Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - -HL-

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 ... 51
31
Team Durango / Re: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« : 29.05.13 - klo: 16.38 »
Ne on tosiaan sisä/turffi renkaat, muualla eivät toimi ja kuluvat tajuttomasti.

32
Muuan Sergio Perez...

33
Team Durango / Re: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« : 22.05.13 - klo: 15.54 »
Joo eipä tosiaan oo endurojakaan ku yks pari. Jos et radalla meinannut ajaa niin kössin kumit vaan alle, muuten kannattaa odottaa savirata renkaita...

34
Team Durango / Re: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« : 22.05.13 - klo: 15.41 »
Sulla ei siis oo vanteitakaan? Muttajoo, jos oot paikanpäällä käyny niin paha väittää vastaan.

35
Team Durango / Re: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« : 22.05.13 - klo: 15.15 »
Ihan mielenkiinnosta, mitä renkaita oot kyselly? Esim. Aka enduroo näkyy olevan hf:ssä.

36
Team Associated / Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« : 30.03.13 - klo: 15.12 »
Tossa on kaikki koot mitä tarvii, avainten laatuun en ota kantaa :grin:

37
Team Durango / Vs: Team Durango DEX210
« : 24.03.13 - klo: 15.47 »
Oli joo, mutta se ei autoa juuri muuttanut. Eli siis etubulkin päällä oli 10g.

38
Team Durango / Vs: Team Durango DEX210
« : 24.03.13 - klo: 14.18 »
Pitkälti samat säädöt itellä, pl. takamoottori ja kuuladiffi :afro:  Taka aurausta oli myöskin 3,5 astetta eli takapitoa löyty.
Otin etummaisen akkustopparin pois, että sain akkua eteen päin ja lisää kääntyvyyttä.
Kääntymistä auttamassa oli myös sisältä lyhyt etulinkki. 

Noilla auto oli ainakin pirun helppo ajaa ja 6. sija nasahti pikku yllätyksenä.

E. Ja painoa autossa oli 15g servon päällä. Myöskin shorty akkua kokeilin ja sillä autoa sai kääntyvämmäksi ja helpommaksi ajaa tarkasti, ilman takapidon menetystä.

39
Moneltakohan mahtaa ovet aueta perjantaina? Osais vähän jo suunnitella.

41
Team Associated / Vs: Team Associated T4 + kuvat
« : 16.03.13 - klo: 18.31 »
Katot manuaalista koot ja tilaat. Esim. rcm suomesta tai sit ulkomailta vaikka amainhobbiesilta vois saada edukkaasti noita.

42
Hyvät kisat oli.  Rata oli hyvä ja valaistuskin kelpas itselle. Tuuppi kärsi vähän pidon puutteesta, toisaalta kone oli vissiin väärällä puolella+ratasdiffi :afro:   Mutta kaiken kaikkiaan ei valitettavaa.   
Sinne oikeeseen laitaan tuli tosi paljon perään ajoja ja muita härdeleitä Tuplaakaan ei moni päässyt yli jä siinä tuli kolareita kun perässä ajavat sitten hyppäsivät.

43
Hienot kisat oli! Oli paljon junnuja ajamassa. Rata oli hieno ja peten kuulutukset hyvät.
Ei moitittavaa.
Omat sijotukset tuli vähän yllätyksenä, onneksi positiivisena.


44
Team Durango / Vs: Team Durango DEX210
« : 09.01.13 - klo: 13.25 »
Selvä...voishan sitä ostaa ton flexaavamman varalle

45
Team Durango / Vs: Team Durango DEX210
« : 06.01.13 - klo: 15.35 »
Mites, jos meinaa ton muovipohjan hommata niin kumpi kannattas valita? DIMEC vai DIMEC20? 
Toi dimec20 on vissiin se jäykempi?

46
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
« : 01.01.13 - klo: 14.04 »
Jos ei oo jotkut piikki renkaat alla nii talvella ulkona sillä slipperillä ei oo nii väliä, avaa vaikka täydestä joku reilu vartti.  Toi vinkuna kuuluu slipperistä, se on liian löysällä.

Tää traxxasin slipperi on muutenkin ihan susi, sitä ei voi pitää löysällä...kuhanku ei laita ihan jumiin niin pitäs kestää.

47
Vapaa keskustelu / Vs: Millä 1:1 autolla ajelette ?
« : 11.12.12 - klo: 21.14 »
 :grin:

48
Tuolla toisessa aiheessa kun kyseltiin kokemuksia niin laitetaanpas krossista vähän rapsaa parin vuoden ajalta:


Pikkuveljelle(ei paljoa sillä ajanut, oli enneminki mekkausta tän auton omistaminen)
 tää auto ostettiin, 2009 jouluna muistaakseni.

Ongelmat alko sähköistä...rtr moottori ja nopari hajosivat hetkessä, ilman mitään, oikein välitettynä ja sisäradalla...tilalle miedot harjattomat sähköt, 13,5t cs moottori ja dualskyn nopari...sitten alko se boxin rattaiden hajoamiset ja spurri ongelmat. Autoa siis ajettiin sisäradalle n. puoliteholla.
Sitten kun auto alko suurin piirtein pysymään kasassa vetokaluston puolesta(muistaaksen traxxasin spurri ja slipperi ihan jumiin, koska muuten padit sulivat)
 hajosi servo, radalla jossa ei ollut hyppyjä, mistä ois niillä ajotaidoilla hypätty.
Se nyt ehkä oli anteeks annettavaa...mutta sitten ne iskarit, varret mutkalla ja rungot soikeena, vaikkei mitään kiinteitä esteitä ollu.
Ja tietty ne ruuvinkannat...niistä ei tarvi edes puhua.   
Radio+vastari on vielä ehjät....mutta ohjain ei kummonen ole, eikä se helpota ajoa kokeneellakaan, että noin 50% liipasimen alueesta on "tyhjää", ei siis mitään vastetta.

Muovi osia ei ajomäärästä johtuen juuri mennyt, joku tukivarsi ja parit siipitelineet.

Kannattaa tosissaan lukea koko tää aihe ennen auton ostoa...löytyy muiltakin vastaavaa juttua.

49
Toi oli huono ehdotus jo ihan vitsinäkin...

Noita allekirjotuksia kun kahtoo, niin jokanen näkyy suosittelevan sitä omaa autoaan...oli se sitten mikä vaan.


Sanosin ite, että valkkaat ajopaikan ja hintakaton mukaan jonkun traxxasin auton...kaikki kestäviä ja simppeleitä, joka kaupasta saa osia jne.
Katot vaan sellasen mallin missä on valmiiksi 2,4ghz radiot ja ostat jotkut halvat lipot(vaikka 1kpl alkuun, mieluusti 2) ja lipo laturin. Nuille joutuu ehkä vähän venymään 200e budjetista, mutta sitten on hyvä kalusto.

Ja ihan summamutikassa ei kannata ostaa mitään...esim. kaikista noista lrp:n malleista kannattaa oikeasti pysyä kaukana.
 Jos joku auto tulee vastaan niin kannattaa vaikka ko. auton topikissa kysellä tarkemmin.

Tässä näimme erinomaista mainontaa Power Racingin tuotteista  :laugh: Onko noin paljon kokemusta LRP vessoista että et suosittele mitään RTR pakettia hänen pojalleen?  :smiley: Samanlaisia muovikippoja kuin Traxxas
On. Laitan blastista rapsaa tonne sen omaan aiheeseen, muuten menis pahasti ohi aiheen.
Traxxasia voin oikeasti suositella, autot on todella kestäviä...3vuoden aikana tuuppi slashista yks ohjauspala rikki. Kaikki mallit taitaa myös olla vedenkestäviä ja tulla nykyään gigaradiolla.
Tolla omalla 2v lähes pelkästään putsauksella hoidetulla autolla ajettiin tnä. kesänä kuudenneks jkl:n corrikisassa.

Kannattaa käydä vaikka lähimmässä liikkeessä(ei kyosho) kattelemassa autoja ja kysellä mihin hintaan sais hyvän paketin. Ja tosiaan jos aikoo sisäradalla ajaa niin sitten kannattaa katella jotain tuuppikrossia...traxxasilta ei siihen sopivaa mallia löydy.

50
Toi oli huono ehdotus jo ihan vitsinäkin...

Noita allekirjotuksia kun kahtoo, niin jokanen näkyy suosittelevan sitä omaa autoaan...oli se sitten mikä vaan.


Sanosin ite, että valkkaat ajopaikan ja hintakaton mukaan jonkun traxxasin auton...kaikki kestäviä ja simppeleitä, joka kaupasta saa osia jne.
Katot vaan sellasen mallin missä on valmiiksi 2,4ghz radiot ja ostat jotkut halvat lipot(vaikka 1kpl alkuun, mieluusti 2) ja lipo laturin. Nuille joutuu ehkä vähän venymään 200e budjetista, mutta sitten on hyvä kalusto.

Ja ihan summamutikassa ei kannata ostaa mitään...esim. kaikista noista lrp:n malleista kannattaa oikeasti pysyä kaukana.
 Jos joku auto tulee vastaan niin kannattaa vaikka ko. auton topikissa kysellä tarkemmin.

51
Kilpailukutsut / Vs: Winter Jumps I - Vantaa 3.11
« : 02.11.12 - klo: 10.05 »
Hienoa!

52
Kilpailukutsut / Vs: Winter Jumps I - Vantaa 3.11
« : 01.11.12 - klo: 12.46 »
Olemme siellä ajoissa.
Sanoisin n.klo 15 aikaan viimeistään.
Varmistan huomenna ajoissa ajan tänne.
Jos on nälkäistä porukkaa perjantai illalla niin jos hodari maistuu niin niitä voisin tehdä illanmittaa.
Jerzi
Kuulostaa jo paremmalta!

53
Kilpailukutsut / Vs: Winter Jumps I - Vantaa 3.11
« : 01.11.12 - klo: 11.26 »
Avaan perjantaina radan n.klo 17--> ellei joku muu kerkeä ennen sitä.  Ratahan on pyhitetty perjantaina 2.10 vain ja ainoastaan wj kilpailijoille.

Ei kukaan olis tulossa ennen viittä? Olis kauempaa tuleville ihan hieno...ei tarvis iltaan asti olla radalla.

54
Team Durango / Vs: Team Durango DEX210
« : 23.10.12 - klo: 22.05 »
Kiitti! Täytyy vielä miettiä, että kummalle puolelle koneen heittää.

55
Team Durango / Vs: Team Durango DEX210
« : 23.10.12 - klo: 15.27 »
Ei oo mitään tietoa setuppilapun liittämisestä.
Keskimoottori autolla oon ajanu pari talvea ja takamoottorisella kesän nyt, että sinäänsä ihan sama varsinkin kun auto on osissa.

56
Niin. Pointti oli se että kyllä siellä ajaa sai  ennenku katsojat tuli...vaikka ei nyt isosta ajasta ollutkaa kyse.

57
Tais olla about 8.40 kun pääs ajelemaan messuilla. No eipä se aika paljoo auttanu...

58
En ole näinä harrastusvuosinani ollut yhdessäkään kisassa missä saisi kisa aamuna treenailla vapaasti.
Aina menee tasan aikataulun mukaan.
Hesan wj:ssä tänä vuonna, ainakin sunnuntaina sai ajaa heti kun tuli paikalle. Nokiallakin tais porukka ajaa ennen erä harjotuksia.

59
Team Durango / Vs: Team Durango DEX210
« : 19.10.12 - klo: 10.30 »
Millä setupilla porukka ajelee tiksissä? Pitäs auto wj:tä varten kasata jo.

60
RC-kerhot ja -radat / Vs: Kuopion harrastajat
« : 17.10.12 - klo: 20.30 »
Rata oli hieno! Ei liian helppo, piti oikeesti keskittyä ajamaan. Joku kuus akkua tuli ajettua...pitää tulla uudestaan joskus. Nelkulla pito oli just hyvä ja tuupillakin vissiin ok.  Pito parani kokoajan...jonkun verran kulunu rengas piti paremmin.

En nyt uskalla muuta luvata, mutta jos kisoja järkkäätte niin kyllä mää ainakin oon tulossa. Eiköhän pari muutakin.

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 ... 51