Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - triheadwolf

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
91
Radiolaitteet / Vs: Markan gigaradiot?
« : 23.10.10 - klo: 03.38 »

92
Radiolaitteet / Vs: Markan gigaradiot?
« : 04.05.10 - klo: 22.48 »
Onko muilla ollut Eurglen kanssa sellaista ongelmaa että jos ohjain on kylmä (nolla - 10 astetta) niin ei bindaa vastarin kanssa?

Joutunu näillä keleillä pitämään auton kojelaudan päällä jonkun aikaa puhallin täysillä lämpenemässä että on saanu yhteyden.

Mietin tässä vaan että vieläkö sitä tällaisen halpiksen kanssa rimpuloisi ja ostaisi vielä toisen, vai hankkisiko jo kunnon toosat. Ruorista sitä raaskisi maksaakin, mutta kun yhden vastarin hinnalla saa koko eurglen ja säkillisen vastareita niin ei meinaa luonto antaa periksi...

93
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 03.05.10 - klo: 16.46 »
Alkuperäinen pinjoni otti ja antautui, hampaat kului hiukan vinoon ja se veti rattaan ulos paikaltaan (joo joo pitää opetella linjaamaan hammasrattaat paremmin, mut kyllä toi kauan kesti siihen nähden millaista sikaa se on saanut).

Eipäs ollutkaan mun linjauksessa vika, vaan moottorin ruuvit oli pääsyt löystymään ja sen takia linjaus mennyt vinoon. Ilmeisesti siis voin olla toistaiseksi tyytyväinen linjaustaitoihini, mutta en ruuvilukitteen toimivuuteen...

Anteeksi kun jankutan, vielä olisin kinuamassa apuja noihin aiempiin juttuihin? Vai onko tämä väärä paikka kysellä niitä, tai kysynkö jotain niin typerää että pitäisi tajuta jotenkin muuten?

94
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 01.05.10 - klo: 22.49 »
Kävin justiinsa pöllyttämässä vanhoilla kotikunnilla (Vaajakoskella) hiekkakentällä, enkä vieläkään saanut yhtä akkuparia tyhjäksi ennen kuin ajot keskeytyi. Alkuperäinen pinjoni otti ja antautui, hampaat kului hiukan vinoon ja se veti rattaan ulos paikaltaan (joo joo pitää opetella linjaamaan hammasrattaat paremmin, mut kyllä toi kauan kesti siihen nähden millaista sikaa se on saanut). Pahus kun sitä ei oikein "kentäolosuhteissa" saa vaihdettua, joten kaveri joutui tyytymään ottamaan tyypit 2s tehoilla :(

Novakin 15 piikkinen pinjoni olis kyllä ollut pakissa jo heti heittää kiinni, mutta en viitsinyt vetisellä hiekalla alkaa moottoria irroittelemaan.

Alla oli nyt HPI:n nubz popot, ajettavuus muuttui kyllä täysin, mutta alustasta on ainakin tasauspyörästön öljynjäykkyydet aivan hakoteillä. Kaarteessa kun irtoaa sisäpuolen rengas niin meno hyytyy ja höllää vähän kaasua niin pidon palautuessa sinkoaa just eikä melkein 180 astetta toiseen suuntaan kuin alun perin oli aikomus :roll: 

Olisko vinkkejä antaa että mitä jäykkyyttä niihin tunkea? Silikonia mulla tosin ei ole kuin 7k ja 30k joten ei niillä nyt vielä mitään kummallista aikaan saa. Mut tilataan tarpeen mukaan sitten sitä mitä tarvitaan.

Toiseksi olisi vielä se jo aiemmin kysymäni diffien täyttö, kuinka saatte täytettyä diffit ilman että tasauspyörästökotelon isorattaan ruuvien kierteissä on silikonia? Ei meinaan paljoa loctitet auta kun ruuvit likoo silikonissa kun paketin kasaan painaessa sitä tursuaa tiivisteen välistä ja sinne kierteille  :huh:

95
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 19.04.10 - klo: 16.11 »
Sunnuntaina kerkesin taas sen 10 min ajamaan kun kopsahti pieneen rautahäkkyrään, tuloksena katkennut iskarin varsi. Eipä siinä mitään, uutta tilaukseen kun ei mokomia vielä pakkiin ole varaosiksi kertynyt. Illalla sitten älysin että ei paljoa lentoposti varaosia ameriikoista kiikuta. Prkl islanti minkä teki. Saksaan olisi messuillekin pitänyt aamulla lähteä, mutta jäi mokoman saaren takia sekin tekemättä. Se nyt ei kuitenkaan harmita mutta nyt tarttis saada iskari autoon.

Kellään big boreja ylimääräisenä, halavalla?

96
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 15.04.10 - klo: 21.33 »
Tänään oli pientä jumppaa auton kanssa, diffikotelosta meni eilen takaa aurauksen säädön tukivarren kiinnitys rikki. Vaihdoin diffikopan edestä taakse ja toisin päin niin pääsee ajamaan uusia osia odotellessa.

Siinä tuli sitten huomattua se mitä epäilinkin, että diffin ison rattaan ruuvit oli löysällä. Loctiten ruuvilukitetta laitoin toki asennettaessa, mutta kun diffin täyttää silikoniöljyllä niin kasattaessa ei oikein voi välttyä ettei sitä joudu kierteisiin. Kysymys onkin siis että kuinka täytätte diffit öljyllä JA saatte ruuvit pysymään kiinni?

Niin ja BTW, onkos täällä kokemuksia alu taka hubeista? Meinaan jos laittais sellaiset niin sitten pääsis pelkällä takatukivarsien vaihdolla törmäilyjen seurauksena?

97
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 23.03.10 - klo: 22.12 »
Osta Sabesta, ne myy iCharger latureita ja niiltä ostin juuri tuollaisen laudan mitä haet, kun poltin sen vahingossa.
Huomaa että miinus tulee ensimmäiseen akkuun ja plus viimeiseen, muuten lauta kärvähtää.

Tarkoittanet tätä:
http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=41654&grpid=5018

Tuo on 1010B+ lauta, jossa on 11pin 10 kennon laturin välikaapeli, kun taas mä tarttisin 7pin välikaapelilla kuuden kennon laturiin sopivan laudan.

Vai onko niillä myytävänä sellaista vaikka nettisivuille ei ole moista listattuna?

ProgressiveRC:llä näyttäisi olevan valikoimissa 106/206B+ lautaakin.

98
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 23.03.10 - klo: 14.22 »
Ostin tuon iCharger 206+:n ja siihen lisäksi balanssilaudan.

Mutta eihän nuo Turnigyn akkujen JST-XH balanssiliitännät käyneetkään tuolle laudalle :huh:
Laturin ja laudan välistäkin piuhaa täytyi vähän vuoleskella että sen sai käymään laturiin.

Tuo olisi ollut muutoin kyllä kätevä apu 2x2s ja 2x3s lataukseen, eli mistä saisi vastaavan missä on Jst-hx:t?

99
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: LiquidRc
« : 09.03.10 - klo: 21.22 »
Mulla tuli paketti jossa oli 1/3 tavaroista mistä oli laskutettu. Paypal korvasi koko hoidon, mutta kyllä taitaa vähän siinä ja tässä olla että toisten tilaan.

100
Neljä tilausta takana ja kaikki on tulleet nopeasti ja luotettavasti. Ei mitään moitittavaa.

101
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 03.03.10 - klo: 22.10 »
Olisiko tästä laturista kokemuksia:

http://hobbyking.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=10382&Product_Name=iCharger_206B_300W_8s_Balance/Charger

Ei mullakaan suoraan tuosta ole kokemuksia, mutta sarjan pienin 106B+ löytyy käytöstä. Ja en osaa sanoa siitä oikeastaan mitään muuta huonoa, kuin että näyttää ladatessa akun jännitteen hiukan yläkanttiin. Ero kasvaa mitä suurempia virtoja käyttää. Esim. itse lataan 4100mAh akkua sillä 4,1A:lla, niin näyttää esim. 8,20V ja todellinen jännite 8,13V. Kennojännitteet ovat täysin kohdallaan.

Powerina mulla on iChargerin oma P350 ja siitä lähtee se 345W, mikä riittää jo aika pitkälle. Antaa siis 15V ja 23A.

Kummatkin noista on lämpöjen tasaannuttua aika hiljaisia. Poweri pitää lähinää ääntä silloin kuin tuuletin miettii pyöriäkkö vaiko ei. Toki nuo pikkutuulettimet aina pitää ääntä, mutta on nuo aika hiljaisia.

Ja Sabesta noita saa lähes samoihin hintoihin. Ja aina voi kysyä pientä "rabattia".

Tilasin tuon 206B:n HobbyKingiltä, satkun se teki alennuksineen ja posteineen. Siihen sitten verot päälle eli 120,-
Tuo 208B on tuolla Sabella kyllä kohtuuhintainen, halvempi kuin HK:sta tilattuna jos ja kun verot napsahtaa maksettavaksi. En vain kokenut tarvitsevani 8 kennon latausta niin paljoa että olisin siitä sen +45€ maksanut.

Samoin tuo virtalähde on ihan asiallisen hintainen Sabella kun vertaa mitä HK:n vastaava tulee maksamaan. Jätin nyt vielä virtalähteen kuitenkin ostamatta, lataan auton lyijyakulla ja säästän :D Tietty sitä vois vaikka käydä dyykkaamassa paikallinen kierrättämö pc powereista ja säästää taas :D

102
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 27.02.10 - klo: 01.20 »

Ei suoraan tuosta, mutta tämä on käytössä
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9005
Ja olen ollu tyytyväinen. Suurin latausteho jota olen käyttänyt oli 2s2p life ja 15A. Kertaakaan ei ole laturi häröillyt. Aina on syy löytynyt käyttäjästä jss on onkelmia ollut


Mitä olet käyttänyt virtalähteenä?

103
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 26.02.10 - klo: 19.30 »
Olisiko tästä laturista kokemuksia:

http://hobbyking.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=10382&Product_Name=iCharger_206B_300W_8s_Balance/Charger

Tuli dealextremen mysterystä toimintasavut ulos, tartteis pikapikaa tilata uus.
6s 10A lataus olisi mielessä, mystery ei jaksanut 2A:ia enempää puskea kun käryt irtosi laitteesta.
Tuon 300W pitäisi siis riittää, mutta millaisia kokemuksia löytyy porukalta?

104
Radiolaitteet / Vs: Markan gigaradiot?
« : 26.02.10 - klo: 18.13 »
No niinhän siinä kävi että R2hobbies tuumaa että romut pitäis lähettää takaisin.

Eipä taida kannattaa itellan hinnoilla.
Tilaisisin uudet mutta luotto toimivan setin saamiseen ei hääppönen ole.
Onko muilla kokemusta tuon päivityspaketin suhteen?

Tietty vois tilata koko ruorin uuden ja pistää nää 2genit tuonne myyntiosastolle.

105
Kotimaista kannatetaan, mulla on sattuneesta syystä ollut Penaudion kajauttimia äänenmuodostajina reilut 10 vuotta. Tämänhetkinen setti:

Penaudio Charismat
Penaudio Charat

Vahvistin joku Yamahan p*ska (on se kuitenkin parempi kun Denonin romu) ja pyöritin on hemmetti playstation3.
Tietokoneella on mp3 kirjaston tuomaan taustamusaan joku Sonyn stereo vahvistin, oikein 2x35 Wattia. Kajauttimina:

Penaudio Rebel2

Subbarikin löytyy, nykyään ihan tarpeellinen kun avointa tilaa on reilyt 50 neliötä niin jää muuten vähän laihaksi syvimmät äänet. Se taas on Penaudion suunnittelema, 10" seas refleksikoteloituna, ei vain ole Penaudion tuotemerkillä valmistettu.

Vahvistimen ja pyörittimet hommaan heti kun on aikaa kuunnella. Tällä hetkellä nuo on lähinnä vain tilaa viemässä. Jos oikein innostuu niin kaiuttimissa ei ole mitään muuta tehtävissä kuin vaihto Serenadeihin.

106
Radiolaitteet / Vs: Markan gigaradiot?
« : 24.02.10 - klo: 12.45 »
Tänään juuri tilasin fail-safe päivityspaketin ylimääräisellä vastarilla (r2hobbies).
Vanha lähetin ja vastaanottimet jäänee pakkiin varalle, jos sattuu pimenemään niin ei jää ajot siihen.

Nyt olisi ongelma näiden Eurglen 3gen radioiden kanssa. Olisiko jollakin/jossakin noiden uusien manuaaleja (en löytänyt r2hobbiesin sivuilta) tai jopa ihan neuvoa antaa. En saa toimimaan ko pakettia.

Bindattua saa: Punainen valo vilkkuu vastaanottimessa kun autoon laittaa virrat ja parittamisen jälkeen (ensin autoon virrat, sitten lähettimen moduulin nappi pohjassa lähettimeen virrat päälle) jää palamaan yhtäjaksoisesti, mutta kun nyppää bindipiuhan irti tai sammuttaa auton / radiot ja ottaa piuhan irti niin uudelleen virrat päälle laitettua mitään ei tapahdu, ei valoa, ei tapahtumia ohjausservolla eikä MMM myöskään pistä moottorille woimaa. MMM piipittää vaan. Vanhat 2gen radiot toimii moitteetta.

Mitä mä nyt en ole tajunnut? Mitä mä teen väärin?

107
Yleinen keskustelu / Vs: Monsterikisat
« : 18.02.10 - klo: 20.18 »

108
HPI / Vs: Hpi vorza Flux HP
« : 12.02.10 - klo: 12.28 »
kyseinen auto tuli kans ostettua viikko sitten. laadukkaalta kamppeelta vaikuttaa, ylläri sinänsä kun on aika pitkälti hb osia auto täynnä. diffeihin öljyt pistän kun oli aika säästeliäästi tehtaalla lirautettu öljyjä. alumiinipalikkaa huutais kyllä eteen ohjaukseen tuntuu noi muovipalikat olevan melko väljästi mitotettu mut onneks on shimmi prikat keksitty :)

Juu, tuota olen jo koivistonkylän autosta ja sittemin omaani roplatessani ihmetellyt suunnattomasti, että väljää on kyllä aivan helvetisti joka paikassa. Jos tuo olisi 1:1 auto niin ohjauksessa olisi klappia ainakin puoltoista kierrosta. Samoin pyöränlaakerointi, tukivarsien nivelöinti jne jne on aivan hölkkälöysät. Auton kun koppaa kämmenelle ja ravistaa niin renkaat vaan lepattaa.

Kaikki toteutukset mitä teette noiden välysten minimoimiseksi niin olkaa ystävällisä ja kertokaa tänne, mitä ja miten teitte ja kuin oli apua. Kiitos.

109
HPI / Vs: Hpi vorza Flux HP
« : 10.02.10 - klo: 16.29 »
Pari akullista olen vasta ajanut lämpimässä hallissa. Ja olen tykännyt erittäin paljon.Tasapainoinen,helppo ajaa ja kumi vinkuu :azn:.Siinä lyhyesti mitä mietteitä on jäänyt mieleen. Tykkään just siitä kun tällähän pystyy päästeleen lähes millä alustalla tahansa. Kesää odotellessa, voi vaan kuvitella kun tähän heittää 6S:t, Huh huh sanon minä.

Kesää odotellessa, huomenna tulliin.

Nopari tosin lähtee heti savageen lainaan corrosionX käsittelyn jälkeen.
Milloinkas lähdetään nokian radalle autot rikkomaan?  :evil:

110
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 07.02.10 - klo: 22.37 »
No nyt olisi tarjota kontribuutiota tähänkin topicciin, kun vakio savage fluxin jokainen on nähnyt niin sellaista en viitsinyt laittaa. Taattua kännykkäkameratasoa, olkaapatten hyvät:


111
Radiolaitteet / Vs: Markan gigaradiot?
« : 07.02.10 - klo: 22.34 »
Tämän Eurglen käyttis on aika sekava alkuun ja on vähän vieläkin.
Kuitenkin hintaansa näden kelpo kampe.

Samat on ajatukset täälläkin.

Ostin tän setin halvan hinnan takia kun savagen rtr radiot on, no niin hyvät että kerran kokeilin, enkä vasta harrastusta aloittamassa kun olen, halunnut suinpäin lähteä ostamaan 300€ radioita. Kyllä mulla varmastikin jossain vaiheessa tulee vielä tilanne eteen että parempaa tarvitsisi, mutta jonkin aikaa siihen varmasti menee (huomattavasti pidempään kuin olin olettanut) ennen kuin se tilanne on satasten arvoinen. Alun perin kun tarkoitus oli vain päästä muutaman kerran kokeilemaan autoa ja katsella ne "merkkivehkeet" siinä heti alkuunsa.

Tänään juuri tilasin fail-safe päivityspaketin ylimääräisellä vastarilla (r2hobbies).
Vanha lähetin ja vastaanottimet jäänee pakkiin varalle, jos sattuu pimenemään niin ei jää ajot siihen.

112
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 07.02.10 - klo: 22.12 »
Onko sulla kuvia palamisen jälkeen? Kiinnostaisi vaan nähdä, kuinka pahasti se paloi.



Joo-o, tuli laitettua tilaukseen uusi kori Savageen, Hpi Atv koppa ja tietenkin kuski myös.
Saa nähdä miten se kuski istuu tuohon Fluxiin, kun fluxin patterikotelot voi olla vähän jalkojen tiellä.

Tuosta sitten kuvaa kun saat paikalleen! Mistäs tilasit?

113
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 07.02.10 - klo: 20.45 »


Ei olis paljoa enää, eli noparin kun saisi niin pääsisi koeajolle. Aika raato se palon jäljiltä olikin. Nyt on kaikki paikat käyty läpi, joten auton rakenne, tekniikka ja huoltaminen alkaa olemaan rutiinia.

Tuon korin mukana tuli tarra-arkki jossa noita valoja ja ikkunoita yms on liimattavaksi. Yhdet ikkunat liimattuani revin ne pois, toinen setti akkunoita on vielä jäljellä. Eivät oikein tahdo taipua korin muotoihin ,enkä minä taas tahdo osua sitä tarraa koriin sihdatessani aivan kohdalleen. Oli ikkunat ihan vinossa ja rutussa. Antaa olla, ostin ton korin (16€) ihan vain hiekkamontulla särjettäväksi. Hyllyssä on 50's ford pick up kori, joka tarttis suihkia joskus innostuksissaan, siitä sitten koppa hyllyn koristeeksi.

114
HPI / Vs: Hpi vorza Flux HP
« : 05.02.10 - klo: 11.34 »
Mä ajattelin tosiaan tuon virran takia mennä 5s akuilla, säädän sitten käytettävän tehon muilla keinoin kohdalleen. 6s:t taas tulisi tuhottoman kalliiksi, 3000mAh +40c akut kun ei niitä kaikkein edullisimpia ole. Mulla tuo käyttötarkoitus on kuitenkin enimmäkseen itsensä huvittaminen ja ajamaan opetteleminen. 4s akuilla tulen ajamaan varmasti ainakin alkuun, se noissa erillisissä 2s/3s akkupareissa onkin hyvä, että voi puljata kennomäärillä.

Mikäs muuten olisi akun ihanteellinen paino painojakauman kannalta?

115
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 05.02.10 - klo: 00.06 »
Kröhöm, aloittelija kyselee.. Vorzaan akkuja hankkiessani olen törmännyt moniin kysymyksiin. Laitanko 2 kpl 3s 5000mah akkua, vai 1kpl 6s?? Nykyinen laturi lataa vain 5s lipoon asti,joten joutuisin laturin ostoon jos hommaan autoon 6s lipon.onko siis " hölmöä" ajaa kahdella akulla? Käytännön eroa?

Tuonne vorza threadiin jo laittelinkin HK:n akkuvaihtoehtoja. Useammalla paketilla ei mun mielestä kannata ajaa kuin silloin jos niitä samoja pötköjä voi sen takia käyttää jossain toisessa autossa. Yksittäisinä paketit ovat hivenen pienempiä ja sitä kautta kevyempiä, joskaan ei välttämättä halvempia. Lataus, akkujen asettelu autoon ja kaikki muu häslinki on puolet helpompaa ;)
Lisäksi akkuparit tulisi pyrkiä pitämään balanssissa myös keskenään, joten niitä pitäisi joka tapauksessa käsitellä "yhtenä" pötkönä.

116
HPI / Vs: Hpi vorza Flux HP
« : 04.02.10 - klo: 23.58 »
Tarkoitus tilata kyseinen kampe.. Minkäs kokoiset 3s lipot mahtuu? 5000mah 3s x 2 olis tarkoitus änkeä...jääkö laittamatta?

Mulla on tällänen kiinni vorzassa ja menee "just" pituutta mahtuu vielä reilusti. Painopiste tosin kärsii jo vähän tuolla massalla.
Mulla on auto vielä matkalla pohjolaan, mutta akkuina olisi valmiina tällaiset:

2s 5000mAh 30c 143x49x16mm 291g ~28$
3s 5000mAh 30c 143x49x24mm 414g ~40$

= 5s 5000mAh 143x49x40mm 705g 68$

Ja mulle olisi tulossa tällaiset:
2s 5800mAh 25c 150x49x19mm 336g ~26$
3s 58000mAh 25c 149x49x30mm 482g ~40$

= 5s 5800mAh 150x49x49mm 818g 66$

joita pareina siis tarkoitus ajaa. Tarkoitus siis on 5s:llä ajella ihan vain omaksi iloksi. Painoa jälkimäisissä tulee jokseenkin saman verran kuin tuossa 6s:ssä (812g), joten mitään järkeähän noita kumpaakaan ei vorzaan ole laittaa. Puolustuksena valinnalleni on että voin käyttää samoja patukoita myös savagessa. Mielekkäämpinä vahtoehtoina voisi olla esimerkiksi:

Turnigy:
5s 5000mAh 25c 144x49x41mm 677g ~55$ (nippanappa tai oikeastaan ei ihan riittävä virranantokyky, vain esimerkin vuoksi!)

Ajoaikaa Zippyillä:
5s 5000mAh 30C 145x48x40mm 650g 54$
5s 5800mAh 30C 145x50x49mm 776g 86$

Tästä sitten ajettavuutta vähän kevyemmillä akuilla:
5s 3000mAh 40c 137x45x33mm 442g ~46$ vähän rajoilla tosin tässäkin menee että riittääkö virtanen.
5s 4000mAh 40c 147x51x33mm 578g ~60$ Tässä olisi henkilökohtainen valinta. Riittää voltit, virranantokyky ja paino on jokseenkin järkevissä määrissä. Kuten hintakin. Ajoaika jää arvoitukseksi kunnes kesä koittaa.

Jos kisaa meinaisi ajaa niin niihin on sitten vissiin ihan omat akkunsa jos oikein olen ymmärtänyt?

117
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 31.01.10 - klo: 23.29 »
Jaa suo on näköjään Swanghobbyn kopiosivusto. Tiedä sitten mistä se taasen on kopioitu. mut joo, toi Xerun on varastotavaraa mutta tää eZrun on loppu joka paikasta: http://www.shiptou.com/hobbywing-ezrun-150a-sd-electric-brushless-speed-controller-1-5-pr-910.html

118
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 31.01.10 - klo: 12.52 »
Mä tilasin Flux Blurin towerilta, arvioitu lopullinen hinta siinä 450-550€.

Mukana tosin tulee joku Vorza.
Ajattelin tilata sitten myöhemmin Hobbywingin 150A eZrunin, kun tuntuisi olevan joka paikassa ei-oo:ta tarjolla. Mistä toi Xerun lähtee $126:lla?

119
HPI / Vs: Hpi vorza Flux HP
« : 31.01.10 - klo: 01.46 »
VORZZZZZZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

:mrgreen:

visa vingahti  :angel:

120
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 18.01.10 - klo: 21.28 »
Kylläpä toimii hyvin noi luodinkestävät diffit, nyt ei ole niin tarkkaa vaikka tulis vetopäällä hypystä alas kun diffin pinjoni ei pamahda heti.

Noin 10 akullista 6s:llä annettu kenkää slipperi täysin kiinni ja toimii. :p

Vaikka mulla ei käytännön kokemusta asiasta olekaan, niin kannattaa varmaan välillä tarkkailla vetareiden ja kardaanien suoruutta. Jonkun paikan siellä on sulakkeena toimittava.

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6