Edit: Otsikko korjattu kisan virallisen nimen mukaiseksi

59
Tulokset / Sähkötouringin EM-kisat Tanskassa 28.-31.7.
« : 31.07.05 - klo: 21.11 »
Lopputulokset:

A-finaali
1    Teemu Leino    20 ( 10 10 0 - 21/ 310.76 ) EUROOPANMESTARI 2005
2    Marc Rheinard    18 ( 8 1 10 - 21/ 311.44 )
3    Andrew Moore    18 ( 9 9 9 - 21/ 310.07 )
4    Chris Grainger    15 ( 2 7 8 - 21/ 313.25 )
5    David Spashett    14 ( 6 8 6 - 21/ 313.71 )
6    Viktor Wilck    12 ( 5 2 7 - 20/ 301.53 )
7    Andreas Myrberg    12 ( 7 5 3 - 20/ 302.18 )
8    Jonas Kærup    10 ( 3 6 4 - 20/ 301.88 )
9    Thomas Pumpler    9 ( 4 4 5 - 20/ 302.19 )
10 Juho Levänen    5 ( 1 3 2 - 18/ 302.70 )

B-finaali
1    Steen Graversen    20 ( 10 10 10 - 21/ 312.06 )
2    Dirk Wischnewski    16 ( 9 7 6 - 20/ 302.84 )
3    Christer Andersson    15 ( 6 3 9 - 20/ 308.80 )
4    Hubert Hönigl    15 ( 7 8 7 - 20/ 302.20 )
5    Jonas Andersson    13 ( 8 0 5 - 20/ 303.76 )
6    Ben Cosgrove    12 ( 3 9 1 - 19/ 301.59 )
7    Pelle Martin    10 ( 1 2 8 - 20/ 305.68 )
8    Alexander Hagberg    10 ( 4 6 3 - 20/ 322.70 )
9    Andy Krämer    10 ( 5 5 2 - 20/ 310.74 )
10    Joel Myrberg    8 ( 2 4 4 - 20/ 304.76 )

C-finaali
1    Ronald Völker    20 ( 10 10 10 - 21/ 313.42 )
2    Sakke Ahoniemi    18 ( 9 5 9 - 20/ 300.17 )
3    Olly Jefferies    16 ( 4 8 8 - 20/ 305.19 )
4    Loic Jasmin    14 ( 8 6 6 - 20/ 303.60 )
5    Kevin Brunsden    14 ( 7 4 7 - 20/ 309.54 )
6    Simo Ahoniemi    12 ( 3 9 2 - 20/ 318.17 )
7    Cyril N'Diaye    12 ( 5 7 1 - 20/ 309.71 )
8    Adam Rogers    11 ( 6 2 5 - 20/ 306.51 )
9    Johnni Nielsen    7 ( 1 3 4 - 20/ 309.69 )
10    Ari Salminen    5 ( 2 1 3 - 19/ 303.18 )

D-finaali
2    Tommi Torikka    19 ( 7 9 10 - 20/ 307.16 )

E-finaali
Ei suomalaisia

F-finaali
1    Pauli Helin    19 ( 7 10 9 - 20/ 311.70 )
4    Sebastian Trzaska    14 ( 9 5 5 - 19/ 303.82 )

G-finaali
5    Vesa Yli    15 ( 6 5 9 - 20/ 311.06 )

H-finaali
6    Tatu Rintamäki    13 ( 6 7 6 - 19/ 300.73 )
10   Joni Mielonen    2 ( 1 1 1 - 11/ 174.57 )

I-M-finaalit
Ei suomalaisia

60
Tulokset / Sähkötouringin EM-kisat Tanskassa 28.-31.7.
« : 31.07.05 - klo: 17.22 »
Teemu Leino on Euroopanmestari 2005! Paljon onnea!

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 ... 51