Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - goos

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 ... 78
61
Team C / Vs: Team C TS2
« : 16.09.15 - klo: 22.54 »
Pahoittelen topicin nostoa . Minulle sattui tällainen rimpula tulevan vaihdon yhteydessä ja lyhyen tutkiskelun jälkeen näyttää Asson SC10 kopiolle. Kysymys onkin ihan helppo. Eli millä tätä autoa kannattaa jalostaa jotta se pysyy nipussa radalla ? Takana näyttää olevan tukivarren kiinnitys metallinen . Onko kukaan esim kokeillut saako Asson tukivarsia ja iskaritorneja sovitettua tähän autoon .
Ainoa heikko kohta on keulapala ja takaripustus. Keulapala hoituu sillä että ostat siihen päivitetyn keulan missä on ruuvi ala ja yläpalan välissä jos siinä ei semmosta vielä ole. Jos auto on tosi vanha, ihan ekaa vuotta, niin muovilaatu on heikompaa kuin myöhempi tuotanto, silloin päivittelee vaan muoviosia sitä mukaan kun menee rikki.

Murheita tulee myös koritolpista jotka katkeavat kohtuu helposti jos tulet katolleen ales, ne kannattaa keventää ja siitä tais olla aikasemminkin kuvia. Keulan puskurista kannattaa poistaa ruuveja ja materiaalia jolloin se joustaa paremmin ja ei kohdista voimia keulapalaan.

62
Kumpi kone ois parempi slash 4x4 autoon 2s lipolle kisaan käytettäväksi? Hobbywing 4000kv vai 4700kv?

3400kv tai 4000kv riippuen ajotaidosta.

63
Kai tässä saa vielä ehdottaa jotain :

1. ehdotan että ko. pykälä poistetaan sallittujen listalta:
-Alumiini iskaritornit, tukivarret,servopöydät, hubit, moottoripukit,diffipukit, etu bulk, kytkinpukki sallittu. Diffi pukkien korotukset kielletty.
2. kun 26 kone sallitaan niin ehdottaisin kytkimen jousen tulisi olla vapaa (nostaa hintaa 5 euroa) Voisi esim käyttää vähän jäykempää kytkintä.
1) tarkoitatko nyt että autoa ajettaisiin täysin vakiona paketista? Eli kaikki päivitykset olisivat kielletty? Vai että kaikki olis sallittua?
2) voi olla erittäinkin aiheellinen, pistetään mietintämyssyyn.

64
BC5 luokkaan  tulisi sallia mekaniset etujarrut (ei nestejarruja).
Perustelisitko, miksi tämä muutos tulisi sallia?


65
1:8 Nitro RATA, ei siis touring, eikä varsinkaan sähkötouring... GT-8 Nitroluokka ja varsinkin nouseva 1:8 Rata sähköluokka kiilakorilla on se "täyteluokka". Muut eivät ole "agendassani", sen mukaan ainakin minä rakennan suunnitelmat, tykkää sitä joku muu tai ei tykkää, se on kunkin oma asia. Talvella C-12 modified ja GT-12 stanu, jotta fiilikset ja ote säilyy, kesällä sitten nuo jotka listasin, siinä on työsarkaa vanhukselle ihan tarpeeksi... Muut tehkööt mitä huvittaa...
Ei siitä on ku joku 40 vuotta, ku viimeks...!
Tässä vielä puhutana myös tp-10:stä, mutta jos sua ei suomen isoin tasamaata ajavan sarjan harrastajaien mielipide kiinnosta, niin en kyllä oikeen ymmärrä mitä edes yrität tehdä :)


66
Jos lisäkisoille on kysyntää, kannattaa varmasti aloittaa kerhokisoista ja katsoa riittääkö niihin kisaajia. Nitro puolella ei nyt vielä ainakaan ole tunkuun asti harrastajia. Ehkä parempi lähestymistapa olisi haastatella nykyisiä harrastajia jotka ajavat touringia aktiivisesti talvella ja selvittää miksi nitro ei kesällä kiinnosta.

67
Toivottavasti ei tuu "Yksi alustainen merkkiluokka" vaan tekniset speksit 2WD bensamoottoriautolle. Silloin kyllä tulisi lisää hinnaltaan ja ajettavuudeltaan kilpailukykyistä vaihtoehtoa muiltakin alalla toimijoilta.
Luokalla on säännöt, ne mahdollistavat kaikki FG Marderin kopiot käytännössä. Eli jos tuo täyttää säännöt, niin anot vaan hyväksyntää, ei sen kummoisempaa. Mardereitahan on tehty sitten 90 luvun alun, joten autoja on tosi paljon maailmalla eri valmistajien tekemänä.

68
Joo en mene tällä kertaa katsomaan niin ei tule ristiriitaisia kommentteja.
Olin kyllä tulossa eilen videoimaan teidän luokkaa mutta muut asiat veivät voiton 😉
Toivotaan että olis nyt tarjolla kuvia autoista ja varikolta.
Jerzi

https://www.flickr.com/photos/124336487@N08/21177682301/in/album-72157658238071645/

otettiin ihan sua varten :)

69
Eiköhän se johdu ihan siitä, että jos 50 tyyppiä lataa 6A virran sijasta 12A, voi alkaa tulla ongelmia kisapaikkojen sähkön riittävyydessä.

Samoin se estää kilpavarustelun stock luokissa latureiden osalta.

70
Kilpailijoiden kanava / Vs: FTT 2016 SÄÄNTÖKESKUSTELU
« : 31.08.15 - klo: 14.39 »
Mistä löytyy kontakti FTT lajiryhmään, jonne voi toimittaa oman ehdotuksen yksityyppi moottoriksi ja säätimeksi ??

Ei oo haussa tällä hetkellä. MM kausi taitaa loppua kesään, joten keväällä 2016 sit luultavasti.

71
Radiolaitteet / Vs: Sanwa M12 & M12S
« : 28.08.15 - klo: 11.47 »
Ei toimi kuin FH3 ja FH4 vastareilla?

FH2 oli ainakin poistunut menusta, joten pitänee paikkansa.

72
Sitten kun on vakaa pohja 1/12 kuskeja eli 50 niin sitten katotaan lisää. Ideaalia toki on että WGT olis mukana, mutta EI näillä määrillä jossa jengi sitten jakautuu edelleen kahtia.

Täysin mutua, mutta uskon että WGT kuskeja olisi helpompi saada mukaan kisoihin kuin Formula kuskeja. Mitä potentiaalisten F1 porukan kanssa jutellut niin haluavat ajaa FTT sarjan yhteydessä.

73
Kannattaa muistaa että 600mw lähetin on laiton EU:ssa. 25mw tai pienempi on laillinen.

Joo, niin on. Kuten on myöskin DPF poisto sekä xenonpolttimot tieliikenneajoneuvoissa, joissa ei ole siihen käyttöön hyväksyttyjä umpioita. Lisäksi on laitonta ostaa nuuskaa enemmän kuin 3 tornia kerralla omaan käyttöön. Lisäksi on laitonta tehdä pimeästi työtä. Lisäksi on laitonta ottaa alle 60cm taimen sisävesistä.

Jos autoon meinaa 25mw laittaa, niin saa mukavan juoksulenkin samalla. Ei tuo toimi kuin lentovehkeissä. :)
250mw riittää jo ihan hyvin, vaikkakin se on laiton. 600mw on taatusti riittävän tehokas saamaan edes sen 100m etäisyyden. Perhanat kun tuppaa ottamaan häiriötä jokaisesta puskasta.
Tietty moni asia on laitonta, mutta jos ehdottaa jotain tiettyä tuotetta voi olla ihan hyvä disclaimer sanoa että se on laiton. Jokainen tehkööt sit omat päätöksensä mitä haluaa sen jälkeen tehdä.

74
Laitat FPV kameran kiinni ja 600mw lähetin, sitten fatsharkit silmille ja menoksi. ]Lasi/kamera itsessään maksaa melkein 300e (259e + mahdolliset tullit), joten on itsestäsi kiinni mitä haluat laittaa. Toki, halba kamera/lähetin/monitorisetti olisi tässä:
http://www.banggood.com/Syma-X5C-1-X5SC-X5SW-5_8G-FPV-720P-Camera-with-Monitor-Real-Time-Transmission-p-980090.html

Kannattaa muistaa että 600mw lähetin on laiton EU:ssa. 25mw tai pienempi on laillinen.

75
Sähköautot / Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« : 23.07.15 - klo: 11.54 »
TeamC TR2 autoa en lähtis neliveto sc kisoissa voittajan paikalle veikkaamaan vaikka ois goos ite puikoissa.  :wink: :tongue:
Mä oon vaan voittanu TS2 autolla :( veikkaan ettei riitä taidot TR2:lla. Toki 2WD luokassa.

Hienosti kyllä tuo 4wd luokka pysyny hengissä ja vakiintunut, Onko teoriaa miksi 2wd luokka on kärsinyt?

76
Sähköautot / Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« : 23.07.15 - klo: 11.09 »
Tilastojen mukaan Durango on nelkuissa ylivoimaisin auto 😉
Mäkun luulin että se oli TeamC TR2 joka voittanu 100% kilpailuista mihin osallistunu  :police:

Miten se meni, valhe iso valhe, tilasto? :) Mutta joo ohan Durangolla vankka edustus ja nopeat kuskit.

77
Kilpailijoiden kanava / Vs: TP-10 & Ratakasi Kausi 2015
« : 30.06.15 - klo: 11.42 »
Mikä tämmönen tieto on ja keneltä se on peräisin?
Ei AKK:lla ole yksityinoikeutta SM arvoon, siihen se perustuu. Kuka tahansa voi perustaa esim ry:n ja myöntää SM arvon. Toki AKK on se luonnollinen paikka hakea SM arvoa RC puolella koska se on ne kaikki tähän mennessä myöntänyt. Mutta ei se estä esim että jokin muu niitä myöntäis.

Esim nyrkkeilyssä taitaa olla 3 eri tahoa myöntämässä MM tittelia.

78
Kilpailijoiden kanava / Vs: TP-10 & Ratakasi Kausi 2015
« : 30.06.15 - klo: 11.22 »
SM-pisteisiin vaadittava määrä on 15 kuljettajaa. Se että luokalla on SM-arvo, ei ole automaattista, kun luokalla on 15 kuskia.
OK, tieto 20, kolmen vuoden aikana on tampereelta...
Keskityt vääriin asioihin, jotta AKK myöntää SM arvon se vaatii muutakin kuin just tasan tarkkaan harrastajamäärän. Ja jos sua ei miellytä AKK:n tapa hoitaa SM arvon jakelun, niin voihan sen hakea muualta.

79
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 30.06.15 - klo: 10.58 »
Kysymys:

Oliko Tattarisuon radan pito poikkeuksellisen hyvä sunnuntaina, kun kokeilen RoddeR:n autoa, niin pitoa oli todella paljon ja kaasua ei juuri tarvinnut säästellä. Tuntui hiukan "stanu" luokalta. Hauskaa tosin.

ratakisojen jälkeinen päivä on aina se kohokohta Tattiksella kesäisin pidon suhteen :=) Nythän tuossa oli ajettu radalla 2 päivää. Pidotuksella ja ajopäivillä sitä myös sitten haetaan.

80
OK, kiitos vastauksesta. Pitoja ei kyllä ole ollenkaan, missään, millään renkailla :) Käytännössä lyhyempi välitys lienee vaihtaa pienempi ratas moottoriin? Tuuletukseenkaan ei vissiin pysty oikein muuta tekeen, ku vaihtamaan isomman tuulettimen? Nämä nyt on aika noob-kysymyksiä, mutta minkälaista tuuletinta sinne vois ajatella?
Pienempi pinioni tai isompi vetoratas lyhentää välitystä. Jos on totaalisen liian lyhyt välitys voi kans lämmittää noparia.

Tuuletus on puhtaasti kiinni siitä paljonko ja minkä lämpöstä ilmaa pystyt tuoman noparin yli. Kesällä toki helteet pahentaa asiaa.

81
Ezrun 60A tekee sellasta, että hetken ajon jälkeen ohjaus vaan toimii. Kaasua annettaessa palaa vihreä LED. Kun ajelin ilman koppaa, niin silloin tämän vian tuleminen kesti pidempään. Kyseessä lienee siis over heat cut off. Hetken kun venailee, niin jo saattaa lähteä auto taas rullaamaan. Tosin aika nopeaa ajot loppuu uudestaan. Ansmannin Blazer nelikko kyseessä ja siellähän ei hirveästi tilaa ole noparille ja tuulettimelle. Orggintuuletin käytössä. Autaiskohan tehokkaampi tuuletin? Ebay, joku muu mikä? 2C lipo ja 5.5 motti käytössä.
Sulla on lähtökohtaisesti alimitoitettu nopari vetotapaan ja moottoriin nähden. Lyhyempi välitys, vähempi pitävät renkaat ja isompi tuuletus auttaa. Mutta en usko että se ratkaisee sun ongelmia pitkässä juoksussa jos haluat ajaa huolettomasti pitkiä vetoja.

82
Team C / Vs: Ansmann X8e / Team C T8E...
« : 22.06.15 - klo: 19.01 »
Jos venaa syksyyn nii käy ajosäät kärppämäen radalla pia vähii  :angry:

Hobbywingin tuntien, se on vielä myöhässä siitä. Nekun hinkkaavat yleensä ikuisuuden että se oikeesti sit toimii. V10 moottori tais olla 1.5v "myöhässä" :)

83
Team C / Vs: Ansmann X8e / Team C T8E...
« : 22.06.15 - klo: 17.01 »
OT, mutta olkoon...
Olikos HW:ltä tulossa lähiaikoina uudet 1/8 sensorilliset sähköt?

4s sähköt tuli jo hetki sitten eli SCT-pro joka perustuu v2.1 softaan. Nyt tulossa tosiaan uus 150A säädin joka kestää myös 6s sähköt. Näillä näkymin veikkaisin että se on kaupoissa syksyllä.

84
RC-kerhot ja -radat / Vs: PKSRCA:n Bunkkerin RC-keskus
« : 18.06.15 - klo: 21.02 »
Onkos toi tulossa 24/7 käyttöön tuo Bunkka? Voisi nimittäin kiinnostaa myös tuo kesällä driftailu ja mahdollisesti pääsisin jopa rakentamaan ko. Tilaa kesällä ?


tunti sitten otettu kuva.

85
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 13.06.15 - klo: 12.03 »
Mielipiteet samasta vempaimesta kiinnostaa? Itsellänikin käyttö olisi lähinnä hiekkamonttujen pöllyttely.

tuolta saa suoraan valmistajalta ja on varastossakin tuotteita:

http://eu.jqracing.com/product/468/the-jqracing-thecar-rtr

Mitään pahaa en oo JQ:n RTR:stä kuullu, joten varmasti yhtä pätevä kuin muutkin RTR autot tuossa hintaluokassa.

86
Kilpailijoiden kanava / Vs: FTT 2016 SÄÄNTÖKESKUSTELU
« : 06.06.15 - klo: 11.47 »
AKK ei rahoita ralliautojen renkaita. Tämän vuoksi he eivät rahoita myöskään RC-autojen renkaita.
Tämä kaupallinen mahdollisuus on jätetty avoimeksi mahdollisuudeksi alan kauppialle.
en jaksa vänkää, eiköhän lajiryhmän kanta ole tullut selväksi.

87
Kilpailijoiden kanava / Vs: FTT 2016 SÄÄNTÖKESKUSTELU
« : 05.06.15 - klo: 12.13 »
Sen kannalla en ole, että AKK ne ostaa koska se ei ole edes mahdollista. Mutta maahantuoja voisi ne toki investoida kerralla. Tuon tavan realistisuudesta voidaan sitten käydä eri keskustelu.
Miksi AKK ei voi ostaa tai rahoittaa renkaita? Nyt on jo 2 kertaa sanottu ettei voi, mutta ei kerrottu miksi.

88
Kilpailijoiden kanava / Vs: FTT 2016 SÄÄNTÖKESKUSTELU
« : 03.06.15 - klo: 19.47 »
Volanteen on tullut päivitystä ensi kautta varten, tosta on keskusteltu maahantuojan kanssa. Asiasta tiedotetaan kyllä aikanaan. Kaikin puolin kuitenkin parannuksia luvassa. Muistutetaan kuitenkin myös vielä, että "kauheasti kehutusta" Sweepin renkaasta oli myös 3 erää ja 3 täysin erilaista versiota, joilla kierrosaikaerot hyvin suuret.

Niin kauan kuin olen kisoja kiertänyt, aina on ollut valitusta renkaasta, olipa se sitten mikä tahansa. Yleensä valittajina ovat ne, joilla ei riitä joko mielenkiinto tai ymmärrys säätää autoa. Toki tänä talvena ja viime talvena on ollut myös renkaassa ongelmaa, mutta valmistaja on siihen reagoinut. Olisi voitu valita renkaaksi myös eräs toinen merkki, sillo vaan vaan valitus olis tullu siitä että renkaan pinta on valmiiksi liimassa. Joten.... Aina ona se on joillekkin psk vaikka miten tekis ;)
Volanten rengastahan kehitetään tällä hetkellä ensi talven alkavaa ETS sarjaa varten, parannusta varmasati luvassa. Tullaanko Suomessa jäädyttämään jokin tietty kehitysversio vai mennäänkö aina uusimalla? Jos mennään uusimalla miten vanhoihin versioihin suhtaudutaan?

Sweeppi olis ollu ihan ok Suomeen jos niitä olisi tilattu yksi erä :) montaa erää ei sitten ollutkaan niin hyvä idea. Itse en usko että nykyisellä mallilla tullaan koskaan saamaan oikeesti hyvää rengasta. Ohan sitä jo yritetty kohta 10v?

89
Kilpailijoiden kanava / Vs: FTT 2016 SÄÄNTÖKESKUSTELU
« : 03.06.15 - klo: 19.14 »
Tällä mallillahan on FTT-sarjassakin menty. Renkaan toimittaja on tilannut renkaat tehtaalta ja kilpailunpitäjä myynyt ne sekä saanut provikat myymistään renkaista. Toimiva malli, mitä nyt se hässäkkä kilpailuaamuina kun kauppaa niitä renkaita.
Et ymmärtänyt eroa selkeesti. Mallihan on täysin erilainen rahllisesti kuin nykyinen malli ja poistaa suurimmat haasteet renkaissa.

Tässä esimerkki ihan luvuilla:

Oletetaan että rengas setti maksaa 16e Aasian tehtaalta:

Nykyinen malli:

hintaan lisätään ensiks tullit +rahdit, arvotaan vaikka 1e per setti.

Tämän jälkeen maahantuoja laittaa oman katteensa päälle, eli esim 4e per setti.

hinta on silloin 16+1+4=21e

Toinen kauppias/kerho ostaa renkaan 21e(0% alv) ja lisää siihen oman katteensa esim 3e.

lopullinen hinta on 24e siihen kun lisätään alvit on jo hinta 29.7e. Kauppiaan kate on tässä lähes olematon, käytännössä palvelutuote mikä on vaan pakko olla kaupassa. Jokainen myyty tuote tuottaa tappiioo koska kate ei kata kustannuksia.

Ehdotettu uusi malli:


AKK ostaa/rahoittaa rengasoston. Volyymit ovat isommat kun tehdään yksi iso ostos ja hinta saadaan neuvoteltua paremmaksi, esim 13e/setti. (rahditkin laskee kun ne voidaan ottaa laivalla ja isompi erä)

Maahantuojan ottama 4e kate jää kokonaan pois. Hinta on silloin kuluttajalle 22.3e(sis alv). Jos halutaan kauppiailta voidaan periä esim 0.5e kate millä katetaan logistiikka kustannukset riippuen mihin hintaan palveluja on tarjottu. Silloin renkaat maksaisivat noin 23e rc kaupassa.

Renkaat maksavat 23e kaupasa, mistä kauppiaalle jää 4e kate. Tämä on jo ihan riittävä että voidaan tehdä voittoa. Renkaita myös myydään huomattavasti enempi koska niiden hinta on parempi ja harrastajat harrastavat enempi koska rengas on keskimäärin huomattavasti parempi. Kauppias on tyytyväinen koska hän saa voita leivän päälle ja harrastaja tyytyväinen koska on hauskaa harrastaa. Rengas on parempi, edullisempi ja ne ei lopu kesken kaupoista.

Kerhot voivat myös suoraan ostaa renkaita 20-30setin erissä, silloin kauppiaat sivutetaan täysin ja harrastajat saavat koko hyödyn itsellensä kun raha menee kerholle.

Olisi mielenkiintoista kuulla miksi AKK ei voi rahoittaa/ostaa renkaita jotka palvelevat heidän jäseniään? Eikös AKK:n tehtävä ole luoda ja parantaa harrastusmahdollisuuksia? Jotenkin tuntuu nurinkuriselta että harrastajien edustama järjestö ei edes halua harkita mallia missä harrastajien rahallinen etu, kilpailulliset lähtökohdat ovat parhaat sekä funfactor olisi suurin?





90
Kilpailijoiden kanava / Vs: FTT 2016 SÄÄNTÖKESKUSTELU
« : 03.06.15 - klo: 15.39 »
Sunnuntaina on aika monessa kilpailussa ollut jo ongelmia kaatumisen kanssa johtuen juurikin ilmapallorenkaista. Matalemmilla renkailla ei tuota ongelmaa olisi. Olen jutellut asiasta aika monen kuskin kanssa ja selkeää on että stanukuskiella ei ole mitään valittamista, porokuskeista osa on tyytyväisiä ja osa ei, ja virikuskeista en ole törmännyt yhteenkään joka tykkäisi Volanteista.
Renkaissa ongelma on se ettei löydy valmistajaa joka on riittävän hyvä maailmasta. Kriteereinä:
Tasalaatu
Hinta, jotta voi ylläpitää maahantuoja+jälleenmyyjä rakennetta
renkaan ominaisuudet ajettavuus, kestävyys, pito jne
tehtaan luotettavuus ja jatkuvuus

Sorex=lliian kallis ja rajoitettu tuotanto
Muchmore Volante= vielä kehitysvaiheessa oleva uusi rengas
GRP=kehitysvaiheessa
Matrix=kehitysvaiheessa
Sweep=epätasainen laatu, ei maahantuojaa Suomessa
Ride= hyvä rengas ja toimiva, mutta liian kallis hinta tehtaalta joka sitten rikkoo jälleenmyynti kuviot.
LRP=ei riittävää pitoa

Suomessa ei myöskään oikeen löydy kauppiasta joka pystyy oikeesti toimimaan maahantuojana, likviditeetti ei yksinkertaisesti riitä tekemään yhtä isoa tilausta josta sitten myydään seuraavat vuosi renkaita. Vaan tilauksia tehdään hiljalleen jolloin vaihtelua on erien välissä.

Paras vaihtoehto, jotta saataisiin oikeesti toimiva rengas Suomeen olisi että AKK (eli harrastajien rahoilla) rahoittaisi ostot. Tuotteet myytäisiin omakustanne hintaan kerhoille, jotka järjestävät kisoja ja siten saataisiin hyvää tulonsiirtoa kerhoille jotka sitä tarvitsevat. Kauppiaat voisivat ostaa AKK:lta renkaat siten että katettaisiin logistiikka ja korkokulut. Lajiryhmä kilpailuttaisi rc-kaupat logistiikan osalta.

Lopputulos olisi että saataisiin hyvä rengas, yksi erä, alhainen hinta. Kauppiaat saisivat riittävät katteet ja kerhot saisivat lisätuloja. Kaikilla olisi hauskempaa ja harrastajia tulisi lisää. Hinnassa leikattaisiin 2 välikättää pois kun käytännössä harrastajat itse ostaisivat renkaat tehtaalta. Kerhotkin voisivat myydä renkaita, suurinosa eivät ole ALV alaisia joten sekin laskee harrastajan kustannuksia. Ostoerä vaikka 20-30 kierrosta(1 laatikko), niin pysyy logistiikkakulut myös kurissa.

Tällä mallillahan käytännössä ulkomailla mennään, eli sarjan järjestäjä myy myös renkaat. Näin myös Suomessa esim WJ sarjassa ja ulkomailla esim ETS ja EM/MM kisat hyviä esimerkkejä. Riippuen miten katteet rakentaa kerhoille ja kauppiaille niin rengas setin hinta asetuu siihen 20e-25e haarukkaan veikkaisin jos asiat tehdään oikein eikä kenestäkään tule liian ahne ja priorisoidaan että raha kiertää harrastajalle pääosin koska ovat asian rahoittaneet.

Renkaat ovat iso osa touring autolla ajamista ja uskon että tämmöisellä mallilla voisi isosti vaikuttaa minkä laatuista kiekkoa harrastajat saavat ja mihin hintaan.

EDIT: vuoden renkaat maksaa noin 15-25k, joka ei pitäisi olla ongelma AKK kokoisessa organisaatiossa.

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 ... 78