Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Veskuvaan

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 ... 25
31
Yleinen keskustelu / Vs: Nelkkucorrista tuuppi
« : 29.07.14 - klo: 07.34 »
Eikös toi Team C:n TM2SC ole niinkuin tehtaan versio siitä mitä tässä haetaan ? sillä erolla tietysti että siinä on valmiina 2wd keula


32
Kyosho / Vs: Ultima SC (Short Course) 2WD
« : 23.05.14 - klo: 18.24 »
osta Axial exon alu Hexit niin ei lipsu

33
Sähköautot / Vs: 6X6 SISU projektin alla.
« : 30.04.14 - klo: 21.26 »
noita työkalu kulmajatkohan on siis olemassa cvd tyyppisillä pallonivelilläkin



löytyy pienempiäkin kuin tuo ½"  :smiley:

34
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 31.03.14 - klo: 22.58 »
Karun näköinen ja vähintään yhtä Hieno

35
Vanteet vaan ruosteeseen ja tilaamaan toinen kierros F-650:stä varten  :laugh:

36
On kyllä hieno, mitä maalia käytit ?

37
Jos haluat pitoa niihin niin ei muuta kun ripoja teroittamaan :grin:

38
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 28.02.14 - klo: 21.52 »
ei muuta kun kehittelet sellaisen Summit tyylisen moottoripukin missä moottori tulee asennus levyn etupuolelle

39
Itse liputan kanssa "oikean" monsterin teeman puolesta. Vaikkakin haluaisin yhdestä Mädistä tehdä Lunch Boxin 1:10 / 1:8 kokoluokassa, ei vaan tahdo löytyä sopivaa koppaa, Kamtecin listalla olisi kyllä Kyoshoon Mooneyes pakun abs kopio kori mutta se ei taida montaa katon kautta kaatoa kestää

40
No ainoa aarre on on oikeestaan foorumilta bongattu NIB Twin Force, noiden akseleiden lisäksi löytyy sähköistetty kruiser, kitti Madi ja kyoshon eripari akselit joiden väliin pitäisi keksiä jotain :grin:



IFS menee kyllä jo offtopicin puolelle :embarrassed:

41
Kateellisena katsoo kyllä kun porukka kasaa projekteja eteenpäin, omiin kun ei oikein aika tahdo riittää... seuraavat alkavat projektit näyttää tässä vaiheessa tältä :grin:


42
Itse olen ajannut sähkoistettyä MF kruiseria 6000 kv 540 harjattomalla 1:46 välityksillä, nopari oli 60 amppeerinen, ei mennyt tuhatta mutta ei myöskään lämmennyt ja keuli kuitenkin tarvittaessa pitävällä alustalla

43
rivat on joo "teroitettu" takareunasta materiaalia poistamalla, jätin siihen sellaisen n. millin harjan ettei heti taivu taakse ja pyöristy, kovalla ajoalustalla noita suositellaan ajettavaksi väärinpäin

44
Jos suoravedolla ajelee niin todellakin tarvitsee

45
no mulla on yhdet tehtaan pusseissa DA29 (USA-1:n) tuotenumeroilla, yhdet ajamattomat/liimaamattomat MA027 koodilla, yhdet reunoista pyöristetyt ja rivoista uritetut ja sitten nämä :azn: sitten on vielä yhdet B&H:t RC4WD:ltä

46
noi on joo leikattu ja liimattu kyoshon orginaaleista tyyliin...



siihen voi laskea reilut 2 tuntia työtä per rengas

47
Jotain pitäis kehitellä, varmaan 4-linkkejä ja kaaria


48
Teetkö Pauli perus jarruputkesta noi kaaret vai onko toi jotain muuta ?

49
Itse ostaisin ennemmin 100 Leopardia 200 miljoonalla kuin uudet portaat eduskuntataloon 225 miljoonalla.

50
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 19.01.14 - klo: 15.59 »
Ristitappeja tulee muistaakseni 5-6 kpl eli joudut ostamaan vähintään toisen auton :grin:

51
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 19.01.14 - klo: 14.53 »
Ihan hyvin se noilla kääntyy eikä siis olla lähelläkään täys lukkoa

52
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 19.01.14 - klo: 13.45 »
Itsellä on 20000 edessä ja takana ja vielä käy välillä niin että jos kaksi rengasta syö itsensä hankikannosta läpi niin siihen jää, 8000-10000 oli verrattavissa rasvattuun diffiin

53
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 13.01.14 - klo: 11.17 »
Toi Monsteri monsteri on nyt yhtä combo breakkeria lukuun ottamatta Viisi kertaa peräkkäin, eiköhän riitä ?


oma M-02M vuosituhannen vaihteesta

54
Sähköautot / Vs: Yyber kevyt modifoffari
« : 10.01.14 - klo: 23.55 »
mites olisi tämän tyylinen puoli keppi runko

55
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 10.01.14 - klo: 20.43 »
no vakio ohjaus osat on kyllä niin nuljuja että kyllä se "yli"kääntyminenkin on yksi syy joka rikkoo osia, noi ohjauspalatha kääntyvät eteenpäin 90 astetta vaivatta ja siinä ainoana rajoittavana tekijänä on vetari ja akselin kuppi. Jos ohjauksen haluaa pitää alkuperäisen tyyppisenä niin KYOMAW009GM Metalliset ohjaus varret auttaa huomattavasti, eli nämä


Yksi hyvä ratkaisu on tukivarteen kiinnitettävä servo ja yksi osainen yhdystanko kääntyvien renkaiden välille eli tämän näköinen viritys

56


HPI:n Blastit olisi Barricade lookkia ja kävisivät orkkis kumeille ovat vaan 17mm Hexille :undecided:

57
Hyvältä näyttää !

58
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 01.01.14 - klo: 15.41 »
Tuo kumiputki on toimiva ratkaisu ja toimii taka-akselilla juurikin noin, edessä kannattaa laittaa siitä letkusta puolet sinne akselikuppiin ettei vetari pääse nojaamaan kupin pohjaan

59
Yleinen keskustelu / Vs: Korin maalausta
« : 17.12.13 - klo: 09.38 »
no itse pesen fairyllä ja tonnisella hiekkapaperilla eikä ole naarmuja tullut laseihin että kai se on tekniikka laji :grin:

60
Yleinen keskustelu / Vs: Korin maalausta
« : 17.12.13 - klo: 09.21 »
jälkeen, pese fairyllä kädet niin maalattaviin pintoihin voi koskea ilman että tulee sormenjälkiä

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 ... 25