Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Stail

Sivuja: 1 ... 5 6 7 [8]
211
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 04.06.09 - klo: 16.50 »
Jeps, pistin mailia tolle.

Mietin kanssa, jos tekisi alumiinista tolpat. mutta joutuuko sitten muut muoviosat liian lujille, jos vetäsee auton ympäri :P

212
Ok.

Koitan päästä mukaan.
Pitää vielä katsoa lähtisikö joku kavereista tankkailemaan autoa ja numerotarrat pitäisi jostain keksiä.

213
Tiedä nyt tuleeko oikeeseen säikeeseen mutta kuitenkin.. ajankohtainen ainakin jos tähän haluan osallistua GT luokkaan.

Ilmeisesti pitäisi ostaa vielä tuo pienoisautoilun lisenssi kitin kautta ? (26e)

Saako mekaanikkona/tankkaajana olla kuka tahansa ?

Mistä näki mikä numero on kenelläkin käytössä kun semmoinen pitäisi printtailla sitten kanssa :) eikös numero ollut vapaasti valittavissa?

2 paria kiteitä pitää käydä ostamassa sitten vielä että olisi 4.

214
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 03.06.09 - klo: 16.53 »
no yksikin auttaisi enshätään :)
yksi etutolppa niin kulunut että sokka lähtee helposti irti. toinen vain tosi kulunut

215
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 03.06.09 - klo: 16.41 »
Olisiko jollakin myydä kahta koritolppaa?
K-kaupassakaan ei ole niitä eikä tietoa koska tulee.

216
honda hornet 600cc löytyy täältä. 69kw taitaa olla vakiona :)

218
RC-kerhot ja -radat / Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« : 27.05.09 - klo: 17.57 »
Onkos jollain tietoa mihin asti tuo nuken toimisto on auki siinä päärakennuksessa ? ovatko ihan 20 asti siellä ?

219
Kaipa ne servot kestää tuon akun sitten jos on alkuperäiset.

Löytyykö sulta mitään radiokamppeita erikseen? voi olla vähän hankala alkaa etsimään vikaa jos ei ole mitään.


Itse koittaisin kyllä ensin saada moottorin käyntiin.
Jos se ei toimi niin turha tuommoista on mielestäni alkaa korjaamaankaan kun voi tulla hintavaksi ostaa uusi moottori.

220
Jep. Niin se erilliselläkin hehkulla menee. Hehku kiinni tulppaan, kone käyntiin ja hehku irti.

Onko tuo vastarin akku alkuperäinen ? kuulostaa isolta tuo 7.8v jännite jota kaikki servot ei kestä.

221
Hehku ei tarvitse kuin käynnistykseen virtaa. Kunhan kone käynnissä niin hehkuu itestään.

222
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 19.05.09 - klo: 22.31 »
Jep minähän tuo.
Pistin yv

223
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 17.05.09 - klo: 20.59 »
No niin, nyt on tuhon jäljet selvillä. Pohjalevy, etu ylädekki, etudiffin isoratas, ackerman vääntyi (sain oikaistua), ohjausvarret, etukardaani, pohjan etujäykistin. Siinä ne taisi olla. Huomenna käynti Pro-Shoppiin, toivottavasti löytyisi kaikki  :lol:

Toivottavasti auto pelittää yhtä hyvin korjauksen jälkeen  :lol:

Tais mennä ihan kunnon vauhdilla sitten ulos. Halpaa lystiä tää  :grin:

224
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 17.05.09 - klo: 20.06 »
Ok. täytyy avata moottori ja katsoa löytääkö klappia jostain.. jos sen silmällä erottaisi :)
täytyy säätää myös rikkaammalle jos se helpottaisi asiaa.

edit: tai nyttenkun ajattelee niin kone oli aikas rikkaalla aluksi ja silloin kone käynnisty aina stopin jälkeen. silloin ei vain kone kiertänyt yhtään. Säädin piikimmälle niin sitten meni taas tulppa. kai siitä pitää löytää jokin kultanen keskikohta sitten.

väljä kiertokanki varmaankin tuhoaisi tulpan muutenkin ?

225
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 17.05.09 - klo: 19.40 »
Itse tulin teidän lähdön jälkeen. Kaikki vitoskuskit hävis siitä ja pari GT:tä tuli lisää niin kolmella autolla kierreltiin rataa sitten :)

kakkosen välitykset toiminu mulla ainakin tähän asti ihan ok. vauhtia tuli kivasti lisää :)

sitten kysymys: mikä voisi syödä tulppia? lämpöjä tänään seurasin ja oli ok. Kone toimii hyvin kunnes sammuttaa koneen. Sen jälkeen se on 50/50 lähteekö enää vanhalla tulpalla käyntiin.
Saako gt luokkaan vaihtaa minkä tahansa moottorin että olis kisalaillinen ?

226
RC-kerhot ja -radat / Vs: Asfalttirata Lavankoon
« : 16.05.09 - klo: 19.15 »
Minkäkokoisesta radasta on kyse ? tai millekkä autoille tarkoitettu ?

227
RC-kerhot ja -radat / Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« : 16.05.09 - klo: 17.55 »
Taidettiin sitten olla viimeisiä jotka kulki varikon läpi RC radalle... Aamupäivällä käytiin katkomassa parit tukivarret ja silloin vielä pääsi varikon läpi paanalle ja takaisin.

Hankalaksi menee jos satunnainen kulkija joutuu portilta asti kuskaamaan kamat paanalle.

Mites muuten, jostain olin lukevinani että sähkövehkeillä saisi ajaa 9.00 eteenpäin mutta varikolla näytti ajot alkavan 12.00 alkaen? Mitkäs ne aukioloajat nyt sitten onkaan?

Jos 12.00 eteenpäin niin ilmankos siellä oli aamutuimaan tyhjä paana eikä tarvinnut keskustella ajovuoroista kenenkään kanssa... :grin:


Jarkko kirjoitti.
Polttiksilla saa ajaa
-kaikkina arkipäivinä välillä 12-20
-la ja su välillä 12-18
-poikkeusluvalla kuten 13.6. kisan aikana välillä 08-20
Rajoitukset johtuvat polttisten (kuvitellusti tai ei) naapurustolle aiheuttamasta äänihaitasta.

Sähkiksille ei ole asetettu meluun tai muuten liittyviä rajoituksia muutoin kuin aukioloajat.


Kovin monella ei ole omia avaimia tuonne porteille joten klo 12 käy nuken kaverit portit avamaan.
Jerzi

Eli tästä eteenpäin portit on klo 12 auki? vai silloin vain kun avaimenhaltija on radalla?

228
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 16.05.09 - klo: 09.48 »
Hieno putki kyllä :)

Itselleni vaihdoin GT2 välitykset autoon eilen illalla  :grin: vielä pitäisi mennä testaamaan niitä

229
Itse lähden mukaan ihan mielenkiinnosta. hyvää meininkiä vaan ja että saa enemmän autoja mukaan :)

Radalla olen ajellut alle puoligallonaa niin ei siinä hirveästi kokemusta ole itsellänikään.
Oli kisat tai ei niin keskiviikkona koitan päästä radalle ajelemaan :)

Eiköhän siellä jokapäivä voi ajella GT autolla kunhan vuoroista sovitaan muiden kanssa.

230
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 09.05.09 - klo: 22.48 »

pieni kysymys vielä loppuun: onkos noista -b loppuisista ratassarjoista jo tullut kokemuksia? ymmärtääkseni niillä pitäisi alkaa kestämään, tai olisiko joku kehittänyt jonkin sortin metalli ratas konvrsiota 1-vaihteeseen? 2 rattaana onkin savagen ratas josta on alkanut tosin tulla huonojakin kokemuksia, mutta toivotaan nyt että kestäisi.

Mielestäni Pietolla oli B ratas autossa viimeksi ja vaihde ei enään vaihtunut pienen ajan jälkeen. Eiköhän Pieto kommentoi jossain vaiheessa.


Sain korjailtua oman moottorin ja nyt kehrää taas hienosti :)

231
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 08.05.09 - klo: 19.57 »
Joo ei ollut uusi kone.

Eipä tässä oikeastaa harmita muu kuin että ajot jäivät vähiin kun oli niin hyvä päiväkin :)

Täytyy pitää silmät auki jos sattuisi tulemaan SG eteen :)

232
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 08.05.09 - klo: 19.38 »
Oma päivän saldo alla :shock:
sinne se kuoli takasuoralle vaikka lämmötkin oli ajossa 120 paikkeilla :cry:
nooh.. toimivat palaset pitäisi löytyä toisesta koneesta

233
Vapaa keskustelu / Vs: Apple iPhone 3G
« : 08.05.09 - klo: 09.56 »
mikäs tuo postin seuranta on nimeltään ?

Kuinka hyvin tässä iPhone:ssa kestää akku?
Tarviiko parin päivän välein latailla?
Käytöstä tietenkin riippuu, mutta noin yleisesti kuinka pitkä on latausväli.

Itse latailen n. 2pv välein. Surffailua, ipodia ja normaalia puhelinkäyttöä sekalaisesti.

234
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 06.05.09 - klo: 20.14 »
Jeps hauskaa oli vaikka kävinkin pihalla suht usein  :grin:
kyllä tää tästä.. :laugh:

235
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 01.05.09 - klo: 16.48 »
Hyvännäköinen koppa :)

Ei kenelläkään olisi vetostarttia jäänyt yli vanhemmasta koneesta ? tai en tiedä sopiiko tuon uuden koneen vetostartti tähän vanhempaan.
Edit: Otinkin tuosta HPI:n vetostartista narun kun käytän siinä rotostarttia.

236
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 30.04.09 - klo: 23.46 »
Tänään itsekkin testailin tuota pietolta ostamaa IGT:tä.
Moottorin säätöjä ehdin hetken hakea ja muuten onnistuikin mutta tyhjäkäyntiä pitää vähän vielä säätää että ei sammuile  :p
Vaihteistookin pitää tutustua huomenissa kun tänään se oli lukittuna ykköselle.

onneksi huomenna ei ole mitään ohjelmaa niin saa säätää rauhassa eikä tarvii säntäillä jokapaikkaan..

237
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 29.04.09 - klo: 23.45 »
Jeps tänne tuli IGT :)

238
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 27.04.09 - klo: 14.12 »
Mitäs suurimpia eroja on GT ja GT2 mallien välillä?
vähän polttelis joku turistiluokankin auto.. :)

239
Vapaa keskustelu / Vs: Millä 1:1 autolla ajelette ?
« : 16.04.09 - klo: 20.13 »
9-5 turbo saab, stage 3 menossa+ bmw m5 turbo projekti.
Itellä 9-3SS 2.0T Aero Stage 1

Täällä 9-5 2.0t farkku. stage 1.

240
Polttisautot / Vs: Kumpi näistä ekaksi autoksi.
« : 16.04.09 - klo: 17.33 »
Itselläni on tuo trophy ekana autona ja ihan tyytyväinen olen ollut.
Vetostartin kyllä vaihdoin rotostrarttiin melkein heti. paljon helpompi käynnistää sillä ;)

HB:n osasia tosiaan tuossa trophyssä käytetään. Lukee parissa kohtaa itse autossakin.
Varaosia löytyy ainakin kattavasti hobbylinnasta

Sivuja: 1 ... 5 6 7 [8]