Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Vesa

Sivuja: 1 ... 109 110 111 [112] 113 114 115 ... 121
3331
Kilpailijoiden kanava / Treenivauhti vs. kisavauhti
« : 14.04.04 - klo: 14.36 »
Kyllä treeneissä pitää pystyä ajamaan mahdollisimman samanlaisella kalustolla kuin kisoissa, jotta säätämisellä ja testaamisella on jotain painoarvoa.

3332
Tulokset / Keskustelua: FTT 4 Laukaa erät ja aikataulu
« : 13.04.04 - klo: 13.44 »
Tavoistani poiketen otin asiaan kantaa hieman kärkkäästi. Katkera en ole. Ja miksi olisinkaan?

Katkeruuden ja totuuden ero lienee kaikille selvää. Mutta siitähän tässä ei ollut kai kyse. Ja totuuden kestää jokainen. Vai kestääkö?

Syy siihen miksi heitin hieman henkilökohtaisemman kommentin on aika selkeä. Toiset eivät näe metsää puilta kun ovat niin syvällä pusikossa. Erälistojen teosssa järjen käyttö on sallittua edelleenkin, aivan kuten ennenkin. Laukaan kisan erälistoissa on varsin vähän huomautettavaa, verrattuna aikaisempien kisojen kuten riksun ja turun listoihin.

Ei, mun mielestä kisahiitit pitää tehdä aikaisempien tulosten perusteella ja ottaen huomioon tosiasiat kuten nykyiset tiedossa olevan vauhdin. Kotiinpäin vetoa tai ei. Jotain sanomista tulee aina, mutta ei läheskään niin paljon, jos joku ei ole lietsomassa jatkuvasti.

En mollannut sinua tai ketään muutakaan, kerroin vain tosiasiat. Itse kirjoitit ajaneesi tahallasi Riston päälle Riksussa. Aika uskomattoman typerää käytöstä ja puhetta henkilöltä, jota monet foorumin lukija pitävät arvossa. Riston tilanteet sivusta katsoneena voin vain todeta että tilanteet tuomaroinut on puusilmä, joka ei tajua kilvan ajamisesta kovinkaan paljoa. Jos hitaammat kuskit pyörivät jaloissa eivätkä anna tietä, ja kun nopeampi niitä ohittaa, saaden stoppari perään ajosta yms, on aika naurettavaa. Epäoikeudenmukaista. Tilannetaju aika hukassa, sanoisin.

Olet ehkä sen verran noviisi tässä lajissa että pelin henki ei ole sinulle vielä selvä. Mutta kv-kisat kuten Vaasan PM oli ihan normaali kisa, tosin vain suomessa ajettu. Kehuit aiemmin ruotsin Jens minne kisaa. Itse ko. paikassa 5 kertaa kisanneena olen aika hyvin kisan hengestä selvillä. Voitto on saatu ruotsiin vaikka sääntöjä muuttamalla, stoppareita jaetaan vain suomalaisille, finaalit keskeytetään kun ruotsalainen kärkiauto rikkoo ponderin yms.  Lista on liian pitkä. Niin, ja saman tiimin miehenä voin kerta että ko. kaveri naapurimaasta on kovin "pidetty" euroopassa hyvän ajokäyttäytymisensä ansiosta.  :wink:

Viittasin edellä siis Ruotsalaisten halukkuuteen kisata Suomessa.  Mieti myös päinvastoin. Ihan ajan kanssa.

Kirjoitukseni tarkoitus ei ole loukata ketään vaan saada porukka hieman ajattelemaan ennen kuin kirjoittaa. On hienoa että energiaa riittää.

Tai no. Mitäpä minä mistään tiedän.
En ainakaan väitä sitä ääneen.

edit: pilkut, isot ja pienet alkukirjaimet, virheet

Niin, ja mun plekseissä lukee RayBan, EI asso tai Xray.

3333
Tulokset / Keskustelua: FTT 4 Laukaa erät ja aikataulu
« : 13.04.04 - klo: 08.43 »
No hohhoijaa taas.

Jollain ei TAAS näköjään ole muuta  tekemistä kuin viettää päivänsä pohtien....tällä kertaa... miten erät on kisoihin tehty.

Voin ihan kertoa että Joni ja Jare menevät sen verran kovaa, ettei hitaampi erä heitä kaipaa. Kalle sen sijaan kuuluisi nopeimpaan erään. Kerta toisensa jälkeen jaksaa ihmetyttää kuinka kaverit jotka eivät ole edes ilmoittautuneet ajoissa/ole erälistoissa ensimmäisten päivien aikana, pääsevät aina kuumiin eriin. Luulisi järjestäjääkin rasittavan jatkuva sompaaminen erälistojen kanssa.

Henkilö, joka myöntää julkisesti teilaavansa kilpakumppaninsa pois radalta tahallisesti on mielestäni aika jäävi arvostelemaan muiden käyttäytymistä radalla.

3334
Tulokset / LRP Touring Car Masters 2004
« : 09.04.04 - klo: 19.49 »
Erissä ihan on vaikea ajaa puhdasta ajaa kun kuskien tasoerot ovat ERITTÄIN suuret. Omassa erässä mun ja erän hitaimman kuskin parhaiden läppien ero oli 3,5s!!!!

Omalta kohdaltani kisat menivät penkin alle. PErjantain treenissä kamat kulki ja vauhti oli suhteessa tosi hyvää( HAra ja muut kärkikuskit 13,8-13,9s, mulla parhaat 14,0s).

Itse kisassa erä toisensa jälkeen auto muuttui vaikeammaksi ajaa pidon kasvaessa. Parhaaksi tulokseksi jäi ekan erän tulos, jossa oli kolari suoralla makaavaan autoon, 2 kaatoa ja pari muuta kolaria. Sillä oltiin eräkierroksen 41, jopa. Viimeisessä erässä oli tulossa kova tulos, jolla oltaisiin oltu ainakin 2 finaalia korkeammalla, mutta 2 yht 12s kaatoa ei auttanut tuloksen parannuksessa.

Mitä kisan järjestelyistä voi todeta.....

Jos rataa voi joku hyvällä tahdollaankaan sanoahyvin rakennetuksi, ihmettelen. Rikkinäiset matot, käsittämättömän isot poimut matoissa ja pienellä teipin pätkällä kiinnitetyt mollat ovat mielestäni lähinnä kerhotasoa. Todettakoon vielä ettei mikään edellä mainituista vaikuttanut omaan tulokseeni.

Kisan matot ovat muuten sieltä halvimmasta päästä. Samaa mattolaatua kun tuli meillekin harkittua. Pito oli kuitenkin hyvä, monille liian kova.
 :(

3335
Tulokset / Blue Carpet Cup 3/3 tulokset
« : 26.03.04 - klo: 12.53 »
:lol:

hyvää läppää

3336
Tulokset / Blue Carpet Cup 3/3 tulokset
« : 25.03.04 - klo: 23.17 »
Virheitä sattuu, siksi olenkin tällainen.  :wink:  :lol:

3337
Tulokset / Blue Carpet Cup 3/3 tulokset
« : 25.03.04 - klo: 23.10 »
No voi eläimen käsi. Taas.

Eiks mansesta oo 500km Kimari City stationiin aika pretty much or what would ya say my fellow?

500km + 500km on 1000km.

Etkö vielä tiennyt että Kiiminki on kaiken keskus? Sieltään tulee Suomen parhaat kiekkoilijatkin, niinku Juti on sanonu. Ja juti ei voi olla väärässä, sehän on Tampereelta.

 :wink:

3338
Kilpailijoiden kanava / Tilan antaminen nopeammalle
« : 22.03.04 - klo: 20.42 »
Riksussa tuomarit oli puusilmiä eli sokeita eli eipäs ollut koko tuomareita. :oops:

Itse koin aika kantapään kautta että hitaammat ei osaa antaa tietä ja on ihan pakko ajaa päälle jos jokun on menossa ohi. Saatoin toki osua johonkin itsekin  :roll: , mutta '95-04 vuoden aikana ei ole tullut kuin 1 stoppari ja sekin ruotsissa, joten ei ainakaan mun auto ole tilanteita aiheuttanut, pikemminkin ollut vastanottavana osapuolena. Mistä on koitunut AIKA monta pudonnutta sijoitusta finaaleissa. Reilua peliä ei enää ole.  :cry:

En lähde nimeämään kaikkia, mutta muutamien kuskien kanssa kisaaminen vain on reilumpaa kuin toisten. Termosen Jouko on yksi näistä. Kuten muutkin virikuskit, jotka ovat ajaneet C-12 luokkaa ja osaavat pitää hermonsa kurissa ohitusta kyttäillessä eikä päälle ajaen. Yleisesti on vain huomannut että suoraan touring luokkaan siirtyneillä kuskeilla tuota lähellä perässä ajamisen taitoa ei ole lainkaan. Valitettavaa ettei sitä edes haluta oppia. Onhan päälle toki helpompi ajaa kuin pitää hermot kurissa.

Ihmeellistä, mutta totta on myös se että Suomen tämän vuoden kaikki kisat paitsi Kuusankoski ovat olleet aika pahasti ala kanttiin, eikä edes IHAN vähän, vaan lähes joka suhteessa: ei tuomaritoimintaa, laskenta tökkii, eräjärjestelyt ei toimi, katsastus on SURKEA,... jatkanko listaa? :roll:

Vaikka vähän poikkeaakin topikin pääaiheesta... tuomaritoiminnan puuttumisen lisäksi SM-sarjan maineella ratsastavan piirinmestaruustason järjestelyt omaava kisasarja tarjoaa muutakin oleellista mietittävää lajiin liittyen.....

3339
TS-10 kisa peruttu vähäisen osallistujamäärän vuoksi. Kisa ajetaan myöhemmin.

3340
Ehdotan että stanukisa ajetaan normaalisti, mutta virikisaa siirretään myöhempään ajankohtaan.

3341
Virikisa taidetaan perua ku ei oo kuskeja koska kisat painaa päälle.

3342
Kilpailijoiden kanava / TS-10 vuoden 2005 rengasasiaa
« : 06.03.04 - klo: 01.45 »
Lainaus
Eli kuten aiemmin sanoin, insertti on liian pehmeä kahden päivän ajon jälkeen.


Ei kisarenkailla TARVI ajaa kahta päivää.... :lol:

Ehdottomasti 2 settiä renkaita 6kpl sijaan. Ei ole kenenkään "tappio", että käytössä on 2 settiä halutessa. Ei sitä kaikki kuitenkaan käytä. Järjestykset säilyy samana vaikka ajettais 2,7 renkaalla per kuski, ainoastaan kisojen mielekkyys on himean vaakalaudalla "turhien pelleilyiden" vuoksi.

Vaan mitäpä mistään tiedän :)

3343
Yippo:

Mutta eihän Suomen kisoissa ole aikaisemminkaan ollut ongelmia laskentalaitteiden kans.  :lol:  :wink:

3344
Ilmoittautuneet 10.3.2004 klo 14.40

TJ-10:

Erä1
Matti "Masami" Nevala       40.765
Risto Bloigu                        40.675
Arto Viitalähde                   40.685
Mikko Koivula                      40.695
Antti Pollari                         27.045
Janne Valtanen                   40.835

Erä2
Jaakko Sernola                   27.095
Teemu Harju                       27.145
Arto Ruotsalainen               40.705
Juhana Tuomisto                26.935
Henrik Tyvi                          27.255
Jaakko Huhmarsalo            26.845



Aikataulu 13.3. 2004 BCC 3 TJ-10         

   ae1    ae2     ae3
Erä 1   15.15   16.15   17.15
Erä 2   15.25   16.25   17.25
         
         
A-finaali         
1   18:10      
2   19:00      
3   19:50      
         
B-finaali         
1   18:00      
2   18:50
3   19:40

3345
ORCR:n Blue Carpet Cupin kolmas kerhokisa LAUANTAINA 13.3.2003 Kiimingin yläasteella.

Blue Carpet Cup koostuu kolmesta kerhokisasta, joista kaksi parasta sijoitusta lasketaan loppupisteisiin. Kunkin luokan kolmelle parhaalle hienot palkinnot sarjan päätteeksi! Sekä kiertopalkinto!

Luokat: Tj- ja TS-10

Kisaformaatti yms:

13.00 -14.00 Radan rakennus
14.00 -15.15 Vapaa treeni

3 *alkuerät
3 *finaalit


Kisa ohi n klo 20.30

20.40-22.00 Vapaata treeniä
22.05 Radan purku

Muuta:

-käytössä AMB
-FT ohjeiston säännöt (renkaat, koneet)
-pöydät, tuolit ja johdot mukaan.
-Kisamaksu 5e.
-Pizzatilaus klo 16.30
-reilu meininki


lisätietoa ja ilmoittautumiset :

Ilmoita:
-3 kidettä
-luokka

vesa_yli@luukku.com

3346
Kilpailijoiden kanava / Osanottomaksu
« : 27.02.04 - klo: 12.46 »
Jos nuo on vaihtoehdot, perjantaina treeniä klo 20-22
ja lauantaina kisa 3 alkuerällä.

3347
Kilpailijoiden kanava / Osanottomaksu
« : 27.02.04 - klo: 12.40 »
Lainaus käyttäjältä: "Heuli"
20.00-22.00 matka[/i]

07.00-09.00 matka

20.00-22.00 matka



Eipä ole ennen tullut kahdessa tunnissa kisoista kotiin ajettuakaan..... :lol:

3348
Kilpailijoiden kanava / Kilpailupäivän venyminen
« : 23.02.04 - klo: 17.14 »
Ai, onko ihmisillä muutakin tekemistä? :shock:

No hei haloo. Jos tuolla periaateella miettii, eikö juuri Hoj:n idea perjantain treenistä ole juuri erittäin hyvä?  Ihmiset on duunissa /koulussa perjantaina, kun samaan aikaan "pitäs" olla treenaamassa. Itseaiheutetun pahanolon hankinta ei ole syy jättää kaksipäiväiset kisat väliin..... :)

Jos harrastuksesta pitää, ei kai 2 pivää kuukaudessa ole liikaa pienoisautoilua? jättää vaikka treenit väliin jos liikaa stressaa. Ihan ku kisoissa ois pakko käydä?

3349
Kilpailijoiden kanava / Osanottomaksu
« : 23.02.04 - klo: 12.01 »
Tottahan kisajärjestämiskulut on kasvaneet, olen  sen huomannut. Mun pointti oli lähinnä että kisojen yleinen taso järjestysasíoissa ei ole ihan sitä tasoa mitä sm kisoilta voisi odottaa. Toiset ylittää riman  selkeesti ja toiset taas alittaa. Ehkä keskiarvo on ok...:)

Iso käsi kuitenkin mm. Spiffille, Pyhällön Martille ja MrCalelle jotka on vuosia jaksaneet potkia kertsiläisiä takalistoon järjestettäessä kisoja ja saaneet aikaiseksi hienot kisat vuosi vuoden jälkeen! :)

Mun näkemys on että kisat tarjoavat juuri sen mitä kuskit tarvivatkin, mutta se mitä AKK:n tasolta vaaditaan yleisesti ei kohtaa kisaajien tarvetta, vaan ylittää sen ja saa useimmiten asioista liian vaikeita. Mitä vähemmän järjestöjen byrokratiaa, sitä paremmat(=rennommat) kisat.

Mutta enhän mä noista mitään tiedä, joten ei sen enempää :)

3350
Kilpailijoiden kanava / Osanottomaksu
« : 23.02.04 - klo: 10.48 »
Kirjoitinkin jo kisapäivä venymis -topikkiin aiheesta..

Eli kisojen laatu ei ole parantunut, mutta rahastus kyllä hanskataan. Pienentyneet pytyt ja vähentyneet palkintojen määrät ei tue ajatusta jolla homma toimii. 25 e virissä on kyl hieman liikaa, ottaen huomioon suuresti vaihtelevan kisojen järjestelyjen tason. Henkilökohtaisesti mulla on ollu hyvät fiilikset molemmissa tän kauden kisoissa vaikka järjestelyt ovat eronneetkin hieman toisistaan. Rento fiilis varikolla ja tunnelma ollut kuitenkin mitä mainioin.

Mutta asialla on kääntöpuoli. Kisajärjestäjänä olen myös ruvennut tarkastelemaan asioita kriittisellä silmällä. Muistanpa kuinka lukiessani  meidän SM kisan valvojaraportia 3/03 sain todeta lukemani perusteella että "olipa meillä huonot kisat". Narinaa oli varikon sijainnista, varikkopaikoista, sammutusvälinestä yms.

Voin ihan kertoa Teille, että jos joku voi väittää että 30m ajolavalle varikolta on kaukana, kannattaa ehkä valita toinen, kevyempi harrastus. Mitä esim meidän varikkopaikkoihin tulee, sain lukea etä varikko tilat olivat juuri ja juuri sopivat kuskeille. Hieman keskimääräistä isompi HALOO huuto! Jokaiselle oli laskettu enemmän tilaa kuin esim kuusankoskella. Ja ilmoittautumisten perusteella laskin montako paikkaa tarvii, sen mukaan tehtiin tilat. Jos kuskeja ois ollu 200, varikko ois suurennettu eri tilaan,luonnollisesti maalaisjärkeä
käyttäen. Mielestäni esimerkiksi juuri em. asia oli erittäin keksimällä keksitty epäkohta.

Sammutusvälineetkin olivat varikon ovien molemmin puolin.

Se miksi asiasta tänne kirjoitan, haluan että porukka hieman miettis järkiperusteilla mikä on hyvä ja tarpeellista sekä toimivaa, ei edellisen esimerkin tapaan sitä, olisko kisajärjestäjä saanut mahtumaan varikolle enemmän kuskeja.  Myös kilpailuja jaettaessa tämä tulisi ottaa huomioon, asettamalla kaikki samanarvoisiksi hakijoiksi, ei antaa toisille "jos teette näin ja näin, saatte kisat " -mahdollisuuksia. Meidän kilpailun kohdalla arvosteluperusteet olivat varsin heppoiset ja vertailukohtina oli todennäköisesti käytetty MM-kisojen järjestelyjä. Muita raportteja tarkastellessani huomäsin arvostelujen olevan HIEMAN puoluellísia, ja useita asioita oli vain painettu villasella. Ei näin.

Tämä siis oma mielipiteeni. Tämä ei ole kenellekkään henkilökohtaisesti osoitettu, vaan yleisesti pohdittavaksi, koska samanlaista toimintaa olen havainnut muuallakin. Eli jos pilkkua ruvetaan kerta viilaamaan, voidaanko sopia että käytetään samaa viilaa joka kerta... ;)

Edit: kirjoitusvirheitä...


Joka tapauksessa SM-sarja on hyvä asia ja kuskimäärät nousussa. Kiitos siitä lajiryhmän päätökselle ajaa sm kisat nykyisessä muodossa  :wink:

3351
Kilpailijoiden kanava / Kilpailupäivän venyminen
« : 23.02.04 - klo: 10.30 »
Hoj: Hyvä idea.

Itse olen myös seuraavan kannalla jos 2-pv kisoihin ei viitsitä siirtyä.

Eli perjantain treenit pois. Ei tarvi lähtee aamulla aikasin kisoihin jos perjantaina ei oo treeniä. Tuskin kovinkaan moni saa palkkaa kun on pois duunista tai tärkeistä koulun kokeista.


LAuantaina 1 treeni, eräharjoitus ja 3 alkuerää.
Stanun eräjärjestys käännetään siten että stanun "hitaammat" erät ajavat ensin jolloin radan kunto säilyy parempana koko eräkierroksen ajan.Syynä siis se että nopeammat erät tekevät radalle enemmän pitoa, jolloin ennalta nopeimmaksi rankatut erät ajavat "likaisella radalla". Aivan kuten aina ennen tätä kautta ollaan tehty. Näin aikataulukaan ei veny.

Kisat loppuu n 20.00 viimestään.

Vähän offtopikkia...
... mutta olisiko järkevää muuttaa kisamaksupolitiikkaa/palkintoja käytännöllisempään suuntaan...?

25e kisamaksu virissä alkaa tuntua aika "suurelta", varsinkin kun kisojen laatu vaihtelee ihan riittävästi ja palkinnotkin ovat vain pienentyneet ja vähentyneet. Järkevää olis antaa virissä vaikka rengas setti palkinnoksi munakupin sijaan, tai sit vain pelkkä pokaalin kaiverrusplakaatti, jossa sijoitus ja kisa. Virikuskina oon sitä mieltä että isot pytyt kuuluu stanu miehille, mutta ei välttämättä virikuskien kustannuksella.

Muistanpa kuinka legendaarisen HMR:n kuskit protestoivat olemalla osallistumatta kisoihin muutama vuosi sitten kun kisamakus nousi 80mk-->100mk.... :lol:

7 vuoden aikana kisamaksu on tuplaantunut ja kisojen laatu ei merkittävästi ole muuttunut. Päinvastoin. Toisaalta ymmärän kyllä seurankin  juoksevat kulut ja vuokrat.  Ei mulla oo muutamasta eurosta kiinni, mutta rahastuksen makua kuitenkin  ilmassa... :roll: Ei oikein hinta/laatu -suhde ole kohdallaan.

3352
Omatkin plussat ja miinukset:

+ rento fiilis kisapaikalla
+ profiili
+ tilat
+ omat startit finaaleissa  :wink:
+ taistelu Joukon kanssa eka finaalissa 2. paikasta  :wink:
+ kilpailun järjestäjien ja valvojan oikeudenmukainen toiminta

- ensimmäisen TS A finaalin jälkisetvintä laskennan "toimintahäiriön" vuoksi täysin selkeässä tilanteessa  :x !!!
- pito
- toinen rengassetti
- varsin pitkä kisapäivä/kisaviikonloppu yksipäiväisestä kisasta (pe klo 8.00 - su 17.45)

Muutakin varmaan olis, mutta ei nyt tuu mieleen/ "jaksa" kirjottaa...:)

Onnea voittajille! ;)

3353
Tulokset / aina joku huonosti!!!!
« : 19.02.04 - klo: 15.27 »
Teppo:

Itsehän mä aiheesta aloitin keskustelun..
Mutta valituksella ei ole asian kanssa tekemistä, ehdotuksesta kun on kyse. ;)

Ja eiks just puhuttu et tosimiehet ajaa pitkiä kisoja. "-pv kisat ois ihan pala kakkua isoihin kv-kisoihin verrattuna.

Eli alkuperäiseen kysymykseen: Kuka oikeastaan valittaa? :)

Ne , jotka haluaa että kisat ois 2-päiväsiä
Vai ne jotka ei jaksa olla kuin yhden päivän kisoissa.

Tämänkin energian vois nyt alkaa suuntaamaan kamojen pakkaukseen ja aikaiseen kisapaikalle siirtymiseen....:)

3354
Tulokset / aina joku huonosti!!!!
« : 19.02.04 - klo: 11.30 »
Mielestäni en ainakaan itse ole valittanut kisamatkojen pituudesta. 15 kertaa vuodessa tulee tosiaan tuo reilun 1000km kisareissu tehtyä, viime vuosina usein yksin. EI ole mulle tuottanut ongelmaa.

Muistanpa vaan ne valitusvirret kun meillä on järkätty kisat, viimeksi 3/03, jolloin SUURIN OSA Vantaan alueen kuskeista narisi kumman paljon kun kisan palkintojen jako venähti hieman sovitusta. "Ei voi jäädä yöksi kun on niin pitkä matka ja pitää keretä kotiin", oli yleisin kommentti. Eiks etelään oo edelleen sama matka kuin pohjoiseenkin, kun mennään oulusta helsinkiin tai toisinki päin ? :)

Mulle ei ainakaan tuota minkäänlaisia ongelmia olla kaksipäiväisissä kisoissa, ajaa sunnuntaina kisan jälkeen kotiin, olla kotona noin 15min, ja mennä klo 04.00 duuniin 8 tunniksi. Yleisistä kommenteista päätelleen ihmiset ei ole oikein joustavia harrastuksensa suhteen, kun kotona pitää olla jo ennen klo 22, että seuraavana päivänä jaksaa olla töissä. Kummaa touhua.
Muutenkin olen huomannut kisoissa vuosien varrella että mitä lähempänä kisat on kuskien kotoa, sitä kiireempi niillä on kotiin. Ei vissiin oo hauska harrastus, jos noin toimitaan.  :lol:

Eiköhän jokainen sen verran voi tahollaan joustaa, että yhden päivän kuukaudessa tekee vaikka "samoilla silmillä" duunissa hommia. Juurihan oli takana omasta tahdosta vietetty hauska viikonloppu rakkaan harrastuksen parissa. Eihän sellainen ollut rasite tai rasita ketään.

Odotan näkeväni yhtä paljon kuskeja myös meidän SM-kisassa kesällä. Matkahan ei ollut ongelma pienessä Suomessa.  :wink:

3355
Tietty voin, ja jäänkin :)

2-pv kisoissa vaan päivät ei veny ihan liian pitkiksi.

Snowbirdsin kävijät tosin vois kertoa tuostakin oman näkemyksensä...:)

3356
Näyttäis aikataulu venyvän taas niin pitkälle että Oululaisilla menis n 06.00 asti kun on kotona.

Mielestäni olisi erittäin aiheellista harkita vakavasti kisojen kaksipäiväistämistä. Sunnuntaina finaalit aamusta alkaen, niin kotiinkin pääsee kohtuu aikasin, kun palkintojen jako ois jo n klo 14 viimestään. Mutta tästähän olikin jo toisessa topikissa.

 :wink:

3357
Kilpailijoiden kanava / Kilpailupäivän venyminen
« : 11.02.04 - klo: 22.58 »
Jotenki tottunu jossain määrin tuohon kisoihin matkustamiseen 9 vuoden aikana, noin 15 kertaa vuodessa 1000+ km reissuja....

Voishan matka tietenki lyhempikin olla.
Mutta ottaen huomioon "eteläläisten" auton ohjastamisen vaikeuden ja haasteet pohjoiseen päin suunnattaessa.... Ehkei kuitenkaan, saisi vielä vaikutteita...  :lol:

3358
Kilpailijoiden kanava / Kilpailupäivän venyminen
« : 11.02.04 - klo: 22.28 »
Vastaus:

Lähtö Oulusta noin klo 9.00
Perillä Turussa noin klo 18.00

Yöpyminen hotellissa: 27e/nuppi

Bensakulut: ?€

Lähtö turusta n klo 20.00 ?
Kotona Oulussa n klo 4.00

Mitä muuta haluat tietää?

3359
Tulokset / KUTSU: Tallinn Cup 2004 (27.03)
« : 11.02.04 - klo: 19.57 »
toi kisa ei ole GP/EM/MM kisa.....

3360
Tulokset / Snowbird Nationals 2004
« : 09.02.04 - klo: 11.45 »
Ainakin Simo laitto eilen viestiä, jossa sanoi olevansa 2. kisassa.

Onnittelut jokatapauksessa LOISTAVASTA suorituksesta!  :wink:

Sivuja: 1 ... 109 110 111 [112] 113 114 115 ... 121